PDA

Volledige versie bekijken : AVG slechtste antivuris :)!

MetalG
9 augustus 2007, 10:24
Hallo

Ik heb een pdf van deze site (http://www.av-comparatives.org/) site gekregen waar ze alle antivirus scanners met elkaar vergelijken!

(mss kan ik dit uploaden, heb het van een collega gekregen)

De beste antivirusscanner:

- NOD32

De betere antivirus scanners zijn alvast:

- F-secure
- mcAffee
- G-data
- Antiviruskit (AVK)
- Norton
- Norman

de slechtse

- AVG

Met vriendelijke groeten

Moloch
9 augustus 2007, 10:47
diene link hebbek al ontelbare keren gepost :p

en nen pdf? ga naar diene site, klik op comparatives en dan komt ge uit op 2 testen;

http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2007_05.php (cpoy & paste)

SpeedFreak.be
9 augustus 2007, 11:38
Trouwens die tests zijn welliswaar betrouwbaar, maar de resultaten verschillen nogal van test tot test. Het kan makkelijk zijn dat AVG bij de volgende tests 1 van de beste is.:)

A3g0nis
9 augustus 2007, 11:55
idd,
de concurrentie is zeer groot, en dat is goed, want zo blijven de scaners van hoge kwaliteit

Destiser
9 augustus 2007, 12:03
Niemand heeft ooit beweerd dat AVG de beste is, maar wel de beste GRATIS Antivirus, en zoals blijkt, kan het want volgens mij zijn bijna alle bovenstaande betalende versies

stefan3006
9 augustus 2007, 12:27
avg is niet slecht, ik vind hem persoonlijk beter dan norton en mcafee.
in ieder geval ik hou het bij m'n NOD32 :D

TiZon
9 augustus 2007, 18:09
Blijft imo de bete, al vaak dingen mee gevonden die andere niet vinden....

nog altijd mijn nr1 in het bevechten van spyware hoor...

virtualdude
9 augustus 2007, 20:12
Hallo

Ik heb een pdf van deze site (http://www.av-comparatives.org/) site gekregen waar ze alle antivirus scanners met elkaar vergelijken!

(mss kan ik dit uploaden, heb het van een collega gekregen)

- NOD32

De betere antivirus scanners zijn alvast:

- F-secure
- mcAffee
- G-data
- Antiviruskit (AVK)
- Norton
- Norman

de slechtse

- AVG

Met vriendelijke groeten
hebde gij naast de getallen wel de inhoud gelezen ?

pro-active test is enkel een test op nog ongekende threats met behulp van heuristieken enzo.
Kijk eens naar de vorige test over de gekende virussen. Daar haalt hij een goede middenmoot.

Feignasse
10 augustus 2007, 03:39
AVIRA AntiVir komt er toch ook altijd goed uit. In die tests gebruiken ze weliswaar de Premiumversie, maar de gratis versie is net zo goed in het detecteren van virussen, wormen, rootkits... De Premiumeditie voegt gewoon wat extra functionaliteit toe zoals het scannen van pop-mail of spy- en adware detectie. Voor die laatste kwalen bestaan er echter andere goede en gratis programma's zoals Ad-Aware en SpyBot S&D.

Moloch
11 augustus 2007, 10:23
hebde gij naast de getallen wel de inhoud gelezen ?

pro-active test is enkel een test op nog ongekende threats met behulp van heuristieken enzo.
Kijk eens naar de vorige test over de gekende virussen. Daar haalt hij een goede middenmoot.

wa zjit ge met nen antivirus die alleen virussen herkent die in zijn systeem zitten? :crazy:

bescherming tegen onbekende threats is geen optie maar een noodzaak

SpeedFreak.be
11 augustus 2007, 10:50
wa zjit ge met nen antivirus die alleen virussen herkent die in zijn systeem zitten? :crazy:

Ik vind al die tests maar dubieus, want het kan zijn dat AVG over 3 maand weer bij de beste hoort.:)

virtualdude
11 augustus 2007, 10:59

snelle updates doen die noodzaak goed verdwijnen.

Moloch
11 augustus 2007, 12:59
snelle updates doen die noodzaak goed verdwijnen.

jah, en hoe kunnen ze updaten als ze nie eens weten dat die virussen bestaan?

en avg weer bij de beste? nooit geweten dat die ooit bij de beste geweest zijn ;)

kijk, iedereen verkiest natuurlijk zijn eigen prog, ik dacht vroeger dat mcafee DE scanner was, maar ge merkt de verschillen pas als ge eens iets anders probeerd, bij mij was da nod32, heb dat geprobeerd adhv diene site, en nog nooit zo content geweest

mensen hebben nie graag kritiek op progs waar ze al maanden/jaren vertrouwd mee zijn, ze doen wel hun werk, maar moesten we zo geen sites hebben die ze vergelijken zouden we nie weten welke de betere zijn..

Limburger
11 augustus 2007, 15:55
Heb nieuwe laptop gekocht en daar zit Norton als antivirus bij voor 90 dagen. Nu wil ik NOD32 wel eens proberen, maar heb ergens gehoord tot ge daar voor moest betalen?

coewem
12 augustus 2007, 00:35
persoonlijk vind ik antivir de beste

Alegis
12 augustus 2007, 06:07
http://tweakers.net/nieuws/47805/Detectiekwaliteit-OneCare-gaat-langzaam-vooruit.html

- NOD32

Terecht. Zéér licht aan resources, handige interface en meeste detecties (alsook 100% awards). Absoluut geen last, snel en laat niets door, zoals een AV moet zijn.