PDA

Volledige versie bekijken : Kilopost pakje niet aangekomen ?

Rocknsad
6 augustus 2007, 09:57
Ik heb op 23/07 een pakje verstuurd met kilopost , zelf naar het kantoor gegaan enzo dus alles is perfect geregeld en gefrankeerd geweest enzo... Toch is het pakje nog niet aangekomen. Traceren gaat voorlopig nog niet... Ik heb geen zin om de koper zijn geld weer te geven aangezien ik dan 8,60 verzending, mijn product ( +/- waarde van 80 € ) en nog is 80 € kwijt ben ...

Wie heeft er al ervaring met zulke situaties ?

Netrem
6 augustus 2007, 09:59
kan tot 2 weken duren, er is nog hoop

Rocknsad
6 augustus 2007, 10:00
Dat kan toch niet? Is normaal betaald voor een Dag van verzending + 1 formule ...

Netrem
6 augustus 2007, 10:06
mja, maar ge zou den eerste niet zijn die een tikkeltje langer moet wachten :)

Ga anders eens langs naar uw postkantoor en doe uw verhaal. Ge weet nooit dat dat pakje daar nog ergens ligt. Staat het adres van afzender op het pakje?

Je zal waarschijnlijk een formulier van verloren pakje moeten invullen, stel hier echter niet te veel hoop in. Das eerder een formaliteit me dunkt..

Rocknsad
6 augustus 2007, 10:06
jaja alles staat er op :) madam heeft er zelf nog in koeien van letters een sticker van kilopost op gekleefd :)

BiZi
6 augustus 2007, 10:30
De post heeft vorige maand ook een pakketje van mij kwijtgespeeld. Spijtig genoeg had het pakket een waarde van 90 euro.

Pakketje is nergens terug te vinden, zowel bij mij niet, als bij de bestemmeling op het kantoor.

Achja... das misschien het derde op een 2400 tal pakketjes.

De SkeEvN
6 augustus 2007, 10:41
De post heeft vorige maand ook een pakketje van mij kwijtgespeeld. Spijtig genoeg had het pakket een waarde van 90 euro.

Pakketje is nergens terug te vinden, zowel bij mij niet, als bij de bestemmeling op het kantoor.

Achja... das misschien het derde op een 2400 tal pakketjes.
aja want dan geeft het niet?

MRzone
6 augustus 2007, 11:05
ik ben eens een pakje van €150 met kilopost kwijt gespeeld, was een RMA zending naar computerwinkel, ik had het pakje verstuurd en een maand later stuurde ik een mail naar de computerwinkel met de vraag wanneer mijn videokaart gemaakt zou zijn, en ze hadden daar het pakje nooit ontvangen, ik had mijn bewijsje gelukkig nog, deze doorgemaild de computerwinkel is dan bij hun naar het postkantoor geweest, ze zeiden dat het pakje waarschijnlijk voor de gesloten deur is afgezet, en ik moest dan op de site van de Post een klacht neerleggen, ik dat gedaan, 1 week later kreeg ik een mail dat het in behandeling was, 2 weken later kreeg ik een brief van de Post dat ze het pakje kwijt waren en de betreffende postmannen erop gewezen waren geen pakjes nog aan de deur af te zetten, ik terug een mail gestuurd naar de betreffende persoon van de brief, of ik terug vergoed werd, maar helaas konden ze alleen maar de verzendingskosten terug betalen, daar was ik uiteraard niet mee gediend, ik betaal voor hun dienst, dan moeten ze dat ook correct uitvoeren.
Dus heb ik me naar de ombudsdienst gericht, http://www.belgium.be/eportal/application?languageParameter=nl&pageid=contentPage&docId=17995 eerst een mail gestuurd of ze daar iets konden aan doen, daar kreeg ik dan bericht van of ik het betaalbewijsje nog had en de brief die de Post had gestuurd, alles naar daar gestuurd, en een goeie 2 weken later stond de €150 op mijn rekening gestort, waar ik de ombudsdienst nog dankbaar voor ben, hopelijk ben je hier iets mee.

BiZi
6 augustus 2007, 11:26
aja want dan geeft het niet?

Neen, maar dit heten ze "relativeren".

_ns_
6 augustus 2007, 11:45
Rocknsad, de post van Aalst? Meestal komen daar mijn kilopost pakketjes de dag erna al toe, maar op dit moment, duurt het ook al langer dan 3 (werk)dagen :s. Maarja, zal wel toekomen zeker :). Iig altijd bewijsjes bijhouden.

Rocknsad
6 augustus 2007, 12:50
Rocknsad, de post van Aalst? Meestal komen daar mijn kilopost pakketjes de dag erna al toe, maar op dit moment, duurt het ook al langer dan 3 (werk)dagen :s. Maarja, zal wel toekomen zeker :). Iig altijd bewijsjes bijhouden.

Mijn pakje dat ze kwijt zijn is in aalst binnestraat opgestuurd ja... Voor de rest verwacht ik sinds vorige week al een kilopost pakje die er nog niet is... Ook van Zelda rulez hier is er vrijdag iets prior opgestuurd ( wsch met kilopost ) en ook nog niet aangekomen. Ik zit dus nu met de schrik want ik verwacht nog 3 Xbox games en een gitaarversterker :puke:

Cerv.Be
18 augustus 2007, 12:58
Ik had hier een deal met iemand omtrend de game CoD3 voor de X360, donderdag op de post gedaan (in zo'n envelop van de post) gisteren bij hem aangekomen ... als lege envelop ... schandalig, ik kan er zwaar niet om lachen

Zorofroozo
18 augustus 2007, 13:47
0wned ^^

(no offense)

Spectre
18 augustus 2007, 14:00
heb ook al gehad dat ze er iets uitnemen. Kan je niks aan doen behalve overdreven goed toeplakken. Aan de deur afzetten is ook zo iets schandalig. Ik woon in een groot huis met een lange oprit en daar staat de brievenbus aan de straat dus een 20 meter van ons huis. Meestal zetten ze de pakjes daar af. 360's, GSM's, Games, etc...

brechtvm
18 augustus 2007, 14:12
kan tot 2 weken duren, er is nog hoop

is dit een wettelijke maximum termijn ?
staat dit ergens vermeld ?
zoniet zit ik er al over (>16 dagen)

Cerv.Be
18 augustus 2007, 15:02
0wned ^^

(no offense)

:wtf:

daar is nix owned aan, die mannen moeten hun werk doen zoals een ander samen met de eerlijkheid die een job meebrengt. Das net alsof jij iets in de winkel gaat stelen

Netrem
18 augustus 2007, 15:19
is dit een wettelijke maximum termijn ?
staat dit ergens vermeld ?
zoniet zit ik er al over (>16 dagen)

neen, het is mijn ervaring die hier spreekt :). Geen flauw idee of er een wettelijke termijn is

Kwertie
25 augustus 2007, 17:52
F*** zeg wat is dat met die post :s...
giele en ik hadden een deal voor ram geheugen, ik stuur dat op, 15/08 in de bus gedaan in een dikke enveloppe, prior verstuurd...

Nog steeds niet aangekomen! Jammer genoeg zat het aankoopbewijs wel IN die enveloppe dus als ze erachter vragen kan ik er niet meer op ingaan, misschien vind ik wel nog mijn bestelling in mijn e-mails terug.
We hebben beide het formulier ingediend en een klachtnummer gekregen, op hoop van zegen maar ik vrees er dus voor.

Concreet,
15/08/2007 - Ardooie (wvl) -> Kessel-Lo (vlb) - prior - nog steeds niet aangekomen

Het ging trouwens om DDR2 geheugen voor in de laptop.

Che Guevara
25 augustus 2007, 18:10
ik ben niet de man om da te zeggen maar watch out voor leuven want daar verdwijnen er ettelijke pakjes

Dj Aero
25 augustus 2007, 18:18
ik snap niet goed waarom je een pakketje van 80 euro niet aangetekend verzend. Wat kost zo'n aangetekende zending?

brechtvm
25 augustus 2007, 18:25
F*** zeg wat is dat met die post :s...
giele en ik hadden een deal voor ram geheugen, ik stuur dat op, 15/08 in de bus gedaan in een dikke enveloppe, prior verstuurd...

Nog steeds niet aangekomen! Jammer genoeg zat het aankoopbewijs wel IN die enveloppe dus als ze erachter vragen kan ik er niet meer op ingaan, misschien vind ik wel nog mijn bestelling in mijn e-mails terug.
We hebben beide het formulier ingediend en een klachtnummer gekregen, op hoop van zegen maar ik vrees er dus voor.

Concreet,
15/08/2007 - Ardooie (wvl) -> Kessel-Lo (vlb) - prior - nog steeds niet aangekomen

Het ging trouwens om DDR2 geheugen voor in de laptop.

aankoopbewijs kan je navragen in schop waar je de goederen aankocht, en indien je de naam + datum(ongeveer) nog weet...(en mits in het slechtste geval administratieve kosten te betalen...)

ik snap niet goed waarom je een pakketje van 80 euro niet aangetekend verzend. Wat kost zo'n aangetekende zending?

www.depost.be

Dj Aero
25 augustus 2007, 18:35
www.depost.be

Ah bedankt, kwist ni da die ook ne website hebben! :eek: :)

Ik kon er op de website niet aan uit, daarom dat ik dat hier vroeg omdat misschien iemand da al gedaan had...

brechtvm
25 augustus 2007, 18:39
Ah bedankt, kwist ni da die ook ne website hebben! :eek: :)

Ik kon er op de website niet aan uit, daarom dat ik dat hier vroeg omdat misschien iemand da al gedaan had...

zie : "Prijscalculators" aan uw rechterzijde (op de site uiteraard)..

Alles hangt af van gewicht en grootte..

Dj Aero
25 augustus 2007, 18:45
ik zie dat als je een pakje verzend van waarde 80 euro, minder weegt dan 2 kg, dat 7,5 ofzo kost.. Dan snap ik niet goed waarom je dat niet neemt.

RSSD
25 augustus 2007, 19:44
Maandag ook es naar de post se...
Verleden week maandag pakje verstuurd,hd enclosure naar Kingler.
Nog niks ontvangen.
Ik hoop natuurlijk dat het nog toekomt.
Want de uitspraak "verzenden op eigen risico" zit bij velen ver in het koppie...

Trench
6 september 2007, 12:34
Postbode bewaart 4 jaar brieven bij hem thuis

HASSELT - Een 38-jarige postbode uit Hasselt heeft minstens vier jaar lang brieven en pakjes achtergehouden op zijn ronde. De man werkte in die periode in de kantoren van Kermt (Hasselt), Herk-de-stad en Bilzen. De postbode is momenteel geschorst.
'Het is niet zo dat hij helemaal geen post bestelde', verduidelijkt Piet Van Speybroeck, woordvoerder van De Post. 'Als hij helemaal geen post meer had besteld, zouden we dat natuurlijk binnen de kortste keren hebben gehoord van de bewoners van zijn ronde', aldus Van Speybroeck. 'Hij hield echter mondjesmaat stukken achter.'

De interne controledienst van De Post merkte enkele dagen geleden een mogelijk probleem op. 'Daarop hebben we de politie verwittigd. Die heeft dan een huiszoeking uitgevoerd, niet onze eigen diensten', benadrukt de woordvoerder. Bij de huiszoeking vond de politie een grote hoeveelheid niet-bestelde post, bevestigt de woordvoerder.

De postbode is geschorst en er is een procedure opgestart die moet leiden tot zijn ontslag. Het motief van de man is nog niet bekend. 'Het eigenaardige was dat hij de brieven achterhield en soms opende, maar de inhoud van de poststukken lijkt in alle gevallen nog compleet', zegt Van Speybroeck. 'Het onderzoek moet hier meer duidelijkheid over brengen.'

De Post gaat de brieven en pakjes de komende dagen alsnog aan de geadresseerden bezorgen.

Misschien komen sommige postketjes toch nog aan:p

linux
6 september 2007, 15:21
lol ik heb het ookal gelezen :p
man als ik wist wie da was en daar woonde ging ik toch mooi elke dag stront in zen brievenbus steken ofzo :D

Trench
6 september 2007, 15:26
het straffe is dat die gast het merendeel van de pakketjes niet eens opende :)
als ik dat zou doen, zou ik onmiddelijk kijken wat erin zit en de verpakking wegwerpen. Er moet toch iets mis zijn met die gast

Blord
6 september 2007, 15:35
Eindelijk komt mijn bestelde CF kaarten aan. Gepost op 2 juli 2006 en vandaag in de bus op 6 september 2007. De waarde is intussen gezakt. Kan ik de Post om schade vergoeding vragen ?

http://users.pandora.be/nihao/post.jpg

linux
6 september 2007, 16:05
zalig, da is door diene kerel in de krant ofwa? :D

VinceFeet
6 september 2007, 16:09
zalig, da is door diene kerel in de krant ofwa? :D

Was een postbode uit Hasselt en Blord woont in Hasselt dus de kans is groot ja... :p

StreetBaller
6 september 2007, 16:09
Omg, hopelijk zullen mijn pakjes geen problemen hebben.. Al degene die ik wel al had gestuurd zijn de dag erna aangekomen :) Wel klote dat sommigeste zelfs aankomen met niks er meer in.. De Post zou er toch voor moeten zorgen dat alles perfect aankomt.. ********* :)

Blord
6 september 2007, 16:11
Yups, lees die bijbehorende brief uit Hasselt. Ik had deze kaarten allang afgeschreven en vergeten. Wel een klacht ingediend maar dat was meer dan een jaar geleden.

Leuk dat vandaag een surprise pakketje is aangekomen :)
nb de verzending was wel geopend en dichtgeplakt met een plakband.

Gamer
6 september 2007, 18:57
Lol, heerlijk zo niet ?

XYRIS
7 september 2007, 09:22
Pakjes verloren, das toch in mijn ogen onmogelijk.... "Van de camoin gevallen" ofzo? :wtf:

Kan niet anders dan smeerlappe die gewoon pikken. Worden die pipo's niet wa gecontroleerd? Toen ik (weliswaar jobstudend) deed bij coluryt moeste gene stift meepakken ze, regelmatig voor je buiten kwam aan de deur "maak u zak eens leeg manneke" :p (meestel tegenzin, je had der dan alles ingepropt gekregen:rofl: )

Soit, post ben der wel wa content van maar toch...Wat der gebeurd enz
Hun trackingsysteem da nog van geen zak werkt enz.

Enige wat mij of koper tegenhoud van kiala te pakken is de levertijd,
alhoewel de post soms ook heeeeel lang duurt. want afhalen is toch wel
handig, want als jij niet thuis bent mag je toch de dag erna zelf naar postkantoor voor je zending af te halen.

Overtlaatst ook nog opgestuurde latten die bij de koper niet zijn aangekomen...

Rocknsad
7 september 2007, 12:52
Pakjes verloren, das toch in mijn ogen onmogelijk.... "Van de camoin gevallen" ofzo? :wtf:

Kan niet anders dan smeerlappe die gewoon pikken. Worden die pipo's niet wa gecontroleerd? Toen ik (weliswaar jobstudend) deed bij coluryt moeste gene stift meepakken ze, regelmatig voor je buiten kwam aan de deur "maak u zak eens leeg manneke" :p (meestel tegenzin, je had der dan alles ingepropt gekregen:rofl: )

Soit, post ben der wel wa content van maar toch...Wat der gebeurd enz
Hun trackingsysteem da nog van geen zak werkt enz.

Enige wat mij of koper tegenhoud van kiala te pakken is de levertijd,
alhoewel de post soms ook heeeeel lang duurt. want afhalen is toch wel
handig, want als jij niet thuis bent mag je toch de dag erna zelf naar postkantoor voor je zending af te halen.

Overtlaatst ook nog opgestuurde latten die bij de koper niet zijn aangekomen...

Ik heb ervaring in alle 2 , Colruyt halle ( dasseveld , moeder werkt daar ) en zit nu ook 2 jaar bij de post in de zomer, geloof mij dat de post peanuts controle heeft tov colruyt :)

XeNiUs
7 september 2007, 22:49
Pas pakketje verstuurd naar Ardooie, perfect afgeleverd met Kilopost op 1 dag. Dus geen klagen eigenlijk. Heb ik totaal nog niet gehad bij de post hier. Ik heb altijd meer problemen met koerierdiensten die lang op zich laten wachten.

Netrem
9 september 2007, 09:18
bij de post ben je ferm afhankelijk van individuen, passeert uw pakje toevallig bij een rotte appel heb je pech..

sommige koerierdiensten zijn niet beter, gls bv durft er soms ook naar smijten.

Terrorist_Hell
9 september 2007, 11:07
Ook nog maar één keer gebeurd dat Kilopost in 't binnenland niet aankomt bij een persoon. Had waarschijnlijk te maken met de staking in Gent enzo, maar blijkbaar heeft die persoon nog niks van me ontvangen. Voor de rest alles al aangekomen/geleverd, zowel binnen- als buitenland.

Ironpole
9 september 2007, 11:16
Ikzelf heb nog geen problemen gehad met de post, maar wel met TNT. Mijn broer heeft zijn laptop 4 keer in RMA mogen sturen omdat de leverancier van TNT gewoon onvoorzichtig was met de doos. :sop:

Prime-Omega
12 september 2007, 21:05
Tot een paar weken geleden ook nog nooit problemen gehad mee de post maar het geluk bleef niet duren. Vorige week maandag XL postenveloppe tw €20 verstuurd en nog steeds niks aangekregen. Toen ik deze maandag ging horen bij de post insinueerden ze nog dat ik het maar aangetekend had moeten laten verzenden, echt zo'n koei aan de balie. Als ik tegen volgende week maandag nog niks heb ontvangen gaan ze wat mogen horen ze.

Trench
12 september 2007, 22:59
ik heb ook enkele keren als iets verzonden, nog nooit echt problemen gehad.
Maar vorige keer had ik mn externe harde schijf (icy box) verstuurd in zo'n grote bubble enveloppe. En bij aankomst was de kop van één van de vijsjes waarmee de enclosure wordt vastgeschroefd afgebroken. Persoonlijk denk ik dat je al relatief bruut moet zijn om de kop van een vijs te krijgen! dat moet zeker hard gevallen zijn ofzo, want anders gaat het niet kapot!

PsYmon
12 september 2007, 23:05
Ja wat wil je nu. Denk je dat ze die pakjes daar één voor één in een doosje leggen en netjes op het bureautje van de desbetreffende postbode gaan placeren?

Dat is met karrevrachten die worden uitgekieperd en op een hoopje gesmeten in de sorteercentra. Om nog maar te zwijgen van de facteurs die hun pakjes ook op een hoop smijten om daarna te verdelen over de verschillende postzakken.

Als je zoiets in een gewoon bubbelenvelopje steekt, vraag je er bijna om. Steek zo'n zwaar gerief toch minstens in een doosje.

Trench
12 september 2007, 23:18
ik verwacht dat ze met hun pakjes rustig omgaan, ik betaal toch ook voor de service zeker? Zouden die personen van de post zo bruut omgaan moesten het hun eigen paketjes zijn, met spullen van huneigen erin? Ik denk het niet.

PsYmon
12 september 2007, 23:22
Ja maar jij kan ook je verstand gebruiken en ervoor zorgen dat die idioten daar niets met je pakket kunnen doen.
Ze zijn daar lomp met pakjes, dat weet iedereen. Dus je verpakking niet verzorgen en komen klagen dat het kapot is, is gewoon op hetzelfde niveau van die mannen redeneren.

'Better safe than sorry', kendet.

Starrk
12 september 2007, 23:31
Onlangs nog een lege omslag 'concerttickets' gekregen...

Blijkbaar veel mensen die op korte tijd slechte ervaringen met de post hebben.

Trench
12 september 2007, 23:34
ow boy, zo'n enveloppe is best dik hoor, en een harde schijf is maar een rechthoekig ding waar NORMAAL niet snel iets aan kan zijn, zelf indien je het laat vallen. Een vijs die aan de kop afbreekt vind ik echt niet normaal. En het pakje was ook helemaal verscheurd ook. Het is mijn fout niet dat ze zo bruusk zijn.
Het is gewoon zo dat je als consument die personen moeilijk kunt controleren. Als bijvoorbeeld een muur laat metsen. Dan kan de metser niet anders dan goed werk af te leveren omdat je anders makkelijk kan gaan klagen bij de aannemer, en dan kan rechtstreeks die metser verantwoordelijk gesteld worden. Bij de post kan dat gewoon niet, volgens mij schuiven die hun problemen dan gewoon door met als reactie: ik heb nix met dat paket gedaan, dat moet voor/na mij gebeurd zijn

PsYmon
12 september 2007, 23:44
Sja, als jij te koppig bent om je een beetje in te dekken tegen de lomperikken bij de post moet je niet komen zagen dat er iets aan mankeert he.

Sure, ze zouden moeten voorzichtig zijn, maar ze zijn het vaak niet. Trek er uw lessen uit en wees dan slimmer dan hen he.

Trench
13 september 2007, 00:00
Tja, ik had voordien nog geen probleme ondervonden, en ik zeg het, ik dacht niet dat er iets aan zou komen. Had ik het geweten had ik zeker een doos gekocht aangezien die maar even duur zijn dan die enveloppe die ik kocht. Dus het was zeker geen koppigheid van mijn kant

Dreamlinkertje
13 september 2007, 00:38
Heb ooit eens een rondleiding gehad in de grote post van Antwerpen en ik verbaasde me kapot... die pakjes komen uit grote buizen die dan ongeveer 6 a 7 meter naar beneden vallen om zo in de juiste zak te vallen van een bepaalde stad. daarna worden de zakken met een kar gebracht naar een ander plaats waar ze ze met 2 man op een Loop band " gooien "

Maximum Destruc
17 september 2007, 20:11
Heb ooit eens een rondleiding gehad in de grote post van Antwerpen en ik verbaasde me kapot... die pakjes komen uit grote buizen die dan ongeveer 6 a 7 meter naar beneden vallen om zo in de juiste zak te vallen van een bepaalde stad. daarna worden de zakken met een kar gebracht naar een ander plaats waar ze ze met 2 man op een Loop band " gooien "

Niet moeilijk dat er af en toe iets kapot gaaat :sop:

^MystiQ
17 september 2007, 21:33
Ik had hier eens een soldeerstation besteld. Toen ik thuis kwam, geen briefke of iets. Toen kwam mijn zus aar lief paar uren nadien toe en diene zag een doos staan aan mijn voordeur. Kzeg euh, wablief, en wie eeft da afgetekend. Natuurlijk nergens een bewijske of papierke te vinden hé.

Fucking noobs. En dan nogmaals de post. Ik had een development bord besteld. 150 euro voor betaald. Na veel wachten nog steeds niets en ze hadden mij gegarandeerd dat het al moest toegekomen zijn. Na een halve dag bellen en door te verbinden naar si of la kom ik te weten dat mijn pakje in de post van kortrijk ligt. Blijkbaar lag dat pakje daar al 2 weken en gingen ze het de dag nadien terug sturen naar vanwaar het kwam ( servië ). En blijkbaar was da pakje aangeboden maar geen briefje in de bus.

No offense maar was ik daar bij geweest had ik ze gvd de huid vol stront gescheten é, maar ik was er gelukkig ( for the sake of those people ) niet bij ;)

hey69
2 oktober 2007, 16:35
lap verleden week een ps3 spel in zone post envelop gestoken en opgestuurd. koper van ebay zegt datm nogaltijd niets ontvangen heeft. is wel megakut voor mij en voor hem uiteraard ook

Spectre
2 oktober 2007, 16:40
Hier op de post is hun stickermachine kapot. Dus ligt mijn pakje daar met een briefje op. Ga meteen nog eens checken of het gemaakt is want de koper in kwestie had het dringend nodig. Meisje aan de balie zei dat het wel vaker voorkomt 0_o. Onlangs DS-game verzonden en niet toegekomen :/

Hatchetman
2 oktober 2007, 16:51
lap verleden week een ps3 spel in zone post envelop gestoken en opgestuurd. koper van ebay zegt datm nogaltijd niets ontvangen heeft. is wel megakut voor mij en voor hem uiteraard ook

Jammere hieraan is,is dat je je als verkoper toch wat moet kunnen verantwoorden en bij prulletjes als deze kan dat nog wel eens problemen opleveren.
Weet hoe ik zelf zou redeneren als ik iets kocht en het ni aankomt (niet verstuurd zeker).

hey69
3 oktober 2007, 01:58
yeah i know. ge begint direct te pijnzen dat de andere het NIET verstuurd heeft etc... is best lullig. Des te meer datk 4 games op de zelfde dag heb verkocht op ebay en die andere 3 mooi zijn aangekomen. (alle 3 naar walonie , behalve de laatste die NIET aangekomen is ergens in het antwerpse..)
De post gaat niet kunnen helpen zeker? is gewone priorpost zending geweest

NoizeSuppressor
3 oktober 2007, 02:11

Kilopost moet evengoed aankomen was dat nu seg :confused:

Trouwens als die trut van het postkantoor waar ik ga nog éénmaal zegt dat ze traceerbaar zijn dan sla ik op haar neus!

Ik heb een ganse affaire gehad met pakjes die kapot werden afgeleverd, heb tot drie maal terug alles terugbetaald gekregen door bemiddeling van de ombudsdienst. Leg u er dus niet zomaar bij neer als uw lokale post(klojo)meester zegt dat ze niets kunnen doen. Gewoon direct boven hun hoofd gaan. Drie keer heel vriendelijk en correct verder geholpen + geld volledig teruggekregen en dit ZONDER bewijs van waarde te moeten voorleggen...