PDA

Volledige versie bekijken : Technisch probleem - Crammerock

Ed Rush
30 augustus 2007, 01:03
Hallo beste mensen,

ik (en de vriendengroep natuurlijk) zitten met een klein probleem. Wegens een internet explorer fout heeft de kbc online dienst een registratie van één iemand van ons niet opgenomen. Deze heeft reeds online een combiticket (hopelijk is da allemaal geregeld) kunnen bestellen, maar nu is het probleem dat crammerock dus geen campingtickets meer online verkoopt.

Vrijdag (de startdag van het festival) om stipt 15:00 of iets vroeger zullen de laatste 500 campingtickets verkocht worden. Dus vraag ik me af, is er soms iemand die dan al gaat en zo lief wil zijn om 1 camping ticket (6€) te kopen? of iemand die in Stekene woont en eens langs kan gaan?

Diegene die zo vriendelijk wil zijn krijgt 2 pintjes in de plaats (en natuurlijk de 6€) van het campingticket.

Alvast bedankt,
ik hoop op een goede afloop en toch enig positieve reply :p

Pilatus
30 augustus 2007, 01:28
waarom niet zelf gaan aanschuiven?

^MystiQ
30 augustus 2007, 01:29
Da vraag ik me ook af en had je firefox gebruikt dan had je dit al helemaal niet voorgehad ;)

Ed Rush
30 augustus 2007, 01:48
wel, het probleem ligt er hem in dat ieder van ons morgen nog examens heeft tot en met de middag 1-2 uur, dus we kunnen er pas tegen 5-6 uur zijn aangezien het een trip van meer dan 2 uur is voor de meesten :/

Wg_Flow
30 augustus 2007, 09:52
Bellen naar de organisatie...

Ed Rush
30 augustus 2007, 10:00
ah, heb via pm één van de email gekregen van één van de grote organisatoren, en deze zegt dat ze het eerlijk moeten spelen en geen kaarten kunnen 'reserveren'.

Maar er is een oplossing in de maak (hoop ik)

Wg_Flow
30 augustus 2007, 10:09
Fucking zeveraars leg hem alles uit, 1 persoon extra op de camping (wsl dan nog in een van jullie tenten) zou haalbaar moeten zijn.