PDA

Volledige versie bekijken : [TK]-[TR] iPOD 30g 5.5 (zwart) + iskin

spray-bunny
6 augustus 2007, 19:53
Hoi,

Ik overweeg mijn iPOD te ruilen of te verkopen. Het gaat om de 5.5e Generatie van 30 gigabyte. 't Is de zwarte versie.

Reden van verkoop: het ding is te groot, waardoor ik hem nooit kan meenemen zonder een rugzak. Daarbij heb ik voortdurend schrik dat 'm wordt gestolen. De batterijduur vind ik ook teleurstellend.

Verkopen of ruilen (eventueel met opleg) , 't is me gelijk. Ik ben op zoek naar een kleinere mp3speler van enkele gigabytes. Doe maar een voorstel. Een degelijke koptelefoon/oortjes is een pluspunt.

De iPOD is van 21/11/2006. (gekocht in photohall Kortrijk). Een kopie van het kasticket zit erbij, het origineel heb'k niet...

Bijgeleverd zit een iSKIN evo3 (http://www.iskin.com/eVo3/index.tpl?cart=118642294534606) waardoor de iPOD in perfecte staat is.

De oude oortjes zijn versleten, er zitten (goedkope) philips-oortjes bij.

Beginprijs is €180 excl, aangezien die iskin me ook €30 heeft gekost. En de garantie loopt nog tot november. Er zijn er hier al een pak duurder buitengegaan.

mvg

Foert
6 augustus 2007, 20:33
richtprijs bij verkoop? 150 euro of zo?

ik heb eventueel een creative labs Zen touch 20Gb om te ruilen..

gerco
6 augustus 2007, 22:40
ff zeggen dat die Zen Touch ook een zalig machientje is ;)

Starrk
6 augustus 2007, 22:59
Ruilen voor een Zen V Plus 4 gig (http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=15306) mits opleg van mijn kant? (Die opleg kan ik evt. in aankoop van nieuwe oortjes omzetten)

Toestel is van begin dit jaar, is in perfecte staat en vertoont een minimum aan gebruikerssporen.

Ik vrees wel dat ik niet langer de factuur (en dus de Fnac garantie) heb. Ook de originele oortjes zijn ondertussen al versleten en diegene die ik gebruik reiken niet lang genoeg om tot uw broekzak te komen.

De originele box heb ik blijkbaar niet meer sinds mijn moeder mijn zwijnenstal heeft opgeruimd...InstallatieCD en handleidingen wel alsook de USB kabel natuurlijk.

Indien interesse volgen foto's wel.

Reden waarom ik dit hebbedingetje weg wil is omdat hij gewoon te klein is. Ik heb meer dan die 4gig nodig, anders is het een schat van een MP3.

Indien niet geïnteresseerd in ruilen overweeg ik een gewoon bod, maar daar moet ik eerst even over nadenken. Misschien dat je zelf foto's online kan gooien?

FORZA M
6 augustus 2007, 23:00
interesse in een ruil met een Sony NW-a1000? (Eventueel wat opleg van mijn kant.(review (http://www.portablegear.nl/reviews/Sony_NW-A1000.htm)). Het is de zilveren versie van 6GB, komt met kasticket (Juli 2006), originele verpakking, originele oortjes, een lader voor in het stopcontact, en een beschermtasje van Sony zelf (Normaal niet inbegrepen).

Ben héél tevreden van deze speler, de geluidskwaliteit is een stuk beter dan die van de Ipod, zeker nu ik de door Europa opgelegde volumerestrictie verwijderd heb (via servicemenu in de speler, niets hardwarematigs.)

Waarom doe ik hem dan weg? Spijtig genoeg is de software voor de speler niet compatibel met Mac, en ik heb zonet m'n enige windows PC verkocht.

enjuu
6 augustus 2007, 23:48
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=516383
Ik wil ook wel met de mijne ruilen plus een serieuze opleg natuurlijk
Greetzz

spray-bunny
7 augustus 2007, 14:48
up

De zen touch valt al af wegens te groot, net als de samsung (ik ben ook niet voor die ingebouwde boxen). De sony valt ook af omdat ik massa's problemen heb gehad met SS met m'n vorige mp3.

De zen v plus ben ik aan't overwegen.
Welke kleur heeft ie?
Hoeveel wil je opleggen?
En hoelang gaat de batterij mee?

'k Zal nog eens m'n vereisten samenvatten:
-klein
-lange batterijduur
-zo goed mogelijke geluidskwaliteit
- max 6 gig flash-geheugen
-voorkeur voor iaudio of iriver

'k Zal eens zien of'k foto's kan maken en online kan zetten. 'k Heb hem eens uit die skin gehaald en ie ziet er echt wel nog als nieuw uit. Geen krassen, geen blutsen, perfect gewoon.
En 'k heb ori verpakking, usbkabel ook nog.

Starrk
7 augustus 2007, 14:58
-Het is de Black 'n Blue versie, de enige mogelijke voor 4gig: http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=15306 : De eerste op deze page dus.
-Hoeveel ik wil opleggen hangt af van hoeveel jij wil dat ik zou opleggen.
-Batterijduur hangt af van gebruik. Zelf heb ik het nooit echt 'gemeten' of getest maar naar het internet blijkt de reëele duur op zo'n 15 uur te hangen.

De geluidskwaliteit is deftig.

Opsomming van de positieve punten kan je hier vinden: http://www.mp3.com/creative-zen-v-plus/hardware/141/summary.html

spray-bunny
7 augustus 2007, 16:29
De nieuwprijs verschilt €120, de iskin buiten beschouwing gelaten (je krijgt die er wel bij want doe ze niet apart weg). €99 opleg?

FORZA M
7 augustus 2007, 17:31
Als de Sony alleen afvalt omdat je problemen had met Sonicstage heb ik daar de oplossing voor. Ik vul en beheer de MP3 tegenwoordig via een Winamp plugin. Gewoon je muziek importeren in winamp, en van daar kan je het op alle mogelijke manieren naar de MP3 sturen.

Starrk
7 augustus 2007, 18:10
Ik ben vandaag in een winkel eens wat gaan rondneuzen en heb toch een voorkeur voor de witte ipod.

Ik zal eerst zien of ik mijn Zen niet apart van de hand krijg.

Edit: Mijn speler is een Zen V, geen Zen V Plus. Dan is het mij wel een raadsel waarom mijn MP3 Manual 'Zen V Plus' noemt...Eerste keer dat ik dit merk.

spray-bunny
7 augustus 2007, 19:15
Mja, die sony is ook nog steeds erg groot he. En die zijn ook niet zo gebruiksvriendelijk en ... Toch bedankt:)

@dekadez: ik kan hem nog altijd zelf wit verven:unsure: Ik hoor het wel moest je toch nog interesse hebben.

lievn
7 augustus 2007, 22:21
Hoeveel opleg wil je voor een nieuwe zen v plus 4gb?

Foert
8 augustus 2007, 09:28
hoeveel cash wil je?

spray-bunny
8 augustus 2007, 16:21
Hoeveel opleg wil je voor een nieuwe zen v plus 4gb?
80?
hoeveel cash wil je?

Beginprijs is €180 excl, aangezien die iskin me ook €30 heeft gekost. En de garantie loopt nog tot november.

Je bent altijd vrij om te bieden he.:)

Bij deze zit ik al aan 4 ups zkr, dus ik antwoord verder via pm.

lievn
8 augustus 2007, 19:07
80?
Bij deze zit ik al aan 4 ups zkr, dus ik antwoord verder via pm.
Nieuwprijs van de 4GB Zen V plus is 160 euro.
+ 80 euro komt dat dan op 240 euro.
Gezien er weinig tweedehands Ipod Video's de 200 euro halen, lijkt een opleg van 40 euro me een eerlijk voorstel.

BTW een UP is een post enkel bedoelt om je thread omhoog te gooien, dus antwoorden op een vraag valt hier niet onder.
Gelieve dan ook gewoon via deze topic te antwoorden.
Alvast bedankt.

Freeeke
8 augustus 2007, 20:25
intresse in http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=14107 ?

spray-bunny
10 augustus 2007, 15:23
Nieuwprijs van de 4GB Zen V plus is 160 euro.
+ 80 euro komt dat dan op 240 euro.
Gezien er weinig tweedehands Ipod Video's de 200 euro halen, lijkt een opleg van 40 euro me een eerlijk voorstel.

BTW een UP is een post enkel bedoelt om je thread omhoog te gooien, dus antwoorden op een vraag valt hier niet onder.
Gelieve dan ook gewoon via deze topic te antwoorden.
Alvast bedankt.
Mja, maar weinig tweedehandse zen v plus'sen halen de €160 tweedehands. Op mp3shop.be staan ze voor €140 nieuw. Voor 60 zou'k het nog overwegen.

intresse in http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=14107 ?
Hoe oud is die/batterijduur/garantie/hoeveel zou je willen opleggen...? mvg

lievn
11 augustus 2007, 02:24
Mja, maar weinig tweedehandse zen v plus'sen halen de €160 tweedehands. Op mp3shop.be staan ze voor €140 nieuw. Voor 60 zou'k het nog overwegen.
Het gaat dan ook om een nieuw ongebruikt toestel en geen tweedehands.
Maar goed, laten we van een nieuwprijs aan 140 euro uit gaan (zonder verzendingskosten van 7,50 euro), dan lijkt me een opleg van 50 euro een gulden middenweg.
Het alternatief is een Creative Zen Plus 8GB (uiteraard ook weer nieuw) maar dan met opleg van jou kant.

Freeeke
11 augustus 2007, 12:52

Hoe oud is die/batterijduur/garantie/hoeveel zou je willen opleggen...? mvg

leeftijd zal rond de 1jaar ligge
garantie is maar 1jaar , dus als hij nog in garantie is, zal het niet lang zijn
nieuwprijs toen:200, vergelijkbaarproduct nu ook 200
ik doe een opleg van 80euro

spray-bunny
18 augustus 2007, 15:38
Verkocht aan Lievn