PDA

Volledige versie bekijken : blue screens

3lb4rt0
24 augustus 2007, 18:47
Nadat ik gisteren de nieuwste nvidia drivers heb geïnstalleerd op bioshock te gebruiken begon mijn computer blue screens te maken, iemand soms ook dit probleem gehad of een oplossing voor? Heb driver opnieuw geïnstalleerd maar het probleem gebeurd enkel maar nadat de computer enige tijd heeft afgestaan.

Zelete
24 augustus 2007, 19:09
Kunnen we enkel oplossen als je die error-codes geeft en eventueel een .dll of .sys ofzo, die daar dan onderaan meestal vermeld staat...

3lb4rt0
24 augustus 2007, 23:07
bugcode_usb_driver
pagefauld iets ik vergeet het snel wat daar staat maar ik heb een image van een maand geleden terug geplaats en we gaan zien wat het opleverd...

ng
24 augustus 2007, 23:31
BUGCODE USB DRIVER suggests that a USB device is improperly installed, its drivers are incompatible or the power to the unit is lacking/faulty.

En dat veroorzaakt mogelijk uw error.

Heeft niets met uw forceware drivers te maken, vermoed ik toch. Klinkt ook totaal onlogisch.

3lb4rt0
25 augustus 2007, 00:12
De bluescreens zijn ontstaan na het installeren van de nieuwe nvidia drivers beta voor bioshock gedoe en na het opnieuwopstarten blue screen, ondertussen image geplaats en tot nu toe loopt het oke, er waren ook nog errors buiten bugcode_usb_driver, we zien wel

3lb4rt0
25 augustus 2007, 11:25
update: Na het plaatsen van de image van enkele maanden geleden en de drivers van nvidia nie verder up te daten dan de laaste stabiele (dus ne voor de beta drivers) houd de computer op met bluescreens te maken, het rare was da hij dit maar 1 keer deed na lange tijd van stilstaan en dan lange tijd niks deed tot hij weer eens meer dan 2 uur uit stond.