PDA

Volledige versie bekijken : [GZ] Chronicles Of Riddick: Escape from butcher bay

GregoryCo
8 augustus 2007, 14:06
Ik zoek dit game dus, moet 100% in orde zijn. Hoe rapper de deal, hoe liever :)
Name your price.
(toch even over de zekerheid: dit is toch geen retail ofzo e, maar een vol spel?:p)

Tnx!

Spectre
8 augustus 2007, 14:11
moet bij gezocht ;)

Dreamlinkertje
8 augustus 2007, 14:16
Hey threadstarter (hehe ik ga ni beginnen met u naam te proberen typen :p)

ik heb de Franse versie, als u fatsoenlijk frans kunt dan is het misschien iets voor u ?

Met vriendelijke groeten.

Ps: ale als je frans kunt geef ik hem gratis. Alleen de verzending is op u kosten : 1.20 euro als het opgestuurt moet worden. Als je het komt halen is het gratis ;) (antwerpen, sorry maar vind niet hoe je de locatie invult hier)

GregoryCo
8 augustus 2007, 14:18
Ow dit moet idd bij gezocht, sry!

@Dreamlinkertje: ja ik kan goed Frans, maar ik heb eigenlijk liever dat de stemmen enzo origineel zijn, dus in het Engels, indien dit zo is heb ik grote interesse.

Dreamlinkertje
8 augustus 2007, 14:21
['@(V);8981529"]Ow dit moet idd bij gezocht, sry!

@Dreamlinkertje: ja ik kan goed Frans, maar ik heb eigenlijk liever dat de stemmen enzo origineel zijn, dus in het Engels, indien dit zo is heb ik grote interesse.

Stemmen zijn origineel. Alleen de tekst is in het frans.
Het licht hier toch maar wat stof te verzamelen sinds ik geen woord frans kan.:D
Heb het een half jaar geleden gekocht in de free record shop voor een belachelijk goedkope prijs maar had niet gezien dat het in het frans was, en natuurlijk nam de Free record shop het niet meer terug.

GregoryCo
8 augustus 2007, 14:24
Ok dan wil ik het wel kopen :p
Dus de stemmen zijn in het Engels zeker e? Zie PM :)