PDA

Volledige versie bekijken : TK: dellGX100 small form factor pc (733mhz 256mb ) en pentium 4 1.8GHz met 512MB ram

successor
27 augustus 2007, 01:36
te koop :

dell GX100
celeron 733MHz
256MB ram (2*128MB)
10GB harde schijf
floppy
psu en kast
geluidskaart
video, netwerk en geluid integrated (video met eigen geheugen)

het ding draait windows xp vlotjes en kubuntu goed, er zit geen cdrom drive in, omdat er een slimline in dit kastje moet , en die heb ik niet.

kastje is heel klein : 40*32*9 cm, net genoeg om als onderzetter voor een 15 of 17" CRT te dienen

min prijs : €25
meeneemprijs €50

pentium 4 1.8GHz

wilamette core
aparte geluidskaart
Ti200 64MB videokaart
netwerk integrated
40GB harde schijf
512MB SDram (2*256)
in een miditower kast met een delta voeding.

min prijs : €50
meeneemprijs €75

apart verkopen doe ik niet, tenzij je me een aanbod doet dat ik niet kan weigeren.
ophalen in Ham , of verzenden via taxipost.
wordt ook aangeboden in vriendenkring , en ik zal jullie van deze biedingen op de hoogte houden.
monitor , toetsenbord en muis zijn evt. ook beschikbaar , met een kleine toeslag.

ShPonGle
27 augustus 2007, 10:13
free up - als je evt. nog een slimline wilt voor de eerste pc, ik verkoop er eentje (DVDRW) op http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=521681

successor
27 augustus 2007, 11:21
mja , ik heb nu een compaq met een normale cdrom bay als stil systeem. verder moet je dan ook de bevestiginsrails hebben en een convertor om naar normale IDE en molex te gaan.

ik heb er zelf ook over zitten nadenken , maar dan kom je uit op een prijs die hoger ligt dan de min. prijs.

ik heb er meestal even een gewone IDE cdrom drive aangehangen om windows/linux te installeren , en na installeren de cdrom er af en alles via het netwerk.

die GX100 ondersteunt trouwens schijven tot 160GB (zo hoog heb ik het getest)

die GXjes zijn klein , stil en zuinig. ik heb er zo 1tje gebruikt om 's nachts te downloaden (telenet nachtsurfen). een maat van mij heeft hem als internet/office bakje gebruikt.

vinteg
27 augustus 2007, 13:06
zijn idd leuke pc'tjes :)
heb er zo al meerddere hier gehad. altijd content van geweest. mits toevoeging van een nieuwe hdd die geen kraakgeluid meer bevat kundem echt fluisterstil maken.

free up

successor
27 augustus 2007, 13:21
mja , die 10GB harde schijf is wel luid hoor , maar inderdaad , met een nieuwe HDD zijn die dingen redelijk stil.

successor
27 augustus 2007, 21:41
omhoog .... die GX kan mits meerprijs ook een celeron 850 en of 512MB (2*256) SDram krijgen, en een betere geluidskaart (soundblaster 24 bit) en een betere harde schijf (maxtor 80GB IDE)

die pentium 4 kan evt ook die maxtor 80GB aan.

successor
29 augustus 2007, 20:53
laatste up.

ze staan vanaf nu ook op kapaza, en worden actief verkocht in de vriendenkring.