PDA

Volledige versie bekijken : Armani Jeans Milano

Muska
28 augustus 2007, 13:48
Weet iemand waar je deze t-shirts (nog) kunt vinden ?

http://www.greentag.co.uk/uploads/687-thumb1.jpg

Pitter
28 augustus 2007, 13:51
deze winter heb ik zo ne groene gekocht met grijze AJ op.
in Hasselt gekocht bij Adonis. Maar Nu is die winkel gesplitst geloof ik, een voor jongeren, das nog alijd op de zelfde plaats in hasselt en ene voor de "volwassenere" collectie

Muska
28 augustus 2007, 14:41
Ok merci , misschiens iemand ook tips voor een dergelijke winkel in de provincie Antwerpen (regio Turnhout als het kan) ?

cura
28 augustus 2007, 14:49
hoeveel betaal je zo voor een wit tshirt met de letters "AJ" op?

Muska
28 augustus 2007, 14:55
Dat was vraag twee , een richtprijs :)

Rond de 80 a 90 euro ?

Pitter
28 augustus 2007, 15:04
ik weet nemeer mama heeft betaald, ma volgens mij ist minder eerder 40 euro fzo

shiftyke
28 augustus 2007, 15:05
Imo schrale tshirts, hoe mensen zich soms zo blind staren op die upper-class merken begrijp ik toch niet. Twee stomme letters voor 80euro, puur snobisme en decadentie. Maarja wie ben ik om daar over te oordelen.

Gewoon eens rondkijken op de meir ofzo daar is wel ergens armani winkel :)

bludgeoned
28 augustus 2007, 15:31
Iedereen geeft zijn geld uit waaraan hij wil.
Die laptop in je sig zal ook wel geen koopje geweest zijn.

zjatkop
28 augustus 2007, 15:34
zalige vergelijking :)

Pitter
28 augustus 2007, 15:36
mac is ook snobisme :) en zeker in uwe sig zette, das even degoutant
apple is dan ook snobisme onder de elektronische apparaten

bludgeoned
28 augustus 2007, 15:51
zalige vergelijking :)
Het komt gigantisch belachelijk over natuurlijk :D
Als er nu nog een medion PC had gestaan ;)

cura
28 augustus 2007, 15:54
mac is ook snobisme :) en zeker in uwe sig zette, das even degoutant
apple is dan ook snobisme onder de elektronische apparaten

misschien heeft zn mama ook voor hem betaald

neemt dat zowa de hele """reden""" niet weg om dure kleren te dragen? als uw mama betaald? :unsure:

Muska
28 augustus 2007, 16:03
For the record , mijn kledij komt uit eigen zak en over smaak en kleur valt nu eenmaal niet te twisten. :)

Bedankt voor de tips alvast , maar ik stelde de vraag eerder omdat dit een t-shirt betreft dat volgens mij uit een oudere collectie komt. Ik zoek dus geen soortgelijk t-shirt maar dát t-shirt.

exo
28 augustus 2007, 16:04
Waarover zit gulle nu te zagen? Als die gast nu geld heeft en wil besteden aan een tshirt van 80€. Hebben jullie daar last van ofzo dan? En als ge wat verder had gelezen dan uwe neus lang was had ge gemerkt dat al gezegd was dat het tshirtje eerder 40€ zal kosten... Maar liever eerst de mensen terechtwijzen en als ze dan zelf terechtgewezen worden dan is het stil.... Heel stil...

*edit*
Als ge echt dat tshirtje nog zou willen kunde mss is in outlet stores gaan zien, maar die zijn er bij ons in de buurt niet echt te vinden. De eerste die in me opkomen zijn de outlet shoppingvillage in maasmechelen en in roosendaal (NL) is er ok één.

Greeetz

Muska
28 augustus 2007, 16:05
Het is helemaal mijn bedoeling niet om die discussie te voeren :)

Ik dácht inderdaad dat het duurder zou uitvallen , maar hey , des te beter zo hé :)

Moest iemand nog info hebben , be my guest !

Muska
28 augustus 2007, 16:24
*edit*
Als ge echt dat tshirtje nog zou willen kunde mss is in outlet stores gaan zien, maar die zijn er bij ons in de buurt niet echt te vinden. De eerste die in me opkomen zijn de outlet shoppingvillage in maasmechelen en in roosendaal (NL) is er ok één.

Greeetz

Ik ga Deville eens proberen bij ons in de Gasthuisstraat , dat schiet me net te binnen.

exo
28 augustus 2007, 16:35
Zeker doen, maar weet wel dat Deville de nieuwste collectie verkoopt en als dit effectief al een ouder model is dan vrees ik daar wat voor. Maar alvast succes!

Muska
28 augustus 2007, 16:48
Inderdaad , het waren vooral nieuwe dingen.

Op Internet heb ik ook al wel iets gevonden , maar dan begint het verhaal weer van betrouwbaar of niet betrouwbaar.

Ik zoek dus eerst liever verder.

pL@CeBo
28 augustus 2007, 17:51
Dany-may in antwerpen op de meir :)

Overlaatst toch nog zien hangen..

Muska
28 augustus 2007, 19:34
Dany-may in antwerpen op de meir :)

Overlaatst toch nog zien hangen..

Toevallig de prijs ook gezien ?

Ik passeer misschien met Laundry Day.

Arifiene
28 augustus 2007, 19:49
Ebay USA ;).
Ik denk in de winkels trouwens iets van een 50 euro.

Sprinkle Genie
28 augustus 2007, 21:29
neemt dat zowa de hele """reden""" niet weg om dure kleren te dragen? als uw mama betaald? :unsure:
gij gek, kzou t zelf ni kunnen bekostigen anders. Over redenen kan gediscussiëerd worden naatuurlijk, maar uw antwoord impliceert dat men enkel dure kleren zou kopen omdat ze duur zijn :crazy:

zo zijn er natuurlijk ma da zijn verdoken marginalen :)

fuze
29 augustus 2007, 14:58
Café Au Lait Wijnegem. 60€ heb ik betaald als ik me niet vergis. Mijn is wel zwart tshirt, witte letters.

cura
29 augustus 2007, 15:03
gij gek, kzou t zelf ni kunnen bekostigen anders. Over redenen kan gediscussiëerd worden naatuurlijk, maar uw antwoord impliceert dat men enkel dure kleren zou kopen omdat ze duur zijn :crazy:

zo zijn er natuurlijk ma da zijn verdoken marginalen :)

bwa, tshirts is nogaltijd iets anders dan broeken/truien enzo eh..
kwaliteit van tshirts zal zo zwaar niet verschillen, ik heb allesinds nog nooit een tshirt versleten (als in; kapot door langdurig gebruik) :unsure:

spray-bunny
29 augustus 2007, 15:11
Ik heb een hele reeks goedkope wibra t-shirts van een paar euro per stuk en dan nog een pak merk t-shirts van €90. Over 't algemeen gaan die merk t-shirts toch 4x zo lang mee.

cura
29 augustus 2007, 15:17
welja 4x eeuwig (aangezien mijn tshirts, van ongeveer 5-20 € stuk, nog nooit versleten zijn), kzie er het nut niet van in eerlijk gezegd :unsure:

Dj Aero
29 augustus 2007, 15:20
welja 4x eeuwig (aangezien mijn tshirts, van ongeveer 5-20 € stuk, nog nooit versleten zijn), kzie er het nut niet van in eerlijk gezegd :unsure:

anderen zien daar het nut wel van in. Mijn ervaring leert dat als je een tshirtje van de WE koopt, dat ook goede tshirts zijn. Een jaar later ogen die tshirts minder modieus dan dat je bijvoorbeeld een Gstar tshirt draagt. Das gewoon mijn mening en ervaring. Sommige mensen voelen zich beter in hun vel als ze een ander soort tshirt dragen. als dit nu een een tshirt van 5 euro is of van 50 euro, da maakt toch niet uit, zolang ge da zelf wilt en da geld er voor over hebt...

cura
29 augustus 2007, 15:26
pfff, verdraagzame mensen, kunde gewoon nie mee discussieren! :(

ik zie persoonlijk niet wat er modieus is aan een tshirt met enkel de letters "AJ" op :/

spray-bunny
29 augustus 2007, 15:27
Ik heb doorgaans maar 6 tshirts, dus die verslijten wel snel.:p

Muska
29 augustus 2007, 17:06

ik zie persoonlijk niet wat er modieus is aan een tshirt met enkel de letters "AJ" op :/

De gustibus ...

russian
29 augustus 2007, 18:22

Iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wenst te doen. En de threadstarter heeft een concrete vraag en verlangt dan ook een concreet antwoord. Ik begrijp niet waarom sommigen met een reactie afkomen in de orde van "waarom daar je geld aanhangen".

Eerstvolgende die dat nog probeert heeft een zware infractie.