PDA

Volledige versie bekijken : Gezocht: Jeugdvriendelijke camping aan zee

spacesam
31 augustus 2007, 16:33
Wij zijn op zoek naar een (goedkope) 'jeugdvriendelijk' camping aan zee.
Wat bedoel ik met jeugdvriendelijk; geen avondklok waar je al stil moet zijn om 22.00, iets waar je nog op je gemak 's avonds aan je tent kunt praten/chillen.

grtz

snake880
31 augustus 2007, 20:10
Hoe oud bedoel je met jeugd?

skelly_king
31 augustus 2007, 20:52
Ik vermoed 16-18 ?

Pred
31 augustus 2007, 22:28
paar jaar geleden op camping viking in middelkerke gelegen, was tof daar, tot 's morgens 7u buitenzitten met tamelijk wat lawaai, om 9u kwam die "opzichter" ons dan wakkermaken :D

"'s nachts grote man, 's morgens ook grote man"
:D
na 3 nachten hebben ze ons wel buitengesmeten haha. Maar de laatste nacht hadden we ook wel overdreven.

Van iemand gehoord die daar dit jaar geweest was dat ze zelfs geen tenten meer toelaten nu , zullen er slechte ervaring mee gehad hebben zeker :D

dus , volgens mijn informatie is camping viking GEEN OPTIE meer

ik ben nu dus terug op zoek naar iets gelijkaardigs want dat was wel fun, dus ik hou deze thread in de gaten!

spacesam
1 september 2007, 03:37
we willen gewoon met een paar maten met de tent naar zee ( 19j dus :p)

PineMangoes
1 september 2007, 04:00
Er zijn honderden campings aan zee. Best es nakijken welke de goedkoopste is, en de grote zomerdrukte vermijden (o.a. Blankenberge, Oostende, Nieuwpoort). Beter een camping zoeken in de nabijgelegen, iets minder druk bezochte gemeenten.

spacesam
1 september 2007, 13:40
daarmee dat ik eens iets post op het forum want het neemt veel tijd om een goeie/goedkope/niet te strenge camping te vinden !

welke kustgemeente is bijvoorbeeld echt wel aan te raden? dan kan ik mij daar al op focussen

vyeate
1 september 2007, 13:51
Bredene :)

Pred
1 september 2007, 15:57
tis toch nie zo gemakkelijk zenne, nadat we daar op camping viking waren buitengesmeten was een deel naar huis gegaan en was ik met kameraad nog 1 nacht op een iets verder gelegen camping in middelkerke gaan liggen, camping "zeester" ofzoiets. Man wa was me da, als ge snachts een scheetje liet was de halve camping wakker, zo stil daar, volgens mij moest ge daar nie proberen om na 22u nog wat buiten te zitten :s. Vermijden dus.

twoen
1 september 2007, 17:09
paar jaar geleden op camping viking in middelkerke gelegen, was tof daar, tot 's morgens 7u buitenzitten met tamelijk wat lawaai, om 9u kwam die "opzichter" ons dan wakkermaken :D

"'s nachts grote man, 's morgens ook grote man"
:D
na 3 nachten hebben ze ons wel buitengesmeten haha. Maar de laatste nacht hadden we ook wel overdreven.

Van iemand gehoord die daar dit jaar geweest was dat ze zelfs geen tenten meer toelaten nu , zullen er slechte ervaring mee gehad hebben zeker :D

dus , volgens mijn informatie is camping viking GEEN OPTIE meer

ik ben nu dus terug op zoek naar iets gelijkaardigs want dat was wel fun, dus ik hou deze thread in de gaten!

proficiat:doh:

zeer stoer...op een camping willen mensen slapen en dan kan het zeer vervelend zijn dat er een bende jonge gasten staat te roepen naast jouw tent.
volwassen:ironic:

Pred
1 september 2007, 19:04
euh, ze zetten daar de jeugd bijeen op een grote wei, zeker 60meter verwijderd van de normale gezinnen e.d., dus da was daar wel gezellig , en roepen deden we zeker nie, gewoon buiten zitten en wa babbelen en af en toe eens wat lachen. Dus overdrijven was dat zeker niet. Een beetje festivalsfeerke dus. Maar ja die gezinnen die het kortste bij ons lagen (wat dus nog een heel stuk was) die hoorden af en toe wel eens wat.
En dan zitten daar altijd zagers tussen die bij het minste geluidje gaan zagen bij de campingbaas.
Moesten we knal tussen caravans/tenten e.d. met gezinnen zitten gingen we daar natuurlijk niet tot 's nachts blijven buitenzitten.

Het probleem was dat de laatste nacht ene van ons met zijn niet zo nuchtere verstand ineens zijn autoradio op max volume opendraait, midden in de nacht. HVolgens mij was toen de halve camping wakker.
Daar gingen we ook niet mee akkoord natuurlijk dus dadelijk gaan afzetten maarja het kwaad was toen wel geschied natuurlijk. Toen mochten we niet meer blijven.
Maar dat is eigenlijk het enige , want we zijn nog aan mensen van die caravan die het dichtste bij ons stond of ze veel gehoord hadden maar ze zeiden "ja alleen die muziek ineens deze nacht toen waren we allemaal wakker"

dus met stoerdoen heeft het niet veel te maken jongeman twoen

en het jaar daarna zijn er nog kameraden van mij daar gaan maffen dus tligt niet aan ons dat het dit jaar ineens niet meer mag ;)

twoen
1 september 2007, 19:33
euh, ze zetten daar de jeugd bijeen op een grote wei, zeker 60meter verwijderd van de normale gezinnen e.d., dus da was daar wel gezellig , en roepen deden we zeker nie, gewoon buiten zitten en wa babbelen en af en toe eens wat lachen. Dus overdrijven was dat zeker niet. Een beetje festivalsfeerke dus. Maar ja die gezinnen die het kortste bij ons lagen (wat dus nog een heel stuk was) die hoorden af en toe wel eens wat.
En dan zitten daar altijd zagers tussen die bij het minste geluidje gaan zagen bij de campingbaas.
Moesten we knal tussen caravans/tenten e.d. met gezinnen zitten gingen we daar natuurlijk niet tot 's nachts blijven buitenzitten.

Het probleem was dat de laatste nacht ene van ons met zijn niet zo nuchtere verstand ineens zijn autoradio op max volume opendraait, midden in de nacht. HVolgens mij was toen de halve camping wakker.
Daar gingen we ook niet mee akkoord natuurlijk dus dadelijk gaan afzetten maarja het kwaad was toen wel geschied natuurlijk. Toen mochten we niet meer blijven.
Maar dat is eigenlijk het enige , want we zijn nog aan mensen van die caravan die het dichtste bij ons stond of ze veel gehoord hadden maar ze zeiden "ja alleen die muziek ineens deze nacht toen waren we allemaal wakker"

dus met stoerdoen heeft het niet veel te maken jongeman twoen

en het jaar daarna zijn er nog kameraden van mij daar gaan maffen dus tligt niet aan ons dat het dit jaar ineens niet meer mag ;)

men post was idd wat overdreven....we zullen het maar op de herexamens steken maar ik weet hoe vervelend het kan zijn als je wil slapen en dat niet lukt omdat sommigen niet stil willen/kunnen zijn.

jongeman Pred :woohoo:

Pred
1 september 2007, 20:06
tzijn gewoon die fucking herexamens die alles kapot maken !!! :)

Ik heb er maar eentje dit jaar, maar toch nog ene teveel :angry: kzal blij zijn als em achter de rug is sé

skelly_king
1 september 2007, 23:28
tzijn gewoon die fucking herexamens die alles kapot maken !!! :)

Ik heb er maar eentje dit jaar, maar toch nog ene teveel :angry: kzal blij zijn als em achter de rug is sé

Mwah ik ad er 2 en 'k eb ze de 17e gedaan , 'k ben erdoor :)

bludgeoned
2 september 2007, 09:34
HErexamens hoger <> middelbaar is niet hetzelfde :D

Pred
2 september 2007, 12:19
HErexamens hoger <> middelbaar is niet hetzelfde :D

idd 16-jarige skelly king kapoen, dat is niet hetzelfde :angry:
:)

plexus
2 september 2007, 13:40
Mja, jeugdvriendelijk. Wel moeilijk, aangezien er op alle campings ook oudere mensen staan die naar daar gaan voor de rust. Zoek u gewoon een camping die heel dicht bij het strand ligt, kunde 's avonds en 's nachts daar gaan zitten als je geen zit hebt om uit te gaan.

spacesam
2 september 2007, 14:59
idd !

Sneakytje
2 september 2007, 19:19
Kan je eigelijk op al die campings met zo een gewoon iglotentje afkomen? Kheb zo eens enkele sites bekeken van campings maar daar staat nooit iets over.

spacesam
2 september 2007, 21:44
ik vermoed van wel ze, een tent is een tent :p

Kreative88
3 september 2007, 00:40
Een camping zonder avondklok is moeilijk te vinden (ook logisch want uiteindelijk zit je daar ook enkel om te overnachten).

Ik heb onlangs in Westende gezeten, twas relaxt goedkoop en tot snachts zitten pokeren met de locale kamping babes :).

Kreative88
3 september 2007, 00:41
Een camping zonder avondklok is moeilijk te vinden (ook logisch want uiteindelijk zit je daar ook enkel om te overnachten).

Ik heb onlangs in Westende gezeten, twas relaxt goedkoop en tot snachts zitten pokeren met de lokale kamping babes :).

Kreative88
3 september 2007, 00:42

Ik heb onlangs in Westende gezeten, twas relaxt goedkoop en tot snachts zitten pokeren met de lokale kamping babes :).

spacesam
3 september 2007, 19:59
kdenk da wij het wel verstaan na 3 keer ze :p

ma bon; dat is ook exact wat we zoeken, rustige camping en 's avonds kunne pokere ( die lokale camping babes zijn altijd welkom ;))