PDA

Volledige versie bekijken : beste frituur in antwerpen

nunji
23 augustus 2007, 22:52
Kvroeg mij daarjuist af wat eigenlijk het beste frituur in antwerpen is, want ik ben net ergens gaan eten, en dat ware zonder zever kartonne fritte. Kvoel dak er nog ziek van ga zijn, kvoel et zuur al opkomen in men keel.

Ik vind het beste 't Kattekwaad in't stad, zijstraat van Amerikalei, dicht bij AVA Papier. Gewoonweg het lekkerste voor de beste prijzen!

Wat vinden jullie het beste en waarom? Lekkerheid van frieten, lekkerheid van bicky, design en sfeer, goedkoop,......

Spectre
23 augustus 2007, 23:07
brr Bickyburgers zijn zo goor. Geef mij maar een normale hamburger.

KiPpIe
23 augustus 2007, 23:16
Ik vond Fritkot Max altijd wel goed. Heel goeie frieten, en nog verpakt in originele puntzak.
Ligt op de Groenplaats, dacht ik.

Proto
24 augustus 2007, 00:22
de fly-in !
ge krijgt er nog een milf bij

Gromme
24 augustus 2007, 01:08
Frituur D'anvers.

BeeLz
24 augustus 2007, 01:17
beste burgers zijn boobyburgers for sure.
beste frituur vind ik moeilijker, vind de cel in de studentenbuurt wel ok. voor derest frituur pulhof in berchem.

Vordesh
24 augustus 2007, 02:00
brr Bickyburgers zijn zo goor. Geef mij maar een normale hamburger.

bickyburger = instant :puke: -neigingen

skelly_king
24 augustus 2007, 09:15
Frituur 't Half kieken ist best

Alle dagen open, soms gesloten

Mini
24 augustus 2007, 09:36
als ge wa uitwijkt: frituur 'T poortje in schoten :p

al meer als 10 jaar 3-4x per week, and i'm still not complaining ;p

Alola
24 augustus 2007, 10:20
De Hoek in de Anselmostraat...

moemi
24 augustus 2007, 10:47

al meer als 10 jaar 3-4x per week, and i'm still not complaining ;p

:wtf: :eek: 3-4 keer per week? Rolt ge dan niet zowat? Niet dat mij dit iets aangaat maar ik kan mij dat precies niet inbeelden, zoveel frieten eten :p

N`Kr1pt
24 augustus 2007, 10:48
Frituur 't Half kieken ist best

Alle dagen open, soms gesloten

onnozel manneke!

*pets*

nunji
24 augustus 2007, 11:10
beste frituur vind ik moeilijker, vind de cel in de studentenbuurt wel ok. voor derest frituur pulhof in berchem.gij meent da, kwoon er vlak naast en da zijn echt afschuwelijke fritten vind ik, da frituur strijdhof van vroeger, dat had pas goede frieten..

Joown
24 augustus 2007, 12:19
beste frituur vind ik moeilijker, vind de cel in de studentenbuurt wel ok. voor derest frituur pulhof in berchem.

boobyburgers zijn in inderdaad mega goe!
altijd na café d'anvers ene gaan steken daar... mjumz.

nickcollyns
24 augustus 2007, 12:41
frituur hilde en marc in wommelgem zijn de beste in de PROVINCIR antwerpen. Voor derest geen idee al vink et 'booms frituur dage bijna op elke kermis vind ook wel een goei

Just_Christophe
24 augustus 2007, 13:00

Da klopt wel, en int stad zelf vind ik Frituur Max wel heel goed

Gromme
24 augustus 2007, 13:22
Als we uitwijken dan ga ik liefst naar Frituur De Brug, richting schilde.

En daar werken nog mooie meisjes op de koop toe.

BeeLz
24 augustus 2007, 14:20
gij meent da, kwoon er vlak naast en da zijn echt afschuwelijke fritten vind ik, da frituur strijdhof van vroeger, dat had pas goede frieten..

mja, ben er de laatste 2j amper geweest maar ervoor vond ik die redelijk goed.

Mini
24 augustus 2007, 14:23
:wtf: :eek: 3-4 keer per week? Rolt ge dan niet zowat? Niet dat mij dit iets aangaat maar ik kan mij dat precies niet inbeelden, zoveel frieten eten :p

ik weeg nochtans al 10 jaar lang ronde de 58 ;) en 1m73 'groot'

Jaws
24 augustus 2007, 14:40
Als we uitwijken dan ga ik liefst naar Frituur De Brug, richting schilde.

En daar werken nog mooie meisjes op de koop toe.
Daar gaan wij elke vrijdag frieten halen, da zijn er altij wel goei imo. In 't stad zelf ga ik meestal naar een frituur in de straat van den aldi in de buurt van de gevangenis, ma kweet ni hoe die noemt :p.

Daedie
24 augustus 2007, 14:44

dikkertje! :unsure:

MorGo7h
24 augustus 2007, 14:47
Frituur Maria in Adegem!

Gromme
24 augustus 2007, 15:32
Daar gaan wij elke vrijdag frieten halen, da zijn er altij wel goei imo. In 't stad zelf ga ik meestal naar een frituur in de straat van den aldi in de buurt van de gevangenis, ma kweet ni hoe die noemt :p.

Er werkte altijd (weet niet of het nu nog is) een brunette meisje en ik dacht dat die een stretcher had... ben niet zeker. Werkt die daar nog?

BiZi
24 augustus 2007, 15:43
Frituur Het Draakske @ Merksem is mijn nr 1

In het stad kan ik niet direct een echte topper opnoemen. Snachts belanden wij altijd bij de Number 1, maar gewoon omdat die tot 6 uur open is. Frieten zijn daar zwaar overprijsd en de bouletjes hebben een bizar smaakske. Maja... tis ni dat ge daar mee inzit om 5 uur snachts :)

nunji
24 augustus 2007, 16:51

In het stad kan ik niet direct een echte topper opnoemen. Snachts belanden wij altijd bij de Number 1, maar gewoon omdat die tot 6 uur open is. Frieten zijn daar zwaar overprijsd en de bouletjes hebben een bizar smaakske. Maja... tis ni dat ge daar mee inzit om 5 uur snachts :)

is nogtans ni elken dag, want stond eens om 04.00u voor de deur en twas dicht :( Anyway, number1 vind ik ni super, frieten niets speciaals en ge hebt daar zelfs geen bickys. Zelfs geen fake bickys..

Anyway, Frituur Miranda in kontich is ook een heel goed frituur.

Gromme
24 augustus 2007, 16:59
Frituur N1 awel als je daar met je gezicht recht naartoe staat dan moet je naar links en rechts achter de hoek, aan de overkant van het straat is Frituur d'Anvers. Veel beter, me dunkt.

Lon$daLe
24 augustus 2007, 18:33
bicky wrap ftw

Gladz0r
24 augustus 2007, 22:32
bicky wrap ftw

idd das echt zalig :D!
Khad eerst zo iets van "ik laat me ni beinvloeden door reclame", maar uiteindelijk vind ik het zalig!

Medaphoar
24 augustus 2007, 23:10
:applause: frituur falcon

zweebee
24 augustus 2007, 23:12
alee gast, de beste frituur vant stad is toch overduidelijk de jean aan de ossemarkt ..

noreeeee
24 augustus 2007, 23:37

Dat is nog geen referentie over hoe gezond je bent.
Maar ik zeg ook niet dat je niet gezond bent hé. Het zijn mijn zaken niet. Maar ik wil maar zeggen dat dat geen argument is.
Liever gezond en wat dikker als ongezond en mager.

noreeeee
24 augustus 2007, 23:40

Dat is nog geen referentie over hoe gezond je bent.
Maar ik zeg ook niet dat je niet gezond bent hé. Het zijn mijn zaken niet. Maar ik wil maar zeggen dat dat geen argument is.
Liever gezond en wat dikker als ongezond en mager.

snoob
24 augustus 2007, 23:49

mwaha mini de ecteaux

SweetEmmaRose
25 augustus 2007, 02:42
N° 1, of course :)

Bot
25 augustus 2007, 18:59
Frituur nr 1

er zijn er twee in stad, 1 bij ugc cinema en de andere bij groenplaats

EagleEye
26 augustus 2007, 20:15
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAH
the memories
we gingen op schoolreis naar antwerpen, wij smiddags naar een frietkot met een groepje toen we vrij waren
da was daar zoooo slecht, en we zaten boven
1 iemand deed zijn bickyburger open en smeet tegen het schilderij. het begin van een hele foodfight die maar 20 seconden duurde maar erg intens was, en heel het behang voor de kloten en stoofvleessaus in zijn paraplubak.... :applause:

tmoest maar niet zo slecht zijn, kalen aapJe zou deze post is binnen 10 jaar moeten lezen, wees beschaamd.

Licargon
27 augustus 2007, 02:31
N° 1, of course :)

Pas nog gaan eten tijdens een "studie uitstap" (carolus boromeus was totaal nie interessant, da ging pas om half 2 open, stonden er al om 1 uur, een uur rondgebanjerd int stad met 2 nie erg interessante mensen (wij werden gewoon in groepkes gesmeten -_-), dan terug naar daar, welgeteld 15 minuten rondgekeken, de madam aan de balie de vragen laten beantwoorden en dan nog 2 uur in de mediamarkt aant gamen geweest terwijl de rest nog altij in hun (grotere, meer interessantere) plaatsen zaten \o/

Een deel van de familie is zeer te spreken over de N°1, blijkbaar zit da daar geregeld vol me zatlappen en marginalen laat in de nacht/vroeg in de ochtend

mij interesseert da nie echt, friet = friet (of tmoet echt slechte zijn -_-)

DieselPower
27 augustus 2007, 02:52
de fly-in !
ge krijgt er nog een milf bij

quoted for the truth

Licargon
27 augustus 2007, 03:06
quoted for the truth

Kerel, no offense, maar ik heb al veel internet memes vervormd zien worden, maar kheb nog nooit meegemaakt da iemand QFT fout had :rofl: [/offtopic :( ]

hybrid
27 augustus 2007, 04:29
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAH
the memories
we gingen op schoolreis naar antwerpen, wij smiddags naar een frietkot met een groepje toen we vrij waren
da was daar zoooo slecht, en we zaten boven
1 iemand deed zijn bickyburger open en smeet tegen het schilderij. het begin van een hele foodfight die maar 20 seconden duurde maar erg intens was, en heel het behang voor de kloten en stoofvleessaus in zijn paraplubak.... :applause:

tmoest maar niet zo slecht zijn, kalen aap

:wtf: over welk frituur hebt gij het, frituur max is alleen een kotje op de groenplaats.

int stad zelf is frituur max wel bon en in brasschaat 't smulhuis

schep
29 augustus 2007, 18:16
frituur max(groenplaats) kunt ge ook boven zitten ze..

hybrid
29 augustus 2007, 18:24
frituur max(groenplaats) kunt ge ook boven zitten ze..

isda? mr maxje heeft al beejte teveel frietjes gegeten,straks moet em een groter kotje kopen

Catscratch
29 augustus 2007, 18:44

En die kerel heeft ne zalige E39 M5 :D

Genius
29 augustus 2007, 18:59
Gho, in stad nog ni echt veel fritten gegeten. In Brasschaat prefereek ik Frituur Centrum, 100 meter van men huis. Of den donkey!

Gromme
29 augustus 2007, 22:13

Had die geen X5 ?

Zijn dat trouwens nog dezelfste eigenaars of heeft hij er nu gewoon volk ingezet?

WHiSPy
29 augustus 2007, 22:14

Da's nen E34. ;)

Den John is ne zalige kerel! :D

BiZi
30 augustus 2007, 08:34
Da's nen E34. ;)

Idd aangename gast. Volgens mij is hunne X5 weg.

Ze staan er nog altijd in, maar zijn momenteel met verlof. Anyway, hun brochetjes zijn een must :D

Wg_Flow
30 augustus 2007, 08:36
Frituur Miranda in Kontich ja :p

En in A'pen stad ga ik liever naar de Quik :lol: (studentenmenu --> extra gratis giant (l))

Catscratch
1 september 2007, 13:04
Da's nen E34. ;)

Oops mijn fout ja, ne E34! :)
Zijn vrouw rijdt met ne E60 520d nu geloof ik.

WHiSPy
1 september 2007, 17:21
Oops mijn fout ja, ne E34! :)
Zijn vrouw rijdt met ne E60 520d nu geloof ik.

Wrong again. E61. :p

Vandaag of gisteren kwam ie terug van verlof. :)