PDA

Volledige versie bekijken : Router Linksys WAG200G

brechtvm
17 augustus 2007, 14:34
ik verkoop mijn WAG200G router.
Deze kreeg ik terug uit RMA een tijdje geleden (ter vervanging van WAG54G die probs had.)
Router is nog in perfecte staat !

info vind je hier (http://www-nl.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=NL%2FLayout&cid=1149562542955&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper)
prijs vind je hier (http://www.microforce.be/showproddet.asp?id=4537)

Minimumprijs : 50€
Meeneemprijs : 75€

ps: ter info, deze router leverde betere ontvangst dan mijn wrt54g ! super dus !
pps : deze router ondersteunt ADSL2+ (zie www.e-leven.be)

swuis
17 augustus 2007, 23:12
50€ dan maar é. (opsturen mogelijk? indien niet. Bd vervalt.)

Greetz

brechtvm
17 augustus 2007, 23:19
opsturen mogelijk ja..

swuis
17 augustus 2007, 23:39
50€ da. wanneer denk je af te sluiten?

Grtz

brechtvm
18 augustus 2007, 00:09
50€ da. wanneer denk je af te sluiten?

Grtz

staat er sinds vandaag op, dus nog niet direct...
heb nog 3 ups te gaan.
tenzij meeneemprijs uiteraard geboden wordt.

ik hou je op de hoogte indien je wint

alvast bedankt

edit :
GOEDE SITE MET INFO :
http://forum.hardware.fr/hfr/reseauxpersosoho/Reseaux/linksys-routeur-wag200g-sujet_1336_1.htm

swuis
18 augustus 2007, 01:12
staat er sinds vandaag op, dus nog niet direct...
heb nog 3 ups te gaan.
tenzij meeneemprijs uiteraard geboden wordt.

ik hou je op de hoogte indien je wint

alvast bedankt

Weet ik wel, was gewoon ter info... is niet direkt dringend dusja.

brechtvm
26 augustus 2007, 19:54
< up 1 >

swuis
27 augustus 2007, 23:26
Bod vervalt. 10 dagen wachten vooraleer ge uw eerste up zet... da wil zeggen dak zou moeten wachten tot eind september zou moeten wachten...

te lang

Mvg

brechtvm
27 augustus 2007, 23:50
Bod vervalt. 10 dagen wachten vooraleer ge uw eerste up zet... da wil zeggen dak zou moeten wachten tot eind september zou moeten wachten...

te lang

Mvg

1. tis 9 dagen :p

2.
Weet ik wel, was gewoon ter info... is niet direkt dringend dusja.

3. Bieden = kopen ! (regel 26 en 27 zijn hier niet van toepassing aangezien ik uw bod binnen de tijdspanne noteerde, en u duidelijk zelf zei dat er geen haast bij was.. Verder heb ik het atm nogal 'druk', dus graag begrip daarvoor)

rulez :

26.) Wanneer iemand een bod uitbrengt en er na exact 7 dagen nog geen reactie van de verkoper in de thread geweest is dan mag de bieder zich terug trekken zonder gevolgen/negatieve itrader.

>> wat NIET het geval is !

27.) Wanneer iemand een thread start en deze niet opvolgt of reageert op vragen/boden ten laatste 7 dagen na het opstarten van zijn thread zal de thread gesloten worden en krijgt de ts hiervoor een infraction !

>> wat NIET het geval is !

Kwertie
27 augustus 2007, 23:54
Het heeft idd wat lang geduurd eer die eerstvolgende post er kwam, maar swuis, je kon ook gewoon via pm of mail vragen of je wou afhandelen ofzo he ;). Dan wist je beter van elkaar wat/wanneer/.. je iets kan verwachten.

swuis
27 augustus 2007, 23:57
1. tis 9 dagen :p

2.

3. Bieden = kopen ! (regel 26 en 27 zijn hier niet van toepassing aangezien ik uw bod binnen de tijdspanne noteerde, en u duidelijk zelf zei dat er geen haast bij was.. Verder heb ik het atm nogal 'druk', dus graag begrip daarvoor)

rulez :

1: bod geplaatse de 17 we zijn de 27 das 10 dagen.

2: Tis niet omdak zeg dat niet DIREKT dringend is, dat je gedurende 9 dagen niets meer moet laten weten.

3: Druk of niet. Bod vervalt. 30 dagen zie ik niet zitten voor te wachten.

en niet direkt dringend dat was dat was op de 18... nu zijn we de 27 en is ondertussen wel dringender geworden.

brechtvm
27 augustus 2007, 23:57
Het heeft idd wat lang geduurd eer die eerstvolgende post er kwam, maar swuis, je kon ook gewoon via pm of mail vragen of je wou afhandelen ofzo he ;). Dan wist je beter van elkaar wat/wanneer/.. je iets kan verwachten.

hij contacteerde me via pm...
Helaas om te vragen of ie zn bod mocht intrekken zonder gevolgen aan zn iTrader, gezien hij een andere router gevonden had... :ironic:..

brechtvm
28 augustus 2007, 00:00
1: bod geplaatse de 17 we zijn de 27 das 10 dagen.

2: Tis niet omdak zeg dat niet DIREKT dringend is, dat je gedurende 9 dagen niets meer moet laten weten.

3: Druk of niet. Bod vervalt. 30 dagen zie ik niet zitten voor te wachten.

en niet direkt dringend dat was dat was op de 18... nu zijn we de 27 en is ondertussen wel dringender geworden.

1. uw bod werd genoteerd, dat weet u maar al te goed... dus daar klopt uw reactie al niet, er kwam dus wel degelijk reactie !

2. alst dan 'niet dringend' is, en toch dringend (zucht..) geef dit dan aan ! zoals kwertie zegt !

3. u beslist > blacklist indien bod-intrekking

3. (nogmaals :p) : je stuurde me een pm dat je een andere router had en van uw aankoop wou afzien, en ineens is deze router 'dringend'..heb er zo mn bedenkingen bij, maar ik beloof u dat ik voor 9 september afsluit, als dit goed is voor u (das nog 1.5week), zoniet, doe mij een tegenvoorstel ?

swuis
28 augustus 2007, 00:04

via pm was niet nodig. ik vroeg hij wanneer hij wou afsluiten en hij antwoorde simpelweg ik heb nog 3 ups te gaan.

brechtvm
28 augustus 2007, 00:05
via pm was niet nodig. ik vroeg hij wanneer hij wou afsluiten en hij antwoorde simpelweg ik heb nog 3 ups te gaan.

router stond er een halve dag op... :ironic:...
zegt genoeg, niet ?

swuis
28 augustus 2007, 00:06
router stond er een halve dag op... :ironic:...
zegt genoeg, niet ?

akkoord... maar dan wacht je 10 dagen voor uw eerste up...

brechtvm
28 augustus 2007, 00:07
akkoord... maar dan wacht je 10 dagen voor uw eerste up...

tussen 18 en 26 zitten wel degelijk 8 dagen...

soit : check mijn gele reply : aan u de keuze :
bod behouden of intrekken (met gevolgen van dien)

check punt "3 (nogmaals)" : ik probeer een oplossing uit te werken, maar dit wordt blijkbaar niet geapprecieerd

swuis
28 augustus 2007, 00:12
check PM

swuis
28 augustus 2007, 00:16
Quote uit PM

check mijn thread :

aan u de keuze :
blacklist indien bod-intrekking

ofwel bod behouden, en communiceren.

mvg,
brecht

ik verkies communiceren.

Ik bied 65€ inclusief verzending. en direkte afhandeling?

Laat iets weten. (ik bevestig dit wel in thread.)

kijk, ik wil 75€ (meeneemprijs) maar besef dat ik mss ook wat traag was met mn ups etc..
dus wil u ook tegemoedkomen :
65€ en elk betaald de helft van de verzending (die 4.3€ kost)
dus u betaald in werkelijkheid 67€ (op centiemen ga ik niet vitten :))

nice offer imo ?

Bij deze bied ik dus 67€ Inclu

brechtvm
28 augustus 2007, 00:19
Quote uit PM
Bij deze bied ik dus 67€ Inclu

hetwelke aanvaard wordt, en ga hiervoor dan ook direct afsluiten, als wijze van 'tegemoetkoming' tov deze persoon..

swuis
28 augustus 2007, 00:24
hetwelke aanvaard wordt, en ga hiervoor dan ook direct afsluiten, als wijze van 'tegemoetkoming' tov deze persoon..

Voila. eind goed al goed. Btw Is betaald.

Mvg

brechtvm
28 augustus 2007, 00:25
Voila. eind goed al goed. Btw Is betaald.

Mvg

Waarvoor dank, iTrader + verzending volgt van zodra het geld op mn rekening staat.

Voor mijn part mag deze thread dus toe. :)

Swuis, bedankt voor het begrip + bereidwillige medewerking..

ps : zal int vervolg beetje meer op mn threads letten, maar hebt atm nogal druk, vandaar, waarvoor mn excuses...

swuis
28 augustus 2007, 01:01
Waarvoor dank, iTrader + verzending volgt van zodra het geld op mn rekening staat.

Voor mijn part mag deze thread dus toe. :)

Swuis, bedankt voor het begrip + bereidwillige medewerking..

ps : zal int vervolg beetje meer op mn threads letten, maar hebt atm nogal druk, vandaar, waarvoor mn excuses...

Geen probleem. Blij dat we gezamenlijk een oplossing hebben kunnen vinden.

Greetz