PDA

Volledige versie bekijken : Traktaat voor verjaardag

SideShow
20 augustus 2007, 09:34
Hallo

Morgen verjaar ik hier op mijn werk en gezien het de gewoonte is dat men trakteert hier :ironic: zal ik ook iets moeten doen, maar ik weet niet wat. Iemand van jullie een idee? Liefst iets om te eten denk ik. Ik ga vanavond naar de GB :sop:

bludgeoned
20 augustus 2007, 09:38
???
Ik zou alvast een rode onderbroek aantrekken, en smorgens confituur op je boterhammetjes smeren.
Doe gewoon iets mee dat je zelf lekker vindt.
Fabriek: bak bier
Bureau: gebak

speckie1987
20 augustus 2007, 09:42
???
Ik zou alvast een rode onderbroek aantrekken, en smorgens confituur op je boterhammetjes smeren.
Doe gewoon iets mee dat je zelf lekker vindt.
Fabriek: bak bier
Bureau: gebak

in de fabriek pak ik altijd bier en nen mars ofzo mee en voor bureau fles wijn ofzo

russian
20 augustus 2007, 10:05
En mag er in't fabriek bier gedronken worden tijdens het werk 0o.

^MystiQ
20 augustus 2007, 10:11

Ik zat net hetzelfde te denken :s
En waarom zo een verschil tussen fabriek en bureau ? Bij ons opt werk maken ze der geen onderscheid in ze. Den enen komt met een grote schaal met allemaal snickers/mars/twicks enzo op en ge moogt er eentje naar keuze pakken of den anderen trakteert iedereen met nen lekkere frisco tijdens de pauze. Alléja. Een bedrijf waarin er zoveel verschil is tussen bureau en fabriek. Kzou er mij nie goe bij voelen ^^

puni
20 augustus 2007, 10:15
kheb tijdens mijn vakantiejob een ijsje gekregen! :p

bludgeoned
20 augustus 2007, 10:20
En mogen er tijdens het werk in de fabriek taartjes rondgedeeld worden? 0o.
Na het werk trakteren hé, niets zo gezellig toch als na het werk een pintje drinken met je collega's?
En fabriek><bureau bedoelde ik niet 1 en hetzelfde bedrijf.
Dat steekt toch allemaal zo nauw niet, als je maar trakteert en weet dat je moeilijk voor iedereen evengoed kunt doen.
Maar op mijn vakantiejob was ik toch altijd blij met een taartje tijdens de pauze of een ijsje tijdens warmere dagen.
Ook na een lange dag werken samen een pintje drinken is gezellig.

skelly_king
20 augustus 2007, 14:59
'k zou nie graag iedereen willen trakteren als ge in een grote fabriek werkt ze... Stelt u voor : 500 pintjes trakteren

icerulez
20 augustus 2007, 15:02
De mannen van uw afdeling hé, of van uw "eiland" als ge op den bureau werkt :cool:

SideShow
20 augustus 2007, 16:38
niveau nihil

ironhorn
20 augustus 2007, 17:09
een paar taarten of pateekes

^^pathfinder^^
20 augustus 2007, 17:15
niveau nihil

jama uwe vraag is van keihoogstaand niveau en echt iets waar ge een thread voor maakt

drieskeuh
20 augustus 2007, 17:26
Hangt er denk ik beetje vanaf waar en hoe laat je werkt. Stel dat je gewoon een nie to five jobke hebt. Mijn ouders gaan dan gewoon langs bij de bakker en gaan daar een heel ontbijt halen voor hunne dienst. Als je in de fabriek werkt is dat iets moeilijker. Ga dan erna iets drinken/eten met de collega's

Starrk
20 augustus 2007, 17:34
Weten ze dat het morgen aan u is? :unsure:

Koop een paar marsen, snickers, twixen, etc. Leg ze op een schaal en zet die schaal in de kantine ofzo. Of zoals een jobstudent (!) die met mij werkte ooit gedaan heeft: Iedereen een gehandtekende foto van hem gegeven :p

Firestyler
20 augustus 2007, 19:15

in duitsland wel! toen ik daar op cursus was bij MAN zag je die mannen daar gewoon halve liters staan drinken terwijl ze aan het werk waren echt een bizar zicht!

zjatkop
20 augustus 2007, 20:05
pathfinder nie naar 't eiland gekeken? :)

ontopic: bij mij hebbe een aantal jobstudente voorbije weken 1 of 2 taarten meegebracht op hun laatste dag, woensdag is 't normaal mijn beurt, ma kga prolly te tam zijn :p (is ook nogal moeilijk met de fiets enz)

ShPonGle
27 augustus 2007, 16:07
Ik zat net hetzelfde te denken :s
En waarom zo een verschil tussen fabriek en bureau ? Bij ons opt werk maken ze der geen onderscheid in ze. Den enen komt met een grote schaal met allemaal snickers/mars/twicks enzo op en ge moogt er eentje naar keuze pakken of den anderen trakteert iedereen met nen lekkere frisco tijdens de pauze. Alléja. Een bedrijf waarin er zoveel verschil is tussen bureau en fabriek. Kzou er mij nie goe bij voelen ^^bij ons op twerk (IT-sector) mag er ook bier gedronken worden over de middag. en op mn oud werk wast ook zo (ook IT-boekhoudkantoor)

pieta
27 augustus 2007, 16:38
pak wa taart en ne cake mee!

Netrem
27 augustus 2007, 17:52
Of zoals een jobstudent (!) die met mij werkte ooit gedaan heeft: Iedereen een gehandtekende foto van hem gegeven :p

:rofl:

DeViL-M4N
28 augustus 2007, 10:40
je moet je ook niet verplicht voelen daar aan mee te doen, imo

hier gebeurt het dat iemand trakeert met een snoepje of pateeke, maar zelf doe ik daar niet aan mee

sommigen vallen mij zelf lastig met fotoos van hun kinderen en vakantie, zo'n mails worden direct verwijderd

Zibro
28 augustus 2007, 12:55
ik trakteer niks en niemand weet dat ik verjaar ook niet. Dat is mijn keuze bleh

Pitter
28 augustus 2007, 13:47
Weten ze dat het morgen aan u is? :unsure:

Koop een paar marsen, snickers, twixen, etc. Leg ze op een schaal en zet die schaal in de kantine ofzo. Of zoals een jobstudent (!) die met mij werkte ooit gedaan heeft: Iedereen een gehandtekende foto van hem gegeven :p

hahaha die moet ik onthouden :d

|) ][ |V| ][
28 augustus 2007, 13:53
Ik nodig een 10-tal van mijn beste collega's uit (diegenen waarmee ik het meeste samenwerk en het beste overeenkom) en de vrijdagmiddag na het werk een pintje gaan drinken. Anders moet ik trakteren voor 120 man waarvan ik er 80 ni ken.