PDA

Volledige versie bekijken : Hoe veel keer zijn vrienden bij elkaar?

blackscorpio
28 augustus 2007, 19:42
Een vraagske dat weinig word afgevraagt, om de hoe veel keer zijn vrienden bij elkaar of spreken ze af (goeie vrienden wel) ik zit mij dat aftevragen als er iemand een antwoord over fiel free

|) ][ |V| ][
28 augustus 2007, 19:46
Dat hangt af van mens tot mens denk ik, de ene zie ik 1, 2 of 3x per week, af en toe zie ik die een paar weken niet, andere zie ik dan elke week of elke twee weken. Andere zie ik heel weinig omdat hij te ver woont, maar hou toch nog steeds contact.

[LRRP]
28 augustus 2007, 19:50
Bwa der zen maten die ik 1 keer om de week/2 weken zie, maar er zijn andere die ik bijna elke dag zie...

Arifiene
28 augustus 2007, 19:51
Rare vraag, hangt van enorm veel factoren af...
Heb 2 beste vriendinnen, ene ziek nog maar 1 keer per 1,5 maand (ze is verhuisd), andere ziek elke dag (zit in men klas).
Beste maatje ziek ni veel (zit veel in USA), maar we mailen en bellen constant.
Anderen, tja, like I said, hangt ervan af.

russian
28 augustus 2007, 19:53
Ik zie veel van m'n beste vrienden minder dan één keer per jaar maar dat zijn dan vrienden waar je van weet dat ze er staan als je ze nodig hebt, en dat is bij vrienden in het dagelijkse leven niet noodzakelijk het geval.

R-evolution™'
28 augustus 2007, 19:54
mijn beste kameraad zie ik ELKE dag. en die woont hier 12km vandaag.
zelfs nu ik werk tot 5u zien we elkaar elke dag. en dan de rest van men kamerade woont allemaal zover , die wone vlak bij elkaar en die zie ik 3-4 keer per week

ULTRAnumb
28 augustus 2007, 19:56
binnekort zit mijnen beste maat op m'n school dus wij zien ook mekaar dan elke dag
nu ist 1 keer per week fzo

Ghostrider001
28 augustus 2007, 20:11
Tijdens de vakantie zie ik mijn beste maat (spectre) bijna alle dagen. Soms ons wat vervelen, soms es weggaan, maar meestal gewoon s'avonds filmke zien. Tijdens school twee à drie keer per week.

Kid_C
28 augustus 2007, 20:12
Beste maat heel vaak. De rest hangt af in feite.

Chickenlal
28 augustus 2007, 20:21
Soms alle dagen en soms een maand niet

Thales
28 augustus 2007, 20:27
1x / week 1x /2 weken
soms meer..

ik heb er eerlijk gezegd geen nood aan om iedere dag men maten rond me heen te hebben. Da vind ik veel te opdringerig en werkt versmachtend. en ik raak ze dan ook rapper beu...
heb eens een maat had die bijna iedere dag belde om af te komen... als ik eens geen zin had was da alsan door blijven rammen om toch langs te komen of om iets te doen..

shiftyke
28 augustus 2007, 20:30
Tgoh: 1x per week op de voetbal, dan nog eens in het weekend...
Sommige op school ... noem mar op

SilentSpring
28 augustus 2007, 20:42
bwah, zo om de paar weken doen we wel eens iets samen (uitgaan fzo)
Vroeger waren we met een man of 8 en zagen we elkaar elke dag.
In't hoger doet iedereen bijna iets anders, dus het bendeke is een beetje uit elkaar gevallen.

Maar 't zijn toch een paar maten waarmee ik om de paar weken wel eens uitga ofzo.

Andere zie ik dan weer minder maja.

Binnen een maand reünie op m'n middelbare school, dus proberen daar zoveel mogelijk maten naartoe te laten komen, dat we nog eens allemaal te samen zijn:)

de mensen die je leert kennen in't hoger zijn voor mij geen maten te noemen.
Ge spreekt daar wel eens tegen fzo, maar da zijn meer kennissen.

Allez, m'n maten van't middelbaar kennek bijna allemaal al 6j (7j ondertussen), dus iemand dat je nogmaar 1j kent is nog niet echt een goeie maat te noemen dan

metaphore
28 augustus 2007, 20:48
Meeste vrienden meer dan eens per week (diegenen die ook in Leuven studeren) Der zijn er bij die ik elke dag zie.

Andere zie ik 3x in de week (vrijdag, zaterdag en zondag) als ik dus niet in Leuven zit.

En nog andere zie ik maar een paar keer op een jaar.

Spectre
28 augustus 2007, 20:49
een keer of drie per week

VinceFeet
28 augustus 2007, 20:51
Eén zit ook in Antwerpen op school, komt elke middag bij mij op kot eten. Andere studeert in Turnhout dus zie ik door de week niet. Maar aangezien we van hetzelfde dorp zijn zie ik hem wel quasi elk weekend. Nog een andere studeert in Leuven en woont bovendien vrij ver van mij, dus wij zien elkaar gemiddeld 1 keer in de maand.

MorGo7h
28 augustus 2007, 20:55
1-3x per week.

Cyclone
28 augustus 2007, 21:00
1-2/week

RonnoR
28 augustus 2007, 21:01
Elke dag in de vakantie. We zijn zo met 7 beste maten die ik elke dag zie en dan nog wa anderen die ik 1x per week zie ofzo. Tijdens 't school woensdag en in 't weekend en soms gewoon s'avonds voetballen. Ik heb ook wel wa schrik gelijk Freddie zegt dat het groepje zowa uiteen gaat vallen als iedereen op kot begint te gaan enzo, zou wel jammer zijn :s.

deyoeri
28 augustus 2007, 21:04
Twee van mijn beste maten, zo niet mijn beste zitten bij mij op school dusja...elke dag in de week eigenlijk en dan ook vaak in't weekend als we eens uitgaan.
Kameraden van in't jh zie'k elke week een tweetal keer meestal, vrijdag en zaterdag, hoewel bv tijdens de dorpsfeesten dat hele dagen waren, soms wel meerdere dagen, soms keer niet omdat er iemand ergens anders naartoe gaat enzovoort.

Enerzijds hoeft het voor mij ook niet meer of minder te zijn, beste vriendin die ik meestal eenmaal per week zie staat opt zelfde schavot als mijn twee beste maten dusja. Ik zie mijn vrienden genoeg, nah. ^^

Tapijt
28 augustus 2007, 22:26
Soms alle dagen en soms een maand niet

² lala te kort

^MystiQ
28 augustus 2007, 22:27
Bij mij is da meestal heel het weekend. Sommigen werken al, en anders zitten we verspreid over verschillende scholen dus nie evident tijdens de week maar in de weekends is da soms van vrijdag tot zondagavond. Soms alleen de zaterdag enzo enzo.

Gentille
28 augustus 2007, 22:29
Soms zien we elkaar alle dagen, andere keren kan daar twee weken tijd tussen zitten. Maar ik weet dat het echte vrienden zijn dus dat is het belangrijkste.

Hellrabbit
28 augustus 2007, 22:33
zoveel mogelijk zeker?

R-evolution™'
28 augustus 2007, 22:33
Soms zien we elkaar alle dagen, andere keren kan daar twee weken tijd tussen zitten. Maar ik weet dat het echte vrienden zijn dus dat is het belangrijkste.

das ma wazig zo elkaar maand niet zien.

als ik en men beste kameraad elkaar 2 dage niet zien dan is da zo al van wow we moete dringen afspreke

JohnDodger
28 augustus 2007, 22:48
Ieder weekend met mate uitgaan :D

Hekje#
28 augustus 2007, 22:52
Ieder weekend met mate uitgaan :D

²

En met beste mate soms nog is in de week ofzo :)

Speedy
28 augustus 2007, 22:55
Kheb éne nijg goeie maat, al sinds 1ste kleuterklas. Gaan nu al naar 1ste jaar hogeschool. Tijdens et school zien we elkaar ongeveer 1 keer per week, soms minder, ma we sms-en of bellen of chatten wel eens als we nie kunne samekome.
Mijn andere maten van opt school, elken dag dus, en in de vakantie weinig... nja

Aan de hogeschool zalek wel nog wa nieuw volk leren kennen.

blackscorpio
29 augustus 2007, 12:28
Vindt er trouwens nog iemand dat deze thread een enorme homo-uitstraling heeft? :unsure:

dat heeft daar niet met te maken
dat is puur om te weten hoeveel keer vriende elkaar zien
meer niet dat is altijd rap gezegt maar de meeste vergeten nogal rap wat vrienden zijn en hoe belanrijk ze zijn het hoort bij het leven zonder vrienden zij je een eenzaat, ik zeg altijd gezij sterk me 2 dan alleen :) ik kan het weten

SMa
29 augustus 2007, 12:32
Ik zie veel van m'n beste vrienden minder dan één keer per jaar maar dat zijn dan vrienden waar je van weet dat ze er staan als je ze nodig hebt, en dat is bij vrienden in het dagelijkse leven niet noodzakelijk het geval.
²nd, hier net hetzelfde

allebei een eigen vriendengroep en constant bezig, maar als we dan eindelijk eens afspreken zijn we niet thuis voor zonsopgang

blackscorpio
29 augustus 2007, 12:32
iedereen bedankt voor de reactie hier zoveel reactie had ik nie verwacht nog meer reactie zijn altij welkom thx

Hellrabbit
29 augustus 2007, 12:56
dat heeft daar niet met te maken
dat is puur om te weten hoeveel keer vriende elkaar zien
meer niet dat is altijd rap gezegt maar de meeste vergeten nogal rap wat vrienden zijn en hoe belanrijk ze zijn het hoort bij het leven zonder vrienden zij je een eenzaat, ik zeg altijd gezij sterk me 2 dan alleen :) ik kan het weten

Zeker zeker, kgeef u groot gelijk

Maar sommige van de replies zouden wel eens zwaar uit hun context getrokken kunnen worden :p

nixie
29 augustus 2007, 13:28
tijdens school: vrijdag en/of zaterdag
vakantie: vaker als hem ni moet werke

ShPonGle
29 augustus 2007, 16:22
zoveel mogelijk zeker?
best niet te veel imo

hoe meer je met dezelfde mensen samenkomt, hoe meer je gaat letten op de verschilpunten met jou

ik spreek vaak met verschillende mensen af, niet te veel dezelfde na elkaar. gemiddeld ongeveer 1x per maand dezelfde mens, kmoet ook nog maat blijven met mezelf en mn vriendin e :baard:

tis ook algemeen geweten: de mensen die altijd te laat komen als ge afspreekt, hadden liever niet gekomen of komen toch nie met volle goesting af, dus die kunde al schrappen van uw al dan niet ingebeelde "mijn maten"-lijstje

Cartek
29 augustus 2007, 16:27
tis ook algemeen geweten: de mensen die altijd te laat komen als ge afspreekt, hadden liever niet gekomen of komen toch nie met volle goesting af, dus die kunde al schrappen van uw al dan niet ingebeelde "mijn maten"-lijstje

lol nee gij

ShPonGle
29 augustus 2007, 16:29
lol nee gijja wat ist?:wtf: (zonder agressie weliswaar maar ongewild komt dit blijkbaar zo over door deze allesbehalve-smiley)

viewer
29 augustus 2007, 16:35
das ma wazig zo elkaar maand niet zien.

als ik en men beste kameraad elkaar 2 dage niet zien dan is da zo al van wow we moete dringen afspreke

lol, dan zijt gij het soort opdringerige kerel dak nie tot "vriend" wil rekenen.

kzie men echte kameraden soms een paar keer per week, soms een multiple maanden nie... maakt nie zoveel uit...

ShPonGle
29 augustus 2007, 16:43
lol, dan zijt gij het soort opdringerige kerel dak nie tot "vriend" wil rekenen.

kzie men echte kameraden soms een paar keer per week, soms een multiple maanden nie... maakt nie zoveel uit...jup i agree
ik had ooit nen maat die ik alle dagen zag, zelfde klas en zo

vanaf dat we afstudeerden wilde die nog 1 keer in de week afspreken, mr dat zag ik ook wel niet zitten (telkens 160 km met de auto over en weer crossen naar waar ie woonde want ie had geen auto, wast nu nog een schone vrouw, ok, meteen :p)

tja die mens kon da blijkbaar nie meer leven dat we 1 keer in de 3 weken afspraken voor een goeie pint dan nog, voor mij was da genoeg...

ik heb hem altijd gezegd: het is niet de kwantiteit van het contact die de vriendschap bepaalt, tis de kwaliteit dervan, moja hij heeft dan toch gewoon et contact verbroken, schonen maat, kvoerde hem soms met de auto naar school terwijl hij er in 3 minuten met de fiets was, tja de vriendschap...

Hellrabbit
29 augustus 2007, 16:56

ik heb hem altijd gezegd: het is niet de kwantiteit van het contact die de vriendschap bepaalt, tis de kwaliteit dervan, moja hij heeft dan toch gewoon et contact verbroken, schonen maat, kvoerde hem soms met de auto naar school terwijl hij er in 3 minuten met de fiets was, tja de vriendschap...

Ik denk dat hij gewoon je regeltjes-voor-een-goede-vriendenbasis heeft toegepast

ShPonGle
29 augustus 2007, 16:57
Ik denk dat hij gewoon je regeltjes-voor-een-goede-vriendenbasis heeft toegepast
klopt niet e, ik kwam dus wel met volle goesting af die keren dat we nog afspraken...nvm iedreen heeft ander idee erover, kga nie beginnen discussieren, is veel te verleidelijk :)

Hellrabbit
29 augustus 2007, 16:59
Ja ok, het is niet exact dezelfde situatie, maar ik kan me wel inbeelden dat hij dacht dat het niet met volle goesting was als ge maar is om de zoveel weken wou afspreken

blackscorpio
29 augustus 2007, 18:42
jup i agree
ik had ooit nen maat die ik alle dagen zag, zelfde klas en zo

vanaf dat we afstudeerden wilde die nog 1 keer in de week afspreken, mr dat zag ik ook wel niet zitten (telkens 160 km met de auto over en weer crossen naar waar ie woonde want ie had geen auto, wast nu nog een schone vrouw, ok, meteen :p)

tja die mens kon da blijkbaar nie meer leven dat we 1 keer in de 3 weken afspraken voor een goeie pint dan nog, voor mij was da genoeg...

dat zeg ik ook, ik vind da persoonlijk ook wel belanrijk zoveel mogelijk afspreken ma de meeste vrienden wonen rond kortijk zie ze wel nog ma nie veel (afstand beetje) en hierheb ik een erge goeie vriend ma hij is er nie zovoor om veel aftespreken vind ik wel een beetje vervelend maja moest ik moeten kiezen tussen nie veel zien of niemeer zien is de kueze rap gemaakt :)

xDama
29 augustus 2007, 20:06

Tiens, ik kom ook altijd te laat, maar da's gewoon omdat ik mijn reistijd nooit goed kan inschatten, bijlange niet omdat het niet met volle goesting is ofzo...

Tijdens de vakantie zie ik een groot deel van mijn vrienden dagelijks. Ik spreek spreek nooit specifiek met iemand af, maar ga altijd weg met het gedacht 'ik kom ze wel tegen'. Zo zie ik iedereen toch dagelijks of minstens enkele keren de week.

Tijdens de schoolperiode zie ik iedereen op vrijdag en zaterdag en zondag spreek ik meestal dan nog is af met de belangrijke mensen. Tijdens de week kom ik van mijn goeie vriendenkring niet veel mensen tegen, maar ik zie dan toch al mijn vrienden vanop school dusja.

Rare vraag om een topic mee te starten tbh. =)

Wg_Flow
29 augustus 2007, 20:21
ik zie mijn goeie vrienden (4 beste vrienden) dagelijks. De anderen tweedaaglijks ofzo, toch elke week :)

puni
29 augustus 2007, 23:00
Mijn beste maten hier in Leuven zie ik zo ne keer om de twee weken ondert schooljaar, in Gent zie ik mijn fwiendjuhs elke dag.

EDIT: En ge moet ni lachen met Hellrabbit zijn geaardheid!

Ali_
29 augustus 2007, 23:26
Hangt van mens tot mens af zeker. Maar mijn echte beste vrienden zie ik wel minder dan andere vrienden, waarom: omstandigheden.
Maar om daar nu een algemeen antwoord achter te zoeken...

puni
30 augustus 2007, 00:09
Ali_ aangezien ik jou nooit zie, betekent dat dat ik je aller aller allerbeste vriend ben?!?

Ali_
30 augustus 2007, 00:11
Jij snapt men punt helemaal puni!!!

_DKsissor_
30 augustus 2007, 00:34
Int middelbaar sprak ik om de twee weken ofzo met m'n maten af maar we zaten allemaal op zelfde school (sommige zelfs zelfde klas) en dat was dan wel genoeg.Dan wast just op fuive of op café int weekend es. Nu in Leuven weetk het wel niet. 90 procent van mn vrienden gaat daar ook naartoe en 4 hun kot sta in ne straal van ne km en twee in ne straal van 5m :p. Dus kdenk da we dan wel dagelijks een pint gaan pakke ^^zolang het de studies maar niet beinvloed hihi:p

bLz
30 augustus 2007, 12:44
2-3 per week.

-Helld0g-
30 augustus 2007, 12:50
sommige zie'k een paar keer per week, andere een paar keer per jaar. en dan heb je nog alles daartussen :)

eerlijk gezegd hebk geen best buddy meer, omdat ik de ene periode enorm veel met die vrienden optrek en de andere periode dan weer met een andere bende (zo zijn ze me gewend).

bludgeoned
30 augustus 2007, 12:52
Int middelbaar sprak ik om de twee weken ofzo met m'n maten af maar we zaten allemaal op zelfde school (sommige zelfs zelfde klas) en dat was dan wel genoeg.Dan wast just op fuive of op café int weekend es. Nu in Leuven weetk het wel niet. 90 procent van mn vrienden gaat daar ook naartoe en 4 hun kot sta in ne straal van ne km en twee in ne straal van 5m :p. Dus kdenk da we dan wel dagelijks een pint gaan pakke ^^zolang het de studies maar niet beinvloed hihi:p
De degeneratie van je brein is al bezig aan je post te zien.

pieta
30 augustus 2007, 13:45
beste vrienden, tijdens school, keer in de week, sommiege vrienden meer, omdat ik vb bij die in de scouts zit, sommige wa minder...

tijdens de vakantie toch redelijk veel!

MaDDie
30 augustus 2007, 14:07
Nu door der herexames zie ik ze maar 1 keer per week. Maar normaal zie ik ze gemiddeld 3-4 keer per week :) Sommige zelfs dagelijks..

Bontus
30 augustus 2007, 14:39
Zomer soms elke dag, soms een week tussen.
Tijdens schooljaar elke week of misschien iets meer.

boozeke
30 augustus 2007, 14:58
hangt dervan af,goei vriendin zie ik maar 1,5 maand per jaar(verhuisd naar canada), men betere vrienden zie ik soms elken dag van de week, soms 2dagen per week...

sink
30 augustus 2007, 15:05
rare situatie hier, ik heb een goeie maat, die ik al meer dan 10j ken, ik zie die normaal 2 keer in de week, nl. de vrijdag & zaterdag gaan we altijd samen uit.. al dan niet met of zonder andere vrienden

alleen het jammere is, als ie een lief heeft komt ie niet meer buiten, en na ruim anderhalf jaar single te zijn heeft ie nu weer een lief en vertikt ie het weer om uit te gaan (zijn principe is; ik ga niet uit zonder dat m'n lief erbij is :sop:), dus dat contact is nu jammer genoeg terug zwaar aan't verwateren

onze hele groep is trouwens ook te groot geworden.. da's begonnen bij een 4-5tal personen, maar nu bijna iedereen een lief heeft is die groep ineens 18 personen geworden (14 mensen met een lief, 4 singles).. feestjes zitten er niet meer in omdat dat practisch niet haalbaar is, en als je mensen uitsluit heb je boel.. nu willen ze allemaal samen wel uitgaan, maar dan op restaurant, of iets gaan drinken, of naar de cinema, en dat op zaterdagavond.. :sop:

op zaterdagavond heb ik wel betere dingen te doen, dus ga ik nu uit met een andere maat waar ik me kostelijk mee amuseer en nu leer ik terug (eindelijk) eens andere mensen kennen..

tot zover m'n verhaal :D

Fré_
30 augustus 2007, 15:06
mijn 2 beste maten wonen hier 300m van, dus die zie ik praktisch elke dag,school of geen school :)

Preske
30 augustus 2007, 19:19
ik heb niet echt vrienden, dus ik zie ze niet vaak :sad:

citrofenwick
30 augustus 2007, 19:55
iedere vrijdag en zaterdag
soms eens tijdens de week

blackscorpio
30 augustus 2007, 21:16
rare situatie hier, ik heb een goeie maat, die ik al meer dan 10j ken, ik zie die normaal 2 keer in de week, nl. de vrijdag & zaterdag gaan we altijd samen uit.. al dan niet met of zonder andere vrienden

alleen het jammere is, als ie een lief heeft komt ie niet meer buiten, en na ruim anderhalf jaar single te zijn heeft ie nu weer een lief en vertikt ie het weer om uit te gaan (zijn principe is; ik ga niet uit zonder dat m'n lief erbij is :sop:), dus dat contact is nu jammer genoeg terug zwaar aan't verwateren

onze hele groep is trouwens ook te groot geworden.. da's begonnen bij een 4-5tal personen, maar nu bijna iedereen een lief heeft is die groep ineens 18 personen geworden (14 mensen met een lief, 4 singles).. feestjes zitten er niet meer in omdat dat practisch niet haalbaar is, en als je mensen uitsluit heb je boel.. nu willen ze allemaal samen wel uitgaan, maar dan op restaurant, of iets gaan drinken, of naar de cinema, en dat op zaterdagavond.. :sop:

op zaterdagavond heb ik wel betere dingen te doen, dus ga ik nu uit met een andere maat waar ik me kostelijk mee amuseer en nu leer ik terug (eindelijk) eens andere mensen kennen..

dat is algemeen gekent hee nkeer ze een lief hbben zien ze u nie mer staan en alst af is dan staan ze daar heb ik ook al mee gemaakt soms nie gemakelijk vooral in u geval als het om nen goeie vriend gaat

pvt. stengo
30 augustus 2007, 22:03

Das bij 2 van mijn vrienden ook zo.

sink
30 augustus 2007, 23:32
dat is algemeen gekent hee nkeer ze een lief hbben zien ze u nie mer staan en alst af is dan staan ze daar heb ik ook al mee gemaakt soms nie gemakelijk vooral in u geval als het om nen goeie vriend gaat
idd, da's enkele keren gebeurd bij mij.. je weet dat je dat kunt verwachten.. maar aangezien het zowat m'n beste maat is kan ik daar nie kwaad op zijn, als ie weer met hangende pootjes terug komt..
langs de andere kant, ik ga nu met een andere goeie maat uit, en zoals ik zei, ik leer eindelijk weer eens andere mensen kennen, ipv steeds bij dezelfde groep te zitten..

menlor
30 augustus 2007, 23:42
1 a 2 keer per week, en soms meer, soms minder

Hannibal
31 augustus 2007, 02:32
Van zeker 2 keer per week tot 5 a 6 keer in de week. Verschilt ook van persoon tot persoon en de periode van het jaar.

Wg_Flow
31 augustus 2007, 09:38
Mijn 3 beste vrienden wonen dicht bij mij, eentje op 10 meter, over de deur dus :) en de ander twee op vijf minuutjes fietsen...

puni
31 augustus 2007, 11:09

Das een belachelijk principe, komt over alsof hij zichzelf ni genoeg vertrouwt om uit te gaan zonder zijn vriendin. Of zijn vriendin die hem niet vertrouwt.

Wat de rest betreft, das ergens wel logisch. Als mensen zich settlen (zeker op een iets oudere leeftijd, tussen de 20 en de 30) gaat die neiging tot uitgaan vaak minder en minder worden, en gaan ze andere zaken meer appreciëren. Da moet ge ze ni kwalijk nemen.

Eén woord: punctuatie.

blackscorpio
1 september 2007, 17:38
goeie vrienden staan er altijd waneer je ze nodig hebt
en dat is het belangrijkst vind ik toch
;)

lttuvix
1 september 2007, 18:01
ik zie men beste vrienden dagelijks als ik da wil :)

en dan heb ik nog vrienden uit het jeugdhuis die zie ik enkel int jeugdhuis of als we afspreken (wa nie zo vaak gebeurd wegens het te druk hebben)

t0tec
1 september 2007, 18:54
Hangt er van af... tijdens de vakantie zie'k ze soms niet voor weken en dan zie'k ze soms wel weer 3-4 keer per week. Tijdens schooljaar zien we elkaar genoeg, ook nog in de weekends als er een fuif is ofzo.

EternalSilence
1 september 2007, 20:01
heum ... 3 - 4 keren in de week hier :D

en nu is het zelf al 2 weken alle dagen bijna.
ja, wa moete anders doen op ne weekdag in de vakantie he als ge al 23 dagen gewerkt hebt.

spray-bunny
1 september 2007, 20:07
M'n uitgaanskliek zie ik elke week. Andere vriendinnen en vrienden sporadisch. Soms zie ik die een half jaar niet, dan komt ge die nog eens tegen en gaat ge er weer veel mee uit enz...

't Is wel verdomd moeilijk om met iedereen contact te blijven houden. Als ge u tijd moet verdelen over uitgaanskliek, maten uit hoger onderwijs, maten uit middelbaar, dan nog wat losse vrienden & vriendinnen... Op den duur kent ge niemand meer en schieten er alleen nog oppervlakkige relaties over.

Starrk
1 september 2007, 20:10
In de vakantie: ~2 keer per week. Anders is dat 5 dagen per week ofc (op unief). Andere vrienden die niet bij mij dezelfde les hebben zie ik dan zo'n 3tal keer per week.
Vrienden en vriendinnen van vroeger, of vriendschapsrelatie die wat verwaterd zijn, zie ik zo'n 1-2 keer per maand ofzo.

Mooie opmerking ook spraybunny. Ik probeer me zoveel mogelijk te verdelen tussen nieuwe vrienden en oude vrienden. Als er bij die oude, waarmee ik dus niet meer in de les zit/dichtbij woon/etc. enkel initiatief is van mijn kant dan hoeft het voor mij niet hoor...Oppervlakkige 'vriendschap'srelaties, lets face it: dit zijn meer kennissen, laat ik ook verwateren...Ik leg me liefst toe op relaties die ik belangrijk vind en waar ik een toekomst voor voel en bijt me niet stuk op zo'n sporadische hey-hoe-gaat-het-mooi-weer-he 'vrienden'.

GMotha
3 september 2007, 03:18
Elk weekend gewoonlijk 2 keer (vrijdagavond en zaterdag).
In de week: variëert.

blackscorpio
3 oktober 2007, 20:01
als je nen goeien vriend hebt dan moet je hem dan toch meer zien dan een keer om de twee weken of niet

russian
3 oktober 2007, 20:04
als je nen goeien vriend hebt dan moet je hem dan toch meer zien dan een keer om de twee weken of niet

Ik ga niet akkoord :p. Motiveer je standpunt!

stoomboot
3 oktober 2007, 20:10

'k zie men beste vriendin tegenwoordig slechts één keer in de drie maanden.
Studies en de afstand van haar kot zorgen daar voor.

Mr. SLASH
3 oktober 2007, 20:20
vroeger elken dag op school , nu meestal enkel in het weekend gezien ik werk , andere ook werkt en derde volgt hoge school

in de vakantie zagen we elkaar dan wel weer heel veel , het feit dat 2 van de 3 nen auto hebben , maakt het wel gemakkelijker

vriendinnen zorgen er eigenlijk niet voor da ge minder kunt uitgaan met uw maten .

blackscorpio
3 oktober 2007, 20:44
Ik ga niet akkoord :p. Motiveer je standpunt!

hoe bedoel je?

lttuvix
3 oktober 2007, 20:58
vroeger dagelijks ma nu zit ik doe ik weer stage in een instelling en heb ik uren dat nie overeen komen met zijn uren vrij... waardoor ik iedereen een stuk minder zie

Hellrabbit
3 oktober 2007, 21:57

Soms is dat echt wel onmogelijk, daarom zijn dat (voor mij) toch plots geen mindere vrienden

Licargon
3 oktober 2007, 23:05
Elke dag op school natuurlijk, en dan nog... pfft... zo eens in de paar weken doen we zoeens iets met de hele groep ofzo.

Allez ja, der zijn der 2 die leven zowa hier, den ene die heeft geregeld de bus om half 5, studie is saai, en ik woon 300m vant school, dus ja, die is hier vaak te vinden. En den andere komt dan gewoon vrolijk mee. Tijdens examens zitten die 2 (+ evt. nog anderen) hier tot 's middags ofzo, dus tijdens de examens zienk die wel vrij vaak.

MitCh
3 oktober 2007, 23:09
Elk weekend, soms in de week een paar keer

blackscorpio
7 oktober 2007, 17:39
hoe kun je er voor zorgen dat je meer bij je vrienden zijd

Zibro
7 oktober 2007, 17:45
ach hoedikwijls je bij je vrienden 'moet" zijn dat is toch zever.

tgc_9012
7 oktober 2007, 22:15
Vroeger zagen mijn beste vriendin en ik elkaar dagelijk (zelfde klas). Nu we in het hoger onderwijs zitten proberen we elkaar toch wekelijks/om de 2 weken te zien.

BuffaloKampioen
7 oktober 2007, 23:46
M'n echte goeie vrienden zie ik 2-3 keer in de gewone werkweken, voor uit te gaan meestal.

Unpro
8 oktober 2007, 00:30
Echte goede vrienden zie ik 1 of 2 keer per week. (woensdag of int weekend) Gewone vrienden van op school zie ik elke schooldag en soms es in het weekend.

sink
8 oktober 2007, 00:30
mijn situatie is eigenlijk nog steeds weinig veranderd.. ik ga wekelijks uit met een goeie maat, en amuseer me echt goed :p
m'n ooit zo goeie maat, die ik bijna 10j ken, wekelijks 2-3 keren zag.. zie ik nu gemiddeld om de 2-3 weken eens..
toch grappig hoe een mens van de ene dag op de andere zo hard kan veranderen als ie opeens een lief heeft..

ik zie verdorie zijn zus meer dan hemzelf.. maar ja, hij heeft zijn kant gekozen, ik ook.. dus het is aan hem om te beslissen of ie dat nog wil veranderen..

Manu
8 oktober 2007, 17:03
Goh. Ja nu in het middelbaar ziet ge u maten nog elken dag he :) dikwijls ook vrijdag/zaterdag-avond, of woensdagnamiddag.
Buiten school, tijdens de week, stuurt m'n beste vriendin elke avond wel een bericht, of belt ze eens. Al wast maar om slaapwel te zeggen, daar houdt ze zich aan :) (neen niet mijn lief).
Menne maat zie ik dan wel regelmatig op de woensdagnamiddag of in het weekend, als we samen uitgaan. Dus da zit allemaal redelijk snor.

Volgend jaar naar het hoger onderwijs, dat je dan wat uiteenvalt weet je hé. Maar ik kan nu al 100% zeker zeggen met wie ik ga blijven omgaan, en met wie het contact echt gaat verwateren. De echte vrienden blijven er zo.

Een vriendin die vorig jaar nog bij ons op school zat is nu naar den unief in gent (1 jaar ouder dus), waardoor ik ze nu weinig zie. Vanaf volgend jaar komt daar dan weer verandering in, als ik zelf naar Gent ga :).

Ik zit wel met 1 probleem/schrik/... Er zit een kans in dat ik eventueel niet naar Gent ga studeren, maar naar de Koninklijke Militaire School ga. Dat is dus veel minder vakantie, soms (lang) naar het buitenland (bv 6 weken trainingskamp in het buitenland), en ook internaat. De kans dat ik dan contact ga kunnen houden is vrij klein :) en daar heb ik schrik van. Nuja, dat is nog toekomstmuziek.