PDA

Volledige versie bekijken : Collectorsitems verkooppunt belgië?

Yunaine
4 september 2007, 16:49
Ik ben onlangs op een collectors-site gekomen betreffend verkoop van items van welgekende films/boeken (oa Lord of the Rings, Harry Potter, etc).

Nu vroeg ik me af ofdat iemand misschien verkooppunten weet in België waar zo'n zaken verkocht worden? Voor mij persoonlijk zou het eerder ivm Harry Potter zijn, misschien voor andere mensen intressanter als het algemeen is, dunno.

Reden zou vooral zijn om verschillende artikelen deftig te kunnen bekijken ipv op een foto waar je alles altijd 'mooier' kunt laten zien.

Ik heb een Amerikaanse verkoopsite gevonde, alsook een Duitse. Amerikaanse heb je probleem van douane's en Duitse heb ik persoonlijk het probleem van de taal (handleidingen betrefend games/cards/... in duits of engels?).
Ik zal enkel de Amerikaanse noemen (voordat ik naar men voeten krijg van een admin dat ik hier reclame maak). De mensen die de items maken zijn genaamd "Noble Collection", site is aldus http://www.noblecollection.com/

Weet er iemand soms een verkooppunt in België voor deze/gelijkaardige items? (niet tweedehands)

Alvast bedankt.

ps: Niet bij verkoop-forum gezet aangezien dit eerder hobby-related is en niet tweedehands-aankoop/verkoop.

Firestyler
4 september 2007, 17:21
in Gent heb je er een niet ver van de steendam, en in brugge is er ook een nie ver van De Slechte boekhandel

shiftyke
4 september 2007, 17:28
In A'pen heb je Red Dragon, maar of die harr potter dingen verkoopt weet ik niet. LoTR zeker wel