PDA

Volledige versie bekijken : linksys WMP54G probleem !

flyingdutchman
1 september 2007, 10:17
hallo, ik heb net mijn nieuwe pc gekregen en alles werkt perfect, de games draaien prima en alles is naar wens, alleen mijn wireless netwerk card die ik erbij genomen heb weigert te functionneren, ik kan wel verbinding maken met onze wireless router (acces point) maar dan zegt hij de hele tijd "connected to acces point, but the internet cannot be found"

als ik hem overschakel naar windows zero configuration dinges, (zo van windows zelf) , dan werkt het wel perfect, maar als ik dan ga gamen heb ik iets heel vreemd, namelijk dat iedere 2/3 minuten alles vasthangt en ik terug wordt geflitst en alle mannekes ook heel snel wegflitsen, als lijkt alles wel even "verstopt" te zijn, en dat dan plots weer alles verder gaat (en die info in supersnelheid wordt doorgestuurd -> soort speedhack van 1 seconde). mijn vriend had ook dit probleem, alleen hij kon de linksys software ongestoord gebruiken en als hij de bijgeleverde software gebruikt werkt alles wél bij hem.

ik heb ook al geprobeerd een statisch ip adres in te geven (10.0.0.12) en alles (gateway en dns) zelf in te stellen, en dan over te schakelen naar de linksys software in de hoop dat die dit zou overnemen.

ik ben nogal radeloos (en heel boos)

help mij!