PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Volledig Functionele CarPC

Sparx
22 augustus 2007, 11:59
het gaat hier om een CarPC, dat is een computer voor jawel in de auto. hoe kon je het raden, ok nu ff serieus

ik doe em weg wegens aankoop nieuwe wagen en daardoor ook nieuwe carPC die ik volledig ga integreren in het dashboard van mn nieuwe wagen, dus moet deze eerst ff weg.

is een Intel Mini-ITX systeem.

Mobo: Kontron 810200-4500 986LCD-M/mITX
CPU: Intel Core2Duo T5500
PSU: M2-ATX DC-DC ATX Power Supply 6-24V
HDD: 80GB S-ATA 2.5"
RAM: TakeMS 1GB DDR2
OPT: Aopen DVD-RW Slimline in Externe USB 2.0 behuizing (bus powered).
Case: iTuner VoomPC CarPC enclosure BLACK
GPS: SiRF 3 USB GPS Receiver
LCD: K90 7" Fully Motorized In Dash Touchscreen USB/VGA
EXT: 4port USB 2.0 Hub Bus Powered, alle bekabeling die nodig is om de carPC aan te sluiten op de batterij en het scherm etc aan te sluiten op elkaar.

dit is gewoon aan te sluiten op de normale auto batterij, u moet geen extra batterij steken of niets, op de voeding zit een automatische uit functie die de car pc opstart bij het aanzetten van het contact v/d auto en uitzet met het verbreken van het contact, na 40sec slaat ook heel de pc af waardoor er niets van je auto batterij verbruikt word.

zo goed als plug&play, je sluit alles aan, je zet r een windows versie op, of je kan het evt. voorgeinstalleerd krijgen als je het vraagt.

prijzen:

los zonder iets op: €1500
los met speciale windows met minlogon etc. om snellere boottijd te hebben: €1550
Geinstalleerd in jou auto door mij (heb al meerdere systemen zoals deze geinstalleerd) met windows en alles klaargemaakt om metteen te gebruiken (installatie duurd iets minder dan 2 uurtjes): €1700

Sparx
23 augustus 2007, 17:52
prijs 1500€ eender hoe je'm wil, moet snel weg nu.

je kan hier alles mee wat je met een normaal navigatie/entertainment systeem kan doen wat wel 500€ meer kan kosten dan dit.

navigatie, muziek, video, spelletjes spelen, ... alles wat je met n gewone computer kan en je kan ook een OBD2 adapter aansluiten om je auto's status te lezen, hoeveel toeren de motor precies maakt, hoeveel olie er nog inzit, koelvloeistof, alles,..

moet egt zo snel mogenlijk weg.

bLaZeR
23 augustus 2007, 21:38
ik ben eigenlijk geinteresseert in die voeding en gps apart te koop? :)
keb een ouwere pc liggen die ook wel kan dienst doen als carpc voor in de wagen en ik doe het liever zelf ;)

Gert1
23 augustus 2007, 23:10
indien je appart verkoopt, hoeveel voor de voeding, mobo & cpu?

Sparx
24 augustus 2007, 00:44
niets apart, maar kheb nog wel een 300W DC~DC voeding extra liggen, een ATX voeding waarvan de nieuwprijs, €149 is. ma ge moet daar maar op bieden, die ligt hier maar.

Sparx
27 augustus 2007, 02:47
ik wil ff kwijt da je op die 300W DC~DC gwn maar iets moet bieden, ik hoef er helemaal geen 150€ voor te krijgen, want die ligt hier toch maar.

ik wil de carPC egt snel weg, dus een redelijk en geen onnozel bod zal over nagedacht worden.

Sparx
28 augustus 2007, 17:36
stamp omhoooooog

nikolaidis
28 augustus 2007, 17:39
misschien een fototje van hoe de inbouwset eruit ziet?

Sparx
28 augustus 2007, 21:57
degene die ik verkoop, ziet er zo uit:

http://www.mini-tft.de/xtc-neu/images/product_images/popup_images/image_181197_0.jpg

hey69
28 augustus 2007, 22:16
en wa gps opties hebde der allemaal op?

Sparx
28 augustus 2007, 22:19
gewoon alles vat je zou kunnen met een computer in combo met een GPS muis.

je kan het gebruiken als Navigatie met Gesproken commands en maps van heel de wereld
je kan ermee zien hoe snel je rijd via je GPS muis,
en alles wat zowat te doen valt met een pc in combo met een gps muis.

Firestyler
31 augustus 2007, 00:16
minlogon vanwaar haal je dit?

jastas
31 augustus 2007, 00:56
Die OBD-II adapter, kun je die ergens apart kopen of zo? Lijkt me wel gaaf om m'n pda als boordcomputer te gebruiken...

Sparx
31 augustus 2007, 07:21
minlogon zit gewoon bij een Embedded WIndows XP versie die je van de MS website kan downloaden, die moet je renamen naar winlogon.exe en dan je winlogon ermee vervangen, en een registry aanpassing doen.

die OBD-2 adapter zijn op verschillende plaatsen te krijgen en hebben een USB interface zodat het makkelijk op een computer/laptop aan te sluiten is.

Giovanny
31 augustus 2007, 12:08
heb interesse voor dat 7" scherm. ook niet appart verkoopbaar toevallig?

Sparx
7 september 2007, 15:35
Verkocht, mag gesloten worden.