PDA

Volledige versie bekijken : Gsm nummer veranderen

InStInCt900
3 september 2007, 22:50
Hello,

kzit met een vraagje,
ik heb heel den tijd iemand die zit te bellen naar mij met een anonieme nr,nuja tword me ietsje te veel.
nu is men vraag dus hoe kan ik veranderen van gsm nummer,zonder men belkrediet te verliezen enz??

heeft iemand hier ervaring mee?

Mvg,;)

Speedy
3 september 2007, 22:57
als je naar een winkel (van mobistar of proximus bvb) gaat, kunnen ze dat opzoeken dacht ik en dan dat nummer blokkeren.

Dark Vampire
3 september 2007, 23:01
Ik heb het ook al paar keer aan de hand gehad dat er franstalige mensen me belde. Zeer vreemd eigenlijk dat het altijd Fransen zijn.

zjatkop
3 september 2007, 23:08
haha, ik krijg zo om de paar weken/maanden een paar telefoontjes van engels/frans/duits sprekende mensen die een kamer willen boeken bij 1 of ander hotel (vandaag weer gehad ;x)

volgende keer alsk het nie vergeet ga'k toch es vragen welk hotel ze precies moete hebbe en dan es uitzoeke of die geen verkeerd nummer op hun site hebbe staan ofzo :p

soit, ontopic: what speedy said

Timmos
3 september 2007, 23:15
Ik wil naar Proximus overstappen voor de gratis sms'kes :(

jeroenvde
3 september 2007, 23:16
tempo music!! :)

Speedy
3 september 2007, 23:28
tempo music!! :)

Idd, kga ook overstappen naar tempo music :) ziet er wel goed uit. Heb nu abbo met 20min gratis belle voor 5euro, maar is nie goed, ik sms meer dan ik bel dusja, stomme zet :s

InStInCt900
3 september 2007, 23:42
Ik wil naar Proximus overstappen voor de gratis sms'kes :(

haha,ik zit bij proximus en tis daarom dat ik nie wil veranderen van sim-kaart ofzo.want het is bij new generation ofzo dat ik nu zit,en heb es geprobeerd bij iemand om ook die gratis smsn te hebn en da ging nie meer dusja:p

Xcessive-
4 september 2007, 11:52
Proximus kan dat nummer wel zien en dan blokkeren.

roltrap
4 september 2007, 12:00
bel naar de klantendienst van proximus (gratis) en daar kan je je gsm nummer gratis en binnen de 12u laten veranderen.
Zelf onlangs moeten doen.

InStInCt900
4 september 2007, 14:19
bel naar de klantendienst van proximus (gratis) en daar kan je je gsm nummer gratis en binnen de 12u laten veranderen.
Zelf onlangs moeten doen.

WIIII,straks es proberen.want ben daar juist terug opgebelt:angry:

InStInCt900
4 september 2007, 14:30
wat voor een zever is me dat,alleen de abonees kunnen hun nummer veranderen.

dus zegt ze van ja:klacht indienen(wat toch nie zou helpen denk ik) of een nieuw pakket kopen!!:s :angry: