PDA

Volledige versie bekijken : Itunes-software

Tomelio
31 juli 2007, 19:40
Hallo,

Heb al wat opgezocht en ik zou dus Itunes moeten overbrengen naar een andere PC.
Na op de site van Apple gezocht te hebben, vond ik dat ik het via back up moet doen om hem zo naar andere PC over te brengen. ( http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302392-nl ).
Maar nu is mijn vraag, gaat dit ook met DVD+rw, of moet ik echt de dvd-rw's kopen zoals op de site staat. Het is omdat ik hier nog dvd+rw's liggen heb. Ik kan het natuurlijk proberen, maar als het dan foutloopt...
En dan nog effe een vraag: ik kopieer dat dus op mijn dvd's, ik zet die op laptop, ik machtig mijn laptop en voila ik heb alles zoals op mijn oude pc. Zo is het toch he?

Alvast bedankt.(laatste dagen wat veel vragen gesteld, maar ben liever zeker ;) )

Davion
31 juli 2007, 20:03
Gewoon u map 'iTunes' op die DVD schrijven (dus de map iTunes in u Mijn Documenten met de muziek in he), dan kunde gewoon op een andere PC die map terugzetten en iTunes installeren en dan blijft alles zoals het was.

Tomelio
1 augustus 2007, 01:51
Gewoon u map 'iTunes' op die DVD schrijven (dus de map iTunes in u Mijn Documenten met de muziek in he), dan kunde gewoon op een andere PC die map terugzetten en iTunes installeren en dan blijft alles zoals het was.

Jah, maar het zou ook op de oude PC moeten blijven staan.(of is dat ook mogelijk?)

Davion
1 augustus 2007, 16:07
Dat is mogelijk :)

Tomelio
3 augustus 2007, 23:44
Als ik het nu via dvd's doe, maar dus zoals de instructies zoals op Apple staat (ik weet het, wil weer moeilijk doen), moet ik dan gwn die dvd's in men laptop steken en dan gwn de instructies volgen. Of moet ik eerst Itunes downen en mijn account instellen(of gwn Itunes installen, zonder account in te stellen?) en dan pas de dvd's installeren. Het is omdat ik niet weet wat er nu gekop. wordt, de bestanden of ook QuickTime en Itunes(progr.).

Weet er iemand dat toevallig?

EDIT: Ik zou zeggen: Itunes installen, account instellen, dvd's overzetten, of is het anders?

Tomelio
5 augustus 2007, 20:33
Somebody?

TiZon
5 augustus 2007, 22:44
Itunes installen, daarna dvd's gebruiken

Proefondervindelijk werken kan nooit kwaad ;)

Tomelio
5 augustus 2007, 23:22
Itunes installen, daarna dvd's gebruiken

Proefondervindelijk werken kan nooit kwaad ;)

Uiteraard, maar het is me iets te kostbaar.
Maar thx. ;)