PDA

Volledige versie bekijken : Dadipark.. ??

BlisteringByte
23 augustus 2007, 23:53
Hoi hoi :)

Kunt ge tegenwoordig nog daar binne gaan?
Op het domein zelf enzo?

+ klagen de omwonenden nooit? last van politie?
+ kunt ge daar ongestoord onozel doen 's nachts? :evil:

bye :woohoo:

kil911ler
23 augustus 2007, 23:56
Das toch al jaren gesloten, nie? Wa zou ge daar nog wille doen :unsure:

?therapy?
23 augustus 2007, 23:58
http://vls.wikipedia.org/wiki/Dadipark

en omg... vlaamse wikipedia? :wtf:
enfin: memories aan da park :o wist niet dat het gesloten was :sad:

KO
24 augustus 2007, 00:01
Het logo wos ne witten konyn met vrêe grôo tandn.
:rofl:

kil911ler
24 augustus 2007, 00:01
lol, zo grappig da vloms wikipedia ^^

en sta nu ol ênigte joaren te verkommern :lol:

Omg, heel die site is zalig ^^

zdaan
24 augustus 2007, 00:15
lol, zo grappig da vloms wikipedia ^^

:lol:

Omg, heel die site is zalig ^^

Me zyn nog olsan styf zêre an 't groein. Der zyn ol 1,970 artikels en me zyn nog lange nie tènn oasem. Wikipedia es e project dat de bedoelinge eit in olle toaln ne vryen en neutroaln encyclopedie te schryvn. Olleman meugt êlegans vo nietn informoasje ipzoekn, toevoegn of bewerkn. Ge moe gy nie benauwd ein vo'n twadde te verandern of derby te zettn, ge kunt gerust e kêe probeern in de zanbak.

JanVH
24 augustus 2007, 00:20
Dadipark is normaal niet meer toegankelijk voor bezoekers, alhoewel het makkelijk is om in het park te raken via de omheining... Ik denk dat als je veel lawaai maakt de buurtbewoners de politie wel eens zouden bellen, het ligt dan ook totaal niet afgelegen. Sommige 'attracties' zijn in erbarmelijke staat, maar 't zijn wel fun attracties :-)

In de paasvakantie ben ik er nog geweest om te figureren in een kortfilm voor een eindwerk en 'k moet zeggen, 't was zeer nostalgisch :-)
't Staat echt vree te verkommeren, plantengroei gaat erover enzo, maar 't is tof om er nog eens binnen te gaan na al die jaren.
De schommels, apebrug, draaimolen staan er nog allemaal en werken nog perfect, ze zien er alleen niet echt zo veilig meer uit...
Als je de kans hebt, zeker eens bezoeken!
Ge ziet duidelijk dat de reglementeringen tegenwoordig aangepast zijn, want zo'n attracties maken ze niet meer (waarschijnlijk met rede), maar toch :-)

BlisteringByte
24 augustus 2007, 05:02
mmm politie kunnen we missen,
toch nog eens nadenken over onze uitstap :)

Dakantochnie
24 augustus 2007, 11:52
Ga je de boel in brand steken of zo?

Tah_b00nz0r
24 augustus 2007, 11:54
zo klink het precies ja :D

CyberOps
24 augustus 2007, 12:24
:rofl: :rofl: a flemish wikipedia is where i draw the line :rofl:

FurtiveDuck
24 augustus 2007, 12:36

Wij zijn er al enigte keren geweest in de valavond. Je kan er ongestoord rondlopen en af een toe iets uitproberen. Maar zorg wel voor elkaars veiligheid want niet alles is er stevig. Wees ook altijd op je hoede want wij liepen daar stilletjes rond, erg nonchalant en plotseling kwamen we de hoek om en er stonden daar 2 mannen tegen elkaar te praten. Natuurlijk snel aangezet.

Piekatsjoe
24 augustus 2007, 12:42
Dadipark word terug geopend (heb ik horen zeggen van iemand die in dadizele woont) ergens binnen een jaar. Er gaan eerst renovatiewerken worden uitgevoerd (want tis nodig :p)..

Tah_b00nz0r
24 augustus 2007, 16:07
jup khebt ook al gehoord en gelezen dat ze het wille renoveren :)

Defees
24 augustus 2007, 19:21
http://vls.wikipedia.org/wiki/4_%28getal%29 wtf

Joachim_staelen
24 augustus 2007, 19:42
K'vind het een schande dat ze dit park zo laten verkommeren :'(.
Kben er vroeger meermaals geweest met de jeugdbeweging en ik heb nog nostalgische herinneringen aan dit pretparkske in Dadizele.

ClayDavis
24 augustus 2007, 20:05
http://vls.wikipedia.org/wiki/Trappist_Westvleteren

owei ^^

kil911ler
24 augustus 2007, 20:30
http://vls.wikipedia.org/wiki/4_%28getal%29 wtf

Omg, zo zalig! :rofl:

Hahaha, echt zo typisch simpel en duidelijk é :p

extra voorbeelden die ikzelf zeer grappig vond omdat het echt beresimpel e ^^

Jezus (http://vls.wikipedia.org/wiki/Jezus) -> Jezus van Nazareth wos e mens die leefde in Palestina van 't joar êen toet 't joar 33.

God (http://vls.wikipedia.org/wiki/God) -> God is in 't Christndom de noame van 't oofdpersonage ut de Bybel.

:rofl:

BlisteringByte
24 augustus 2007, 22:43
Wij zijn er al enigte keren geweest in de valavond. Je kan er ongestoord rondlopen en af een toe iets uitproberen. Maar zorg wel voor elkaars veiligheid want niet alles is er stevig. Wees ook altijd op je hoede want wij liepen daar stilletjes rond, erg nonchalant en plotseling kwamen we de hoek om en er stonden daar 2 mannen tegen elkaar te praten. Natuurlijk snel aangezet.

mmm..

nee we gaan 't ni in brand steken,
we gaan ons zelf in brand steken :applause:

we gaan 't allemaal nog keer bekijken.. :)

Firestyler
25 augustus 2007, 12:02
Invoerienge SV 1.1b (Soamnvattienge — Wuk es d'r veranderd?)

Dakantochnie
25 augustus 2007, 12:12
Gelieve terug ontopic te gaan jongens.

~ pIgnmilkr ~
26 augustus 2007, 14:26
ben er vroeger ook paar keer geweest, was fantastisch :p Ik herinner mij vooral nog die minisplash, dat je zo aan een koordje moest trekken en naar beneden gleed in zo'n bootje :p Plezant om te horen dat het terug open gaat.

Maareu om daar zo 's nachts binnen te breken en op attracties te zitten vind ik toch wel wat onverantwoordelijk, er zou maar eens iets moeten gebeuren. (mijn nederige mening ;))

WolCoM
26 augustus 2007, 14:31
Hoi hoi :)

Kunt ge tegenwoordig nog daar binne gaan?
Op het domein zelf enzo?

+ klagen de omwonenden nooit? last van politie?
+ kunt ge daar ongestoord onozel doen 's nachts? :evil:

bye :woohoo:

Ge kunt daar binnenbreken ja.
Alles staat daar gewoon te verkrotten, dus kzou wel beetje oppassen met wat ge wilt uitsteken. :p
En politie, ik denk dat als ge discreet zijt, dat men nooit zal doorhebben dat ge op het domein zit. Hoewel er toch wel vaak jongeren op zullen zitten, denk ik.

The Black Mamba
26 augustus 2007, 16:54
die dinge voor opt water waren ook cool :P en der zaten daar dan van die giant vissen , jammer dat het gesloten is ik ging er vroeger af en toe