PDA

Volledige versie bekijken : Entourage op Kanaaltwee

Il_duce
15 augustus 2007, 21:38
Vanaf nu zondag begint Kanaaltwee met het uitzenden van Entourage (HBO series, dus kwaliteit verzekerd.)

Inhoud :
Vince Chase is een jonge, beloftevolle acteur wiens Hollywood-carrière duidelijk in de lift zit. Zijn laatste film staat op het punt een echte kaskraker te worden en de aanbiedingen voor nieuwe projecten stromen binnen. Vince geniet ondertussen met volle teugen van het glamoureuze showbizzgebeuren en wordt hierbij vergezeld door zijn broer Drama en zijn jeugdvrienden uit Queens, Eric en Turtle. Samen verkennen ze het bruisende nachtleven van Los Angeles, maken ze jacht op knappe jongedames en brengen ze hun tijd door in de luxueuze villa van Vince. Om zijn peperdure manier van leven te kunnen bekostigen, moet de acteur zich op een nieuw filmproject storten.

Wie het nog niet kent moet het zeker eens een kijkbeurt geven. One of the best series ever made met nu al legendarische karakaters : Johnny "Drama" Chase en Ari Gold :)

In Amerika zitten ze ondertussen al aan seizoen 4, en tot nog toe was elke aflevering subliem.

imdb-link : Entourage (http://www.imdb.com/title/tt0387199/)

Have fun ;)

ugh
15 augustus 2007, 22:10
idd, nu ni elke aflevering is sumbliem :p

ma tis een zalig serieke inderdaad.

Oyaka
15 augustus 2007, 22:17
En this dus season 1 op kanaal 2 zondag?

D3C0Y
15 augustus 2007, 22:27
een tijdstip zou handig zijn :p ?

a242050
15 augustus 2007, 22:57
krijgt precies wel een goede rating op imdb 9.3/10
begint dus zondag om 23.00 op ka2

XPlosiv
15 augustus 2007, 23:11
Bijna alle series krijgen meer dan 9/10 op imdb dus daar moet ge nie naar kijken. :)

Il_duce
15 augustus 2007, 23:38
idd, nu ni elke aflevering is sumbliem :p
:p

En this dus season 1 op kanaal 2 zondag?
Jup, seizoen 1 en telt 8 afleveringen van +- 25 min.

een tijdstip zou handig zijn :p ?
Like said 23 uur ;)

Sphinkx
16 augustus 2007, 08:56
Hmm. Mijn digicorder eens programmeren voor dit...

Krollovic
16 augustus 2007, 10:11
Vervangt dit the sopranos, want ik dacht dat dit nog 2 afleveringen waren tot en met "Made in America"?
Of vervangt dit "The closer"? Dat mag gerust, want dit was nu echt wel een slechte serie. :puke:

PineMangoes
16 augustus 2007, 10:28
Entourage is heerlijk. Alweer een topreeks van HBO!

cura
16 augustus 2007, 11:16
Vervangt dit the sopranos, want ik dacht dat dit nog 2 afleveringen waren tot en met "Made in America"?
Of vervangt dit "The closer"? Dat mag gerust, want dit was nu echt wel een slechte serie. :puke:
vervangt the closer, wat wel goed nieuws is \o/
2-3 afleveringen the closer proberen te volgen en uiteindelijk toch derbij neergelegd dat het een zielige serie is
da wijf is de vrouwelijke versie van david caruso ofzo, kan die totaal nie uitstaan :/

D3C0Y
16 augustus 2007, 11:41

zou fucking laf zijn om nu opeens te stoppen met de sopranos want er zijn idd nog 2 afleveringen te gaan

tzou natuurlijk wel niet de eerste keer zijn dat kn2 zo'n toeren lapt, ma aangezien het om 23u is ist voor de sopranos (proberen ze eindelijk iets van kaliber tegenover vt4s battlestar galactica te zetten)

PineMangoes
16 augustus 2007, 14:19
zou fucking laf zijn om nu opeens te stoppen met de sopranos want er zijn idd nog 2 afleveringen te gaan

tzou natuurlijk wel niet de eerste keer zijn dat kn2 zo'n toeren lapt, ma aangezien het om 23u is ist voor de sopranos (proberen ze eindelijk iets van kaliber tegenover vt4s battlestar galactica te zetten)

Naja, Entourage > Battlestar hoor, hands down :). Vind BSG niet slecht, maar af en toe toch wat 'kinderlijk' en sommige verhaallijnen niet interessant. Leuk reeksje, maar geen HBO, zegmaar ;)

ClayDavis
16 augustus 2007, 15:08
Entourage is inderdaad super ^^

Tesla
17 augustus 2007, 00:16
hmm, welk genre van serie is het ongeveer? ik weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten...
de trailer op ka2 zag er nogal van twijfelachtig allooi uit, maar dat flikken ze natuurlijk bij al hun trailers.

Private_BE
17 augustus 2007, 01:12
Is zien de zondag :)

Il_duce
17 augustus 2007, 09:10
hmm, welk genre van serie is het ongeveer? ik weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten...
de trailer op ka2 zag er nogal van twijfelachtig allooi uit, maar dat flikken ze natuurlijk bij al hun trailers.
Comedy, draaiend rond het leven van een moviestar in LA (met hier en daar cameo's van echte sterren). De conversaties zijn geweldig en de sfeer is zalig.
Zeker kijken. ;) Trouwens heerlijke muziek in de serie :)

Tesla
17 augustus 2007, 14:00
mja ok, kzal zondag eens kijken :)

Ether
20 augustus 2007, 18:08
Gisteren gekeken.

Ik vond het nog vrij cava, maar kben nog niet 100% overtuigd..
Maar blijkbaar zitten ze in Amerika al 4 seizoenen ver? Dan zal het wel dikke kwaliteit zijn zeker?

Zijn er hier mensen die al die afleveringen gezien hebben? Misschien kunnen zij iets meer vertellen dan?

F e r o x
20 augustus 2007, 18:25
Eén ding is zeker, het verbetert met de afleveringen. Maar ik vind het wel niet zijn status waard, die het in Amerika heeft opgebouwd.

Il_duce
20 augustus 2007, 20:34
Int begin is het idd ff aanpassen, ik moest er ook ff aan wennen. S1 is ook tamelijk kort aangezien ze wouden peilen hoe de serie het deed. Vanaf S2 komt er wat vaart in de verhaallijnen en wordt het idd beter.
Drama en Ari zijn nog schooljongetjes in S1 :)

Bauwens666
11 september 2007, 01:43
Zijn er mensen die deze serie nog volgen (online ofzo)

PineMangoes
14 september 2007, 00:24
Zo vreemd dat niemand deze reeks volgt hier. Of heeft men een lachband nodig om te lachen mss :p

Bauwens666
16 september 2007, 21:42
Ik heb nu alle afleveringen gezien, en ik vind dit 1 van de beste (niet cartoon) series die ik ooit heb gezien. Niet echt super grappig, maar gwn de flair die deze serie heeft moet veel mensen aantrekken, en blijven boeien

FORZA M
20 september 2007, 10:30
Ik ben nu ook aan seizoen 4 aanbeland van deze serie, en ze wordt alleen maar beter en beter. Ari Gold moet zo wat het beste personage ooit zijn. Wat iedereen in Drama ziet weet ik niet, ik vind hem eigenlijk het minste personege. Dan vind ik "E" of bijvoorbeeld Billy Walsh beter. Het is eigenlijk raar dat de hele reeks eigenlijk over Vinny gaat, maar dat hij eigenlijk het minst opvallende personage uit de reeks is.

cura
20 september 2007, 10:34
kvond drama ookwel uitstekend in de vorige aflevering op KA2 eerlijk gezegd
z'n lichaamstaal dan vnl, zo bvb wanneer dien enen in de fitness goeiendag zei tegen eric
drama zo massas vies staren naar dien gast en erna zo droog "who the fuck was that guy?"
zalig :')

Che Guevara
21 september 2007, 05:23
heb al een groot deel van de afleveringen gezien als ik op verlof ben en moet zeggen ze kunnen mij enkel boeien als het daar slecht weer is of nacht en er niks te doen is of niks anders op tv
ze draaien die series zot op hbo ni normaal
ik vond persoonlijk john from cincinatti beter

cura
23 september 2007, 23:35
deze aflevering vondek dan ari gold weer beste, denk da da zowa verschilt van aflevering tot aflevering
wel een feit da vinny zowa op de achtergrond staat, tnoemt dan ook "entourage" en nie "vinny" ofzo eh :P

inkei
28 september 2007, 19:22
Het is een goeie serie maar HBO heeft veel beters spelen dan dit.

Koone
28 september 2007, 20:55
Een van m'n favoriete series, Ari gold is echt geweldig :)

GOT MILF?

Kijk er echt met plezier naar, heb ondertussen de 1e 3 seizoen al 2x gezien en ik zal ze zeker nogmaals zien :D Zoals eerder gezegd, het begint vrij gewoontje en in het begin stoorde ik me bv. aan Turtle maar naarmate de serie vordert wordt het alsmaar beter..