PDA

Volledige versie bekijken : Digicamshop

Mienod
4 september 2007, 00:55
Ik zou graag een digitale camera willen kopen en aangezien zij het goedkoopst uitkomen met de totaalprijs overweeg ik om het daar te bestellen.

Nu is mijn vraag: heeft er iemand ervaring mee met deze shop?

bludgeoned
4 september 2007, 08:17
Ik heb er ervaring mee. Snelle levering, niet duur en ze hebben nu naar het schijnt ook een filiaal in Antwerpen waar je kunt afhalen.
Het is alvast betrouwbaar.

Alola
4 september 2007, 08:18
Het toestel dat ik wou kopen was er wel meer dan 70 euro duurder dan bij pixmania bv...

De SkeEvN
4 september 2007, 09:00
digicamprijzen kunnen sterk van elkaar verschillen
dus beste prijs uitzoeken en digicampshop is redelijk duur ;)

bludgeoned
4 september 2007, 09:02
Het is het ene toestel bij het andere.
Vergelijken van prijs moet je met alles doen.

Mienod
4 september 2007, 11:10
Op pixmania is het inderdaad nog goedkoper precies, daar had ik het nog niet gezien. Heeft iemand daar ervaring mee dan?

Alola
4 september 2007, 11:14
Ik heb het mijne daar gekocht (en al andere dingen ook daar) en zeker geen klachten over...

-Incubus-
4 september 2007, 11:53
bij pixmania moet je niet bestellen als je graag snel je gerief hebt
ook van service moet je er niet teveel van verwachten

Mienod
4 september 2007, 12:12
Ik heb het dus opgezocht en blijkbaar klagen veel mensen over pixmania.
Dan betaal ik liever €40 extra zodat ik echt zeker ben dat alles vlot verloopt.

fromalk
4 september 2007, 12:31
digicam is echt vele malen beter, goede klantenservice, weten je steeds te helpen. Supersnelle levering en stevige prijzen alsook 100% betrouwbaar. :)

MetalG
4 september 2007, 12:34
digicam > pixmania

voor service betaal je nu eenmaal ;)

ik heb hier ooit is een schandaal gepost van pixmania dat in clickx stond, dus ik koop daar nooit iets

Mienod
4 september 2007, 13:58
Uiteindelijk heb ik het besteld bij Studio 73 :)
Met alles erbij was het goedkoper dan bij digicam.

Epyon
4 september 2007, 15:40
Ook eens zien op www.digitalstreet.nl , daar koop ik wel eens. Camera's zijn er zeer goedkoop, maar voor de accessoires wend je je beter tot pixmania en consoorten.

NoizeSuppressor
4 september 2007, 18:10
Ook eens zien op www.digitalstreet.nl , daar koop ik wel eens. Camera's zijn er zeer goedkoop, maar voor de accessoires wend je je beter tot pixmania en consoorten.

daar gaat het hier net over, dat Pixmania geen optie is omwille van de flutservice... Zelf ook al problemen mee gehad zo als tal van mensen hierboven :wtf:

RSSD
4 september 2007, 20:44
Een winkel die ik recent heb ontdekt is komplett.be zowel voor pc als voor digicam etc...

Altijd geleverd binnen de 2 dagen en nog geen problemen had, bij pixmania echter wel.

Nu heb ik ook redcoon.be gezien,die moet ek nog es proberen :D

Epyon
4 september 2007, 21:22
daar gaat het hier net over, dat Pixmania geen optie is omwille van de flutservice... Zelf ook al problemen mee gehad zo als tal van mensen hierboven :wtf:
Mja, voor accessoires zoals een draagzakje van €18 en een SD kaartje van €42 vertrouw ik best wel nog op pixmania hoor. Tis maar dat de accessoires op digitalstreet gewoonweg twee maal zo duur zijn (ze moeten ergens hun winst op halen zeker).