PDA

Volledige versie bekijken : PC te koop (Volledig systeem / losse onderdelen)

sk1985
26 augustus 2007, 01:29
Hallo,

Wegens de aankoop van een laptop verkoop ik mijn PC.
Bij voorkeur verkoop ik mijn systeem in zijn geheel.
Bieden op individuele onderdelen is eveneens mogelijk, maar ik verkoop het liefst alles in één keer of meerdere onderdelen aan één koper.
Verzendkosten zijn in de prijs inbegrepen wanneer de meeneemprijs wordt geboden. Is dit niet het geval, dan kan nog steeds worden overeengekomen om verzendkosten te laten vallen of kan een speciale prijs worden gemaakt.
Bieden kan tot 2 september.

Vind je de (meeneem)prijs net iets te hoog, laat dit dan weten. Prijzen zijn onderhandelbaar, maar oeverloze prijsdalingen zitten er niet in. Geen een seintje in geval van interesse, we komen er wel uit.

Het systeem / De onderdelen

* AMD Athlon64 3500+ (Socket 939) Boxed 512 KB min.prijs € 35 meeneem € 55
* ASUS A8N-SLI Deluxe AMD nvidianForce4SLI HT1000 K8 (939) 4 x DDR400 no-vga 2xPCI-E16x dualglanmin.prijs € 65 meeneem € 80
* ASUS Extreme N7800 GTX TOP 256 MB PCI-e (VGA pci-e16x nVidia GF7800GTX 256 MB DDR3 )min.prijs € 140 meeneem € 158
* Seagate Barracuda 7200.7 200 GB SATA NCQ 8 MB min.prijs € 30 meeneem € 47
* BenQ DVD +/- RW DW1640 Pro Dual Layer Blackmin.prijs € 15 meeneem € 25
* BenQ DVD-Rom 16x50x(1650) Blackmin.prijs. € 10 meeneem € 17
* Arctic Silentium T1 350W case min.prijs. € 50 meeneem € 64
* 1 GB DDR-SDRAM (2x512MB) min.prijs 40 meeneem € 55
* LG Flatron F900B 19" monitor min.prijs € 85 meeneem € 110

Prijs voor het gehele systeem: min.prijs € 470 - meeneem € 580

Graag bieden vanaf minimumprijs a.u.b. Vooral de grafische kaart (gekocht voor € 550) , het moederbord (gekocht voor € 179) en de processor zou ik liever niet weg doen omdat ze me perfect bedienen bij games en allround gebruik, maar jammer genoeg ben ik er niet zoveel mee als ik een laptop koop.

Ik heb nog het garantiebewijs en het kasticket. Alles is in prima staat.

Vriendelijke groeten,

Sk1985

Edit: Ik bied deze pc ook aan op een tweedehandssite. Bod op het geheel geniet de voorkeur. Indien hier geboden wordt op het geheel, dan krijgt de bieder op 9lives voorrang.

sk1985
26 augustus 2007, 16:52
Komaan, hou jullie vooral niet in om te bieden :). Prijzen zijn bespreekbaar. Ik verkoop alles sowieso. Ruilen tegen games, e.a. is niet mogelijk. Doe een bod jongens, ook al is het niet de meeneemprijs of minimumprijs. Met wat geluk...

Groeten,

Sammy

Chaser1
26 augustus 2007, 18:32
Meeneemprijs voor het systeem zonder graka? Sterke interesse..
Afgehaald.

sk1985
26 augustus 2007, 18:35
Doe maar een bod Chaser. Ik verkoop het liefst het systeem in zijn geheel, maar bij een mooi bod gaat hij jouw richting uit, desnoods zonder grafische kaart. Ik had graag de minimumprijs gehad, dus laat maar weten. Bij het bieden van de meeneemprijs gaat de pc de richting van de bieder uit. Maar doe een bod op het systeem zonder de grafische kaart. Idem voor kopers die willen bieden maar één onderdeel niet nodig hebben ofzo, bieden maar. Ik ben benieuwd. Het resterende onderdeel kan ik dan apart verkopen.

Update: Via tweedehands website heb ik een bod van € 500. Bieders via 9lives hebben uiteraard voorrang en zeker mensen met een goede iTrader score.:)

Update: TIP Razer Copperhead muis (nieuwprijs € 69 en pure topkwaliteit) en Icemat Second Edition Black muismat (nieuwprijs € 35) inbegrepen in de prijs indien de meeneemprijs wordt geboden. Als extraatje. :)

Pandekip
27 augustus 2007, 09:57
30 incl voor de seagate

sk1985
27 augustus 2007, 12:07
Bod genoteerd. Hou er rekening mee dat ik voorkeur geef aan het verkopen van het systeem in zijn geheel.
Ik wacht op een concreet bod van o.a. Chaser.

Lord Benno
27 augustus 2007, 15:08
Ik heb wel interesse in één van die DVD speler- / writers.
Hoelang hebben ze ongeveer gedraald en gebrand?

sk1985
27 augustus 2007, 15:58
Ik heb wel interesse in één van die DVD speler- / writers.
Hoelang hebben ze ongeveer gedraald en gebrand?

Geen idee eigenlijk. Ik heb hooguit 3 dvd's gebrand :)

Bieden kan nog steeds, bij voorkeur op het hele systeem.

Willie
28 augustus 2007, 08:36
Is case nog in perfecte staat? (dus geen krassen ofzo)
Zoja, 300 EUR incl. levering/verzending voor den bak alleen

sk1985
28 augustus 2007, 19:13
Bod genoteerd, maar te laag naar mijn zin.
Om op uw vraag te antwoorden: De case is in zo goed als nieuwe staat. Enkele minieme krasjes die slecht zichtbaar zijn. Ik heb zelf moeten zoeken eerlijk gezegd. Case ziet er erg net en stijlvol uit.

Op tweedehands heb ik een bod van 500 euro. Ik ben echter bereid mijn systeem te verkopen aan iemand op dit forum, indien de meeneemprijs wordt geboden of een prijs in de buurt van de minimumprijs. Chaser ging me ten laatste morgen iets laten weten. Dus hij krijgt sowieso de kans om te bieden. Wie geïnteresseerd is kan bieden, maar gelieve de minimumprijs toch enigszins te respecteren indien mogelijk.

Chaser1
31 augustus 2007, 18:58
Ik ga niet overgaan tot de aankoop. Toch bedankt. :niceone:

Frado2005
1 september 2007, 10:22
doe je je voeding apart weg? Prijs?(incl)

sk1985
1 september 2007, 11:03
Liever niet. Ik verkoop de case met voeding liever ineen.
Aangezien nog geen serieus bod ontvangen is voor het gehele systeem, ga ik de prijs nogmaals laten zakken.

Meeneemprijs voor het gehele systeem € 400

Prijzen voor de onderdelen afzonderlijk:

* AMD Athlon64 3500+ (Socket 939) Boxed 512 KB € 30
* ASUS A8N-SLI Deluxe moederbord: €55
* ASUS Extreme N7800 GTX TOP 256 MB PCI-e (VGA pci-e16x nVidia GF7800GTX 256 MB DDR3 ) € 100
* Seagate Barracuda 7200.7 200 GB SATA NCQ 8 MB €35
* BenQ DVD +/- RW DW1640 Pro Dual Layer Blackmin.prijs € 15
* BenQ DVD-Rom 16x50x(1650) Black € 10
* Arctic Silentium T1 350W case € 50
* 1 GB DDR-SDRAM (2x512MB) € 35
* LG Flatron F900B 19" monitor € 80

Alles is serieus in prijs verlaagd.
Ik behoud me het recht om niet te verkopen als onvoldoende onderdelen worden verkocht.
Het is de bedoeling alles te kunnen verkopen. Een hele pc uiteenhalen om enkel moederbord of graka te verkopen, daar begin ik niet aan.

PC moet echt de deur uit wegens dringende aankoop laptop.

SnOoPeR
1 september 2007, 13:18
* AMD Athlon64 3500+ (Socket 939) Boxed 512 KB € 30
* ASUS A8N-SLI Deluxe moederbord: €55
* ASUS Extreme N7800 GTX TOP 256 MB PCI-e (VGA pci-e16x nVidia GF7800GTX 256 MB DDR3 ) € 100

Meeneembod op die 3

Ik heb na et weekend s'avonds tijd om erachter te komen.

Mvg Kurt

Frado2005
1 september 2007, 13:57
doe je je kast weg voor €40 incl via kiala?

sk1985
1 september 2007, 15:34
doe je je kast weg voor €40 incl via kiala?

Prijs is te laag. Ik heb het al van 60 verlaagd naar 50 en dan doe je er nog tien af, verzending inbegrepen? Redelijk blijven hé. Verzenden via Kiala, dat zou ik moeten bekijken op de website van Kiala. Ik heb geen doos om mijn case in te verpakken, dus dat kan een probleem zijn. Ik moet aan een degelijke verpakking geraken. Als iemand me kan zeggen hoe ik een case het best verzend, zou ik nog overwegen om Kiala te gebruiken. Maar ik heb liever dat alles afgehaald wordt.

@ Kurt (Snooper): Bod genoteerd. Indien niemand een redelijk bod uitbrengt op het gehele systeem gaan de onderdelen waarop je bood jouw richting uit. Afhalen is geen probleem in de avond. Check PM.

Volgende onderdelen moeten ook de deur uit:

1 GB DDR-SDRAM (2x512 MB)
LG Flatron F900B 19" monitor
Seagate Barracuda 7200.7 200 GB SATA NCQ 8 MB
BenQ DVD +/- RW DW1640 Pro Dual Layer Black
BenQ DVD-Rom 16x50x(1650) Black

Indien interesse --> Graag een bod.

Alles moet weg... Ik heb een bod nodig op alle onderdelen, anders scheur ik mijn broek aan heel deze verkoop. Prijzen zijn nu al erg laag.
Prijzen: zie hierboven.

Frado2005
1 september 2007, 15:45
K, 45 incl dan, lijk mij toch al redelijk. Ikzelf heb mijn kast indertijd in een kartonnen doos gestoken, met rond de case wat beschermachtige dingen(bubbelplastiek, kranten,..) en genoeg plakband voor stevigheid. Is bij mij toen goed gelukt

exCite
1 september 2007, 15:48
da geheugen, welk merk? en cas ?

sk1985
1 september 2007, 16:00
K, 45 incl dan, lijk mij toch al redelijk. Ikzelf heb mijn kast indertijd in een kartonnen doos gestoken, met rond de case wat beschermachtige dingen(bubbelplastiek, kranten,..) en genoeg plakband voor stevigheid. Is bij mij toen goed gelukt

Bod genoteerd. Is voorlopig hoogste bod voor de case.

Als je me kan zeggen hoe ik dat kan zien, dan wil ik het controleren. Met SiSoft Sandra Lite vind ik niet terug wat je vraagt. Iemand die een programma weet waarmee ik info over mijn ram geheugen krijg?

Frado2005
1 september 2007, 16:03
Bod genoteerd. Is voorlopig hoogste bod voor de case.

Als je me kan zeggen hoe ik dat kan zien, dan wil ik het controleren. Met SiSoft Sandra Lite vind ik niet terug wat je vraagt. Iemand die een programma weet waarmee ik info over mijn ram geheugen krijg?

Wanneer sluit je af?ik lees morgen, maar welk uur?
met cpuz kan je dat bv zien

sk1985
1 september 2007, 16:19

Bod genoteerd. Indien niemand meer biedt dan gaat het jouw richting uit.

Wanneer sluit je af?
met cpuz kan je dat bv zien

Afsluiten is normaal voorzien op 2 september. Dus wat mij betreft 2 september max. om 23u59min59sec :)

Cpuz geeft volgende info over het ram geheugen:

- Frequency 183.7 Mhz
- ...
- CAS#Latency: 3.0 clocks

Is dat wat je nodig hebt? Merk zie ik daar niet bij staan.

Frado2005
1 september 2007, 16:25
Gelieve wel een normaal uur waar de normale mens nog op wakker is... T'is maandag school eh :D

sk1985
1 september 2007, 16:28
Gelieve wel een normaal uur waar de normale mens nog op wakker is... T'is maandag school eh :D

Inderdaad, ik bedoelde gewoon dat men op 2 september ook nog kan bieden.
3 september om 7u is voor mij ook goed, dan kunnen mensen die nog naar school gaan nog een bod uitbrengen voor ze naar school vertrekken :) Sorry voor de onduidelijkheid, ik had enkel 2 september vermeld in mijn eerste post.

Frado2005
1 september 2007, 16:59
Kunnen we er geen 2 sept 20u ofzo van maken?

sk1985
1 september 2007, 18:35
Hoh, ik had 2 september gezegd, met de bedoeling dat er de ganse dag nog geboden kon worden. Misschien laat ik deze thread dan best op 3 september om 20u aflopen. Zo kan jij nog bieden na school en kunnen degene die 's avonds nog eens wilden kijken ook nog hun ding kwijt in deze thread. ;)
Dus ik stel voor 3 september 20u00 af te sluiten.

Update:

Verkocht: Grafische kaart, moederbord en processor aan SnOoPeR. Proficiat

Nog te koop:

* BenQ DVD +/- RW DW1640 Pro Dual Layer Blackmin.prijs € 10
* Arctic Silentium T1 350W case € 50 (Bod €45 incl.)

Frado2005
1 september 2007, 19:15
neem dan maar 2 september, kga geen extra dag wachten :)
Als je nu een uur had bijgezet vanaf het begin, was er nu nie echt al die miserie eh:) . De meesten zetten er toch een uur bij waarbij de normale mens nog wakker is

sk1985
1 september 2007, 19:24
Ok, de verkoop sluit af 2 september om 20u.

Kom mensen, wat overblijft moet ook nog de deur uit.

DVD-RW + DVD-ROM samen voor € 20 excl.
LG-Flatron monitor voor € 50 (enkel af te halen)
1gb ddr-sdram voor € 25 eur excl.

Wordt het niet verkocht dan gebruik ik het zelf wel of verkoop ik het elders.
Doe gerust nog een bod, alles moet toch de deur uit, je kan zowel jullie kans wagen...

En iemand moet toch een harde schijf van 200 GB kunnen gebruiken?

Hungry®
1 september 2007, 20:08

k wil wel maar wat gaat de verzending kosten? Indien die de 5 euro niet overschrijdt mag je mijn bod noteren.

teenkaasje
1 september 2007, 21:41
Bod 1gb ddr-sdram voor € 25 eur excl.

Edit: indien het toch pc-3200 is.

kibo
1 september 2007, 21:51
* BenQ DVD +/- RW DW1640 Pro Dual Layer Black1 GB 10€
* DDR-SDRAM (2x512 MB) 30€

40€ excl

Pandekip
1 september 2007, 21:56

Ja, ik heb toch al geboden ? :) en je hebt genoteerd :)

Hungry®
1 september 2007, 22:02
k bood toch al meeneemprijs voor writer en reader? k Betaal de verzendingskosten hoor.
k Zie niet op een paar euroos uiteraard.

Pandekip
1 september 2007, 22:15
Wordt hier een vreemde verkoop :)

sk1985
1 september 2007, 22:29
Sorry voor de verwarring. Het kan soms verwarrend worden bij het verkopen van een pc in afzonderlijke onderdelen.

@ cprovost Inderdaad, ik had het even uit het oog verloren, maar u bood inderdaad € 30 inclusief voor de harde schijf toen de minimumprijs € 30 was en de meeneemprijs nog € 47. Die € 30 was dan wel exclusief. Als dat geen probleem is, dan gaat de harde schijf inderdaad uw richting uit. Verzending kost sowieso weinig voor zo'n harde schijf.

@ Hungry: Inderdaad, u bood reeds voor de DVD writer en DVD-ROM, namelijk € 20 excl. Deze beschouw ik dan ook als verkocht.

@ kibo: teenkaasje bood reeds de meeneemprijs voor het geheugen, nl. € 25 exl.

@ teenkaasje: uw bod van € 25 voor het geheugen werd genoteerd. Ik beschouw het geheugen als verkocht.

kibo
1 september 2007, 22:30
Ok, de verkoop sluit af 2 september om 20u.

LG-Flatron monitor voor € 50 (enkel af te halen)
1gb ddr-sdram voor € 25 eur excl.

Wordt het niet verkocht dan gebruik ik het zelf wel of verkoop ik het elders.
Doe gerust nog een bod, alles moet toch de deur uit, je kan zowel jullie kans wagen...

k wil wel maar wat gaat de verzending kosten? Indien die de 5 euro niet overschrijdt mag je mijn bod noteren.

k bood toch al meeneemprijs voor writer en reader? k Betaal de verzendingskosten hoor.
k Zie niet op een paar euroos uiteraard.

Volgens mij staat er nergens een meeneemprijs vermeld,
enkel 'verkoop sluit af zondag 2sept. 20u ' :)

Edit: @sk1985
als Hungry meeneemprijs heeft geboden 20€ op combo,
dan is dat idem ivm geheugen....(bod van teenkaasje 25€)

sk1985
1 september 2007, 22:40
Inderdaad. Ik zie het net. Teenkaasje was blijkbaar eerst met het bod op het geheugen.

Dus bij deze:

@ teenkaasje: uw bod is genoteerd. (€ 25 excl) Kan iemand me wel zeggen hoe ik zeker weet dat het PC 3200 is? Kunnen jullie dat zien op basis van mijn systeem?

Volgens mij staat er nergens een meeneemprijs vermeld,
enkel 'verkoop sluit af zondag 2sept. 20u '

Ik had wel het volgende geschreven, wat mogelijk als meeneemprijs werd gezien (was het ook eigenlijk...):

Ik heb mijn vorige post aangepast. Het wordt inderdaad wat vreemd. Was niet de bedoeling. Ik zit al te lang achter deze pc te wachten op jullie die bieden, vandaar ;)

Nu nog de monitor die de deur uit moet. Ik zou hem misschien beter houden als back-up monitor voor mijn broer, aangezien ik hier nog geen concreet bod gekregen heb.

Om toch eens te kijken: Bieden maar op de monitor. Van mij mag hij gaan voor € 80. Werkt prima, perfecte staat. 19".

Frado2005
2 september 2007, 16:37
annuleer mijn bod, heb ne kast en voeding voor 25euro :cool:

ns_ripper
2 september 2007, 17:11
Je had mij gecontacteerd ivm die harde schijf. Ik gok dat mijn bod van 35euro goed was?

aline1989
2 september 2007, 19:57
Ik bied € 400 euro op het volledige systeem. Dat is toch nog steeds de meeneemprijs hé? Je zei dat je daar de voorkeur aan gaf. Dus € 400 inclusief indien alles in perfecte staat. Ik kom het trouwens afhalen.
Ik stuur je een persoonlijk bericht met mijn adres en gegevens.

sk1985
2 september 2007, 20:02
Euh :oink:
Ik had niet meer gehoopt op een bod voor het systeem. Ondertussen had ik reeds biedingen op de onderdelen.. Maar ik gaf inderdaad de voorkeur aan een bod voor alles in één keer.. Dus ja, dan ben jij de gelukkige koper.

Wel sneu voor de anderen. Mocht je je bedenken dat verkoop ik alsnog alles afzonderlijk. Dus graag een bevestiging.

Hungry®
2 september 2007, 20:06
Sorry voor de verwarring. Het kan soms verwarrend worden bij het verkopen van een pc in afzonderlijke onderdelen.

@ cprovost Inderdaad, ik had het even uit het oog verloren, maar u bood inderdaad € 30 inclusief voor de harde schijf toen de minimumprijs € 30 was en de meeneemprijs nog € 47. Die € 30 was dan wel exclusief. Als dat geen probleem is, dan gaat de harde schijf inderdaad uw richting uit. Verzending kost sowieso weinig voor zo'n harde schijf.

@ Hungry: Inderdaad, u bood reeds voor de DVD writer en DVD-ROM, namelijk € 20 excl. Deze beschouw ik dan ook als verkocht.

@ kibo: teenkaasje bood reeds de meeneemprijs voor het geheugen, nl. € 25 exl.

@ teenkaasje: uw bod van € 25 voor het geheugen werd genoteerd. Ik beschouw het geheugen als verkocht.

je gaat wel een record aan blacklistjes tegemoet.:D
Ik tel er al minstens drie.
De graka was al verkocht aan Snooper? Dat is dan numero 4 als hij die nog niet in zijn bezit heeft, maar hoe kan je dan ingaan op een gezamenlijk bod als die effectief verkocht is?

sk1985
2 september 2007, 20:10
Euh :oink:
Ik had niet meer gehoopt op een bod voor het systeem. Ondertussen had ik reeds biedingen op de onderdelen.. Maar ik gaf inderdaad de voorkeur aan een bod voor alles in één keer.. Dus ja, dan ben jij de gelukkige koper.

Wel sneu voor de anderen. Mocht je je bedenken dat verkoop ik alsnog alles afzonderlijk. Dus graag een bevestiging.

Je had mij gecontacteerd ivm die harde schijf. Ik gok dat mijn bod van 35euro goed was?

Klopt. Er was ondertussen al een bod voor de harde schijf :( En nu gaat het systeem naar de bieder voor het volledige systeem. Sorry voor het ongemak jongens.

annuleer mijn bod, heb ne kast en voeding voor 25euro

Bod geannuleerd. Wel wat laat, maar dat kan ook gezegd worden van het winnende bod. Je hebt me doen zweten.

@ allen die toch geboden hebben op de onderdelen afzonderlijk: bedankt om te bieden. Mocht de verkoop toch niet doorgaan, dan zou ik alsnog aan jullie verkopen indien de interesse blijft gelden. Indien niet, veel succes met bieden op andere threads.

sk1985
2 september 2007, 20:12
Euh :( Ik ben niet echt vertrouwd met het blacklist systeem. Maar als ik me niet vergis heb ik van bij mijn eerste posts gezegd dat ik sowieso voorkeur gaf aan verkopen op zijn geheel.
Inderdaad, er waren al biedingen op de meeneemprijzen voor de onderdelen afzonderlijk, maar als ik reeds bij aanvang al aangaf een bod op het geheel te verkiezen en me het recht voorbehoud om dan niet afzonderlijk te verkopen, dan doe ik toch niets verkeerd?
Akkoord, het is vervelend, vooral voor de bieders, maar zoiets voorzie je niet hé.
Inform me please :) Want het is niet mijn bedoeling van een blacklister te worden..

SnOoPeR
2 september 2007, 20:15
Hoh, ik had 2 september gezegd, met de bedoeling dat er de ganse dag nog geboden kon worden. Misschien laat ik deze thread dan best op 3 september om 20u aflopen. Zo kan jij nog bieden na school en kunnen degene die 's avonds nog eens wilden kijken ook nog hun ding kwijt in deze thread. ;)
Dus ik stel voor 3 september 20u00 af te sluiten.

Update:

Verkocht: Grafische kaart, moederbord en processor aan SnOoPeR. Proficiat

Nog te koop:

* BenQ DVD +/- RW DW1640 Pro Dual Layer Blackmin.prijs € 10
* Arctic Silentium T1 350W case € 50 (Bod €45 incl.)

Staat hier wel schoon in dattem verkocht was...:oink:

Hungry®
2 september 2007, 20:16
ik laat de moderatoren over de wijze van deze verkoop oordelen.

SnOoPeR
2 september 2007, 20:20
je gaat wel een record aan blacklistjes tegemoet.:D
Ik tel er al minstens drie.
De graka was al verkocht aan Snooper? Dat is dan numero 4 als hij die nog niet in zijn bezit heeft, maar hoe kan je dan ingaan op een gezamenlijk bod als die effectief verkocht is?

:oink:

sk1985
2 september 2007, 20:22
Staat hier wel schoon in dattem verkocht was...:oink:

Ja, sorry, maar ik beschouwde dat inderdaad als verkocht. Maar ik had wel aangegeven de voorkeur te geven aan een bod op het geheel. Okay, ik snap wel dat dit niet leuk is. Ik zit er eigenlijk ook mee verveeld, maar tegen een bod op het geheel kan ik moeilijk neen zeggen hé. Ik had het al aangegeven bij het begin.

Ik geef toe dat ik niet had mogen zeggen 'ok verkocht' maar dan iets anders had moeten zeggen als "Ok, dat is voorlopig het winnende bod. Let er wel op dat als iemand biedt op het geheel, dat ik me dan het recht voorbehoud om..."

Dat is inderdaad een fout van mij. Ik hield er geen rekening meer mee dat een bod voor het geheel zou komen. Waarvoor mijn excuses.

Staat hier wel schoon in dattem verkocht was...
Sorry snooper, dat was inderdaad slecht gecommuniceerd. Sorry man.

Dus @ snOoper en andere bieders (behalve die van de case): sorry man, ik keek er al naar uit om aan jou te verkopen. Vriendelijke persoon etc, maar daar heb je op dit moment waarschijnlijk weinig aan. Ik hoop dat je vind wat je zoekt op het forum. Mijn excuses

Hungry®
2 september 2007, 20:23
klopt iets niet hé zeg, komt er een koper die zich toevallig vandaag registreert om op een paar minuten voor zijn zogenaamde sluitingstijd de boel compleet aan te kopen terwijl hij uit mizerie zijn systeem per stuk verkoopt. Ik vraag aan de moderatoren om het IP na te kijken aub.

Ik trek me terug uit deze soap. Kan me niet meer schelen.

SnOoPeR
2 september 2007, 20:27
Ik stel hier express mn 2de pc te koop omdak toch enen had bijgekocht...
Moest die enkel nog afhalen en da wast... de verkoop was rond...
Ik heb al 2 boden op onderdelen van de andere pc gehad.
Geld is al wa telt is hier precies de bedoeling...

sk1985
2 september 2007, 20:34
Dat kan ik moeilijk weten hé. Maar inderdaad, ik had het liever ook anders gezien hoor. Er is nu een bod voor het geheel, en als ik me niet vergis is het dezelfde persoon die ook op 2dehands.be een bod gedaan heeft op het systeem. Dus ja.

Het was gewoon de bedoeling van om en bij de € 400 euro te recupereren zodat ik mijn laptop kon kopen. Bij verkopen gaat het toch an sich over geld ? :$ Ik kan alleen maar zeggen dat ik niet supergelukkig ben met de afloop, niet voor mezelf want ik heb de prijs die ik wou, maar voor de bieders op de onderdelen.

Kan daar nog weinig aan toevoegen hoor.

SnOoPeR
2 september 2007, 21:43
Ik kom het trouwens afhalen.
Ik stuur je een persoonlijk bericht met mijn adres en gegevens.

Waarom moet zij (of hij) haar gegevens naar jou sturen???
I smell bullsh**!

Hungry®
2 september 2007, 21:44
ach man, geef die gast een negatieve I trader hé, k heb dat al gedaan.

SnOoPeR
2 september 2007, 21:49
Nie nodig, ik wil een eerlijke verloop van zaken zien. Ik vertrouwde de persoon in kwestie erop dat alles geregeld was, en dan komt em op paar minuten voor de eindstreep af dat em alles aan iemand anders verkoopt. Komaan zeg...
Eerlijk zou zijn dattem alles terug zet zoals voordien... Iedereen had zn bod gedaan op de onderdelen die overschoten...
Ik had meeneemprijs geboden voor mn delen. Dus das winnend bod.
Met 24 uur voorsprong. Al bieden ze nog 500€ per onderdeel, ik had als eerste mn meeneembod.

Hungry®
2 september 2007, 22:02
ik ook, ik had hem gisteren een pm gestuurd - ik ging wat vroeger slapen omdat k moe was- dat ik vanavond de deal zou verder regelen per pm omdat ik vandaag de ganse dag ging bollen met de motor, hij was daarmee akkoord, wenste me verdekke nog een goeie rit.
En dan krijg je zoiets voor.:ironic:

Sk1985 en Aline1989 bedankt hé...klinkt familiair.

ns_ripper
3 september 2007, 14:30
Je ziet mij bieden op een andere disk, komt via pm zeggen dat je ook 1 te koop hebt. Ik zeg toe op uw aanbod en kom het hier ook nog eens bevestigen en nu gaat er niets nog door, terwijl je al aan andere mensen hebt toegezegd.

Eens je hebt toegezegd moet je niet meer als geheel gaan verkopen eh.

Another one for the blacklist!

Art
3 september 2007, 15:01
Je had al een paar onderdelen verkocht voordat het systeem in zen geheel buiten ging, dat heb je zelf gezegt en daar dien je dus aan te houden.
Als je toch in zen geheel verkoopt = blacklist.

En het feit dat je zei dat je liever in 1 stuk verkoopt doet er dus niet toe als je bepaalde onderdelen al had verkocht voor dat ene bod.

En de koper/verkoper gene dubbel, is ook de enige info die ik daarover verder geef.

SnOoPeR
3 september 2007, 15:02
De verkoper reageert toch niemeer ze, tis nutteloos van nog derop te reageren...

sk1985
3 september 2007, 15:29
Ik ging er vanuit dat ook al bieden mensen op individuele onderdelen, ik nog het recht had om mijn pc uiteindelijk in zijn geheel te verkopen. Ik heb ook aangegeven dat als ik niet alles verkocht krijg, ik die pc niet uit elkaar zou halen om dan met drie stukken over te blijven.

Ik dacht in de eerste posts duidelijk aangegeven te hebben dat ik me het recht voorbehoud om alles in één keer te verkopen. Dat dit blijkbaar niet zou tellen wanneer iemand de meeneemprijs voor een afzonderlijk onderdeel verkoopt, is ook het eerste wat ik ervan hoor. Ik heb gewoon gewacht tot het einde van de thread.

De persoon die geboden heeft had trouwens ook al geboden op mijn pc op tweedehands.be. Dat die persoon zich hier registreert is toch haar recht? Dat is een bod zoals een ander. Ik begrijp dat het last minute is, maar een bod voor het geheel is een bod voor het geheel hé. Ik was er ten stelligste van overtuigd dat als ik aangaf daar de voorkeur aan te geven, ik tot bij het afsluiten kon beslissen om alles te verkopen op zijn geheel als iemand de minimumprijs bood.

@ Hungry: dat ik je een goede reis wenste met je motor dat is oprecht. Ik vind dat maar de normaalste vorm van beleefdheid.

@ snoooper: inderdaad we waren al volop aan het afspreken mbt de afhandeling. Sorry dus voor het ongemak. Als ik alles kon voorzien verkocht ik gewoon mijn pc niet hoor. Al die miniserie voor een paar honderd euro.

Dat er hier andere mensen zitten die ervan leve om mensen in 't zak te zetten, tot daar aan toe...maar laat me duidelijk zijn dat het nooit mijn bedoeling was om mensen hier een hak te zetten. Ik wil gewoon mijn pc verkopen - BIJ VOORKEUR IN ZIJN TOTALITEIT - en gaf dat ook aan.

Akkoord, ik had dan niet moeten zeggen dat ik onderdelen als verkocht beschouwde en geen afspraken moeten maken. Dat was verkeerd. En ik had bij elke post moeten zeggen dat ik me het recht behoud etc... Maar achteraf gezien is het makkelijk spreken hé.

Ik moet eerst smeken opdat mensen zouden bieden, mijn prijzen tot drie keer toe verlagen. Uiteindelijk slaag ik erin om alles bijna verkocht te krijgen, op twee onderdelen na, en komt er een bod op het geheel.

En kan iemand me zeggen wat er verkeerd is met het sturen van je gegevens? Ik heb op het vroegere telenetforum meerdere zaken verkocht, o.a. een volledige pc in afzonderlijke stukken en een aantal games. Altijd vlot verlopen. En telkens stuurden bieders hun adresgegevens of het MSN adres zodat we via MSN alles konden afhandelen. Leg me in hemelsnaam dan eens uit wat er verkeerd aan het sturen van gegevens?

Dat dit een ongewone verkoop is en dat alles misschien niet verlopen is zoals het ideaal gezien zou moeten verlopen, tot daar. Maar ik heb nooit de intentie had om iemand op te lichten of wat dan ook. Ik pik het dan ook niet dat mensen die woorden in de mond nemen. Begrijpelijk voor een stuk, maar volgens mij onterecht. Ik heb dagen hier die thread gecontroleerd, telkens op alle vragen geantwoord, informatie opgezocht over mijn pc, programma's gedownload om god weet welke info over het ram geheugen te kunnen geven. Sorry, maar dan vind ik dat mensen hier nogal fel reageren.

Ik bood reeds mijn excuses aan voor het chaotisch verlopen van deze thread, onduidelijke communicatie en het niet volledig kennen van de gangbare regels (?), maar ik ga geen uren op mijn knieën blijven zitten om a.u.b. geen blacklist te geven. Als dat zo is, dan is dat maar zo. Ik heb nooit problemen had met het kopen of verkopen van zaken op dit forum en vind dat ik geen blacklist verdien. Als blacklisten ook bedoeld is voor mensen die onbewust regels overtreden, dan geef je maar blacklist of negatieve trader punten of wat dan ook. Ik sta recht in mijn schoenen maar excuseer me voor het ongemak. Ik hoop dat de bieders vinden waar ze op zoek naar zijn.

Heb eerlijk gezegd veel zin om de verkoop volledig af te zeggen en alles te houden of opnieuw aan te bieden voor 330 afgehaald te Brugge. Maar dat zou allicht nog minder gesmaakt worden. Ik contacteer de koper met de vraag of het bod nog geld. Indien niet zal ik beslissen wat ermee gebeurd. Nogmaals mijn excuses aan zij die eventueel benadeeld zijn door deze verkoop.

Vriendelijke groeten,

Sammy

SnOoPeR
3 september 2007, 15:37
Indien ze afhaakt telt mn meeneembod nog altijd als het hoogste.
Zou maar eerlijk zijn als ik die terug in handen heb.
Het is niet mn bedoeling geweest om je te blacklisten, heb ik dan ook niet gedaan, maar de regeling was getroffen van beide kanten, en van mij net ietsje meer aangezien mn 2de pc nu al te koop staat (2 biedingen lopende).