PDA

Volledige versie bekijken : Condooms

nixie
11 augustus 2007, 12:57
Dag iedereen.

Dus nu ik met de titel jullie aandacht heb moet ik jullie iets vragen.
IK heb voor op een feestje zo een stuk of 50 condooms nodig om uit te delen, iedereen die komt krijgt namelijk 1 condoom. Nu weet ik via een vriendin dat haar zus ooit voor een presentatie ergens gratis een doos condooms had "besteld" en da werd haar opgestuurd. Als ik me niet vergis was dit via 1 of andere overheidsinstelling. Is er iemand die hier wat meer info over heeft ofzo?

Mvg
Arno

EDIT: denk dat het zo van die tienermoeder condooms waren, als ge die kent

Tah_b00nz0r
11 augustus 2007, 12:58
het zijn idd die condooms ja, ze delen die ook uit in't JAC (jongeren advies centrum)

maar of ze die gewoon gratis gaan opsturen :x dunno

GregoryCo
11 augustus 2007, 13:01
het zijn idd die condooms ja, ze delen die ook uit in't JAC (jongeren advies centrum)

maar of ze die gewoon gratis gaan opsturen :x dunno

Idd, kd8 da je eentje kon krijgen voor uzelf bij hen, ma een hele doos wetek nie :p ge kunt altijd es vragen e

enj0i^
11 augustus 2007, 13:07
vuile dure condooms :(

Tah_b00nz0r
11 augustus 2007, 13:36
condooms zen ni bepaald duur ze :p
2j terug fzo deden ze er daar van smile in die ge ook in de GB kon kopen toen. was 2€ vo 4 condooms fzo :p

vuil spreek ik me ni over uit :D liever niet als wel ^^

Th0masSss
11 augustus 2007, 13:38
volgende week op pukkepop, sta die mobiel daar ook weer. Das 1€ voor 10stuks...

h0pje
11 augustus 2007, 13:58
True, als ge condooms nodig hebt: condomobiel of hoe da ding ook noemt. CHEAP en van bekende merken (durex geloofk?).
Zo van die 'witte producten' condooms vertrouw ik toch nie zu :unsure:

MaDDie
11 augustus 2007, 14:03
lang leve de pil :p

Tremium
11 augustus 2007, 14:07
lang leve de pil :p

Mag ik ook wat aids?

EternalSilence
11 augustus 2007, 14:09
Condoom voor stevigere én langere erecties

De Britse condoomfabricant Futura Medical komt binnenkort met een condoom op de markt dat moet voor zorgen voor stevigere én langere erecties. Als voorsmaakje schoten de aandelen van het bedrijf alvast met een stevige ruk van 14,5 procent de hoogte in.

108 koppels probeerden het fameuze rubbertje al uit en werden er naar verluidt alleen maar gelukzaliger van. Het geheim achter de stijgende genotsverschaffing is een soort gel vooraan in het condoom, die de slagaders doet uitzetten en meer bloed naar de penis stuwt.

Gigantische belangstelling
Directeur James Barder hoopt vanaf volgend jaar te scoren. "We verwachten dat de Europese Unie later dit jaar zijn goedkeuring geeft, zodat het product zeker vanaf 2008 te koop moet zijn." De belangstelling lijkt nu al gigantisch te zijn. "Uit onderzoek is gebleken dat tot tachtig procent van de huidige condoomgebruikers dit nieuwe condoom wil uitproberen. Maar nog belangrijker: 49% van de mannen die geen voorbehoedsmiddel gebruiken, willen deze kans op een stevigere erectie niet aan zich laten voorbijgaan."

Wereldwijd bewijzen jaarlijks 14 biljoen condooms hun nut. De helft ervan wordt daadwerkelijk verkocht, de rest dient om veilige seks te promoten in ontwikkelingslanden

de condoom van de toekomst :cool:

nixie
11 augustus 2007, 14:55
['@(V);8994847"]Idd, kd8 da je eentje kon krijgen voor uzelf bij hen, ma een hele doos wetek nie :p ge kunt altijd es vragen e

denk ni da het van bij het JAC kwam. Die persoon da die heeft gekregen (refering to first post) die had da dus nodig voor een presentatie over voorbehoudsmiddelen wsl, maar int secundair hé
en als ge die condooms vraagt met een doel denk ik da ge daar wel aangeraakt.
Maar weet niet juist waar ik ervoor moet zijn:)

Messias.
11 augustus 2007, 15:20
Mag ik ook wat aids?

Ahja want in een stabiele, vaste relatie is de kans op SOA's wel onmetelijk hoog he.

Zorba
11 augustus 2007, 15:22
Ahja want in een stabiele, vaste relatie is de kans op SOA's wel onmetelijk hoog he.

Als dat uw 25ste relatie is, wel ja. :hug:

VinceFeet
11 augustus 2007, 15:25

Ik denk dat hij eerder doelde op kerels die te onhandig zijn om een condoom te gebruiken en daardoor freefucken zonder condoom (maar zich dan wel veilig voelen omdat de griet in kwestie de pil pakt). Vreemd dat daar uitleg bij nodig was maar soit.

Ontopic: Kan moeilijk aannemen dat ze zo maar een doos opsturen. 'Hoe meer condooms er gebruikt worden, hoe beter!' bij wijze van spreke, maar ze gratis opsturen is wel een duur grap denk ik.

ng
11 augustus 2007, 15:38
de condoom van de toekomst :cool:

Typisch moderne maatschappij.
Als je nu al "speciale" condooms nodig hebt om langer een erectie te houden, dan klopt er iets niet.

-Helld0g-
11 augustus 2007, 15:52
Typisch moderne maatschappij.
Als je nu al "speciale" condooms nodig hebt om langer een erectie te houden, dan klopt er iets niet.

idd, das net het spelleke hé om dat te rekken :D (voor de man toch het moeilijkst?)

ps. als ge zomaar een doos opgestuurd krijgt mag je dat adres ook eens doorgeven aan mij :p

wouter_dc
11 augustus 2007, 15:53
Ahaa, tis dus voor een langere tijd :unsure:
Dacht al aan penisverlengingen met een gelleke :(

h0pje
11 augustus 2007, 15:58
Dacht al aan penisverlengingen met een gelleke :(

Sorry zu ma die ":(" op het einde :rofl:

Idd, en denk nie da ge zo'n doos gratis krijgt, kzou het anders ook wel eens proberen :)

wouter_dc
11 augustus 2007, 16:05
Denk als je echt kan aantonen dat je het bijvoorbeeld gaat uitdelen aan scholen of andere evenementen waar veel jongeren komen en Durex ofzo sponsor is, ja dan wel. Waarschijnlijk krijgt het JAC wel zo'n dozen van Durex, maar zij delen die dan zelf uit, denk niet dat ze zomaar dozen geven aan personen (tenzij de bazen daar, die zullen er wel van profiteren)

nixie
11 augustus 2007, 16:32
we ldat bedoelde ik, als ge kunt bewijzen, of zeggen dat het niet voor persoonlijk gebruik is en dat het deel is van een show die we maken voor de monitoren van ons speelplein moet het volgens mij wel kunnen. weet alleen niet waar je zoiets moet aanvragen :)

indien het niet lukt vraag ik aan mijn ma ofzo een doos meebrengt vanop haar werk

wouter_dc
11 augustus 2007, 16:52
"Ej ma, brengt is een doos van 100 condooms mee, kheb er goesting in"

:unsure:

nTFs
11 augustus 2007, 17:22

1 € voor 10 stuks ??
Da zijn rubbers met 90 % scheuringspercentage ofwa :lol:

MetalG
11 augustus 2007, 17:27
da zijn die voze van durex me chocolade

onsmozes
11 augustus 2007, 17:29
baneet: http://www.condomobiel.be
durex, standaard goei poeprubberkes

hybrid
11 augustus 2007, 18:17
indien het niet lukt vraag ik aan mijn ma ofzo een doos meebrengt vanop haar werk

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00098/wallen_98382h.jpg

:unsure:

GenesisX
11 augustus 2007, 19:12
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00098/wallen_98382h.jpg

:unsure:Haha lol? :p

wouter_dc
11 augustus 2007, 19:41
Awel, die hebben da staan. (Denk ik he :unsure:)

Pilatus
11 augustus 2007, 20:46
en anders kunde zo op standjes (ook op lokerse nog) cheap kope, 1 euro voor 10

h0pje
11 augustus 2007, 21:23
da zijn die voze van durex me chocolade
Tis nie de bedoeling da gij da smaakt eigenlijk!
Unless ... :unsure:

ULTRAnumb
11 augustus 2007, 21:29

:puke:

MetalG
11 augustus 2007, 21:36

idd, ge moet zo keer enen gewoon nog maar openen ;p ge valt al achteruit van de stank :puke:

sparco
11 augustus 2007, 23:31
Is die condoom die je orgasme 'uitstelt' al niet op de markt? Ik dacht toch dat Duxed Performa zo'n soort stof/gel/weet ik wat had die je penis wat 'ongevoelig' maakte?

brodela
12 augustus 2007, 00:01
Dat is van mja. www.condoshop.be

ng
12 augustus 2007, 00:26
Is die condoom die je orgasme 'uitstelt' al niet op de markt? Ik dacht toch dat Duxed Performa zo'n soort stof/gel/weet ik wat had die je penis wat 'ongevoelig' maakte?

Is die gewoon niet dikker zodanig dat je er, nog minder, van voelt. En je voelt er al zoveel van met een gewoon condoom.

Vaste relatie heeft zoveel bonuspunten.

[DarkTerror]
12 augustus 2007, 00:55
Is die gewoon niet dikker zodanig dat je er, nog minder, van voelt. En je voelt er al zoveel van met een gewoon condoom.

Vaste relatie heeft zoveel bonuspunten.

tis niet dikker :). tzit gwn zo soort van gelachtig iets in ofzo.
en ik heb ook een vaste rel. gehad van 1.5j maar geen 1 keer zonder cond.. :)

jeronimo
12 augustus 2007, 01:10
delhaize 0.99 cent voor 12condooms

..

ng
12 augustus 2007, 01:17
;8997451']tis niet dikker :). tzit gwn zo soort van gelachtig iets in ofzo.
en ik heb ook een vaste rel. gehad van 1.5j maar geen 1 keer zonder cond.. :)

Ik heb al zo'n hekel aan gewone condooms, en mijn vriendin ook, dus zo'n performa no way.
En ik heb er al van gehoord dat je gewoon zo goed als niks voelt. Dan je daar gewoon ligt, je afvragend "shit wanneer ga ik nu klaarkomen".

Dat jij niet zonder condoom wilt neuken in een vaste relatie, dat is jouw keuze. Ik ben blij dat ik dat stomme rubber ding niet meer hoef aan te trekken.
Gewoon hup erin en gaan.

h0pje
12 augustus 2007, 11:12
delhaize 0.99 cent voor 12condooms

..

As I said, 'witte producten'..
Kvraag mij echt af of da dezelfde kwaliteitsstandaard heeft als pakweg Durex?

Tapijt
12 augustus 2007, 12:10
kben der zeker van da ze geen onveilige condooms gaan verkope zen

das gelek witte producte bij medicijne
just tzelfde maar ne lagere prijs...

Thales
12 augustus 2007, 12:17
er komt een nieuw condoom op de markt
ene dat je erectie dubbel zo stevig en krachtig maakt.
dunno of het hier al gepost is, maar het heeft met een soort van gel te maken in je condoom en als dat in contact komt met je penis zal er meer bloed naar je penis stromen

ng
12 augustus 2007, 12:22
Ja dit heeft hier al gestaan. :p

VinceFeet
12 augustus 2007, 12:30
er komt een nieuw condoom op de markt
ene dat je erectie dubbel zo stevig en krachtig maakt.
dunno of het hier al gepost is, maar het heeft met een soort van gel te maken in je condoom en als dat in contact komt met je penis zal er meer bloed naar je penis stromen

Dubbel zo stevig en krachtig? Wat is dubbel zo hard als graniet? :p

ng
12 augustus 2007, 12:35
Diamant?

MetalG
12 augustus 2007, 13:03
Ik heb al zo'n hekel aan gewone condooms, en mijn vriendin ook, dus zo'n performa no way.
En ik heb er al van gehoord dat je gewoon zo goed als niks voelt. Dan je daar gewoon ligt, je afvragend "shit wanneer ga ik nu klaarkomen".

Dat jij niet zonder condoom wilt neuken in een vaste relatie, dat is jouw keuze. Ik ben blij dat ik dat stomme rubber ding niet meer hoef aan te trekken.
Gewoon hup erin en gaan.

waarom gewoon is niet uittesten :f ?

durex heeft der zo met streepjes enal, mn vriendin vond dat leuk :p
alleja, ieder zijn ding inderdaad, wij deden het ook vaak zonder, maar is plezier met was altijd wel leuk :)

ge ligt toch ook ni altijd in missionaris kbedoel maar...

smg_phoenix
12 augustus 2007, 13:24
bedankt voor de info :)

ng
12 augustus 2007, 13:29
waarom gewoon is niet uittesten :f ?

durex heeft der zo met streepjes enal, mn vriendin vond dat leuk :p
alleja, ieder zijn ding inderdaad, wij deden het ook vaak zonder, maar is plezier met was altijd wel leuk :)

ge ligt toch ook ni altijd in missionaris kbedoel maar...

Ik vond de gewone al zo erg.
Dus die performa, nee dank u.

MetalG
12 augustus 2007, 14:05
heb je heel mijn post gelezen ?

ng
12 augustus 2007, 14:09
Ja, en ik blijf erbij. Zo'n performa nee dank u. Ik heb trouwens ook geen "speciale" condooms nodig om langer te kunnen neuken.

En ik heb in het algemeen een hekel aan condooms. En mijn vriendin ook.

VinceFeet
12 augustus 2007, 14:13
Ja, en ik blijf erbij. Zo'n performa nee dank u. Ik heb trouwens ook geen "speciale" condooms nodig om langer te kunnen neuken.

En ik heb in het algemeen een hekel aan condooms. En mijn vriendin ook.

Ik heb daar ook een pesthekel aan eerlijk gezegd. Allé, dat haalt de 'vaart uit het spel' als je ze niet meteen bij de hand hebt (lees: uit bed moet om ze te gaan halen). Maar aangezien ik een 'vrijgezellen-leven' leid ben ik aan mezelf verplicht om het wel altijd te gebruiken. Heb ooit nog maar met één iemand seks gehad zonder condoom, en dat was met m'n toenmalige vaste vriendin.

En maakt dat voor een vrouw verschil eigenlijk? Condoom of geen condoom? Kan moeilijk geloven dat dat gevoel voor hen dan zo verschillend is.

MetalG
12 augustus 2007, 14:30
Ik heb daar ook een pesthekel aan eerlijk gezegd. Allé, dat haalt de 'vaart uit het spel' als je ze niet meteen bij de hand hebt (lees: uit bed moet om ze te gaan halen). Maar aangezien ik een 'vrijgezellen-leven' leid ben ik aan mezelf verplicht om het wel altijd te gebruiken. Heb ooit nog maar met één iemand seks gehad zonder condoom, en dat was met m'n toenmalige vaste vriendin.

En maakt dat voor een vrouw verschil eigenlijk? Condoom of geen condoom? Kan moeilijk geloven dat dat gevoel voor hen dan zo verschillend is.

voor mijn vriendin maakte het niet uit, voor mij tbh ook niet echt :)

ik vond het eens iets anders, maar ik hou van afwisseling

ng
12 augustus 2007, 14:30
Mijn vriendin zei van wel. Wat ook totaal niet raar is, een echte penis of een stuk rubber voelen glijden.
Het is een serieus verschil.

PapaGanz
12 augustus 2007, 14:32
Ik ken er toch die dat niet leuk vinden

MetalG
12 augustus 2007, 14:34
Mijn vriendin zei van wel. Wat ook totaal niet raar is, een echte penis of een stuk rubber voelen glijden.

hoe extreem, een stuk rubber :p

maar kheb het al door dat er ni te discussieren valt hoor ;D

ng
12 augustus 2007, 14:40
Tuurlijk niet, het is een persoonlijke voorkeur.
De ene vind het lastig en irritant, de andere niet.
End of story really.

skelly_king
12 augustus 2007, 22:04
Ik denk dat de mensen die nr u party komen gaan denken dat da daar tgn 4u één groot orgie zal zijn :D Nodigt maar veel meisjes uit :D

Je hebt nu ook van die condooms met ribbels,bolletjes en opwarmende geld in 1:D

sparco
12 augustus 2007, 23:10
Ik haat condooms, die willen nooit fatsoenlijk passen! :unsure:

Int begin gebruikte ik gewone standaard durex condooms, maar die paste voor geen meter, die rolde maar voor de helft af en dan knelde het. Toen Durex XL comfort gaan halen, die gingen al iets beter maar toch té knellend voor mij.

Vandaag in de seksshop speciaal gaan vrage achter extra brede condooms, ik ben benieuwd :unsure:

Licargon
12 augustus 2007, 23:24

nen dildo is toch ook maar een stuk plastiek?

VinceFeet
12 augustus 2007, 23:59

No shit sherlock?

d2itemnet
13 augustus 2007, 00:10
Ik zit in vaste relatie en gebruik soms wel condoom als het snel moet gaan, want het blijft vies da sperma deruit blijft stromen.

We hebben al vanalles es geprobeerd, preforma, pleasuremax, pleasuremaxtingle,..

die laatste 2 zijn de max!

Wel ni te goedkoop, maar ik raad iedereen aan om ze es online te bestellen op de durex website, supersnelle en anonieme levering :)

MetalG
13 augustus 2007, 02:51
Ik zit in vaste relatie en gebruik soms wel condoom als het snel moet gaan, want het blijft vies da sperma deruit blijft stromen.

voelt gij ni wanneer gij komt fzo ;D ?

puni
13 augustus 2007, 03:07
voelt gij ni wanneer gij komt fzo ;D ?

Hij (of zij) doelt op het feit dat als ge seks hebt zonder condoom en ge zijt klaargekomen, en ge trekt dan terug, dat er dan een deel van uw sperma terug uitvloeit. :)

GaMe®
13 augustus 2007, 03:32
Threadstarter, stuur eens een paar mailkes naar de bekende condoomproducenten, zij zullen u zeker graag verder willen helpen.
(promotie voor hun, 100 man krijgt een product van hun)
Veel bedrijven betalen om op een plek samples uit te delen.

-Helld0g-
13 augustus 2007, 08:02
'k moet ook zeggen dat het voor mij zonder condoom veel intenser aanvoelde dan met!!

kan ook niet anders dan dat het contact van vel over vel heel anders is dan met een rubberke ertussen :(

MetalG
13 augustus 2007, 11:40
Hij (of zij) doelt op het feit dat als ge seks hebt zonder condoom en ge zijt klaargekomen, en ge trekt dan terug, dat er dan een deel van uw sperma terug uitvloeit. :)

nee echt ? -.-

daarom dak vroeg of em ni voelt da em da ni voelt zoda em optijd kan terug trekke -.-

ng
13 augustus 2007, 11:58

Ja, en u doelt op?

GenesisX
13 augustus 2007, 12:24
Wel ni te goedkoop, maar ik raad iedereen aan om ze es online te bestellen op de durex website, supersnelle en anonieme levering :)En de betaling? En in welke verpakking komen ze aan? Niet da mijn ma da nie mag weten, maar die ga weer constant vragen wat het is lol.

wouter_dc
13 augustus 2007, 12:32
Als ge zo al ga denken en vragen stellen kunde ze beter in de winkel gaan halen.. Dan steekte ze waar da ge wilt he

MetalG
13 augustus 2007, 12:33
Ja, en u doelt op?

dak u debiel doorgedram over u mening kotsbeu aant worden ben :puke:

^^pathfinder^^
13 augustus 2007, 12:44
http://nl.netlog.com/Jordylicious_/photo/photoid=7767613#body

All I do is thinking of you <o/

ROFFELMAYONAISE !

MetalG
13 augustus 2007, 12:51
ooo nu raak je me, niet :)

VinceFeet
13 augustus 2007, 12:52
Als ge zo al ga denken en vragen stellen kunde ze beter in de winkel gaan halen.. Dan steekte ze waar da ge wilt he

Idd, bij den apotheker gaan ze écht niet raar kijken als ge condooms komt vragen. En anders kunt ge ze nog altijd in de supermarkt gaan halen...

Dakantochnie
13 augustus 2007, 13:11
Deze thread gaat dicht. Ik denk niet dat er nog veel nuttigs kan gezegd worden hierover.