PDA

Volledige versie bekijken : Een serieuze relatie met iemand ouder

Gentei
30 juli 2007, 21:48
Ik ben hier op vakantie en heb een leuk meisje leren kennen namelijk de beste vriendin van mijn nicht.
Nu er is iets tussen ons maar voor haar staat onze leeftijd in de weg ik ben namelijk 21 zij is 26.
ik heb er genoeg over nagedacht en begijp wat er allemaal is en dat het ook een grote leeftijdverschil is.
Ik ken genoeg mensen die ook zo getrouwd zijn met zo n leeftijdverschil.
het probleem is dat ik nog nooit iemand heb geprobeerd te versieren die zo veel ouder is dus enige raad is ook welkom.
maar de groote vraag is zou zo n relatie lukken.
Ik ben op vakantie in bosnie mijn geboorteland dus ik ga daar regelmatig.

Stancke
30 juli 2007, 22:01
Hier (http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=421555&page=1419) is beter maar veel zal je daar niet geholpen worden, maar toch voor de volledigheid effe vermelden^^

Probleem is hier wél afstand imo

Thales
30 juli 2007, 22:04
21 - 26 vind ik doenbaar. op zon leeftijd gaat dat en komt dat anders over dan 20 - 15

Mr_Larsman
30 juli 2007, 22:12
21 - 26 is idd niet zo'n groot verschil. Zo reusachtig is dat toch niet hé. Maar als zij daar een probleem van maakt moet je maar bewijzen dat je geen onvolwassen kleuter bent.

nTFs
30 juli 2007, 22:15
Doe gewoon wat je denkt dat nodig is.
Lukt het niet op termijn dan heb je jezelf niks te verwijten. Het leven is aan de durvers.

Gentille
30 juli 2007, 22:41
Ik vind het leeftijdsverschil niet verschrikkelijk veel. Jullie zijn allebie twintigers. Alhoewel het vreemd is aangezien het leeftijdsverschil normaal omgekeerd is, dus de jongen ouder dan het meisje.

HighWire
30 juli 2007, 22:43
Gewoon doen, leeftijdsverschil valt toch goed mee?

En daarbij, op nen oude velo moete lere rijde... :p

maxdevis
30 juli 2007, 22:50
is zeker te doen.
maar hou er rekening mee dat het zou kunnen dat jullie allebei wat water in de wijn zullen moeten doen als het aankomt op kinderen enzo.

heb zelf een relatie van 2 jaar gehad met iemand die 7 jaar ouder was
en nu met iemand die 3 jaar ouder is.
geen probleem.

maar de afstand,
dàt zou ik niet kunnen.

een spreekwoord van een buurman:
"in een ouw kastrol kunde goei soep maken, maar ge moet er wel ne jonge wortel in smijten"

Shyheim
30 juli 2007, 23:00

met nen oude vélo geraakte wel ni in bosnië.

enfin, gaan voor die banaan. met uw banaan. :)

ShadesOfJae
30 juli 2007, 23:29
een spreekwoord van een buurman:
"in een ouw kastrol kunde goei soep maken, maar ge moet er wel ne jonge wortel in smijten"

En over die afstand: het is ni omdat u fiets ergens anders sta, da ge hier ni moogt fietsen eh :D

Shyheim
30 juli 2007, 23:33
over fietsen en oostblok gesproken. wie weet sta de mijne daar ook nog erges.

Cind3r^
31 juli 2007, 00:01

lol! ^^

Stimpy
31 juli 2007, 00:17
om tot ginder te fietsen zou ik toch een nieuwer fietske pakken

wel geen zijwieltjes :naughty:

Arifiene
31 juli 2007, 09:42
Ik denk dat de afstand u veel meer parten zal spelen dan de leeftijd.

UnD3RD0G
31 juli 2007, 10:11
pff, leeftijd, das iets da ik nooit niet zal snappen dat dat 'een probleem' kan zijn.
Das een getal da wij hebben uitgevonden...
da heeft imo niets te maken met het gevoel da ge bij iemand krijgt....
ge moet kijken naar de persoon, wie ze is, hoe ze is, ziet ge ze graag, zou ge ermee kunnen samen zijn, maakt ze u gelukkig, ...

Dat zijn de dingen die belangerijk zijn, leeftijd lol, das gewoon ... een aanduidend getal da wij aan ons eigen geven...
uit het punt van natuur, bstaat tijd niet. ( wel tijdspanne, maar seconde / minuuten, jaren, ... niet )

Gentei
31 juli 2007, 15:08
pff, leeftijd, das iets da ik nooit niet zal snappen dat dat 'een probleem' kan zijn.
ge moet kijken naar de persoon, wie ze is, hoe ze is, ziet ge ze graag, zou ge ermee kunnen samen zijn, maakt ze u gelukkig, ...

Dat zijn de dingen die belangerijk zijn, leeftijd lol, das gewoon ... een aanduidend getal da wij aan ons eigen geven...
uit het punt van natuur, bstaat tijd niet. ( wel tijdspanne, maar seconde / minuuten, jaren, ... niet )

ga ik mee akkoord ik bedoel toen ik haar voor de eerste keer zag had ik het gevoel van nah niks voor mij maar toen ik haar beter leerde kennen en ermee praate was het toch al beter en voor ik het wist was ik verliefd over die lange afstand valt da mee ze elke zomer ga ik naar bosnie het is ook immers mijn moederland. En ook tijdens kerstmis ben ik hier ook dusja dat zou wel lukken denk ik.

ik zie nu dat ik in mijn eerste post heb geplaatst van dat voor haar onze leeftijd in de weg staat maar dat is wat ik vermoed misschien ook niet.

BlaDe
31 juli 2007, 15:15
21-26 is toch niet bepaald peanuts hoor.. ik hoor iedereen zeggen dat da niet zo'n groot verschil is..
ik vrees dat ik daar niet echt akkoord mee ga. ik veronderstel dat de OP nog studeert, en het meisje in kwestie werkt. als dit het geval is, dan is er wel degelijk een groot verschil in mentaliteit, enz..
wat nog niet per sé een relatiekiller is hé :)

Gentei
31 juli 2007, 15:19
21-26 is toch niet bepaald peanuts hoor.. ik hoor iedereen zeggen dat da niet zo'n groot verschil is..
ik vrees dat ik daar niet echt akkoord mee ga. ik veronderstel dat de OP nog studeert, en het meisje in kwestie werkt. als dit het geval is, dan is er wel degelijk een groot verschil in mentaliteit, enz..
wat nog niet per sé een relatiekiller is hé :)

ikzelf ben juist afgestudeerd en ga nu werk zoeken als ik terug ben van de vakantie en zij werkt al twee jaar inderdaad als een lerares die engels geeft.

Tha_nOn
31 juli 2007, 15:25
Ik denk dat de afstand u veel meer parten zal spelen dan de leeftijd.
denk ik ook,
en puur op cijfer gezien oké das wel veel, moest ge nu nog beide tiener zijn \o/, nu zult ge ook wel nog verschil voelen maar echt bijster veel zal dat niet zijn ze

Amaryllis
31 juli 2007, 15:43
Op zich zal de leeftijd niet het grootste probleem zijn zoals eerder al is aangehaald. Ikzelf ben ook met iemand samen die 5 jaar jonger is. Natuurlijk merkte je dat wel eens af en toe, vooral in het begin van de relatie dan. Dat kan natuurlijk ook gelegen hebben aan het feit dat dit zijn eerste serieuze relatie was.

Het probleem afstand ken ik ook. Ik in België, hij in Engeland. Ik ging zo vaak mogelijk naar Engeland maar zag het toch niet zitten om dat te blijven doen. We hebben dan gekeken hoe en wie er zou verhuizen en dat ben ik geworden toen. Ik zeg niet dat er bij jullie ook een keuze zal moeten gemaakt worden, maar voor mij was het toen nodig om daar duidelijkheid in te scheppen. Zeker in verband met verdere toekomstplannen.

BlaDe
31 juli 2007, 16:03
ikzelf ben juist afgestudeerd en ga nu werk zoeken als ik terug ben van de vakantie en zij werkt al twee jaar inderdaad als een lerares die engels geeft.

dan zal't nog wel meevalle :)

hybrid
31 juli 2007, 17:44
Julle blijven maar over leeftijd praten maar hij zou ze 2 maanden per jaar zien of zie ik da nu verkeerd

Fighting Hobbit
31 juli 2007, 17:55
Ik heb een beetje hetzelfde probleem, het klikt enorm goed tussen mij (18) en een meisje van 21. Ik heb zelf geen probleem met dat leeftijdsverschil, maar soms heb ik het gevoel dat dat voor haar het enige is dat nog in de weg staat eigenlijk. Het frustrerende is dat het net één van die dingen is waar je cht niks kan aan veranderen, aan mindere puntjes van je persoonlijkheid kan je werken, je leeftijd kan je gewoon niets aan doen. Ik heb me al wel voorgnomen van ggewoon mezelf te zijn en haar rustig tijd te geven, ze heeft het momenteel thuis ook heel moeilijk, dus het het is een nogal lastige siuatie.

zombie
31 juli 2007, 18:56
ik heb er geen goeie ervaringen mee.
met een meisje dat ouder was dan mij
ik toen 19 en zij 22. heeft ook niet lang geduurt ....
mja kan natuurlijk ook helemaal anders zijn ook he

Arifiene
31 juli 2007, 19:20
Julle blijven maar over leeftijd praten maar hij zou ze 2 maanden per jaar zien of zie ik da nu verkeerd

dacht ik ook...

boozeke
31 juli 2007, 19:22
21 - 26 vind ik doenbaar. op zon leeftijd gaat dat en komt dat anders over dan 20 - 15
da is nochthans ook doenbaar hoor...ni gemakkelijk, maar et ga wel

zipke
31 juli 2007, 19:34
Ik moet mij aansluiten bij diegenen die zeggen dat de afstand het grote probleem gaat vormen.

De leeftijd lijkt mij helemaal geen struikelblok. Mijn zus en haar lief schelen ook 5 jaar en dat werkt nu al 3 jaar zo dus niks om u zorgen over te maken. Als ik hoor dat mensen 15 en 20 zijn vind ik dat ook een immens groot leeftijdsverschil maar met de jaren slijt dat natuurlijk. Als er nu iemand van 60 trouwt met iemand van 45 ofzo dan vind ik dat echt geen groot leeftijdsverschil, maarja op die leeftijd ligt dat anders natuurlijk.
Toen mijn zus aan haar relatie begon was ze 17 en hij 22, nu werkt hij en studeert zij nog en dat heeft nog geen halve seconde voor een probleem gezorgd.

Het enige probleem is de afstand en het leeftijdsverschil als zij daar echt moeilijk over doet. Ge moet dan maar proberen te bewijzen da ge volwassener zijt dan uw leeftijd aangeeft en dat gij klaar zijt om een totaal nieuwe weg te bewandelen...

Nibblerken
31 juli 2007, 20:55
Hangt van haar ingesteldheid af. Maat (22j) van me is samen met een vrouw van 32j.
Zij voelt zich goed bij iemand die jonger is. Leeftijdsverschil hangt dus gewoon van persoon tot persoon af. Beetje geluk hebben dat ze open minded is ;)

CAPS
31 juli 2007, 20:57
Leeftijd kan aan gewerkt worden, maar de afstand is een zware dobber denk ik!

-Helld0g-
31 juli 2007, 20:58
ik heb er geen goeie ervaringen mee.
met een meisje dat ouder was dan mij
ik toen 19 en zij 22. heeft ook niet lang geduurt ....
mja kan natuurlijk ook helemaal anders zijn ook he

lijkt me niet dat het leeftijdsverschil een issue is een ge in de twintig zijt... of toch wel het kleinste probleem zeg maar!

een oudere vriendin heeft zeker een pak voordelen ook, maar ik zou er niet doelgericht op gaan zoeken :lol: ik zou geld geven om mijn vriendin een paar jaar ouder te laten worden hehe... (ik ben 19 doe hogeschool, zij is 17 en moet haar 5de middelbaar herdoen :s)
maarja er zullen altijd wel obstakels zijn da ge moet overkomen!

Maeglin
31 juli 2007, 21:43
Gewoon doen, leeftijdsverschil valt toch goed mee?

hehe yep klopt, kunt ook zeggen "de beste soep maak je in een oude kom" ;)

exo
31 juli 2007, 21:44
Persoonlijk zou ik het niet aanraden. Niet omwille van het leeftijdsverschil maar gewoon omwille van de afstand. Ge gaat die missen als hell en na nen tijd gade zelfs achterdochtig worden...

DeViL-M4N
1 augustus 2007, 11:28
mijn vriendin is 10 jaar jonger :p
werkt perfect, ben zelf altijd 'jong' gebleven en zij is "volwassen"
we vullen elkaar goed aan

Gentei
1 augustus 2007, 14:39
hmm lol ik had niet zoveel reacties verwacht dat veel zouden zeggen dat leeftijd geen probleem is.

maar ja zoals ik zei er is iets tussen ons en als ik bewijs dat ik ook volwassen ben dan zou er geen probleem zijn.
afstand persoonlijk vind ikzelf geen probleem oke je gaat elkaar missen enzo maar je ziet en hoort elkaar via internet zowiezo of via sms.

X-travaganza
1 augustus 2007, 14:59
mijn vriendin is 10 jaar jonger :p
werkt perfect, ben zelf altijd 'jong' gebleven en zij is "volwassen"
we vullen elkaar goed aan
same here...we ziten met een leeftijdsverschil van 8 jaar (ik ber er 30 en zij 22) en we zijn al bijna 4 jaar gelukkig tesamen.Op bepaalde gebieden reageert zij volwassener dan ik,en op andere gebieden is het omgekeerd

Maar een groter probleem is ,vrees ik, de afstand...maar de beste raad die ik je kan geven;probeer het gewoon ;)

Lord Kveldulv
1 augustus 2007, 16:07
afstand persoonlijk vind ikzelf geen probleem oke je gaat elkaar missen enzo maar je ziet en hoort elkaar via internet zowiezo of via sms.

Da wil ik u binnen een half jaar nog eens horen zeggen. Of ge moest geheel asexueel zijn of zo.

PolletPoulet
1 augustus 2007, 19:05
met nen oude vélo geraakte wel ni in bosnië.

enfin, gaan voor die banaan. met uw banaan. :)

oh god :lol:

kiewitcity
1 augustus 2007, 20:19
oud of jong wijven zijn niet te begrijpen..profiteren voor zolang het duurt zou ik zo zeggen... ik was 26 en zei 34 heeft ook niet lang geduurd.

hybrid
1 augustus 2007, 21:08
waarom zegt ge 34 ?

Stimpy
1 augustus 2007, 23:29
nee hij zij da

EternalSilence
1 augustus 2007, 23:33

ga ik volledig mee akkoord.
maar goed, er is nog altijd iets dat pedofiel heet he.
maar als dit met beide goedkeuring is, zie ik geen problemen in relatie's.

ik zelf heb een vriendin waar haar exlief 2 jaar jonger was dan haar.
en die vriendin was geen lelijk/domme.
en toch voor iemand jonger kiezen..

tis nu ondertss al 'uit', na 1 jaar half relatie te hebben gehad met die jongen

bLz
2 augustus 2007, 01:14
Afstand valt eigenlijk wel mee. Khad een tijdje een lief die een kleine 400km verder woonde. Elke week een dikke 3u op de TGV/Thalys.

Nu voor mij was dat geen probleem, zij had daar wel last mee, maar dat ging wel. De afstand was niet de reden waarom het uit was ook. :)

Bosnie is natuurlijk wel een stuk verder, maar aan de andere kant, das allemaal hetzelfde, een keer je een halve dag onderweg bent doet het er niet veel toe naar waar je moet. :)

Lief daarvoor was een paar jaar ouder dan ik, ook geen probleem.

Kzou zeggen; ga ervoor. Je ziet wel he.

Het probleem is geld. kan je je het permiteren om 2-4x per maand, naar daar te gaan, aka, elk weekend. Dan neem je hier en daar eens een dag verlof, en voila, een week hier en een week daar. :)

Skype - MSN vioce / webcam convo - SMS - ... :)

Gentei
2 augustus 2007, 16:15
ik heb besloten om idd ervoor te gaan en we zullen zien wat het geeft he.

Jebac
2 augustus 2007, 17:13
@Razor

Dzesi bosanac odkud ti ovde? :) Odakle si? Mozda te znam :) ^^

Razor je hebt goed besloten, 21-26 is geen groot verschil, dat zou normaal gezien geen problemen moeten geven je moet alleen weten hoe je een vrouw kunt betoveren om het zo te zeggen.

Gentei
3 augustus 2007, 16:54
vidi vidi bosanca odakle si ti

ik ben van deurne vanwaar ben jij Jebac.

CAPS
3 augustus 2007, 17:03
Hjudi klartoi jinuvea lkarrtio juviosie!

Wat dat is weet ik ook ni :(

Jebac
3 augustus 2007, 20:04
Ja sam iz merksema

d.C.
3 augustus 2007, 21:18
Die afstand gaat misschien nog parten spelen, maar als je allebei telkens zo lang op elkaar wilt wachten, dan moet je het zeker proberen. Zo ver zou ik zelf niet kunnen, mijn vriendin en ik wonen 180km van elkaar (Limburg - Kust) en dat is al een hele opgave, maar zeker doenbaar, al wil ik vaak genoeg dat het anders was :)

demon326
3 augustus 2007, 21:36
Die afstand gaat misschien nog parten spelen, maar als je allebei telkens zo lang op elkaar wilt wachten, dan moet je het zeker proberen. Zo ver zou ik zelf niet kunnen, mijn vriendin en ik wonen 180km van elkaar (Limburg - Kust) en dat is al een hele opgave, maar zeker doenbaar, al wil ik vaak genoeg dat het anders was :)

idd zeker doenbaar:) ik en mijn vriendin woonen iets van 120KM van elkaar (hasselt-->lokeren) en het is 2 uurtjes onderweg maar dat heb ik ervoor over:applause:

-Helld0g-
3 augustus 2007, 22:09
ik zou zeggen neem het ervan, als het niet lukt dan ga je toch gewoon voor de volgende??

je bent jong en je hebt keuze genoeg. ok, er zal luddevudde aan te pas komen alst gedaan is, maar met iemand die 200meter van u woont zal dat even erg zijn hoor!

Wg_Flow
4 augustus 2007, 12:09
Ja sam iz merksema

aha!

Ik ben van merksem (staat daar )
:p

Older woman, she's interested in you...

Why even doubt? :) als het niet lukt lukt het niet, maar kan je nog steeds zeggen dat je met iemand van 5 jaar ouder samen bent geweest.

Give it a go, you never know what good might come from it!

Stimpy
4 augustus 2007, 12:20
=Jackass;8965480']

Why even doubt? :) als het niet lukt lukt het niet, maar kan je nog steeds zeggen dat je met iemand van 5 jaar ouder samen bent geweest.

dat is idd wel een goede reden om eraan te beginnen :wtf:

Medaphoar
4 augustus 2007, 14:02
Mijn lief is 2 maand ouder dan mij en alles gaat goed :)

NSA.Rhinox
4 augustus 2007, 16:42
Ben ik de enige die de mogelijke kinderwens van die vrouw als probleem ziet?

moemi
4 augustus 2007, 18:17

Dat was nu ook het eerste waar ik aan dacht zie ... Een leeftijd van 26 begint toch al te tellen als je kinderen wilt.. En da's nu niet het eerste waar je als 21jarige aan denkt, dan nog in cobinatie met die afstand. Maar hangt ook weer volledig af van de personen zelf natuurlijk.

Wg_Flow
4 augustus 2007, 18:19
dat is idd wel een goede reden om eraan te beginnen :wtf:

zucht... Weeral eentje die internet niet doorheeft.

Slimperd:wtf:

Tha_nOn
5 augustus 2007, 17:03

oudere mannen hebben ook een kinderwens of iets dergelijk waar ge als jongere persoon mss nog niet direct aan toe zijt

mjah, tuurlijk geeft dat problemen maar daarover moet ge praten eh, 26 is nog niet zo oud en 21 is niet zo jong meer dat ge der niet over kunt babbelen en uitstellen of niet
das trouwens toch niet direct aan de orde kinderen, meestal wilt ge pas kinderen met iemand na een jaar of 2, hopelijk (alléja letterlijk willen, dus er echt aan beginnen)

Amaryllis
5 augustus 2007, 18:21
Bwah, ik zou de kinderwens niet direct als struikelblok zien.

Toen ik een paar maand samen was begon mijn vriend erover dat hij heel graag kinderen wou. Dat hij dat altijd al gewild en dat het gerust nu mocht. Hij was er klaar voor zeg maar. Ik had toen eerder zoiets van nu al kinderen? Laat ons daar nog maar wat mee wachten hoor. En ja, ik ben 5 jaar ouder.

En waar ik nu over spreek was ook toen ik 25, misschien net 26 was. Niet iedereen is hetzelfde in gedachtengang over kinderen ook. Nu komt de kinderwens er stilaan wel, maar als ik nu een nieuwe relatie zou beginnen zou ik ook niet gelijk voor kinderen gaan. Noem me ouderwets, maar ik wil toch eerst wel liefst een poos met iemand samen zijn voor er kinderen komen.

PareGoriC
6 augustus 2007, 10:55
21-26 is imo wel een verschil. jullie hebben allebei een totaal ander leven, waarin zij werkt en jij nog naar school gaat, zij dus geld heeft om dingen te doen en jij niet (nu, mss is dat gn probleem).
heb zelf heel even een relatie gehad met een meisje v 26, ik ben 19 en werk nu, mr volgend jaar ga ik trug studeren en heb ik weer een totaal ander leven.
als jullie samen thuis zijn zal er wss gn probleem zijn, mr in het dagelijkse leven wss wel.

mr ik zou er ook voor gaan, de ervaring is grandioos :)

passero
6 augustus 2007, 11:07
21-26 is imo niet zo groot... mijn schoonzus in spé is 21 en heeft iemand van... 48 en da is nu al meer dan een jaar... da noem ik pas een verschil :D

PareGoriC
6 augustus 2007, 11:20
als de jongen jonger is, is dat andere situatie dan als het meisje jonger is

passero
6 augustus 2007, 11:24
mja mss wel, nen maat van mij is ooit keer 6 maand met iemand van 36 geweest (hij was toen 20). heeft dus ook nie lang geduurd

Ghostrider001
6 augustus 2007, 11:37
I Love M.I.L.F.

$anka
6 augustus 2007, 12:01
heb niet heel het topic gelezen, maar ik zie er echt geen probleem in.
mijn vriendin is ook 5 jaar ouder dan mezelf (24-29 nu)

gewoon voor gaan ;)

Gentei
6 augustus 2007, 15:47
21-26 is imo wel een verschil. jullie hebben allebei een totaal ander leven, waarin zij werkt en jij nog naar school gaat, zij dus geld heeft om dingen te doen en jij niet
mr ik zou er ook voor gaan, de ervaring is grandioos :)

ik heb enkele posts terug al gezegd dak afgestudeerd ben en ga werken wnr ik terug ben van mijn vakantie.

iedereen zegt dat de leeftijd geen probleem is en dat vind ik ook nu de afstand is een klein probleem in mijn ogen maar ook nu weer niet iets om van te zeggen om ervoor niet te gaan.
maar ik ben er nog niet uit mijn nicht vindt dat de leeftijd en de afstand wel degelijk een probleem zijn.
en nu begin ik zelf toch een beetje te twijfelen zij is inmiddels al terug naar huis (de meisje warop ik verliefd ben) ze woont ongeveer 200km verder dan mij.
en ik wil niet via sms zeggen dat ik op haar ben maar liever in haar ogen dan kan ik beter uitleggen hoe en waarom en kan ze ook zien dat ik volwassen ben.

maar in ieder geval denk ik dat het zal moeten wachten tot volgend jaar.....:sad:

Blue-Bora
6 augustus 2007, 15:53
Ik heb hier niet alles gelezen, maar ik scheel men men vriendin ook 6jaar. Ik ben de oudste.

En 5 jaar is zeker geen groot verschil hoor. Naargelang je ouder word, gaat dat zelf niet meer opvallen.

Ik ken oudere mensen (tussen 35 en 55) die getrouwd zijn en die schelen 12jaar.

Moest zij nu 19 zijn en jij 14, dan zou je dat leeftijdsverschil VEEL meer merken dan nu. En binnen 10jaar is daar niks meer van te merken.

Grtz

Gentei
18 augustus 2007, 20:04
Ik heb hier niet alles gelezen, maar ik scheel men men vriendin ook 6jaar. Ik ben de oudste.

En 5 jaar is zeker geen groot verschil hoor. Naargelang je ouder word, gaat dat zelf niet meer opvallen.

Ik ken oudere mensen (tussen 35 en 55) die getrouwd zijn en die schelen 12jaar.

Moest zij nu 19 zijn en jij 14, dan zou je dat leeftijdsverschil VEEL meer merken dan nu. En binnen 10jaar is daar niks meer van te merken.

Grtz

true, ben al ondertussen terug van vakantie, en ik voel mij toch al wat down...de leeftijdverschil stoort haar toch en ik voel dat dat de enigste is dat haar tegenhoudt.

Zibro
18 augustus 2007, 20:36
21 en 26?
Alé dat is nu toch geen enkel probleem? Jullie zijn allebei volwassen en het scheelt ochot maar 5 jaar. Ik durf wedden als jij er 26 was en zij 21 dat het dan niks uitmaakte.

-Draco-
18 augustus 2007, 21:34
nja, ben je van plan later terug in Bosnïe te gaan wonen?
Indien niet moet je ook gaan zien of zij het wel zou zien zitten om naar Belgïe te komen.
Nja, hier zwemmen ook wel mooie vissen in de zee.
Het zal wel overgaan zekers?
Anders er volgend jaar vol voor gaan!

Gentei
19 augustus 2007, 00:16
nja, ben je van plan later terug in Bosnïe te gaan wonen?
Indien niet moet je ook gaan zien of zij het wel zou zien zitten om naar Belgïe te komen.
Nja, hier zwemmen ook wel mooie vissen in de zee.
Het zal wel overgaan zekers?
Anders er volgend jaar vol voor gaan!

tja dat is dan ook een probleem zij is twee jaar geleden afgestudeerd, ze werkt nu als leerkracht engels.
Ik ben zeker niet van plan om daar te wonen de economie is nog te slecht weinig werkgelegenheid maar toch beter dan vroeger.
of zij zou willen misschien....

Ik zeg ook niet dat er hier geen mooie meisjes zijn maar ik kan er ook niets aan doen dat ik verliefd ben geworden op deze ene....

Gentei
14 oktober 2007, 22:56
het is nu ongeveer bijna 3 maanden geleden dat ik terug ben uit Bosnië, en ik voel nog altijd hetzelfde voor die meisje.

Ik denk nog heel veel aan haar (behalve als ik werk dan wat minder), wij horen elkaar via sms, en ik weet het echt niet meer, ik ben bang dat het meer een obsessie begint te worden dan liefde...? wat is het verschil tussen die twee?? is het een obsessie??? ik weet het echt niet meer, en ook niet wat te doen....?

pieta
14 oktober 2007, 23:17
meeste verschil bij mij was : 4 jaar
ik begon met studeren, zij studeerde af, heeft ook maar een paar maand geduurd:)
ik merkte het leeftijdsverschil wel; zeker omdat zij al wat verder dacht: ik begon met studeren, zij studeerde af:)
leeftijd scheelde dus minder, ma twas gewoon opt verkeerde moment eigelijk...

bij komt het beter uit, behalve dat ge een paar duizend km vanelkaar woont:p
imo zou ik di ezoveel mogelijk proberen te bezoeken, om ehct te weten oft wel klikt...

Tah_b00nz0r
15 oktober 2007, 14:33
tis haalbaar ze, maat van mij is 21 en zit me een van 37 fzo opgeschept :D

meer als e jaar al dus tis haalbaar

Gromme
15 oktober 2007, 15:12
Ik ben eens geweest met iemand van 30 en ikzelf was er 21. Het lukte niet omdat ik me uiteindelijk niet volledig aangetrokken voelde tot haar en vooral op vlak van interesse, niet leeftijdsgewijs maar karaktersgewijs.

Nu ben ik een dikke maand samen met een meisje die een pak jonger is als mezelf maar we redden het en zo lang het gaat en natuurlijk binnen de grenzen van fatsoen blijft dan moet dat lukken volgens mij.

Tapijt
15 oktober 2007, 15:25
Over welke grenzen van fatsoen hebbe we het hier Gromme ? :o

Preske
15 oktober 2007, 15:37
ga ik mee akkoord ik bedoel toen ik haar voor de eerste keer zag had ik het gevoel van nah niks voor mij maar toen ik haar beter leerde kennen en ermee praate was het toch al beter en voor ik het wist was ik verliefd over die lange afstand valt da mee ze elke zomer ga ik naar bosnie het is ook immers mijn moederland. En ook tijdens kerstmis ben ik hier ook dusja dat zou wel lukken denk ik.

ik zie nu dat ik in mijn eerste post heb geplaatst van dat voor haar onze leeftijd in de weg staat maar dat is wat ik vermoed misschien ook niet.

belgie nederland, dat kan lukken, maar bosnië is niet direct kort bij de deur hé vent.

ge gaat en kunt toch niet verwachten dat ze er mee akkoord gaat dat ge maar 1 of 2 keer naar daar gaat en haar kettingen smeert. (om in de analogie van de oude fiets te blijven :p )

Babs
15 oktober 2007, 16:35
Een meiske van mijn klas is 18 en ze verkeerT me iemand van 28.
Ze zijn al meer dan 2 jaar samen denk ik, ma ik versta da wel. Zij oogt veel volwassener en hij, naar zeggens, veel kinderachtiger :p

Enige "probleem" da ze wel ervaren is dat haar vriend al denkt aan een gezin enzo, terwijl zij daar nog belange nie aan toe is. Maar ze zei nog tegen mij van "hij wist waar hij aan begonnen was toen hij met mij verder wou"

-Helld0g-
15 oktober 2007, 20:05
het is nu ongeveer bijna 3 maanden geleden dat ik terug ben uit Bosnië, en ik voel nog altijd hetzelfde voor die meisje.

Ik denk nog heel veel aan haar (behalve als ik werk dan wat minder), wij horen elkaar via sms, en ik weet het echt niet meer, ik ben bang dat het meer een obsessie begint te worden dan liefde...? wat is het verschil tussen die twee?? is het een obsessie??? ik weet het echt niet meer, en ook niet wat te doen....?
its a thin line :) and a dangerous one to walk across!

imo (de realist op vlak van iemand anders relatie dus :P) zou ik gewoon verdergaan, heel verstaanbaar en tenzij ge da uzelf wijsmaakt gaat ge perfect iemand anders vinden hier in België!

'k moet u ook wel ni vertellen hoeveel moeite ge nie ga moeten doen om ooit het bestaan van een normaal koppel te kunnen leiden (verhuizen, maten/familie grotendeels opgeven hetzij van uw, hetzij van haar kant). En het lijkt me niet omdat ze een paar duizend kilometer verder geboren is, dat ze geen typische vrouw is -> de kans op slagen van u relatie op de lange duur is dus niet noodzakelijk beter, wat wel jammer is gezien de moeite/tijd/geld da ge zou 'wegsmijten' aan reizen!

Kweetni of ge u bij het gedacht van een vakantielief kunt neerleggen??

PS: zoals gezegd kgeef maar een mening als buitenstaander, moest het van mij zijn zou ik ook het contact niet willen verbreken maar kzou ze dan eerder als vriendin houden :unsure:

Gromme
15 oktober 2007, 21:10
Een meiske van mijn klas is 18 en ze verkeerT me iemand van 28.
Ze zijn al meer dan 2 jaar samen denk ik, ma ik versta da wel. Zij oogt veel volwassener en hij, naar zeggens, veel kinderachtiger :p

Dit is bij mij ook zo allemaal.

Gentei
16 oktober 2007, 21:26
its a thin line :) and a dangerous one to walk across!

imo (de realist op vlak van iemand anders relatie dus :P) zou ik gewoon verdergaan, heel verstaanbaar en tenzij ge da uzelf wijsmaakt gaat ge perfect iemand anders vinden hier in België!

'k moet u ook wel ni vertellen hoeveel moeite ge nie ga moeten doen om ooit het bestaan van een normaal koppel te kunnen leiden (verhuizen, maten/familie grotendeels opgeven hetzij van uw, hetzij van haar kant). En het lijkt me niet omdat ze een paar duizend kilometer verder geboren is, dat ze geen typische vrouw is -> de kans op slagen van u relatie op de lange duur is dus niet noodzakelijk beter, wat wel jammer is gezien de moeite/tijd/geld da ge zou 'wegsmijten' aan reizen!

Kweetni of ge u bij het gedacht van een vakantielief kunt neerleggen??

PS: zoals gezegd kgeef maar een mening als buitenstaander, moest het van mij zijn zou ik ook het contact niet willen verbreken maar kzou ze dan eerder als vriendin houden :unsure:

ja ik weet het, ik heb er allemaal over nagedacht en ik denk er nog steeds over na, ik weet wat je bedoelt, wat je wilt zeggen ik snap het allemaal maar toch als ik aan haar denk dan denk ik i dunno krijg ik de gedacht van "it's all worth it" ik weet het niet ik denk gwn aan haar heel de tijd.....

Bubbling Zombie
19 oktober 2007, 19:23
Op nen oude fiets leert ge rijden eh mannen?
EH
EH
EH
HE?

HEBDEM?