PDA

Volledige versie bekijken : beast wars, transformers, wat was de naam?

Marbug
31 augustus 2007, 08:43
Ik herinner mij dat ik vroeger soms zag naar een anime serie dat ze op kanaal2 of vt4 gaven. Hoe het noemt weet ik niet meer, maar het waren dieren die helemaal robotisch in elkaar zaten. Na een tijd evolueerden zij, en ook hun wereld werd meer en meer naar de kant van robots, er waren nog maar weinig planten enzo... Het enige waar ik niet meer zeker van ben is de naam. Ik heb wat zitten opzoeken en vind er zoveel verschillende. Dus iemand dat me wat kan opklaren?

edit: Wat ik als laatste heb gezien kan onmogelijk uit 1983-1987 zijn omdat da precies 3D beelden zijn. En die afleveringenkan ik neit terugvinden.

Snowpanther
31 augustus 2007, 09:36
Idd, ik herinner me het ook nog maar ik weet de naam ook niet meer. Werd getoond op VT4. Het was een tijdje een tekenfilm maar dan gingen ze over naar een 3D cartoon. Sorry ik kan je niet helpen met de naam!

D3C0Y
31 augustus 2007, 09:44
beast wars

Boukreev
31 augustus 2007, 10:14
beast wars en vervolg was beast machines

Krayt
31 augustus 2007, 10:54
Beast Machines, in mijn ogen een zeer geslaagde serie.
De vijanden waren vliegtuigen(JEtstorm), Brommers(Thrust, overdrive), en tanks. Vooral de laatste afleveringen...

Gizmo_1987
31 augustus 2007, 11:35
"Beast wars: transformers"
Maximals en predacons crashen op de aarde en nemen een levensvorm aan om bestand te zijn tegen energon.

Dan door een invasie van aliens upgraden er enkele personages naar transmetal versie in "Beast wars: transmetals"
Rattrap krijgt wielen enzo, cheetor jetpack enzz...

en dan moesten ze terug naar cybertron vluchten en was megatron al weer aan de macht en moesten ze herformatteren bij de spark. Das "Beast machines"

heel kort uitgelegd :unsure:

RaZoR be
31 augustus 2007, 12:19
dit vond ik vroeger ook altijd geweldig :D

(ik heb zelfs normaal nog Optimus Prime & Megatron als speelgoed waar ik ze van een aap & een Trex naar robotten kon vormen :D)

ik heb denk ik gezien tot, dat de dieren zo naar het oracle gaan, en dan nieuwe transformaties krijgen, en dan nog een beetje verder :p

zoals hierbove, diez Transmetals heb ik ook nog gezien ^^

Implar
31 augustus 2007, 14:50
dit vond ik vroeger ook altijd geweldig :D

(ik heb zelfs normaal nog Optimus Prime & Megatron als speelgoed waar ik ze van een aap & een Trex naar robotten kon vormen :D)

En ik heb ook 2 rattata's, 2 tarantula's, 2 cheetah's, 1 infern...een mier :), 2 optimus, 2 megatron, thrust, Predator,..... I love being a kid :p

PS: diegene die ik 2 keer heb is de dier/robot en de voertuig/robot versie :)

TX.Conn
31 augustus 2007, 14:54
Vond dat ook nog een coole serie, moest toen het meeste lachen met Rattrap... die haalde altijd van die grappige stoten uit :D.

ik heb denk ik gezien tot, dat de dieren zo naar het oracle gaan, en dan nieuwe transformaties krijgen, en dan nog een beetje verder :p

Same, denk ook dat ik dat ongeveer tot daar zag.

Wat ik mij nog vaag herinner (van mijn allerlaatse afl. die ik toen zag, de serie was dan nog nie gedaan na die afl. denk ik) is dat Megatron ergens in een soort toren vasthing vol met elektrische kabels en dat Optimus Primal met Rattrap etc. Megatron probeerde te stoppen ofzo in die toren.

Is al dak nog herinner van mijn laatste afl. van die serie, denk dat vt4 die serie dan niet meer verder heeft uitgezonden :unsure:.

zoR
31 augustus 2007, 15:09
Vond dat ook nog een coole serie, moest toen het meeste lachen met Rattrap... die haalde altijd van die grappige stoten uit :D.

Same, denk ook dat ik dat ongeveer tot daar zag.

Wat ik mij nog vaag herinner (van mijn allerlaatse afl. die ik toen zag, de serie was dan nog nie gedaan na die afl. denk ik) is dat Megatron ergens in een soort toren vasthing vol met elektrische kabels en dat Optimus Primal met Rattrap etc. Megatron probeerde te stoppen ofzo in die toren.

Is al dak nog herinner van mijn laatste afl. van die serie, denk dat vt4 die serie dan niet meer verder heeft uitgezonden :unsure:.

:cry::cry::cry:

vloet
31 augustus 2007, 19:24
zalige serie.
Hier was wel al ergens een topic van DACHT ik.

-RaZoR-
31 augustus 2007, 19:35
Dan door een invasie van aliens upgraden er enkele personages naar transmetal versie in "Beast wars: transmetals"
Rattrap krijgt wielen enzo, cheetor jetpack enzz...

heel kort uitgelegd :unsure:

dat was zo grappig, cheetor met jetpack

kweet nog in die aflevering waar al de maximals gedropt worden over de predacons hun schip, en ze vallen zo naar beneden

en cheetor dan zo: jetpack, full thrust, 2 seconden voor hij de grond raakt :rofl:

hij neemt een hap in het zand en dan schiet zen jetpack in gang en beland hij met zen hoofd tegen een rots :rofl:

memorabele aflevering :')

hatetn
1 september 2007, 09:32
En ik heb ook 2 rattata's, 2 tarantula's, 2 cheetah's, 1 infern...een mier :), 2 optimus, 2 megatron, thrust, Predator,..... I love being a kid :p

PS: diegene die ik 2 keer heb is de dier/robot en de voertuig/robot versie :)

ik heb hier bakken volstaan met die transformers
maar de autobotversie's van optimus en megatron blijven toch het beste
en de beast wars versie van optimus(laatste dus) is gewoon overkill
vliegtuig, tank, robot, dunno wat nog allemaal(zoveel da het bijna onmogelijk is om met manieren van vorm te veranderen