PDA

Volledige versie bekijken : WebStyle game; Merchant empires

SeMpEr
3 augustus 2007, 12:21
Hey,

Merchant empires is een space trade/battle sim based game. Het spel bestaat al een tiental jaar en heeft een trouwe spelers basis die iedere ronde terugkomt en elkaar bestrijd.
Het spel bestaat erin planeten met trade-ports te upgraden zodat deze high-level goods kunnen produceren waardoor je deze aan zeer veel geld kunt verkopen. Eenmaal je veel geld hebt en je een goede level van ervaring hebt begint het echte spel en gaje vechten. Dit doe je best niet alleen maar met een alliance. Het spel heeft deze ronde een tiental alliances waarin 4 grote facties een grote rol spelen en ijveren voor de top.
Ik ben zelf al paar jaar verslaafd aan het spel. en heb er zelfs WoW en Cs voor laten vallen :p. Je moet er ook niet zoveel tijd insteken als in die spellen.

Ik kan menig gamer alleen maar aanraden om dit spel eens te proberen!

ps: als je speelt en je hebt hulp nodig, begrijpt iets niet ofzo. message Frixiooon en ik zal je een woordje uitleg geven.
greetz

Rivers
3 augustus 2007, 12:29
Geen verslavende gmaes meer voor mij, ik ben net een anderhalf jaar af van mijn 'verschrikkelijke' WoW-verslaving..

:offtopic: Waarom zijn er zoveel spellen met 'alliance' in?

Lt.Scorpio
3 augustus 2007, 15:26
omdat het hier staat voor een random groep spelers die een alliance vormen zoals in nog een paar MMO's, en niet zoals in wow alliance<>horde
alliance is nu eenmaal HET woord blijkbaar voor in mmo's om een groep te omschrijven :).
Ge kunt altijd een petitie starten voor een nieuw woord :unsure:

grtz

SeMpEr
3 augustus 2007, 19:17
lol. Een alliance is gewoon een groep spelers dat samenschoolt en samen gaat voor de top.
het woord alliance heeft niets te maken met de WoW alliance groep :p.

skelly_king
3 augustus 2007, 19:18
Ke testen e :D

J-Style
4 augustus 2007, 03:51
Moet dit niet bij Pandora's Gaming Box?

General Lee
4 augustus 2007, 09:29
Alliance is toch maar gewoon het engelse woord voor 'alliantie' en is daarom helemaal niet specifiek voor MMO's enz. bestemd... En ja dit moet eigenlijk in Pandora's Gaming Box!

Zelete
4 augustus 2007, 10:23
lol. Een alliance is gewoon een groep spelers dat samenschoolt en samen gaat voor de top.
het woord alliance heeft niets te maken met de WoW alliance groep :p.
Maar in WoW wordt uw groep spelers niet echt omschreven als een alliantie, gewoon een "guild" :)

TheFallen
4 augustus 2007, 13:01
Maar in WoW wordt uw groep spelers niet echt omschreven als een alliantie, gewoon een "guild" :)

Guild
Guild alliances (groe van mensen uit verschillende guilds met (veelal) als doel: raiding)
Alliance (als in de factie Alliance)

;) Tis nu eenmaal een woord:woohoo:

ULTRAnumb
4 augustus 2007, 13:08
Seek Alliance ftw! :offtopic:

Gentille
6 augustus 2007, 00:08
Er staat reeds een gelijkaardige thread op pandora gaming box. Closed.