PDA

Volledige versie bekijken : Alarmpistolen

timdekeyser
30 augustus 2007, 13:31
ik zit met een probke, ik heb 2 alarm pistolen gekocht nieuw, een glock 17 zwart en een berreta.
Nu zou ik graag weten hoe je die uit mekaar kan halen, kan iemand me hier bij helpen.
Tnx

EternalSilence
30 augustus 2007, 13:33
:x
alarmpistolen?

zijn dat dan geweren die piepen?
of ne luide bang geven, maar ongevaarlijk zijn?

ng
30 augustus 2007, 13:41
Wat denk je nu zelf?

timdekeyser
30 augustus 2007, 13:42
Tzijn de die die lawaai make ook me kogelkes ma losse flodders eig

ng
30 augustus 2007, 13:46
Heb je eigenlijk geen handleiding?
Anders, ga eens naar de winkel waar je het hebt gekocht en vraag het daar.

tynoesj
30 augustus 2007, 14:08
pictures ! :O

Vordesh
30 augustus 2007, 14:52
pictures ! :O

wij hadden ne 'magnum'
gelijk dezen zowa (http://www.me-sportwaffen.de/dispitemgroup_en.php?g_no=1062)
ma da is toch nooit gebruikt geweest en mja wete zijn er daar normaal geen vijzen aan? die bij ons dus wel, kheb die dan ook is uiteen haalt
... spijtig genoeg nimmer ineen gekregen :p

Chizm
30 augustus 2007, 16:06
kheb er ook ene, nen beretta, precies echt.

zou je dat kunnen "ombouwen" naar een echte? :unsure:

Dakantochnie
30 augustus 2007, 16:14
Is het eigenlijk legaal om met zoiets rond te lopen?

NecroNeo
30 augustus 2007, 16:21
kheb er ook ene, nen beretta, precies echt.

zou je dat kunnen "ombouwen" naar een echte? :unsure:

blijkbaar : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=gp77k5jj

Bot
30 augustus 2007, 16:21
wa kost zon dinges? Ik zag online een alarmpsitool staan me verkorte loop voor 50 euro.. Mr da is het van het denk ik ni

timdekeyser
30 augustus 2007, 16:53
ik heb 200 betaald voor ne splinternieuwe glock en ook voor die berreta me 150 kogels aan huis geleverd en al en nee ge moog da nie op straat bij u ebbe maar wel thuis vanaf 18

Implar
30 augustus 2007, 17:20
Tim,

Ik vraag me af waarom je een alarmpistool uit elkaar wilt halen?
Nuja, volgens men pa bij een Glock: 2 'tutjes' op het handvat induwen, het bovenste enkele milimeters achteruit trekken en dan kan je hem ervan halen.
Dit is toch zo voor een echte, voor een alarmpistool weet ik het niet :)

timdekeyser
30 augustus 2007, 17:31
ter staan geen tutjes op,kwil et uit mekaar ale omdat et toch ook ga moete gekuist worde dusja,weet er niemand een website daarvoor ofzo

Sick`
30 augustus 2007, 18:20
Een glock heeft boven het gat voor de trekker een schuif die er aan 2 kanten uisteekt, duw die naar boven terwijl je de slide +- 3 mm naar achter trekt, en zo kan je die fieldstrippen.

Voor de beretta (ik gok een M92?) is er aan de linkerkant op ongeveer dezelfde plaats een hendel die je naar beneden kan kantelen, dan gewoon de slide naar voor er af trekken.

Zie aub eerst goe na dat uw kamer leeg is en uw magazijn er niet meer inzit!

Arifiene
30 augustus 2007, 19:00
Is het eigenlijk legaal om met zoiets rond te lopen?

Om 'ermee rond te lopen' niet nee...
Maar je mag ze wel aanschaffen als hobbiist, of whatever kind of uitleg jullie daaraan geven.
Ge moogt zeker zijn als ge daarmee op straat staat te zwaaien dat ge boete zult krijgen.

Gentille
30 augustus 2007, 19:02
Dus in je auto mag je dat ook niet rondslingeren hebben?

Insomnia187
30 augustus 2007, 19:20
loop uitboren dacht ik

Firestyler
30 augustus 2007, 19:27

vroeg ik me net ook af

Arifiene
30 augustus 2007, 19:56

I would have to say no, omdat het kan gebruikt worden om iemand te bedreigen. Ook kunde er in principe een bank mee overvallen, snapte.

bludgeoned
30 augustus 2007, 20:13
Net zoals je gaan baseballknuppel in je wagen mag hebben,...

amdr
30 augustus 2007, 20:56
En gereedschap? Mag je dat in u wagen hebben? Want ik heb wel altijd een paar schroevendraaiers en tangen in den auto liggen. :x

RaDa
30 augustus 2007, 21:46
Politie in oudenaarde heeft me keer langs de kant gezet omda ze een auto met wapens zochten.

Ze dachten dat ik het was omdat de auto een carsticker had.

Ze hadden mijn schroevendraaier zelfs nie gezien, maar toen ze vroegen of ik iets had liggen, zei ik "Ja ne schroevendraaier".

Zijn antwoord was : "Ja ok da is geen probleem"

amdr
30 augustus 2007, 21:53
Joe david, das lang geleden ;)

sneax
31 augustus 2007, 13:52
Persoonlijk denk ik dat het niet zo moeilijk kan zijn voor een gewone persoon om zelf een wapen in elkaar te steken (zeker een niet-automatisch), als ge een beetje ijzerbewerking skills hebt. Dus als ge zo'n alarmpistool hebt, hebde een goeie basis om te beginnen en denk ik dat het mogelijk moet zijn om dat om te bouwen.

Maja, wss is het makkelijker om gewoon via via aan een geweer te geraken dan zelf beginnen te fabriceren.

ng
31 augustus 2007, 15:38
En gereedschap? Mag je dat in u wagen hebben? Want ik heb wel altijd een paar schroevendraaiers en tangen in den auto liggen. :x

't Zou nogal raar zijn moest dat niet mogen.
Mijn vader heeft wel zo een dikke, harde elektriciteitskabel onder zijn stoel liggen.

0m3g4
31 augustus 2007, 17:05
heb er ook één, Bruni semi-automatic 8mm, pic (http://www.battleorders.co.uk/acatalog/bf15.JPG)

er werd me vroeger verteldt dat je die niet kan ombouwen naar een echte versie, zei de wapenhandelaar tegen me tenminste, als je ooit ook echte kogels in zulk geweer steekt krijg je het gelijkaardig effect dat Jack Rafferty in Sin City meemaakte toen zijn loop werd geblokkeerd ;). Maar in ieder geval lijkt me zoals hierboven gezegd het inderdaad niet zo moeilijk als je er aan begint met een beetje kennis van zaken.

Sick`
31 augustus 2007, 21:21
heb er ook één, Bruni semi-automatic 8mm, pic (http://www.battleorders.co.uk/acatalog/bf15.JPG)

Colt Government M-1911 :)

PS: Ik weet niet of de machanics in (alle) alarmpistolen gelijk zijn, maar voor een loop te kopen moet je ook een vergunning hebben (wat niet wegneemt dat je er zelf een zou kunnen maken, hij zel wel niet zo accuraat en betrouwbaar zijn als een echte .. stel dat ie komt vast te steken...).

0m3g4
2 september 2007, 21:06
hmm ik vond er niet onmiddelijk een pic van... heb ff gezocht, dacht dat het de deze was, trekt er in ieder geval op ;)

pieta
2 september 2007, 21:51
vraagske: wat is een alarmpistool eigelijk?:unsure:

Implar
2 september 2007, 22:03
vraagske: wat is een alarmpistool eigelijk?:unsure:

Pistool die net echt is, maar alleen een knal geeft. m.a.w losse flodders :)

timdekeyser
5 september 2007, 16:55
Net echt idd,en luid nie normaal,wel veel luider dan een echt,echt waar,en ombouwe is gewoon een loop van 9mm doornee er in plaatse ipv de originele of de originele precies uitbore,plaats make voor een acht 9mm magazijn erin te krijge en make dat de slede verder nr achter schuift, keb et wel nog nie gevonde oe ze uit mekaar moete

Sick`
8 september 2007, 22:52
Net echt idd,en luid nie normaal,wel veel luider dan een echt,echt waar,en ombouwe is gewoon een loop van 9mm doornee er in plaatse ipv de originele of de originele precies uitbore,plaats make voor een acht 9mm magazijn erin te krijge en make dat de slede verder nr achter schuift, keb et wel nog nie gevonde oe ze uit mekaar moete

Zo een magazijn koopte ook ni zonder vergunning eh :) .. as ge et dan al illegaal moet vinden kunde u beter een echt pistool illegaal zoeken :p

freaky-flippy
22 september 2007, 22:06
hallo,

Ik heb een magnum alarm pistool en heb vo de fun geprobeerd om hem uit te boren.
Ik kan jullie zeggen dat ik van opleiding metaalbewerker ben en dat ik het niet uitgeboord krijg niet uitgefreesd en niet uitgedraaid op een draaibank krijg.
Dus de mensen die dat willen uitboren veel geluk en als het je lukt laat me maar iets weten dan.

Atrox
22 september 2007, 22:45
Waren halen jullie die dinges?

I want one :D

en ziet er dat net hetzelfde uit als de real deal of is het iets gelijk platic bbguns

Bij een wapenhandelaar ...
Voor zover ik weet, zijn die uit metaal. (bepaalde onderdelen kunnen wel ander materiaal zijn)

-Helld0g-
23 september 2007, 01:55
als je echt hard wil gaan met een kogel, vijs de kogel dan vast in een draaibank en met behulp van een ijzerzaag, zaag je heel zachtjes een plus in de kop van de kogel (niet te hard zagen want dan verhit het en ontploft het in je hand), als je dan knalt met zo'n aangepaste kogel, spat de kogel als het ware in 4 (dus op korte afstand meer effect)

lijkt me niet echt veilig om te doen...

zo'n alarmpistool is iets dat ik me in de (verre) toekomst zeker ook ga aanschaffen, maar zolang ik thuis woon is er de longrifle van mn pa :p

Dees
23 september 2007, 12:38
lijkt me niet echt veilig om te doen...

En het is overigens ook verboden. En waarom zou je het doen? Het komt de accuraatheid van je kogel niet ten goed.
Jagers op groot wild pasten die techniek vroeger wel frequenter toe, maar eigenlijk mag het niet.

robincop
23 september 2007, 12:59
Een alarmpistool is dus totaal ongevaarlijk (buiten dan miss gehoorschade als ge hem naast uw oor doet afgaan :p), in tegenstelling tot losse flodders in een echt wapen?

nTFs
23 september 2007, 22:40
Net zoals je gaan baseballknuppel in je wagen mag hebben,...

Leg daar de bijbehorende handschoen bij en je hebt geen enkel probleem.

walter p88
1 oktober 2012, 23:00
beste mensen kan een walter p88 compact alarm pistol omgebouwd worden naar een echte pistol kan men die loop doorboren is daar enige ervaring mee ?? hoor het graag van jullie groetjes

MrKend54l
2 oktober 2012, 06:40
beste mensen kan een walter p88 compact alarm pistol omgebouwd worden naar een echte pistol kan men die loop doorboren is daar enige ervaring mee ?? hoor het graag van jullie groetjes

Dat is illegaal.

ILIQUID
2 oktober 2012, 20:28
lol

[deleted]
2 oktober 2012, 20:56
[deleted]