PDA

Volledige versie bekijken : Truckerscaps

Jonathan
19 augustus 2007, 19:30
Beste 9livers ..

Heeft iemand van jullie enig idee waar je nog de zogenaamde truckerscaps kan vinden ? In alle skateshops ed. lijken deze vervangen te zijn door die lelijke hip hop potjes . Nu wil ik terug een nieuwe maar ik vind er nergens éne :(

TitaTovenaartje
19 augustus 2007, 20:16
ik ken het niet

nTFs
19 augustus 2007, 20:54
ik ken het niet

http://fl.halocaps.net/images/products/product_11.jpg

Babs
19 augustus 2007, 21:00
Ik heb de mijne in de Cream gekocht in Gent, ma das ondertussen toch al een jaartje of 2 geleden.

Kvinnet raar da ge da nie in skateshops zou vinden, kzie da toch nog af en toe is.

Mss online is zoeken?

ironhorn
19 augustus 2007, 21:03
via large misschien?

lttuvix
19 augustus 2007, 21:06
ik heb der zo ene van mad caddies op pukkelpop gekocht best wel cool :)
http://www.promotie-textiel.nl/large/CL-024073.jpg ma dan staat er nog aan de linker kant mad caddies op

Pitter
19 augustus 2007, 21:11
ik heb er 2, een van zoo york en een van dsquared

bloodoo
19 augustus 2007, 21:26
wat is eigenlijk het verschil tussen zulke petjes en andere petten ?
kben ook op zoek naar een toffe pet maar in de winkels vind ik alleen deze soort
http://zooyork.com/product/mens_fall07/hats.html zo van die hele hoge,en de 'klepkes' zijn bijna recht :/
en een jumppetje moet nu ook niet :/

*edit* na wat googlen is een truckercap hetgene wat ik zoek :p ik hou deze thread dus in de gaten

Babs
19 augustus 2007, 21:30
Vanachter hebben die zo gaas ipv dat het volledig stof is.
Ook de vorm denkek, deze zijn breder.

Jonathan
19 augustus 2007, 21:31
wat is eigenlijk het verschil tussen zulke petjes en andere petten ?

Da ze veel cooler zijn duuh :p

Ik heb de mijne in de Cream gekocht in Gent, ma das ondertussen toch al een jaartje of 2 geleden.

Kvinnet raar da ge da nie in skateshops zou vinden, kzie da toch nog af en toe is.

Mss online is zoeken?

Nja 2 jaar vond ge die overal omdat dat toen ff "in" was , doch ik draag dat niet omdat het in is en nu vindt ik dus gene .. :s

ik heb er 2, een van zoo york en een van dsquared

Kheb er ook nog éne gehad van zoo york , zaligste klak die ek tot nog toe gehad heb !

Was een donkergrijze met ne gele olifant op ..

massief
19 augustus 2007, 21:42
de large

Jonathan
19 augustus 2007, 21:42
de large

Da zijn kutlelijke klakken van slechte kwaliteit in de large tbh :/

Joown
19 augustus 2007, 21:56
large is gwn crap imo!

Vin
20 augustus 2007, 02:36
Kheb nog een gehad (wel ik heb ze nog steeds, maar draag ze minder) van vans, gekocht 3-4 jaar geleden in fish & chips in antwerpen, kheb die dazelfde jaar nog in de fans gezien ook. sindsdien niet meer op gelet
(twas deze (http://users.pandora.be/bored/cap.jpg),foto van 3jaar geleden ik zit links, beware... 1 bende fluiten bijeen)

NinjaTune
20 augustus 2007, 10:28
ik heb er één van etnies, 2 jaar geleden in e skateshop gekocht. nu vindt ge die heel soms nog in skateshops maar ze zijn idd moeilijk te vinden. ik ben na londen geweest deze zomer en hoopte daar ne vette te vinden, ma nérgens gevonden :/

in brussel, in't zuid vinde er wel in die kleine boutique's, ma da's wel dikke brol als ge da vergelijkt met die van etnies en dergelijke.

enj0i^
20 augustus 2007, 11:09
de coke-pet :p

Tah_b00nz0r
20 augustus 2007, 12:40
ene die ik ken liet die altijd uit holland meebrengen dus daar is da wsl nog te vinden. mss eens zoeken achter webshops anders vraag ik het hem wel is ;)

sneax
20 augustus 2007, 13:04
Ik heb er hier een paar liggen en das idd zalig
- één van de gamma
- één van eendracht oisljt toen ze nog in 1ste speelden
- één van safir (aalsters bier)
- één van et SMI

kheb er dus meer dan genoeg, ik geef daar geen geld aan :p

xDama
20 augustus 2007, 17:50
large is gwn crap imo!

Ik heb een jaartje zo een van de large op mijn kop gedragen en die pet leeft nog altijd. Was een petje van 5 EUR fzo.

Die nieuwere soort petjes met de platte flap zijn 'new era caps'. Truckerscaps zijn vooraan uit stof, achteraan uit zo'n muggenrastertje en zijn verstelbaar qua maat.

eBay is uw vriend voor zo'n dingen.

MASSRI
20 augustus 2007, 19:52
@ 666-Damarus-666: New era is alleen maar een merk van petten want reebok maakt ook zo petten ,ik denk dat de correcte naam "fitted cap" is :p

En voor die trucker caps zou ik gewoon eens op ebay kijken lijkt mij het simpelste.

Jonathan
20 augustus 2007, 20:05
Ik heb een jaartje zo een van de large op mijn kop gedragen en die pet leeft nog altijd. Was een petje van 5 EUR fzo.

Die nieuwere soort petjes met de platte flap zijn 'new era caps'. Truckerscaps zijn vooraan uit stof, achteraan uit zo'n muggenrastertje en zijn verstelbaar qua maat.

eBay is uw vriend voor zo'n dingen.

hoezo , een 2dehands pet kopen dan ofzo ? :s

edit : net ff gekeken op ebay en daar is bijna niks te vinden znne , hooguit 2 verscheidene witte merk klakken ...

metaphore
20 augustus 2007, 20:48
Ge moet is in de lokale C&A gaan zien, die hebben een hele collectie.
wel vooral lelijke :)

Elvis P
20 augustus 2007, 20:49
edit : net ff gekeken op ebay en daar is bijna niks te vinden znne , hooguit 2 verscheidene witte merk klakken ...
http://search.ebay.com/trucker-cap_W0QQ_trksidZm37QQfromZR40QQpqryZtruckercap :wtf:

xDama
20 augustus 2007, 21:15
hoezo , een 2dehands pet kopen dan ofzo ? :s

Keuze genoeg (http://search.benl.ebay.be/trucker-hat_W0QQ_trksidZm37QQflocZ1QQfromZR40QQsaslcZ2QQsb rexpZWD2SQQssPageNameZWD2S)

En 2dehands... Op eBay zijn 90% van die aageboden producten allemaal nieuw ;)

ariane
20 augustus 2007, 22:11
allemaal sjieke petten enzo, maar ik zie mij toch geen pet uit thailand halen ze :p

xDama
20 augustus 2007, 22:26
Als je een héél klein beetje zoekt zul je merken dat je in de UK en Duitsland ook kan kopen, en da's easy as hell.

+ Zowieso komen al die dingen uit het Oosten ze, veel maakt dat niet uit :)

[TFT]Poky
20 augustus 2007, 23:09
ik heb al is oortjes uit china besteld, twaren originele (creative ep 630) en ze waren op een week hier (betaling via paypal)

Dus oosterse landen zijn niet perse onbetrouwbaar, ge moet gewoon opletten met verzendingskosten

Jonathan
21 augustus 2007, 00:13
http://search.ebay.com/trucker-cap_W0QQ_trksidZm37QQfromZR40QQpqryZtruckercap :wtf:

Hmmm ik had enkel in belgie gekeken .. :x

Sephiroth
21 augustus 2007, 00:53
http://www.promotie-textiel.nl/large/CL-024073.jpg
zo 1tje wil ik
waar haal ik die?

Jonathan
21 augustus 2007, 14:13
Nog mensen hier die ervaring hebben met het zo online bestellen van kledingstukken uit andere ( verre ) landen ? :x

Ksta er toch ietske sceptisch tegenover znne ...

Hannibal
21 augustus 2007, 15:51
http://www.promotie-textiel.nl/large/CL-024073.jpg
zo 1tje wil ik
waar haal ik die?
Bestellen via de large ? oO

Jonathan
21 augustus 2007, 16:19
Nog mensen hier die ervaring hebben met het zo online bestellen van kledingstukken uit andere ( verre ) landen ? :x

Ksta er toch ietske sceptisch tegenover znne ...

If so , dan zou ik ook iemand zoeken die 40 euro kan op m'n paypal zetten ( ik heb geen credit card ) , ik zou storten met online bankieren ( van argenta ) naar de rekening van die persoon ...

Skizzy
21 augustus 2007, 19:07
Het coke-petje dus, zoals al gezegd is geweest. Zelf heb ik die van men vriendin gekregen, zij had het op werchter 2 jaar terug gehaald.

Blood_Raven
21 augustus 2007, 20:24
In 't Amerikaantje heb ik een klak gaan halen overlaatst.
Maar dat was dan wel zonder zonnen gaas.

Sephiroth
21 augustus 2007, 21:05
Bestellen via de large ? oO

echte shops plz, kheb een nogal dikke kop en kleren via internet bestellen doe ik nooit meer :p

Gromme
21 augustus 2007, 21:10
Heb er hier nog één van Von Dutch liggen. Geel klepje met bruin snitsel...

Kopen?

Muska
21 augustus 2007, 21:18
Zat net met dezelfde vraag , toevallig :)

Ik heb er één van Billabong (type Gandalf , je moet maar eens intypen op google afbeeldingen) en ben daar zeer tevreden van. Ik had die gewoon gekocht in de United Brands , maar ik zou er nog graag eentje bij hebben maar buiten Billabong in UB heb ik ook nog nietveel mooie petten gevonden. Misschien wachten op de nieuwe collectie aldaar ?
Ik sta sowieso zeer wantrouwig tegenover Ebay en kledij , ooit eens paar t-shirts durven bestellen maar die waren zo fake als iets.

Muska
21 augustus 2007, 21:20
http://cgi.ebay.com/DSQUARED-D2-SEA-STORM-TRUCKER-CAP-S-S-2007_W0QQitemZ150151670611QQihZ005QQcategoryZ52371 QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Deze van Dsquared² vind ik persoonlijk super , maar ik zou niet weten waar je die hier moet vinden. En bestellen op Ebay doe/durf ik nietmeer , de prijs is 15$ daar dat vind ik al niet kloppen , iemand suggesties ?

Jonathan
21 augustus 2007, 21:20
Zat net met dezelfde vraag , toevallig :)

Ik heb er één van Billabong (type Gandalf , je moet maar eens intypen op google afbeeldingen) en ben daar zeer tevreden van. Ik had die gewoon gekocht in de United Brands , maar ik zou er nog graag eentje bij hebben maar buiten Billabong in UB heb ik ook nog nietveel mooie petten gevonden. Misschien wachten op de nieuwe collectie aldaar ?
Ik sta sowieso zeer wantrouwig tegenover Ebay en kledij , ooit eens paar t-shirts durven bestellen maar die waren zo fake als iets.

Tis juist da dak mij zorgen over maak ook hé :/

Ik had anders deze hier op het oog : " link (http://cgi.ebay.com/BILLABONG-TRUCKERS-BASEBALL-HAT-CAP-BLACK-WHITE_W0QQitemZ330157533976QQihZ014QQcategoryZ5237 1QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem) " maar da's ook zo goedkoop dat bijna nie kan hé :/

Muska
21 augustus 2007, 21:25
Mjah , en die feedback kweet niet. Degene die ook bij hem een dergelijke pet gekocht hebben , zijn positief dus ja ik twijfel super hard.
Ik vind 15$ verdacht weinig voor zo'n merkpet =s

Aan de andere kant moet ik ook zeggen dat ik al héél goede ervaringen op ebay gehad heb ook. Met enen uit Frankrijk ... ik had m'n pakje al alvorens ik betaald had , dat vond ik echt super dat dieje zo blindelings vertrouwen had , supergast.
Maja niet iedereen is zo vrees ik , dus ja , gok wagen of niet ?

Hannibal
21 augustus 2007, 21:26
echte shops plz, kheb een nogal dikke kop en kleren via internet bestellen doe ik nooit meer :p
Ik bestel al jaren CD's via de large. Nog nooit fout gelopen. Maar als ge echt niet wilt dan kan ik u helaas niet verder helpen. :)

metaphore
21 augustus 2007, 21:28
large is echt wel betrouwbaar, ook meerdere keren een aantal dingen besteld en da is ook altijd gelukt :)

Muska
21 augustus 2007, 21:30
Tis juist da dak mij zorgen over maak ook hé :/

Ik had anders deze hier op het oog : " link (http://cgi.ebay.com/BILLABONG-TRUCKERS-BASEBALL-HAT-CAP-BLACK-WHITE_W0QQitemZ330157533976QQihZ014QQcategoryZ5237 1QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem) " maar da's ook zo goedkoop dat bijna nie kan hé :/

Idem , ik ga het maar laten dan denk ik. Ik ben al 2x int zak gezet , das meer als genoeg.

Sephiroth
21 augustus 2007, 22:37
Ik bestel al jaren CD's via de large. Nog nooit fout gelopen. Maar als ge echt niet wilt dan kan ik u helaas niet verder helpen. :)

ja CD's zijn geen kleren eh
als ik nu die pet bestel, en die past nie op mijn kop zit ik ermee...

Babs
21 augustus 2007, 22:59
Als ge iets nie vertrouwt opt internet, moede er nie op ingaan.
Ge zult da heus wel nog ergens tegenkomen, gewoon uw ogen wa openhouden :)

xDama
22 augustus 2007, 01:02
Idem , ik ga het maar laten dan denk ik. Ik ben al 2x int zak gezet , das meer als genoeg.

Da's eBay you know... Als je een beetje geluk hebt en je bent de enige bieder, én de verkoper geeft een enorm laag startbod in kan je ENORME koopjes doen!

Muska
22 augustus 2007, 11:20
Da's eBay you know... Als je een beetje geluk hebt en je bent de enige bieder, én de verkoper geeft een enorm laag startbod in kan je ENORME koopjes doen!

Ik weet het , het is een beetje gokken en zoals je zegt als je geluk hebt kan je enorme koopjes doen (als je met een goede verkoper te maken hebt , dus niet iemand die valse waren aanbiedt) maar door die twee negatieve ervaringen ben ik in zo'n dubbelzinnige situatie (echt/niet echt) eerder geneigd het te laten passeren. Het kan evengoed een original zijn , maar ik durf het risico nietmeer aan weet je het blijven wel centjes die je gewoon wegsmijt.
1 T-shirt is al een maat gekrompen door de slechte kwaliteit van de stof en het andere doe ik gewoon nooit meer aan omdat ik me er niet goed in voel.
Dusja

Elvis P
22 augustus 2007, 12:06
Voor da geld is da toch ook geen ramp?
En zelfs al wordt je compleet int zak gezet, ok da suckt best wel maar tis nu ook geen fortuin da je verliest..

cura
22 augustus 2007, 12:08
Sommige mensen smijten nu eenmaal niet graag met hun geld hé, Elvis P. :)

deathsythe
22 augustus 2007, 12:18
Ik heb er hier een paar liggen en das idd zalig
- één van de gamma
- één van eendracht oisljt toen ze nog in 1ste speelden
- één van safir (aalsters bier)
- één van et SMI

kheb er dus meer dan genoeg, ik geef daar geen geld aan :p

lol vant smi
zalig :D
hoe ziet da eruit ? =x

Xzeco
22 augustus 2007, 12:20
http://www.cappson.com/

Heb er hier al eens een gekocht.

Goede kwaliteit.
Slechts 3€ verzendingskosten maar wel uit Duitsland.

Hannibal
22 augustus 2007, 13:22
ja CD's zijn geen kleren eh
als ik nu die pet bestel, en die past nie op mijn kop zit ik ermee...
Truckerscaps kun je van maat verstellen. ;)

WolCoM
22 augustus 2007, 13:58
Army Caps rulen. ;)

Elvis P
22 augustus 2007, 13:58
Sommige mensen smijten nu eenmaal niet graag met hun geld hé, Elvis P. :)
Ik ook niet hoor Cürsa, maar als je een beetje oppast op ebay smijt je er helemaal niet mee hoor, en stél dat het dan toch mis gaat is het geen ramp hé.

cura
22 augustus 2007, 14:10
Dat hangt ervan af wat je definieerd als ramp hé, Pelvis.

Elvis P
22 augustus 2007, 14:28
Dat hangt ervan af wat je definieerd als ramp hé, Pelvis.
Dat is waar Cruz-a, maar met een ramp bedoelde ik dan meer dat bvb alle vrouwen een snor zouden hebben en géén borsten. Begrijp je? Of dat er zomaar Joden op straat rondlo...euh vermoord worden. :)

cura
22 augustus 2007, 14:32
Haja, Vispel, ik verlies dan ook wel liever wat geld dan plots een deel joden te zien rondlopen.. euh.. dood liggen of snorvrouwen zonder borsten te zien.
Daar heb je een punt.

Muska
24 augustus 2007, 20:50
En ik vind elke euro die ik besteed aan iets nutteloos een euro weggesmeten.

2s2k
25 augustus 2007, 20:56
ik heb nog een truckerspet van kultivate met 'I did Paris Hilton as seen on TV' op :D

Jonathan
27 augustus 2007, 17:39
volgende probleem : paypal -_-