PDA

Volledige versie bekijken : iemand opzoeken

lordfett
30 juli 2007, 18:27
hoi,
weet er iemand via welke methodes je iemand kan opzoeken? tgaat over een jeugdvriendin waarvan ik graag het contact trug mee zou willen opzoeken. kweet enkel haar naam nog en in welke stad ze woont. straat naam weet ik niet.
witte gids heb ik al geprobeerd maar daar kom ik op niets uit. google gaf ook geen antwoord :unsure:
kdacht er aan om mischien via het gemeentenhuis informatie te verkrijgen maar kben ni zeker of ze deze wel mogen vrijgeven?
dank bij voorbaat :)

Mr_Larsman
30 juli 2007, 18:33
Kdenk niet dat ze je dat zomaar mogen zeggen hoor. Maar ken je geen vrienden meer uit je jeugd die haar kennen?

edit: als het een klein stadje is kan je misschien eens gaan rondvragen, ik weet het, nogal zielig, maar zou misschien ooit wel eens kunnen lukken :p
Als ze in Antwerpen ofzo woont moet je daar natuurlijk niet aan beginnen.

VinceFeet
30 juli 2007, 18:52
Hebben jullie misschien op dezelfde school gezeten ooit? Want dan kan je wel is langsgaan bij die school hé, die hebben sowieso gegevens. Rechtstreeks zal mss moeilijk gaan (omdat ze mss al alleen woont ondertussen?) maar als je haar ouders kan bereiken is de link snel gelegd hé.

Brandt
30 juli 2007, 18:57
gewoon naar het gemeentehuis waar ze woont of woonde en gaan vragen, je gaat normaal gezien de gegevens wel krijgen hoor.

wat ik gedaan heb: (ik zocht mijn biologische moeder),

gewoon naar de stad/dorp gegaan waar ze laatst verbleef, witte gids gevraagd (het boek) en ALLE mensen met dezelfde achternaam opgebeld en gevraagd of ze die persoon kennen.

succes!

Mr_Larsman
30 juli 2007, 19:03
Ja, in feite kan je gewoon naar het gemeentehuis gaan hé, een "nee" heb je, een "ja" kan je krijgen :p
En als dat niet lukt staan er hier manieren genoeg zo blijkt ;)

lordfett
30 juli 2007, 19:06
kweet niet precies bij welke van haar ouders ze woont, haar vader haar achternaam ken ik maar van de moeder niet. kheb er 6 jaar mee in de klas gezeten. is nu ook vant school pas af juist zoals ik. ken nog maar 1 iemand anders van toen waar ik ondertussen mail heb naartoe gestuurd of hij het weet, andere mensen van toen heb ik geen contact meer mee gehad. erge is nog dak die heel aventoe nog is tegen ben gekomen,alsook haar broer en zus. mijn nicht is ze zelfs gistere nog tegen gekomen op suikerrock. kweet ngo da haar ouders vroeger gescheiden zijn en zij en haar broer en zus en ma/pa (unsure) in tienen zijn komen wonen. naart schijnt zelfs op ongeveer in een straal van maximum 2 kilometer van mij af. zal eens witte gids er bij nemen en alle nummer opbellen.

MetalG
30 juli 2007, 20:18
kweet niet precies bij welke van haar ouders ze woont, haar vader haar achternaam ken ik maar van de moeder niet. kheb er 6 jaar mee in de klas gezeten. is nu ook vant school pas af juist zoals ik. ken nog maar 1 iemand anders van toen waar ik ondertussen mail heb naartoe gestuurd of hij het weet, andere mensen van toen heb ik geen contact meer mee gehad. erge is nog dak die heel aventoe nog is tegen ben gekomen,alsook haar broer en zus. mijn nicht is ze zelfs gistere nog tegen gekomen op suikerrock. kweet ngo da haar ouders vroeger gescheiden zijn en zij en haar broer en zus en ma/pa (unsure) in tienen zijn komen wonen. naart schijnt zelfs op ongeveer in een straal van maximum 2 kilometer van mij af. zal eens witte gids er bij nemen en alle nummer opbellen.

lol :p

tinake007
7 december 2009, 23:47
hoi,
heb een beetje hetzelfde probleem..
heb namelijk nog een halfbroer erges op de wereld rondlopen..
is jaren geleden dat we elkaar nog gezien hebben..
zou die graag opzoeken,
maar weet niet waar beginnen..
heb wel "van horen zeggen" dat hij in luik woont..
maar voor de rest weet ik niets van hem!
kan iemand helpen??

alvast bedankt!

Son Gokou
8 december 2009, 01:46
lol tinake forumtrol, way to hijack a thread +voteban 1

BenneB
8 december 2009, 02:07
lol tinake forumtrol, way to hijack a thread +voteban 1

Wa is daar nu mis mee als ze dezelfde informatie wilt vergaren, namelijk hoe ge zo'n zoektocht aanpakt ;)

Toch beter hier posten dan da ze ne nieuwe thread aanmaakt...

Timaeus
8 december 2009, 02:33
Sociale netwerksites kunnen misschien ook wat opleveren?

dendaak
8 december 2009, 02:45
Google slim en ge kunt ook veel te weten komen.

Carrion
8 december 2009, 02:50
niemand de mega bump opgemerkt?

dendaak
8 december 2009, 03:00
Toch, wel... maar dan nog... ze zeggen altijd om de "search" te gebruiken.
Ik zie niet direct een probleem? :)

NSA.Rhinox
8 december 2009, 23:18
Ik heb in min of meer dezelfde situatie gezeten. Iemand gezocht die 17j geleden uit mijn leven is verdwenen, en onlangs per toeval teruggevonden. :)

Hoe heb ik da gefixt? Ik heb eerst mijn ouders uitgehoord, maar die wisten niks meer van toen. Daarna op't gemeentehuis gaan horen, maar die mogen in principe niks zeggen owv privacyredenen. Dan via google op voornaam en gemeente gezocht, zonder resultaat. Oude school aangeschreven, maar daar hadden ze geen documenten van toen meer. Daarna alle oud-klasgenoten van het 1e en 2e leerjaar aangeschreven. Na maanden toch iemand die zich de naam nog herinnerde, en dan de persoon via facebook gevonden.

Beste raad dat ik u kan geven is om mensen uit te vragen die ooit bij jullie in de klas hebben gezeten.

Edit: lol, 2007...