PDA

Volledige versie bekijken : Horloge & parfum !

Pagina's : [1] 2

MetalG
29 juli 2007, 22:05
Hey

Ik heb de centjes van maand juli al op mijn bankrekening aangetroffen, en ga buiten kleding, een HTC, car audio, ook een horloge aankopen!

Nu ik ken mezelf, en ik zal ze wrs meer niet dan wel aanhebben, maar toch wil ik vragen, wat zijn goede merken en hoe groot moet mijn budget zijn voor "iets deftig" te hebben..

Misschien een paar aanraders, want ik weet van horloges echt niets!

Ook heb ik parfum nodig! (mannelijk :p) sinds een jaar gebruik ik tabac sport maar ik ben die beu geroken :p dus graag ook tips voor parfum!

Met vriendelijke groeten!

chosen1
29 juli 2007, 22:14
horloge: als het uw stijl is: Nixon
parfum: blijkbaar vinden vrouwen aqua di gio van armani wel goed
ofwel polo van ralph lauren
ofwel dieje bruine appel van DKNY

kheb er nog 1 van DKNY maar buiten 'For Men' staat daar niets op (tis een 3-hoekig prisma)
en kheb nog reuk van Mexx dieje wel goed is maar dieje naam ken ik ook niet vanbuite

bludgeoned
29 juli 2007, 22:21
Parfum kan je enkel zelf kiezen. Wat de ene goed vindt, vindt de ander afgrijselijk. Ook altijd op je eigen huid aanbrengen omdat dit nogal kan verschillen (door de zuurtegraad die bij iedereen anders is).
Ook kan het handig zijn om een vriendin mee te hebben om te helpen kiezen.
Ik gebruik meeestal parfum van Hugo Boss (Bottled en Energise).

exploder
29 juli 2007, 22:30
Parfum is bij iedereen verschillend.
Bij sommige mensen ruikt parfum x goe, bij anderen niet, bij sommigen blijft het er lang op, bij anderen niet...
Best is naar parfumerie gaan en paar staaltjes vragen, en dan keer uittesten

Van horloge, gohja, 't is te zien wat je wil e
Je hebt horloges van 10 tot 10000euro, keuze genoeg dus :p

edit: Maar bij die nixons zitten ECHT mooie
Ma da's wel ma vanaf 200euro ofzo dachtek :)
http://eu.nixonnow.com/mens-watches/

Pilatus
29 juli 2007, 22:39
parfum: polo black, ik vind hem alleszins wel goed ;), die van armani is ook wel nog goed

Licargon
29 juli 2007, 22:44
Ge gaat naar nen winkel waar ze horloges hebben, ge ziet wa ge schoon vindt en ge koopt da, klaar.

WTF is da nu altij me die merken? Ksnap gewoon nie waarom veel mensen weigeren om bv. een t-shirt of een onderbroek van de zeeman aan te trekken, wrom moet da nu altij een merk zijn? :|

PapaGanz
29 juli 2007, 23:02
Omdat de Zeeman marginaal en belachelijk is.
Het is ook nog eens slechte kwaliteit.

Pak een Omega uurwerk!

russian
29 juli 2007, 23:07
Ik hou van Acqua di Gio van Armani voor geur en dan ook hun nieuwste avondgeur in zo'n zwarte zippo formaat (vergeet naam altijd). Is een beetje zwaarder/volwassener en meer voor gelegenheden. Erg lekker.

Ook blijft polo sport voor de jongeren en ralph lauren blauw voor iets ouderen erg lekker (maar zwaar ook).

Is eigen voorkeur. Fahrenheit is ook lekker maar speciaal.

Horloges: ik ben aan het kijken voor een horloge maar de kasten zijn zo dik eh tegenwoordig.

MetalG
29 juli 2007, 23:09
wel die van Nixon zien er echt leuk uit! ga ik zeker voor gaan kijken :)

en nu weet ik ook direct naar welke geuren ik eens moet gaan zien ;)

mercietjes al, maar ik ga nu slapen, morgen werken!

nn

ComputerVISTA
29 juli 2007, 23:10
Horloge, ik ben altijd al content geweest met festina en rodania, niet duur, imo mooi en gaan voor zover ik mee vrij lang mee. (nog geen kosten gehad)

DogFacedGod
29 juli 2007, 23:14
Ik heb onlangs een Deens merk gevonden qua horloges. Vrij minimalistisch van design en meestal zwart. Ik vond het vrij cool. Skagen noemt het

http://www.cdjuwelier.nl/horloges.htm

Flare'
29 juli 2007, 23:18
Heb mij deze week een Swatch horloge gekocht: http://www.tictacarea.com/images/Swatch_Watch_YCS429_DarkPhoenix_kurz.jpg
Bandje is wel donkerder als op de foto en de horloge is ook wel wat groter / breder in het echt. Zit heel goed en Swatch heeft normaal wel heel goeie kwaliteit voor zijn prijs. 120€ heeft ze gekost en dat is ze toch wel waard :)

Heb ook nog een nixon lockdown: http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_gold/10keiya/itemimg/6965-1.jpg
Hier heb ik wel al 2x een ander bandje op moeten zetten : / Gaat vrij snel kapot, maar toch wel een goede horloge verder. Was 150€ toen als ik mij niet vergis.

Maar ik zou mij niet baseren op die foto's van op het internet, al die horloges zien er veel anders uit in de winkel...

edit:
En over nixon: coole horloges maar je betaald meestal voor de overbodige functies bij dure versies. Die golvenmeter of wat is het daar enzo bij sommige modellen, is niet iets dat je dagelijks gaat gebruiken :p Tenzij je een pro-surfer bent natuurlijk

BuffaloKampioen
29 juli 2007, 23:21
Horloge is een van festina, heeft 300€ gekost, blinkend grijs you know, eigelijk niet veel speciaals.
Wat ik lelijk vind voor jonge gasten zijn van die bruine bandjes of dergelijk, moet er modern uitzien vind ik. Zeker niet ouderwets.

Parfum heb ik Davidoff Cool Water, Aqua di Gio & ene van Gucci. Wissel beetje af :p

Raukaris
29 juli 2007, 23:43
Ik heb al 7 jaar een Festina en ben daar zeer tevreden van.

[TFT]Poky
29 juli 2007, 23:46
een ietwat deftig horloge begint aan een 100 €

Maarja veel is afhankelijk van u smaak, wilt ge een sport of klassiek horloge bv.

Nu zolang ge bij de bekende merken blijft is er normaal geen probleem

exploder
29 juli 2007, 23:53
Ge gaat naar nen winkel waar ze horloges hebben, ge ziet wa ge schoon vindt en ge koopt da, klaar.

WTF is da nu altij me die merken? Ksnap gewoon nie waarom veel mensen weigeren om bv. een t-shirt of een onderbroek van de zeeman aan te trekken, wrom moet da nu altij een merk zijn? :|

GIE ZIED EM

Shyheim
30 juli 2007, 00:00
kheb een volledig metallic swatch-horloge, fucking chique, en swatch kost ni fameus veel... zoals ze bij ons zegge: chique et pas cher!

van parfums genen aqua di gio, das voor kadeje tusse 14 en 16 (:p nee ma das de standaard-parfum geworde, iedereen heeft diene)... pakt u nen hugo boss of ne christian dior... evt "lui/il/el/..." van emporio armani.
kem hier een stuk of 20 (ben niet aant overdrijven) parfums ligge... heersch!

BlaDe
30 juli 2007, 00:05
ik draag een rodania (merckx edition).

parfum: polo van ralph lauren, 212 van carolin herrara en aqua di gio.

Joown
30 juli 2007, 00:07

als JIJ jezelf daar goed in voelt, das toch niet "ons" probleem.
En je weet natuurlijk dat zulke opmerkingen gaan komen.
Threadstarter vraagt toch niet naar gekak over dat hij dit of dat merk wil dragen als je er dan toch problemen mee hebt, antwoordt dan gewoon niet.:sop:

spidey
30 juli 2007, 00:34
goede horloges Beginnen rond de 1500-3000 euro

als je eerder voor de look en design gaat varieert het tussen de 150-500 euro

en dat zijn dan zowa diesel, Ck, Nixon(graaf merk), Armani ...

Edit: van Rodania en Festina zou ik afblijven ... hoe mooi sommigen ervan ook mogen zijn

hybrid
30 juli 2007, 00:38
kem hier een stuk of 20 (ben niet aant overdrijven) parfums ligge... heersch!

gij wijf :tongue:

bLz
30 juli 2007, 00:41
Hier ook een Festina, al een jaar of 4-5.
Was ergens 200-250 euro.
Heel tevreden mee.

n/o maar:

Edit: van Rodania en Festina zou ik afblijven ... hoe mooi sommigen ervan ook mogen zijn

/Strijk

Shyheim
30 juli 2007, 00:51
mijn neef overtreft alleman hier peisk. heeft nen breitling van om en bij de 4000 EUR gekrege voor zenne verjaardag. da zou ik zelfs ni durven aandoen. :s :D

Shyheim
30 juli 2007, 00:52
gij wijf :tongue:

nee :'(
nee ma ik krijg vaak gratis parfums van sponsoring ;-) :D

ComputerVISTA
30 juli 2007, 01:10
mijn neef overtreft alleman hier peisk. heeft nen breitling van om en bij de 4000 EUR gekrege voor zenne verjaardag. da zou ik zelfs ni durven aandoen. :s :D

'k Heb er ook eentje liggen, en een rolex ;)

Alleen doe ik die niet aan... 1) ze kosten me te veel en zie dat er een kras op raakt 2) ik zie ze niet graag :p

Gekregen van een tante die niet weet wat ze moet met te veel geld ^^

bLz
30 juli 2007, 01:15
Hij heeft een vakantie job gedaan eh gasten, niet de lotto gewonnen. :)

Piejie
30 juli 2007, 02:51
van parfums genen aqua di gio, das voor kadeje tusse 14 en 16 (:p nee ma das de standaard-parfum geworde, iedereen heeft diene)... pakt u nen hugo boss of ne christian dior... evt "lui/il/el/..." van emporio armani.
Hugo Boss is toch ook een standaard-parfum die iedereen heeft :unsure:

Acqua di Gio vind ik ook niks speciaals.

Emporio Armani White en Black vallen nog redelijk mee. De beste parfums op dit moment blijven echter (voor mij) l'Eau d'Issey van Issey Miyake en Allure van Chanel :love:

Hij had beter een Rolex of Omega gevraagd. Vind ik stukken mooier dan een Breitling.

MetalG
30 juli 2007, 09:22
l'Eau d'Issey van Issey Miyake en Allure van Chanel

for men toch :p ?

zo rare naam :D

Flipkikker
30 juli 2007, 10:59
Momenteel hebk geen horloge meer, vroeger altijd van die goedkopere horloges met plastieken bandjes die altijd kapot gaan...

Alsk nu een horloge koop moet het zo'n duurder model zijn van 500-1500 euro om het _lang_ te kunnen dragen :)

Van parfum hebk dit jaar Tommy True Star for Men gekocht, ben er best wel tevreden van ;)

Piejie
30 juli 2007, 11:07
l'Eau d'Issey van Issey Miyake en Allure van Chanel

for men toch :p ?

zo rare naam :D
Nee, voor shemales :unsure:

Rivers
30 juli 2007, 12:09
Hangt er ook vanaf wat je wil: stijlvol, sportief,..
Ik heb 2j. geleden een horloge van Adidas (digitaal) aangeschaft en hij is nog altijd heel! Geen enkel kretsje te bespeuren op het glas, het bandje vertoont ook nog geen slijtage.. Kortom ik ben er zeer tevreden over.

Mijn vriend heeft altijd parfum van Puma op :) ruikt erg aantrekkelijk en mannelijk.

Zorba
30 juli 2007, 12:27
Vorig jaar een Lotus horloge gekocht. Zeer mooi design en goede kwaliteit, komen wel veel krassen op (Titanium), maar ja.

http://www.zlato-stribro-hodinky.cz/fotocache/small/lotus-F15335_5.jpg

Maar dan wel blauwe achtergrond, € 170.

Edit: en parfum: Jean-Paul Gaultier en Azzaro Chrome

Rivers
30 juli 2007, 12:28

Is het misschien ooit eens, ondanks uw verschrikkelijke diknekkerigheid en ontwetendheid, tot u doorgedrongen dat van die 3000 euro je zowat 600 hongerlijdende Afrikaanse kindjes een leefbaar leven kon geven? Terwijl jij daar liever een horloge van koopt, hoogstwaarschijnlijk gefinancieerd door jouw mammie en pappie (aangezien het mij onmogelijk lijkt fortuinen te verdienen op je 20e) en daar loopt mee te pronken op een forum?

Hellrabbit
30 juli 2007, 12:45
Wie zegt dat hij er zo een heeft?

Arifiene
30 juli 2007, 12:50

Dat is een belachelijke opmerking.
Er zijn genoeg horloges die vanaf 100 euro zeer goed zijn (krasbestendig, waterbestendig, tot op de miliseconde juist lopen) en een mooie look hebben.
Ik zie niet in wat een horloge nog meer moet hebben (ohja ge hebt er met barometers en thermometers en al dat speelgoed, ma das overbodig).
Dusseh, staaf es uw opmerking als ge wilt, kben es benieuwd.

BlaDe
30 juli 2007, 13:01
wie de fuck geeft er nu een maandloon uit aan een horloge..

puni
30 juli 2007, 13:06
Kdraag er één van Fossil. Heb nog ergens foto liggen, zal sebiet uploaden!

PS: Mijn parfum: Hugo Boss - Energise, nog geen mokke tegengekomen da die slecht vond ruiken.

EDIT: http://img444.imageshack.us/img444/1580/horlogewx2.jpg

Cueb-
30 juli 2007, 13:41
Mijn horloge :
http://image.shopion.co.kr/product_img/middle/M2MImg_A1216035A_Middle.jpg

Heel content van :-)

Parfum draag ik niet :-)

Godlessarto
30 juli 2007, 14:41
Parfum : Jean-Paul gautier.
Horloge : Ik heb een casio oceanus en ik ben er vree tevreden mee. Is standaard van look.http://www.bassett-watch-shop.com/images/OC-502D-1AVEF.jpg

Simonn
30 juli 2007, 16:09
Persoonlijk vind ik een horloge met een lederen band en een grote kast wel iets hebben. Spijtig genoeg vind je er weinig mooie van..

dead squad
30 juli 2007, 16:23
Heb onlangs een horloge gekocht van Nixon omdat ik er al lang zo eentje wou, heeft maar €75 gekost.

http://eu.nixonnow.com/watches/mens/the-fidelity-A565.html

Is wel een digitale.

DieselPower
30 juli 2007, 16:31
http://www.blancpain.ch/
http://www.opusduae.com/

Kheb zelf het oude model van The Agent Leather (een nixon, die nieuwe zien er imo verkracht uit)

HighWire
30 juli 2007, 18:51
parfum is iets persoonlijks imho alhoewel ik die van tommy en dergelijke best te pruimen valt..;

Qua horloges, op dat vlak ben ik een "verwend nestje"... Als je het geld er voor over hebt en de stijl staat je aan: Breitling! Kom je de rest van je leven me toe (of toch bijna :p)

Heb de mijne nu al 6j ongeveer en heb nog nooit iets moeten laten vervangen/veranderen enkel een schakel laten tussen zetten omdat ik serieus wat ben bijgekomen :)

Shyheim
30 juli 2007, 19:25
Heb onlangs een horloge gekocht van Nixon omdat ik er al lang zo eentje wou, heeft maar €75 gekost.

http://eu.nixonnow.com/watches/mens/the-fidelity-A565.html

Is wel een digitale.

hmm meestal vindek digitale onnozel tot lelijk, ma deze is wel nog nice!

Shyheim
30 juli 2007, 19:26
Hugo Boss is toch ook een standaard-parfum die iedereen heeft :unsure:

Acqua di Gio vind ik ook niks speciaals.

Emporio Armani White en Black vallen nog redelijk mee. De beste parfums op dit moment blijven echter (voor mij) l'Eau d'Issey van Issey Miyake en Allure van Chanel :love:

Hij had beter een Rolex of Omega gevraagd. Vind ik stukken mooier dan een Breitling.

bwa, hugo boss is nog net ietske minder. ralph lauren ok, ma boss vindt ge (althans hier) minder dan ralph lauren en aqua di gio en al.

@ die horloges: gene idee, geen verstand van horloges

MoRb3z
30 juli 2007, 19:30
N/o op die belachelijke reactie van de kerel die zei dat goede horloges in een prijsklasse van 1000-1500 euro liggen.

Tbh ligt dit hoger (whine , whine) maar je hebt horloges en horloges. Je kan een diamant kopen van 100 euro maar ook één van 10.000 euro. Echte goede, kwaliteitsvolle, mooie horloges zijn zéér duur en hierbij reken ik geen armani, festina, rodania bij.

Psychodweep
30 juli 2007, 19:36
Geurtjes die ik heb en goed vind zijn:
-Hugo Boss Bottled
-Emporio Armani for him / lui / ... (dus de gewone versie, geen CITY GLAM of white of black editie)

Deze geurtjes zijn wel kostelijk vind ik.
Die Armani.... daar betaal je gauw 70 EUR voor 100 ml.
Die Hugo Boss was iets van 35 EUR voor de 50 ml versie.

HighWire
30 juli 2007, 19:46
N/o op die belachelijke reactie van de kerel die zei dat goede horloges in een prijsklasse van 1000-1500 euro liggen.

Tbh ligt dit hoger (whine , whine) maar je hebt horloges en horloges. Je kan een diamant kopen van 100 euro maar ook één van 10.000 euro. Echte goede, kwaliteitsvolle, mooie horloges zijn zéér duur en hierbij reken ik geen armani, festina, rodania bij.

True, absoluut gelijk maar da zijn dan wel horloges waar je de rest van je leven mee doet ;)

MoRb3z
30 juli 2007, 19:50
True, absoluut gelijk maar da zijn dan wel horloges waar je de rest van je leven mee doet ;)

Je kan met elke horloge de rest van je leven meedoen, ik ben een armani evensnel beu gezien als een breitling hoor.

MetalG
30 juli 2007, 19:53

dan is het de prijs van de kristal, niet van de goedheid van de horloge hé :s

russian
30 juli 2007, 19:54
En waar kopen jullie die Nixons? In Gent zijn er een paar winkels met een paar van die horloges maar niet allemaal. Ik zou ook graag eentje aanschaffen.

2s2k
30 juli 2007, 19:57
mijn neef overtreft alleman hier peisk. heeft nen breitling van om en bij de 4000 EUR gekrege voor zenne verjaardag.

http://users.skynet.be/Zalm/IMG014.jpg

alletwee echte

Suphafly
30 juli 2007, 20:04
Horloge idd NIXON
http://eu.nixonnow.com/watches/mens/the-banks-A060.html
die heb ik toch al een jaar en is al veel mee geskate enzo en werkt nog atlijd perfect en er staan nog geen zware krassen op

binnekort de automatic :love:

En waar kopen jullie die Nixons? In Gent zijn er een paar winkels met een paar van die horloges maar niet allemaal. Ik zou ook graag eentje aanschaffen.

www.szone.be en als ze ze ni hebben bestellen ze die gewoon

gravendelver
30 juli 2007, 20:06

Ga eens langs bij west-site in de nederkouter, daar kan je ze ook bestellen als ze het niet hebben. http://www.west-site.com/

Ik heb zelf ook een nixon, the player. Kben er heel tevreden over, past ook bij bijna alles. Voor geur gebruik ik soms lacoste essential, komt nogal "jeugdig" over (:p). Bij zara hebben ze ook goede geuren imo.

Ik ben wel wat opzij aan het zetten voor een Tag Heuer Carrera of SLR te kopen in de toekomst.

wie de fuck geeft er nu een maandloon uit aan een horloge..

Liefhebbers ervan, of mensen waarvoor dit geen maandloon maar een weekloon is zeker? ;)

dunno
30 juli 2007, 20:24
Ik hou van Acqua di Gio van Armani voor geur en dan ook hun nieuwste avondgeur in zo'n zwarte zippo formaat (vergeet naam altijd). Is een beetje zwaarder/volwassener en meer voor gelegenheden. Erg lekker.

Dit is inderdaad een heel lekkere geur.
Verder moet je Ralph Lauren Polo Blue eens opzoeken, ook heel lekker. (IMO)

Deze horloge (http://www.watchzone.com/cgi-bin/watchzone.storefront/46ae2cc907bc2a8427450a801252067c/Export/products/1790503?ystore) draag ik verder. Simpele & mooie horloge.
Je moet maar eens kijken in de Tommy collectie, die hebben soms nog wel wat mooie horloges liggen.

exploder
30 juli 2007, 20:26
'k Zou da nu keer nooit moeten hebben e, met dat wit-rood tommy-logo'tje er zo op

Bah

Nuja, ieder z'n smaak zeker:p

dunno
30 juli 2007, 20:28
Bwa, zo'n rood wit streepje valt niet op hoor en 6-7 mensen hebben al in m'n gezicht gezegd dat het een mooie horloge is.

Nuja, tis de horloge hé dat je mooi moet vinden, niet het logo.

exploder
30 juli 2007, 20:34
Da logo maakt het lelijk. :p

2s2k
30 juli 2007, 20:40
vind het wel een mooie horloge eig, streepje of geen streepje :p

DesorteD
30 juli 2007, 20:51
zolang het horloge de tijd maar aangeeft! niet? :p

exploder
30 juli 2007, 20:53

Neen.

bludgeoned
30 juli 2007, 20:58
-Hugo Boss Bottled
-Emporio Armani for him / lui / ... (dus de gewone versie, geen CITY GLAM of white of black editie)

Deze geurtjes zijn wel kostelijk vind ik.
Die Armani.... daar betaal je gauw 70 EUR voor 100 ml.
Die Hugo Boss was iets van 35 EUR voor de 50 ml versie.
Boss Bottled gekocht op Ibood voor 30€/100ml
Op reis in Mexico Boss Energise 28$/75ml
Als je weet wat je lekker vindt kun je altijd je lijstje meegeven met iemand die buiten buiten de EU reist (door de gunstige dollarkoers).

MoRb3z
30 juli 2007, 21:00

Yep, maar een horloge vertelt ook iets over je, het straalt klasse uit.

MoRb3z
30 juli 2007, 21:02
dan is het de prijs van de kristal, niet van de goedheid van de horloge hé :s

Dure horloges zijn meestal handmade, en waaran enigszins meer aandacht is besteed dan een casio waarvan er duizenden stuks per uur worden gemaakt. Dus dan gaat het wel degelijk over de goedheid en de prijs van het uurwerk.

Kristallen worden ook geschat naargelang de kwaliteit van de steen , maar ook naargelang het productieprocédé.

JackM
30 juli 2007, 21:09
allemaal dikkenekkerij imo.
net zoals ge ne dikke wagen wilt hebben zeker, ook om klasse uit te stralen ..
ahja, kgaan ier nie beginnen zagen, ma al die zever voor iets te hebben en liefst zo 'yeah ik heb iets duur van een merk en ik kan daar nu met stoefen en nu ben ik iemand met klasse' mogelijk :ironic:

iemand die daar nu echt belang aan hecht, ok, geen probleem, maar 80% of zelfs meer met zen meeloperij ... slecht kom ek daar van.

MoRb3z
30 juli 2007, 21:16
ahja, kgaan ier nie beginnen zagen, ma al die zever voor iets te hebben en liefst zo 'yeah ik heb iets duur van een merk en ik kan daar nu met stoefen en nu ben ik iemand met klasse' mogelijk :ironic:

iemand die daar nu echt belang aan hecht, ok, geen probleem, maar 80% of zelfs meer met zen meeloperij ... slecht kom ek daar van.

Yep tgaat ook om het klassegevoel, ma als ik een horloge van 2000 euro rond mijn pols heb voel ik me gewoon goed.
Maar als ik een horloge van 2000 euro rond mijn pols heb dan is het eerst en vooral omdat ik die mooi vind en omdat die kwaliteitsvol is, anders niet.

Het is ook een kwestie van ego, en er zijn altijd rotte appels.

Hellrabbit
30 juli 2007, 21:16

² (behalve dan de vreselijke fout tegen mijn moedertaal)

daarom heb ik enkel men gsm om de tijd aan te geven ^^

dead squad
30 juli 2007, 21:24

Ik heb al opgemerkt dat je ze vaak in skateshops kan terugvinden.
Mijne komt ook uit zo'n shop hier in wilrijk.

russian
30 juli 2007, 22:16
Ik heb al opgemerkt dat je ze vaak in skateshops kan terugvinden.
Mijne komt ook uit zo'n shop hier in wilrijk.

Idd., in Gent ook. Echter maar een paar types...

Shyheim
30 juli 2007, 22:18
-Hugo Boss Bottled

heb ik ook allebei, 2 geile parfums :D

skelly_king
30 juli 2007, 22:22
Parfum is azzaro chrome wel goed ,aqua di gio van armani en in2u van Calvin klein. Horloges, da moeje ke zoeken in nen juwelier ofzo :D

Decay
30 juli 2007, 22:26
Parfum van mij is Allure Sport van Chanel (echt heel goed). Ik had eerst Aqua Di Gio (al een paar jaar voordat iedereen hem had :p) maar die was dan op en ik wou die niet meer juist omdat jan en alleman daar mee rondliep (maw mensen waarmee ik liever niets in gemeen had). Een horloge heb ik niet maar deze thread heeft mijn nieuwsgierigheid aangewakkerd en eigenlijk denk ik dat ik niet mis zou staan met een oud horloge (zo een simpel met lederen band, rond en niks anders dan twee wijzers en cijfers :)). Morgen ga ik dan ook eens de locale tweedehandswinkels checken :p

HighWire
30 juli 2007, 22:31
Parfum van mij is Allure Sport van Chanel (echt heel goed). Ik had eerst Aqua Di Gio (al een paar jaar voordat iedereen hem had :p) maar die was dan op en ik wou die niet meer juist omdat jan en alleman daar mee rondliep (maw mensen waarmee ik liever niets in gemeen had). Een horloge heb ik niet maar deze thread heeft mijn nieuwsgierigheid aangewakkerd en eigenlijk denk ik dat ik niet mis zou staan met een oud horloge (zo een simpel met lederen band, rond en niks anders dan twee wijzers en cijfers :)). Morgen ga ik dan ook eens de locale tweedehandswinkels checken :p

Allure sport heb ik hier ook erges nog staan, is idd keigoed :)

Psychodweep
31 juli 2007, 00:30

Kweet wel dat die Hugo Boss Bottled goedkoper te krijgen is... k had die dan ook op Ibood gekocht, maar k had da ook als kado gegeven aan een vriend en dan kon ik da natuurlijk nie meer op ibood kopen.

K heb zo de mening gevraagd van enkele vriendinnen en die vonden dat Hugo Boss Bottled en die Armani Lui heel goed roken.

skelly_king
31 juli 2007, 09:37
'k heb juist een horlogo gehad van m'n stiefpa , van axusi ofzo. 'k vind geen foto ma tis zo de helft zilver en de rest goud ^^ Tis nog sgoon :D
Ik vind de silver shadow van Davidoff ook wel goed en ook game van davidoff

Arifiene
31 juli 2007, 09:40
Yep tgaat ook om het klassegevoel, ma als ik een horloge van 2000 euro rond mijn pols heb voel ik me gewoon goed.
Maar als ik een horloge van 2000 euro rond mijn pols heb dan is het eerst en vooral omdat ik die mooi vind en omdat die kwaliteitsvol is, anders niet.

Het is ook een kwestie van ego, en er zijn altijd rotte appels.

Ik voel me met mijn horloge van 250 euro ook goed, het straalt klasse uit, en niemand hier in belgie heeft em (hence geimporteerd uit VS).
En tbh : uw gedoe van 'een goed horloge begint pas vanaf (wat was het 5000 euro?) is dikke bullshit. Zoals ik zei:
-krasbestendig
-100% accuraat
-waterbestendig
Sorry ze, ma dan heeft handmade er niets mee te maken, als ze beide dezelfde eigenschappen vertonen, dan vind ik da gwn een waste of money.
Enneh, horloge voor het leven: wie loopt nu heel zijn leven met hetzelfde rond, kzou het al kotsbeu zijn, of t nu ne rolex of ne breitling of nen armani is.

BlaDe
31 juli 2007, 10:14
het is nu eenmaal zo dat een rolex/breitling veel 'klasse' uitstraalt, net zoals nen dikke vette jaguar (bijvoorbeeld) dat doet.. maar dat is toch echt enkel weggelegd voor de mensen die serieus wa poen verdienen.. of voor de rijkeluiskindjes.
4000 euro voor een horloge, djeezes, da's een pak poen voor een horloge..

Rivers
31 juli 2007, 10:37
Wanneer ik iemand zie rondlopen met een horloge van +-€3000 denk ik absoluut niet "wow die persoon heeft klasse" :ironic: maar eerder "deze persoon wil aan iedereen laten zien hoeveel geld hij/zij verdient, is niet tevreden met gewone dingen, wil alleen maar het beste voor zichzelf, omdat hij/zij zich nu eenmaal beter voelt dan al de rest". Zo'n personen komen erg onsymphatiek bij mij over.

bludgeoned
31 juli 2007, 10:56
wat een gezever hier over horloges en consoorten.
Iedereen doet met ZIJN geld wat hij wil. Iedereen heeft toch wel iets waaraan hij graag geld uitgeeft.
Vrouwen (he Arifiene ;)) hebben 40 paar schoenen (ik heb er 1/jaar van 60€).
Ook kleren vind ik redelijk onbelangrijk en geef ik ook geen geld aan uit.
Wel grappig natuurlijk om te zien dat er anderen problemen mee hebben terwijl ze zelf aan bepaalde dingen zot veel geld uitgeven.
Ik zou weliswaar ook nooit met een horloge van +200€ rondlopen, maar dat moet iedereen voor zichzelf kunnen uitmaken.

BlaDe
31 juli 2007, 11:18
Wanneer ik iemand zie rondlopen met een horloge van +-€3000 denk ik absoluut niet "wow die persoon heeft klasse" :ironic: maar eerder "deze persoon wil aan iedereen laten zien hoeveel geld hij/zij verdient, is niet tevreden met gewone dingen, wil alleen maar het beste voor zichzelf, omdat hij/zij zich nu eenmaal beter voelt dan al de rest". Zo'n personen komen erg onsymphatiek bij mij over.

mja, wa moette dan doen met da geld? het oppotten? wegschenken?

russian
31 juli 2007, 11:22
Ja, een goed horloge kost veel geld door het radarwerk e.d.

Een Rodania of een Festina is geen echt analoog uurwerk maar wordt gedreven door een kristal.

Longines is b.v. een mooi en goed merk.

Rivers
31 juli 2007, 11:43
mja, wa moette dan doen met da geld? het oppotten? wegschenken?
Alvast niet onnuttig verpatsen.. Mja, zoals gezegd, iedereen doet met zijn geld wat hij wil :). Maar of een horloge van €3000 je gelukkiger gaat maken :unsure:?!

skelly_king
31 juli 2007, 12:05
Ik vind zo horloges lijk da gilles de bilde draagt egt sgoon. Groot vierkant met lederen band , Machtig gewoon :) Maar kost ook veel te veel. Ik ben zeker dak later zo'n horloge zal kopen, 'k geef nog redelijk veel geld uit aan kleren, parfum, accesoires :$

Zorba
31 juli 2007, 12:54
Alvast niet onnuttig verpatsen.. Mja, zoals gezegd, iedereen doet met zijn geld wat hij wil :). Maar of een horloge van €3000 je gelukkiger gaat maken :unsure:?!

Sjah, dat zal die persoon zelf wel uitmaken. 100% zeker dat jij geld uitgeeft aan dingen die mij of hem of eender wie totaal niet zoveel waard is. Gewoon een kwestie van hoeveel je persoonlijk bereid bent aan iets te geven, als het hem een goed gevoel geeft om € 3000 uit te geven aan een horloge, so be it.

Maar verder ben ik het wel met u eens, ik zou het nooit doen :p

X-travaganza
31 juli 2007, 13:35
heb hier zo'n rodania (type dakar) en een festina watch gekregen van m'n vrouwtje...deze zijn niet al te duur en zeer goed van kwaliteit...en 't feit dat je er zowel de metalen als de lederen band bij krijgt is mooi meegenomen

mensen die rondlopen met zo'n "extreem duur" horloge moeten dit zelf weten (of ze dit nu doen om "de grote jan/jeaninne" uit te hangen of gewoon omdat ze het mooi vinden)...meestal denken de overige (deze die het merk enkel kennen van naam) "pff,'t is toch geen echte"

En bij die replica's,zijn er echt wel bij waarvan je het onderscheid enkel kunt merken aan het radarwerk aan de binnenkant (wij hebben enkele jaren geleden de proef op de som genomen met een replica van Rolex,de juwelier zag het ook maar pas nadat hij het binnenwerk open had gemaakt),maar deze horloges kosten dan ook nog ong. 1/10 van de orig. kostprijs...

qua parfum staan hier de "in motion" van Hugo (de versch. bollekes),eentje van puma en eentje van Tommy in m'n kast

whatever9
31 juli 2007, 13:52
ik wil een omage seamaster.... probleem is de prijs :( en nee ik wil die nie om de grote jan uit te hangen maar omdat ik hem mooi vind (en de grootste james bond fan ben hier in de buurt :p)

exploder
31 juli 2007, 13:52

Alsof er een prijskaartje aan da horloge hangt

Rivers
31 juli 2007, 13:56
Alsof er een prijskaartje aan da horloge hangt
Geen prijskaartje, wel een merk.

exploder
31 juli 2007, 13:59
Pff, die merken ken'k nie :p

Rivers
31 juli 2007, 14:02
Pff, die merken ken'k nie :p
Haha :lol: nee dan lukt het niet

Ookami
31 juli 2007, 14:22
parfum : marc jacobs & armani code
Horloge : lotus (170€ , ben er heel content van)

metaphore
31 juli 2007, 14:46
kheb dit (http://www.goldbusiness.nl/NL/festina/choice_chrono_16169/?i=5119) horloge maar dan met een niet gekleurde wijzerplaat.

Ben er best tevreden van.
Parfum draag ik niet, maar ik heb er hier wel ergens van puma staan, doch die riekt niet goed :)

BlaDe
31 juli 2007, 14:48

ik heb niet gezegd dat hij/zij er gelukkiger van gaat worden hé :) maar in bepaalde kringen heeft zo'n horloge wel degelijk wat prestige..

Suphafly
31 juli 2007, 18:57
ik heb niet gezegd dat hij/zij er gelukkiger van gaat worden hé :) maar in bepaalde kringen heeft zo'n horloge wel degelijk wat prestige..

meeste zitten hier ni in zo ne kring peisk

Arifiene
31 juli 2007, 19:19
Iedereen doet met ZIJN geld wat hij wil. Iedereen heeft toch wel iets waaraan hij graag geld uitgeeft.
Wel grappig natuurlijk om te zien dat er anderen problemen mee hebben terwijl ze zelf aan bepaalde dingen zot veel geld uitgeven.
Ik zou weliswaar ook nooit met een horloge van +200€ rondlopen, maar dat moet iedereen voor zichzelf kunnen uitmaken.

maar ik koop dan ook nooit een paar schoenen van 4000 euro, zelfs nooit meer dan 200 euro...
Tuurlijk doet iedereen wat hij wil, maar ge kunt overdrijven ook eh...

Godlessarto
31 juli 2007, 20:12
kheb dit (http://www.goldbusiness.nl/NL/festina/choice_chrono_16169/?i=5119) horloge maar dan met een niet gekleurde wijzerplaat.

Parfum draag ik niet, maar ik heb er hier wel ergens van puma staan, doch die riekt niet goed :)

Zeer mooi horloge.

bludgeoned
31 juli 2007, 20:16
maar ik koop dan ook nooit een paar schoenen van 4000 euro, zelfs nooit meer dan 200 euro...
Tuurlijk doet iedereen wat hij wil, maar ge kunt overdrijven ook eh...
Ik denk niet dat hij evenveel horloges heeft als jij schoenen hebt (hoop toch van niet :p )

spray-bunny
31 juli 2007, 20:28
Als ik zo een reply lees denk ik 'die jongen/dat meisje is jaloers omdat anderen zich horloges van €3000 (kunnen) permitteren. Die heeft direct vooroordelen omdat iemand een duur horloge heeft." Zo'n personen komen erg onsympathiek bij mij over.

Zelf zou ik nooit een horloge kopen. Dat gewicht aan de pols irriteert me. En parfum koop ik ook al niet.

SilentSpring
31 juli 2007, 20:43
Parfum: Azarro Chrome geloofk (klein flesje, groenachtig parfum), Aqua di Gio van Armani. Die laatste enkel voor specialere dingen, vind die echt goed ruiken.
Alledaags naar school hebbek Eros aan. Gevonden in Duitsland in Douglas parfumwinkel. Niet duur en ruikt echt vreed goed, heb er 5 flessen van gekocht indertijd en ben nu aan de laatste bezig, jammer genoeg niet meer te krijgen.

Horloge: Kipling die'k gehad heb voor m'n vormsel, gaat al 7j mee zonder problemen, kostte 100-150€ indertijd.
Is gewoon een Rodania met de Kipling naam op meen ik me te herinneren.

Heb in de paasvakantie in Turkije ook een Rolex Submariner gekocht, voor 55€ (namaak dus) gewoon omda'k dat model zo graag zag.
Daarbij moet ge uw arm eens bewegen en uw horloge werkt voor een uur of 12. Zonder batterij enzo dus.
Nu begint die raar te doen en constant stilvallen enzo.

zo ene dus: http://chronomaster.co.uk/Rolex_Submariner.jpg

'k ga er eens mee naar ne horlogemaker, vond die echt zalig.
Eens da'k werk en dus wat reserve heb koop ik me wel een echte Rolex Submariner.
Nu zou't maar al te zot zijn om m'n spaargeld daaraan te hangen.
Maar 'k vind die Submariner gewoon een zalig model, heel mooi en stijlvol.
Ook is dat horloge ne redelijk grote brok aan uw pols, 'k heb da wel graag.
De echte zijn ook krasvrij enzo, maar 'k denk da'k toch altijd bang zou zijn dat er iets van krassen inkomt ofzo.
Soit, ik ben over't algemeen eigenlijk vrij zorgzaam voor m'n gerief dusja.

Als er iemand dus horloges in de stijl van die Submariner kent, laat maar weten.

Feignasse
31 juli 2007, 20:49
Horloges mogen imo niet te patserig zijn. Mocht ik geld teveel hebben dan zou het iets als dit worden:

http://www.watchluxus.com/brands/jaeger_lecoultre/master_control/master_control/1398420
of: http://www.watchluxus.com/brands/tissot/t_classic/pr50_automatic/t34_1_423_32

Edit: die eerste kost blijkbaar tussen 2000 en 5000€, da's er toch iets over :')

Arifiene
31 juli 2007, 21:07
Ik denk niet dat hij evenveel horloges heeft als jij schoenen hebt (hoop toch van niet :p )

ik heb liever meerdere kwaliteitsvolle objecten dan 1 object van 4000 euro dak niet zou durven dragen ivm verlies/diefstal etc

SilentSpring
31 juli 2007, 21:15
hmm, net eens verder beetje aan't rondzoeken geweest, heb een nogal dure smaak op gebied van horloges blijkbaar.

De Breitling Superocean in steel case met blue dial en bracelet in steel vinnek ook wel mooi, kost ook rond de 2000€

Zo'n Rolex Submariner al 4j en in nieuwstaat (2dehands dus) nog altijd een kleine 4000 € :wtf:

Dat idee om ooit nen echte Rolex aan m'n pols te hebben bengelen zallek best nog maar een aantal jaren uit m'n kopke zetten geloofk:p.

De Festina FE6713-4 vinnek ook wel een proper ding, en is met 179€ al iets betaalbaarder

M1tch
31 juli 2007, 21:36
die rolex'en zijn echt wel nice !

maar 4000 euro voor eigenlijk gewoon het uur en eventueel datum te weten is er net iets over :p

crashbe
31 juli 2007, 22:12
horloge: 2 diesels , heerlijke look : http://www.amazon.com/Diesel-DZ4129-Watch/dp/B000KAW22Y/ref=sr_1_95/104-9303163-8431937?ie=UTF8&s=jewelry&qid=1185912572&sr=1-95 en
http://www.amazon.com/Diesel-Dz7066-4-Mens-Watch/dp/B000NE451S/ref=sr_1_111/104-9303163-8431937?ie=UTF8&s=jewelry&qid=1185912582&sr=1-111

parfum: hugo boss energise , valt wel mee

M1tch
1 augustus 2007, 00:02
horloge: 2 diesels , heerlijke look : http://www.amazon.com/Diesel-DZ4129-Watch/dp/B000KAW22Y/ref=sr_1_95/104-9303163-8431937?ie=UTF8&s=jewelry&qid=1185912572&sr=1-95 en
http://www.amazon.com/Diesel-Dz7066-4-Mens-Watch/dp/B000NE451S/ref=sr_1_111/104-9303163-8431937?ie=UTF8&s=jewelry&qid=1185912582&sr=1-111

parfum: hugo boss energise , valt wel mee

die laatste is wel heel origineel :p

al zou ik t zelf niet dragen

_DKsissor_
1 augustus 2007, 01:36
als horloge zou ik uitkijken naar een festina. Daar vind ik ze bijna allemaal mooi van ^^ kzou wel zien voor iets modern niet zo iets ouwbollig zoals ze tegenwoordig weer een beetje in de mode proberen te krijgen.

2s2k
1 augustus 2007, 01:52
zijn er ook wel mooie:
http://www.officinadeltempo.com/

pagina 47 in de catalogue

ng
1 augustus 2007, 03:24

Normaal gezien vind ik zo'n horloges maar niets, maar deze is echt een schoon exemplaar.

En dat een horloge klasse uitstraalt, ik weet niet hoe het met de rest hier zit. Maar ik kijk voor mij uit, niet naar de polsen van mensen om te zien welk horloge ze hebben.
Zou het toch niet zien dat het een Rolex, of eenders welk duur merk, is.

gravendelver
1 augustus 2007, 09:43
Toch wel spijtig dat zoveel mensen zo'n negatieve houding hebben tegenover mensen die graag een duur horloge of andere accesoires kopen. Bij mensen die er mee willen 'patsen' zal je het wel snel merken hoor... dingen die totaal niet bij elkaar passen, een groot-dik-gouden-horloge, dingen waar het merklogo overdreven groot op staat. Bij anderen gaat het gewoon om het geheel, dingen die bij elkaar passen. Ik heb dit horloge op het oog, en aangezien ik zo'n dingen niet koop om mee te stoefen zeg ik er meteen bij dat ik het van iemand 2dehands kan overkopen ;).

http://img254.imageshack.us/img254/5196/img0234bfx4.jpg

Het is een Maurice Lacroix Pontos GMT Automatic, heeft een nieuwwaarde van ongeveer 1000 euro, niet overdreven duur dus.

BuffaloKampioen
1 augustus 2007, 09:51
One day koop ik mij ook wel een horloge van een wat duurder prijske. Tis toch voor 't leven en ge moet hier niet allemaal zeveren.

Een horloge van 2000€ is beter dan een van 200€. :p

Kr|stof
1 augustus 2007, 10:42

Dit is wel een prachtig horloge, alleen is de prijs ( 429€ ) net iets boven mijn budget :)

@ Den Freddie, ik zou met u fake rolex ni bij een juwelier langsgaan, ben eens gegaan met een fake horloge voor de batterij te vervangen en die mens bekeek me toch maar scheef ( en het was op mijn risico moest het kapotgaan )

Nooit meer binnengegaan :p

Simonn
1 augustus 2007, 10:44
One day koop ik mij ook wel een horloge van een wat duurder prijske. Tis toch voor 't leven en ge moet hier niet allemaal zeveren.

Een horloge van 2000€ is beter dan een van 200€. :p

Liever 10 horloges van 200€ (wees gerust, die werken ook) dan 1 van 2000€. De kans dat ik een horloge beu geraak is te groot bij mij :p

ComputerVISTA
1 augustus 2007, 10:48
die rolex'en zijn echt wel nice !

maar 4000 euro voor eigenlijk gewoon het uur en eventueel datum te weten is er net iets over :p

Voor u en ons, de gewone sterveling wel ja... Voor anderen is 4000 euro klein geld.

De mijnen is trouwens iets duurder dacht ik, ma bon... 'k zou hem beter verkopen en der mij ne auto mee kopen ^^

SilentSpring
1 augustus 2007, 11:04

Dit is wel een prachtig horloge, alleen is de prijs ( 429€ ) net iets boven mijn budget :)

@ Den Freddie, ik zou met u fake rolex ni bij een juwelier langsgaan, ben eens gegaan met een fake horloge voor de batterij te vervangen en die mens bekeek me toch maar scheef ( en het was op mijn risico moest het kapotgaan )

Nooit meer binnengegaan :p

ja, meer bij ne gewone horlogemaker.
Ons ma heeft ook een horloge in Turkije gekocht vorig jaar, ne namaak Cartier ofzo. Dit jaar was de batterij plat, en de juwelier in ons hotel (ook in Turkije) wou er wel een nieuwe batterij insteken maar enkel op eigen risico voor m'n ma.
Hij deed het ook niet zelf maar ging ermee naar't stad, wss naar 1 die namaak verkoopt en daar ervaring mee heeft.

Die juwelier zelf verkocht echt Tissot horloges.

@ Computervista: welk horloge is't wel juist?

exploder
1 augustus 2007, 12:06
Liever 10 horloges van 200€ (wees gerust, die werken ook) dan 1 van 2000€. De kans dat ik een horloge beu geraak is te groot bij mij :p

²

Alhoewel, ik zou er wsl nog minder geld aan uitgeven.

Zelfde als geld uitgeven aan zonnebrillen, 'k geraak da toch ma kwijt of da is supervlug kapot ofzo

BlaDe
1 augustus 2007, 12:08
kvind wel da rolex heeeeeel schoon horloges maakt (ik was juist eens gaan zien op de site)

Vordesh
1 augustus 2007, 19:53
Als je weet wat je lekker vindt kun je altijd je lijstje meegeven met iemand die buiten buiten de EU reist (door de gunstige dollarkoers).

tis zelfs handiger om gewoon nen officiële verdeler te vinden ;)
van gucci tot D&G, versace, hugo, polo , ... (vo manne en vrouwen) allemaal aan 12.90€

den aftershave is nen euro duurder

en almaal echt, gene namaak

edit: beke aangepast :)

bludgeoned
1 augustus 2007, 19:54
Van de camion gevallen?

Arifiene
1 augustus 2007, 20:02
tis zelfs handiger om gewoon nen officiële verdeler te vinden ;)
van gucci tot D&G, versace, hugo, polo , ... (vo manne en vrouwen) allemaal aan 12.90€

den aftershave is nen euro duurder

en almaal echt, gene namaak

edit: beke aangepast :)

Als gij t over dezelfde hebt als ik kunde zien da ge zwijgt, teveel volk = weinig parfum left = me out of business :p

bludgeoned
1 augustus 2007, 20:15
Lol de omerta slaat zelfs toe op games.telenet.

Vordesh
1 augustus 2007, 21:56
Als gij t over dezelfde hebt als ik kunde zien da ge zwijgt, teveel volk = weinig parfum left = me out of business :p

okay kzwijg al :$ :)

Jaws
1 augustus 2007, 22:48
pff zo egoistisch, op dit forum zit mss 10 man dat parfum effectief gebruikt, da ga het verschil ook ni maken he :p

bludgeoned
1 augustus 2007, 22:52
Het grappige is dat ze zon dingen altijd kwijt willen, maar het dan voor zichzelf houden.
Toppunt van egoïsme natuurlijk, maar het zij zo.
En Arifiene: er zitten hier mss 5 vrouwen, tenzij je mannenparfum draagt natuurlijk.

General Lee
1 augustus 2007, 23:04
Als er iemand dus horloges in de stijl van die Submariner kent, laat maar weten.
Chinese merk Alpha maakt de Submariner van Rolex na, ik heb er zo'n gekregen van mijn vader. Ben er dik content van en het kost maar een dikke 30 euro!

Meer info, check deze link (http://www.alpha-watch.com/details.php?myid=384) naar hun officiële site!

@Rivers: Doe niet zo uit de hoogte over mensen waarvan gij denkt dat ze uit de hoogte doen...

Rivers
2 augustus 2007, 00:10
@Rivers: Doe niet zo uit de hoogte over mensen waarvan gij denkt dat ze uit de hoogte doen...
Dan sta ik zelfs hoog zonder zo'n horloge te hoeven kopen :cool:

EternalSilence
2 augustus 2007, 00:20
kwa horloge zijn rodania, festina wel goeie merken.

ikzelf heb al 2 jaar een festina horloge van toch wel heel redelijke kwaliteit, en er zijn maar 60 horloge's van die serie beschikbaar in belgië

Vordesh
2 augustus 2007, 01:27
Het grappige is dat ze zon dingen altijd kwijt willen, maar het dan voor zichzelf houden.
En Arifiene: er zitten hier mss 5 vrouwen, tenzij je mannenparfum draagt natuurlijk.

twas gewoon om aan te tonen aan die persoon die ze uit het buitenland import, da ge nog goedkoper kunt, kheb nooit gezegd dak iets meer ging zeggen eh :)
en kunne die mannen mss geen vrouwenparfum kopen vo hun lief ofzo? :p

Arifiene
2 augustus 2007, 09:15

egoïsme =/= what's needed to keep my business running ;)

bludgeoned
2 augustus 2007, 09:23
You go girl

SilentSpring
2 augustus 2007, 10:36
Chinese merk Alpha maakt de Submariner van Rolex na, ik heb er zo'n gekregen van mijn vader. Ben er dik content van en het kost maar een dikke 30 euro!

Meer info, check deze link (http://www.alpha-watch.com/details.php?myid=384) naar hun officiële site!

werkt goed enzo?
Op die ene foto komt het rondje rond de wijzerplaat wel niet mooi overeen vindek.
Dus dat zwarte rondje dat ge kan verdraaien met 10, 20 enzo erop.

Is dat bij u ook zo?

Die horloges worden wss niet zomaar verkocht in België denkek?

MetalG
2 augustus 2007, 10:46
ik ga vandaag is naar den paris ici xl :p

alles is opschrijven sebiet :)

BlaDe
2 augustus 2007, 10:49
kunt ook gewoon zelf rieken wa u aanstaat eh :p

General Lee
2 augustus 2007, 10:52
werkt goed enzo?
Op die ene foto komt het rondje rond de wijzerplaat wel niet mooi overeen vindek.
Dus dat zwarte rondje dat ge kan verdraaien met 10, 20 enzo erop.

Is dat bij u ook zo?

Die horloges worden wss niet zomaar verkocht in België denkek?
Die van mij werkt goed, maar een afwijking van 5 seconden per dag (daarmee doet ie het beter dan de veel duurdere automaat van mijn vader, die 8-10 seconden haalt per dag)

En dat overeenkomen van de draairing, in welke zin bedoel je dat? Als ik mijn horloge vergelijk met die foto van die rolex die je wat eerder gepost had, komt dat toch mooi overeen.

Nog wat afbeeldingen en ervaringen (http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,50411,50411#msg-50411)
Vergelijking met 'echte' rolex-horloges (afbeeldingen wel vrij klein) (http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,50411,52075#msg-52075)

Inderdaad, deze horloges worden niet in België verkocht. Pa heeft ze rechtstreeks bij Alpha besteld (betaald met paypal en de chinezen sturen het je op) Je kan echter ook eens zoeken op marktplaats.nl (op ebay zal het niet staan denk ik). Een andere optie is wachten op een inkoopactie op horlogeforum.nl (ze hebben er net weer een gehad): dan hoef je het geld niet naar china door te storten (maar naar een Hollander, moest je die betrouwbaarder vinden :D ) en daarbij komt dan nog dat het horloge nog goedkoper wordt!

Dus als ge echt een kopie van de submariner wilt, koop u een alpha (er staat dan wel niet rolex op, maar het is niet strafbaar om een alpha te dragen op de luchthaven, wat wel het geval is met die turkse klokjes)

SilentSpring
2 augustus 2007, 10:59
Die van mij werkt goed, maar een afwijking van 5 seconden per dag (daarmee doet ie het beter dan de veel duurdere automaat van mijn vader, die 8-10 seconden haalt per dag)

En dat overeenkomen van de draairing, in welke zin bedoel je dat? Als ik mijn horloge vergelijk met die foto van die rolex die je wat eerder gepost had, komt dat toch mooi overeen.

Nog wat afbeeldingen en ervaringen (http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,50411,50411#msg-50411)
Vergelijking met 'echte' rolex-horloges (afbeeldingen wel vrij klein) (http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,50411,52075#msg-52075)

Inderdaad, deze horloges worden niet in België verkocht. Pa heeft ze rechtstreeks bij Alpha besteld (betaald met paypal en de chinezen sturen het je op) Je kan echter ook eens zoeken op marktplaats.nl (op ebay zal het niet staan denk ik). Een andere optie is wachten op een inkoopactie op horlogeforum.nl (ze hebben er net weer een gehad): dan hoef je het geld niet naar china door te storten (maar naar een Hollander, moest je die betrouwbaarder vinden :D ) en daarbij komt dan nog dat het horloge nog goedkoper wordt!

Dus als ge echt een kopie van de submariner wilt, koop u een alpha (er staat dan wel niet rolex op, maar het is niet strafbaar om een alpha te dragen op de luchthaven, wat wel het geval is met die turkse klokjes)
hm spijtig dat het enkel via internet is:(.
Als dat met de post moet komen, de post kennende:p.

General Lee
2 augustus 2007, 11:58
hm spijtig dat het enkel via internet is:(.
Als dat met de post moet komen, de post kennende:p.
Die van mij is alleszins tikkend tot hier geraakt. En anders boekt ge u een vlucht naar Hong Kong eh :D

Godlessarto
2 augustus 2007, 12:15
Gisteren de nieuwe gautier gekregen. Ruikt echt fantastisch.

MetalG
2 augustus 2007, 16:08
gautier is zo echt voor ouw ballen :p (mn pa heeft die ook :D)

ik ben voor den Hugo bottled gegaan ! dienen energise is te kruiderig voor mij :p

acqua di gio is voor binne paar maand :p

Godlessarto
2 augustus 2007, 16:31
Wa vo oude balle? Dieje ruikt echt massas goe

psyko-monchske
2 augustus 2007, 18:43
ik heb de 'le male' van gaultier en ik vind die ook zalig, is wel niet de nieuwe

MetalG
2 augustus 2007, 19:05
zo in ne vorm van nen man hé :) ? blauw ventje :p

^MystiQ
2 augustus 2007, 19:27
een horloge, pff, da draag ik nie, keb genoeg aan mijn trouwe vriend de gsm :D

psyko-monchske
2 augustus 2007, 19:33
zo in ne vorm van nen man hé :) ? blauw ventje :p

ja, al zou ik het eerder groen noemen ma swoit

Godlessarto
3 augustus 2007, 11:57
Dat is de oudere versie, maar die ruikt ook goddelijk.

BlaDe
3 augustus 2007, 12:05
ik vind die stinken tegen de sterren op :p

spidey
3 augustus 2007, 17:27
Is het misschien ooit eens, ondanks uw verschrikkelijke diknekkerigheid en ontwetendheid, tot u doorgedrongen dat van die 3000 euro je zowat 600 hongerlijdende Afrikaanse kindjes een leefbaar leven kon geven? Terwijl jij daar liever een horloge van koopt, hoogstwaarschijnlijk gefinancieerd door jouw mammie en pappie (aangezien het mij onmogelijk lijkt fortuinen te verdienen op je 20e) en daar loopt mee te pronken op een forum?

uit wat kan je afleiden dat ik een ontzettend dikke nek heb en onwetend ben?
en wie zegt dat wij geen hongerlijdende afrikaanse kindjes steunen?
Ja, mijn 'pronk' Diesel horloge van 150euro is gesponsord door mijn ouders ... erg heh

Er zijn genoeg horloges die vanaf 100 euro zeer goed zijn (krasbestendig, waterbestendig, tot op de miliseconde juist lopen) en een mooie look hebben.
Ik zie niet in wat een horloge nog meer moet hebben (ohja ge hebt er met barometers en thermometers en al dat speelgoed, ma das overbodig).

Breitling, Breguet, Panerai en Co zijn gewoon pure kwaliteit en degelijkheid
Gij weet ni onder welke omstandigheden nen Breitling wordt geproduceerd
...
die worde allemaal handgemaakt door vakmensen die daar enorm lang voor 'gestudeerd' hebben om daar te Mogen werken . en die ruimtes zijn daar sterieler dan een operatiekamer

ik zeg ni da Diesel enzo brol is ... maar die kunnen gewoon de echte horloge merken evenaren

legt maar is nen breitling en ne rodania naast elkaar :rofl:

das toch tzelfde als me autos, ge hebt nu eenmaal dure autos die de beste materialen en motoren gebruiken , en de goedkope pruts autokes

skelly_king
3 augustus 2007, 19:15

Dikke zever wat ge zegt, van mij moogde gy al u geld aan die mensen geven ze. Maar ik denk dat die 3000 euro gwn aan iets anders zou besteed worden dan een horloge.

Arifiene
3 augustus 2007, 20:04
uit wat kan je afleiden dat ik een ontzettend dikke nek heb en onwetend ben?
en wie zegt dat wij geen hongerlijdende afrikaanse kindjes steunen?
Ja, mijn 'pronk' Diesel horloge van 150euro is gesponsord door mijn ouders ... erg heh

Breitling, Breguet, Panerai en Co zijn gewoon pure kwaliteit en degelijkheid
Gij weet ni onder welke omstandigheden nen Breitling wordt geproduceerd
...
die worde allemaal handgemaakt door vakmensen die daar enorm lang voor 'gestudeerd' hebben om daar te Mogen werken . en die ruimtes zijn daar sterieler dan een operatiekamer

ik zeg ni da Diesel enzo brol is ... maar die kunnen gewoon de echte horloge merken evenaren

legt maar is nen breitling en ne rodania naast elkaar :rofl:

das toch tzelfde als me autos, ge hebt nu eenmaal dure autos die de beste materialen en motoren gebruiken , en de goedkope pruts autokes

Handgemaakt ja, en dan? Rechtvaardigt dat het feit om der 3000 euro meer voor te vragen? Betere materialen, ok (maar dan nog, wie heeft nu behoefte aan een bvb gouden horloge met echte diamanten in...).

Soit ja, ik vind da redelijk belachelijk, plus dak die breitlings nog eens afschuwelijk vind ook. Rolex vindek over t algemeen ook al niet mooi.

Trouwens, uwe 'leg ze naast elkaar' => qua prestaties zullen ze al niet te veel verschillen zeker?

[BAT]Diamond
3 augustus 2007, 20:21
Horloge: Kheb een casio illiminator (met metalen band) http://www.casio-europe.com/nl/watch/collection/w-94hb-2avhef/
Heeft mij 50€ gekost. Een afwijking van maximum 30 seconden per maand. Maar die afwijking is volgens mij erg ruim genomen want na een jaar staat mijn horloge 1 min achter. Het heeft ook een automatische kalender (past zich aan met schrikkeljaar), 2 tijdzones, 2 soorten chronometers, verlichting en automatische verlichting kan geactiveerd worden dan brand het licht als je je pols draait.

Parfum: Kheb chanel allure sport. Staat in de top10 en ik heb niks dan goeie reacties hierover gehad.

bennyvc
3 augustus 2007, 23:38
kheb een breitling blackbird, als sinds een jaar of vier.
ik lees hier vrij hevige reacties omtrent dure horloges wel ik ben iemand die vindt dat de hoge prijs van bv het mijne zeker gerechtvaardigd is! je koop hier zeker niet enkel naam en prestige maar absoluut ook kwaliteit!

nog nooit heb ik problemen gehad met mijn horloge, door het safieren glas is er nog geen enkel krasje in - en dit terwijl ik het dagelijks draag - en van batterijtjes heb je ook geen probleem want daar werkt het niet op!
of je nu elke twee jaar een nieuw horloge koopt van 150 euro of eenmaal om de twintig eentje van 3000 ( dat er bovendien nog dertig maal beter uitziet), mijn keuze was snel gemaakt!

Simonn
4 augustus 2007, 00:24
kheb een breitling blackbird, als sinds een jaar of vier.
ik lees hier vrij hevige reacties omtrent dure horloges wel ik ben iemand die vindt dat de hoge prijs van bv het mijne zeker gerechtvaardigd is! je koop hier zeker niet enkel naam en prestige maar absoluut ook kwaliteit!

nog nooit heb ik problemen gehad met mijn horloge, door het safieren glas is er nog geen enkel krasje in - en dit terwijl ik het dagelijks draag - en van batterijtjes heb je ook geen probleem want daar werkt het niet op!
of je nu elke twee jaar een nieuw horloge koopt van 150 euro of eenmaal om de twintig eentje van 3000 ( dat er bovendien nog dertig maal beter uitziet), mijn keuze was snel gemaakt!

Persoonlijk vind ik mijn horloge vele malen mooier dan een breitling blackbird en het is tien maal goedkoper.. Hier ook geen krasje te bespeuren, nog nooit problemen mee gehad en ja ik draag het horloge dagelijks...

Ik geloof best dat zo'n duur horloge minder zal afwijken en dat er duurdere onderdelen zullen gebruikt worden, maar om er daarvoor zoveel meer geld aan te geven. :oink:
Ik weet ook hoe laat het is + ik heb een horloge dat er goed uitziet (redelijk klassiek ma soit, zo zie ik ze graag) en dat voor een tiende van de prijs.

(Rolex vind ik trouwens LELIJK, bah!)

LeSec
4 augustus 2007, 01:19
Parfum: Chanel Allure pour l'homme sport. (echt een aanrader, ver elk meisje ruikt dit graag, en ikzelf ben ook verslaafd aan de geur).

Horloge: Armani heeft enkele prachtige modellen die nog betaalbaar zijn..

spray-bunny
5 augustus 2007, 16:07
Mah, gij zijt hilarisch jong. Hebt ge er al eens aan gedacht hoeveel hongerlijdende Afrikaanse kindjes ge kon geholpen hebben moest ge in Afrika vrijwilligerswerk gaan doen zijn ipv hier op het forum u tijd te komen verdoen met te neuten op anderen?

DiDoria
5 augustus 2007, 17:59
1 tip gwn

Sparen :)

De rest:

Horloge:
Sport horloges: o'neill!! Bij elke lichting zit er wel een super mooie.
Deftig: gewoon wat je aanstaat en kijk dan naar het merk (pak Rolex veel te groot voor mij arm :p)

Partum
- YSL
- RL Romance
- Aquadisco Armani

Maar een goede "au de toilette" vind ik soms ook al meer dan voldoende en minder "zwaar".

exploder
5 augustus 2007, 18:04
1 tip gwn

Sparen :)

De rest:

Horloge:
Sport horloges: o'neill!! Bij elke lichting zit er wel een super mooie.
Deftig: gewoon wat je aanstaat en kijk dan naar het merk (pak Rolex veel te groot voor mij arm :p)

Partum
- YSL
- RL Romance
- Aquadisco Armani

Maar een goede "au de toilette" vind ik soms ook al meer dan voldoende en minder "zwaar".
eau de toilette

en de meeste dingen die hier opgenoemd zijn zijn eau de toilettes denk'k

bludgeoned
5 augustus 2007, 18:06
Verschil tussen eau de parfum en eau de toilette is gewoon de concentratie
Hoe hoger de concentratie hoe langer en intenser de geur blijft hangen.

DiDoria
5 augustus 2007, 18:09
eau de toilette

en de meeste dingen die hier opgenoemd zijn zijn eau de toilettes denk'k

Allemaal parfum's. Au de toilette wordt niet zoveel gebruik volgens mijn weten alles wat in opnoemde waren parfums echt (oké RL Romance wordt soms wel beschreven als een aftershave)

russian
5 augustus 2007, 18:19
Allemaal parfum's. Au de toilette wordt niet zoveel gebruik volgens mijn weten alles wat in opnoemde waren parfums echt (oké RL Romance wordt soms wel beschreven als een aftershave)

Idd. (en di gio, niet disco)

Overigens een tip: je moet de geur achter je oren spuiten, dan blijft hij ook veel langer hangen. Heeft te maken met hoeveelheid zweet etc.

smg_phoenix
5 augustus 2007, 18:22
na een lange tijd ruikt je parfum wel naar rotte eieren :)

russian
5 augustus 2007, 18:22
Op die naam kon ik niet opkomen een paar pagina's terug: http://www.parfumerie.nl/parfums-heren/armani/armani-attitude/giorgio-armani-attitude-30-ml-edt-spray/prod_2021.html.

Is specifieker dan di gio en goed voor 's avonds of voor feestjes. Heel lekker ook =). Geur: koffie en citroen, samen bittere combinatie.

MetalG
5 augustus 2007, 18:25
Op die naam kon ik niet opkomen een paar pagina's terug: http://www.parfumerie.nl/parfums-heren/armani/armani-attitude/giorgio-armani-attitude-30-ml-edt-spray/prod_2021.html.

Is specifieker dan di gio en goed voor 's avonds of voor feestjes. Heel lekker ook =). Geur: koffie en citroen, samen bittere combinatie.

ik vond da ne mix van hout en kruiden :p

DGEN
5 augustus 2007, 19:25
bwoah..een pufje van dinges...hilfiger (http://www.bargainorama.ca/applications/PayPalStoreManager/assets/images/TommyforMen.jpg) of ik gebruik van aramiz (http://www.strawberrynet.com/images/products/00817535105.jpg)

mijn horloge is andere koek..eentje van cartier (http://www.theoldwatchshop.com/miscpics/Dscn9069.jpg)
klik (http://www.pricescan.com/watches/items/item609705.asp)

bludgeoned
5 augustus 2007, 19:30
Waarom mannenparfum en vrouwenhorloge?

DGEN
5 augustus 2007, 19:41
Waarom mannenparfum en vrouwenhorloge?
mannen horloge -_-
je hebt die in het puur zilver of die met 'wat' goud erop

ctrl+f --> cartier tank (http://www.theoldwatchshop.com/miscarc.html) (ergens in het midden schat ik..)

skelly_king
5 augustus 2007, 19:46
Dat is dan wel een heel vrouwagtige horloge... Is het een redelijk dunne horloge of niet ? want dat is voor vrouwen ..

bludgeoned
5 augustus 2007, 19:47
My mistake dan...excuses

russian
5 augustus 2007, 19:56
Ik ben er nochtans van overtuigd dat het eerste plaatje een vrouwenhorloge is :p. DGEN heb jij ons iets te vertellen :p.

DGEN
5 augustus 2007, 20:22
Ik ben er nochtans van overtuigd dat het eerste plaatje een vrouwenhorloge is :p. DGEN heb jij ons iets te vertellen :p.
wat wil je nu precies dat ik zeg? ;p

:hug:

..klik (http://2006v.com/didier/pics/irish.png)..de meest rechtse dus

russian
5 augustus 2007, 20:24
wat wil je nu precies dat ik zeg? ;p

..klik (http://2006v.com/didier/pics/irish.png)..de meest rechtse dus

Het homologe oogt mannelijker aan je pols; wellicht omdat de plaatjes geen indicatie geven van de grootte zonder randobjecten :applause:.

skelly_king
5 augustus 2007, 22:11
Het homologe oogt mannelijker aan je pols; wellicht omdat de plaatjes geen indicatie geven van de grootte zonder randobjecten :applause:.

huh? Het ziet er tog al mannelijker uit

bboy_floflo
11 augustus 2007, 17:37
Terug on-topic...

Ik heb een DKNY horloge, het is een beetje een specialleke, maar ben er erg tevreden over: Foto (http://naramkove-hodinky.cz/img/hodinky/5988-v.jpg)

En mijn eau de toilettes zijn:
-Homme van Dior
-Le Male van Jean Paul Gaultier
-Arpège pour homme van Lanvin

Heb vroeger energise van Boss gehad maar was die direct beu, net hetzelfde met l'homme van YSL... Rieken de eerste keer erg goed maar na nen tijd ben je het te beu. Die van dior dat ik nu heb blijf ik gewoon kopen!

Firestyler
11 augustus 2007, 17:47
Rolex :D

bloodoo
11 augustus 2007, 19:15
polar rs200
http://www.polarbelgium.be/nl/html/img/prod/rs200/rs200-mid.jpg

en lacost red eau de toilette

Guardian-X-
16 augustus 2007, 18:55
Horloge --> gsm atm ik heb geen behoefte aan peperdure horloges kzie vooral graag iets in deze richting http://www.productwiki.com/upload/images/nike_nate1.jpg heb da eens gezien met kleurendisplay en ziet er nice uit. Alleen denk ik dat Nike de " el cheapo" tag met zich zal meedragen .. then again hoef ik alleen een horloge om de tijd te weten en dat hoeft geen 200+ te kosten ^^

en parfum -> Armani Code pour homme ( eerste parfum btw ) nja 1st time in de parfumwinkel en wel 500 keuzes hopelijk heb ik er ne relatief goeie uitgepikt ^^ Kvin et wel goe ruiken maar wss zal ik volgende keer voor iets anders gaan. aanraders ? :p ( die Allure homme sport is blijkbaar wel in trek als ik de thread eens doorlees ? )

Jack-in-the-box
16 augustus 2007, 19:06
Van horloge heb ik me vandaag deze gekocht
http://www.minid.net/images/PH1055.png

en parfum
Hugo Boss, maar weet naam er niet van (heb t al een dikke 2 jaar fzo)

Robust²
16 augustus 2007, 20:40
Pff, sinds mijn vorig horloge een paar maand geleden kapot is gegaan ben ik op zoek naar een ander en vind maar niets dat mij aanstaat :(
Voornamelijk wil ik dat het digitaal is (wss al ketterij voor de meeste hier) en niet te gigantisch, plat en niet te groot, en ook in metaal. Maar bijna niets staat me aan, ook al omdat er zo weinig merken zijn die digitale uurwerken maken :(

Van parfum heb ik trouwens een Paco Rabanne flesje van tijd geleden al en Bulgari Blue

hydrotherion
18 augustus 2007, 23:45
Ik was het beu om continue mijn gsm boven tehalen voor de tijd en zocht naar een degelijke horloge.

Verleden woensdag naar Maastricht:

Diesel - DZ4072(100€)
http://image.www.rakuten.co.jp/tokeiten/img10543141084.jpeg

d2itemnet
19 augustus 2007, 03:39
Mijn horloge:
http://www.rodania.be/data/Product/Image/medium/2374149.jpg
80 euro, gekregen van m'n vriendin :tongue: :hug:

Mijn parfum:
Puma Jamaica, Aqua di gio Armani

spray-bunny
19 augustus 2007, 04:34
Mijn horloge:
http://www.rodania.be/data/Product/Image/medium/2374149.jpg
80 euro, gekregen van m'n vriendin :tongue: :hug:

U horloge vind ik dan nog één van de mooiste die'k hier al gezien heb.

harryutrecht
22 augustus 2007, 08:44
Ik heb via WWW.GOLDBUSINESS.NL twee fossil horloge`s gekocht en koop er nu af en toe een bandje bij die wissel je in een paar sec om heb je steeds een ander horloge om en grapig is er word steeds gevraagt heb je nu weer een ander horloge !!

Pff, sinds mijn vorig horloge een paar maand geleden kapot is gegaan ben ik op zoek naar een ander en vind maar niets dat mij aanstaat :(
Voornamelijk wil ik dat het digitaal is (wss al ketterij voor de meeste hier) en niet te gigantisch, plat en niet te groot, en ook in metaal. Maar bijna niets staat me aan, ook al omdat er zo weinig merken zijn die digitale uurwerken maken :(

Van parfum heb ik trouwens een Paco Rabanne flesje van tijd geleden al en Bulgari Blue[/QUOTE]

harryutrecht
22 augustus 2007, 08:47
Ik heb via WWW.GOLDBUSINESS.NL twee fossil horloge`s gekocht en koop er nu af en toe een bandje bij die wissel je in een paar sec om heb je steeds een ander horloge om en grapig is er word steeds gevraagt heb je nu weer een ander horloge !!

ariane
22 augustus 2007, 08:55
Van horloge heb ik me vandaag deze gekocht
http://www.minid.net/images/PH1055.png

vindk wel nice trendy horloge :d

simpele duif
22 augustus 2007, 10:43
week geleden dit gekocht: http://www.festina.hu/Picture/Festina/Kollekcio/Sport/Analog/f16262_4.jpg

parfum: givenchy

DGEN
22 augustus 2007, 10:57
vandaag deze (http://www.justsportandleisure.com/images/product2/WR0094902.jpg) gaan halen..

chill ding :D

skelly_king
22 augustus 2007, 11:08
vandaag deze (http://www.justsportandleisure.com/images/product2/WR0094902.jpg) gaan halen..

chill ding :D

Zouk egt nie gewoon dragen maar wel tijdens het sporten ofzo dan zie je hoe laat het is :D

Pitter
22 augustus 2007, 11:32

een krasbestendighorloge van 100€ :) KAN ni kloppen

santascsi
22 augustus 2007, 15:40
http://www.specialopswatch.com/?gclid=CIn19omH1YwCFQ8vlAodRHNFrQ
Special Ops watches anyone? :p
Gruwelijk knappe dingen. De prijs is er naar maar kom, you get what you pay.

Joown
22 augustus 2007, 16:10
als ik mocht kiezen toch wel voor dit:
http://blingiton.com.au/images/blingwatches.gif

*bling* *bloing* in your face! nene... is gewoon spuuglelijk zo een horloges.

Ik draag niet gemakkelijk één omdat ik beetje allergisch ben voor stoffen die in die bandjes zit.
Maar als ik toch mocht kiezen: Nixon; zijn nog sportief , maar ook wel klassiek tegelijk.
http://thesportinglife.net/wp-content/uploads/2006/07/nixonbanksblack.jpg
http://www.extremegear.com/watches_files/intro-1.jpg

-Helld0g-
23 augustus 2007, 13:08
kheb dees horloge, maar ik draag zoiets zelden. de tijd gaat dan te traag alsk me verveel en te rap alsk me amuseer :D
http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_gold/windpal/image/prt-41j-1.jpg

parfum... armani, maar tis al vré ouwe onderts :p
kga es moetn gaan shoppen!

een thread over geurtjes zou wel leuk zijn... (douchegel/shampoo/deo/parfum)
niemand interesse om er eentje te openen??

bloodoo
23 augustus 2007, 13:11
ksnap niet dat iedereen hier kan leven met gewoon een uurwerk dat het uur weergeeft.wordt er hier dan zo weinig gesport?

Simonn
23 augustus 2007, 13:17
ksnap niet dat iedereen hier kan leven met gewoon een uurwerk dat het uur weergeeft.wordt er hier dan zo weinig gesport?

Ja want je kan onmogelijk sporten zonder multifunctioneel horloge.

-Helld0g-
23 augustus 2007, 13:20

tja ik vind da vrouwen percies makkelijker veel goeikope, en toch heel schone schoenen kunnen kopen? ballerina's bvb, kun je in bepaalde winkels echt voor spotprijzen kopen

vanaf je als vent een echte schoen wil...
koop ieder jaar wel minstens een paar sportschoenen: nike shox en tn's enzo, maar na een maand zijn die toch bevorderd tot werkschoenen (en ze durven daar dan richting 110-150euro voor vragen!!!!!!!!).

maar tegen datk echt schoenen vind van, die een beetje anders qua design/afwerking zijn, dan leg je toch al snel meer dan 250euro voor een paar schoenen neer ze! (en goeie schoenen zijn itt tot een horloge wel een zegen :applause: )

bloodoo
23 augustus 2007, 13:25
voor 75 euro vind ik al schoenen die ik mooi vind en nog eens heel goed zitten ook

-Helld0g-
23 augustus 2007, 13:27
voor 75 euro vind ik al schoenen die ik mooi vind en nog eens heel goed zitten ook

ik zoek gewoon de verkeerde winkels op dan. maar bij veel winkels heb ik gewoon zo'n gevoel van alsik eens de etalage doorloop van... hier staat er nix speciaals :D

ps. mn axe Pulse is bijna op, is er een concensus over andere leuke geurtjes ?? qua deo dan...
Musk stinkt, en marine benk al beu en ruikt iets te scherp imo.
liever geen van die wc-geurtjes bij mij :D

BlaDe
23 augustus 2007, 13:45
ik vind axe bucht om heel eerlijk te zijn.. ik vind het niet goed ruiken en echt anti-transpiratie is het niet echt :/
en 250 euro voor een paar schoenen is veel geld, wa voor merken koopt ge?

Mini
23 augustus 2007, 13:49
250€ voor een paar schoenen?
Da zijn gouden schoenen ofzo?

Godlessarto
23 augustus 2007, 14:42
axe is crap
Nivea is het beste imo.

yourmama
23 augustus 2007, 14:52
deze heb ik me tijdje geleden gekocht, en heel tevreden over http://mrniceguybvi.com/images/DZ4098-2.jpg

Joown
23 augustus 2007, 14:52
maar tegen datk echt schoenen vind van, die een beetje anders qua design/afwerking zijn, dan leg je toch al snel meer dan 250euro voor een paar schoenen neer ze! (en goeie schoenen zijn itt tot een horloge wel een zegen :applause: )

over welke schoenen heb je het dan?

-Helld0g-
23 augustus 2007, 15:31
over welke schoenen heb je het dan?
voor Y-3 van Adidas betaal je in belgië gemakkelijk zoiets, maar veronderstel dat ze in het buitenland wel een pak goeikoper zijn??

http://www.adidas.com/y-3/fw07/index.html
maar bikkembergs en dergelijke zijn ook gemakkelijk zoiets niet??

de laatste keer dat ik schoenen onder de 120euro gekocht heb is toch lang geleden hoor, tegenwoordig kan je toch zelfs geen goeie turnsneakers meer onder de 80euro hebben??

axe is crap
Nivea is het beste imo.

enige voorkeur van niveau producten?
hou van zachtere geuren :)

BlaDe
23 augustus 2007, 15:49
bikkembergs schoenen? blah, ik vind dat lelijkere versies van puma's, tbh..
als ge dan toch 250 euro uitgeeft, ga dan voor geklede schoenen, die rechtvaardigen hun prijs omwille van het leer enz..

russian
23 augustus 2007, 15:52
250€ voor een paar schoenen?
Da zijn gouden schoenen ofzo?

Absoluut niet. Indien je naar de echte schoenenmerken gaat (en die zijn voordeliger, loopt je tientallen jaren mee (daarom koop ik ze niet, ben die te rap beu)), betaal je doorgaans 250-350 euro.

Een goede van bommel bv

-Helld0g-
23 augustus 2007, 16:07
bikkembergs schoenen? blah, ik vind dat lelijkere versies van puma's, tbh..
als ge dan toch 250 euro uitgeeft, ga dan voor geklede schoenen, die rechtvaardigen hun prijs omwille van het leer enz..

heb ook geen bikkembergs hoor, model vind ik maar nix :)

ff de Y-3 opzoeken die ik heb

jammer dat niet alle modellen verkrijgbaar zijn in belgië, hun collectie ligt me echt :)

mn sneakers die ik praktisch voor alles aandoe
http://www.digitalvoodoo.de/blog/archives/yohji-yamamoto-adidas-y-3.jpg
met zwarte bandjes ipv oranje en witte veters.

mogen wel heel veel in de wasmachine, als (auto)technieker ligt ik soms in de grond te wentelen enzo dus dan zijn ze wel heel rap vuil. maar vuil wit heeft wel iets.

mijn schoenen slijten allemaal heel snel, ik draag dan ook altijd voornamelijk hetzelfde paar schoenen tot die op zijn. maar kmoet zeggen dat degelijke schoenen zeker hun prijskaartje waard zijn!

en mn meer geklede schoenen:
http://www.styledrops.com/foto/y3004s-749486/y3004s-749486_t.jpg

BlaDe
23 augustus 2007, 16:13
hehe, die Y-3 schoenen zijn niet echt men stijl, maar als ze niet echt vlot beschikbaar zijn in België, dan kan ik begrijpen dat die meer kosten ja :)

R.Winters
23 augustus 2007, 16:49
Horloge: Vroeger altijd zo ne digitale Casio, da werd op een moment toch wel irritant (rubber, zweet, irritatie, etc ..) dus heb ik op vakantie in Turkije ene gekocht van 150€ (in een goudcentrum, nen ECHTE dus :))
Ne Fossil Speedway, kom hem nie veel tegen hier, deze ist: clickz0r (http://www.fossil.com/images/us/local/products/detail/CH2331.jpg)
Int lichtgrijs dan wel.

Parfum: Van Nike ergens iets, mijn vriendin heeft da meegebracht, heb normaal nie zo echt een merk, gewoon wat lekker ruikt :p (duh)

En tgaat de laatste 2 paginas over schoenen, de laatste nieuwe aanwinst zijn er van WE, gewoon witte schoene :p Kvind der geene foto van.

[TFT]Poky
23 augustus 2007, 18:03
reebok classics ftw, kunt ge op alles aandoen en gaan lang mee en zijn niet duur :) en zitte super

russian
23 augustus 2007, 18:21
Er is een apart draadje voor schoenen!

cura
23 augustus 2007, 18:47

haha.

bloodoo
23 augustus 2007, 18:55
haha.

moest toch iets vinden om da hier wat op gang te trekken .... :p
neenee had me verkeerd verwoord,als je zo een uurwerken draagt tijdens het sporten dan is dat kapot/beschadigt als je er eens hard mee valt.en als je het moet uitdoen dan weet je niet meer hoe laat het is. XD

Simonn
23 augustus 2007, 19:02
moest toch iets vinden om da hier wat op gang te trekken .... :p
neenee had me verkeerd verwoord,als je zo een uurwerken draagt tijdens het sporten dan is dat kapot/beschadigt als je er eens hard mee valt.en als je het moet uitdoen dan weet je niet meer hoe laat het is. XD

Ja dat is inderdaad helemaal iets anders :D

vnz`
31 augustus 2007, 19:55
Mja ik zie dit topic nu pas. Ik heb dit (http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/jomashop_1964_55530603) horloge al een tijdje van Cartier. (Cartier Chronograph 21)

Parfum: 212 Men van Carolina Herrera of Light Blue pour homme van D&G.

De Light Blue voor vrouwen is ook wel nice. <3

*trust*
31 augustus 2007, 20:32
Diesel, Armani en Maurice Lacroix hebben imo mooie betaalbare horloges

http://wereldhorloges.nl/producten/zeppelin/23

goede site met al wat minder bekende, maar wel goede merken!!

m1dnight
1 september 2007, 04:57
http://users.skynet.be/Zalm/IMG014.jpg

alletwee echte

vind ze imo kaklelijk, geef mij dan maar een horloge, die die ik nu heb een vn griekenland, geen brol :) ma wel een da niemand heeft:
http://www.thisnext.com/media/230x230/Storm-Remi_5C7C52A5.jpg

koste evenveel als het bande vn zijn horloge, en kvind ze 10 keer mooier :p money doesnt matter :)

hugo boss heeft ook een horloge lijn, kvind ze superlekker imo, groot, elegant, en ni veel show :p khb ze gzien bij ne maat in zijnewinkel, en kosten ni echt vel, 138 euro fzo gemiddeld voor die horloges:) valt kei goe mee vindk ik

skelly_king
1 september 2007, 09:05
vind ze imo kaklelijk, geef mij dan maar een horloge, die die ik nu heb een vn griekenland, geen brol :) ma wel een da niemand heeft:
http://www.thisnext.com/media/230x230/Storm-Remi_5C7C52A5.jpg

koste evenveel als het bande vn zijn horloge, en kvind ze 10 keer mooier :p money doesnt matter :)

hugo boss heeft ook een horloge lijn, kvind ze superlekker imo, groot, elegant, en ni veel show :p khb ze gzien bij ne maat in zijnewinkel, en kosten ni echt vel, 138 euro fzo gemiddeld voor die horloges:) valt kei goe mee vindk ik

Imo is u horloge nog lelijker :D

KingKain
1 september 2007, 19:00
horloge:nixon the insider (http://www.cleanlinesurf.com/detailedproductimages/173.jpg), sportief maar toch nog stijlvol imo
parfum: hugo bottled, DKNY Be delicious men en Puma flowing

Robust²
1 september 2007, 20:05
horloge:nixon the insider (http://www.cleanlinesurf.com/detailedproductimages/173.jpg), sportief maar toch nog stijlvol imo

Vond ik ook een mooi horloge, maar is dat niet véél te dik? :/

MetalG
1 september 2007, 20:27

mooiste horloge dat ik hier al gezien heb imo

Stancke
1 september 2007, 20:29
Idd, de prijs zal ook wel mooi zijn.

zarathustra
1 september 2007, 21:51
Ik zie niet in waarom iemand in een tijd als deze nog een horloge zou dragen. Er zijn tijdsaanduidings toestellen overal om ons heen, bijna constant. Maar goed.

skelly_king
1 september 2007, 22:20
Ik zie niet in waarom iemand in een tijd als deze nog een horloge zou dragen. Er zijn tijdsaanduidings toestellen overal om ons heen, bijna constant. Maar goed.

Een horloge blijft handig ze :D Hebben jullie in elk leslokaal een uurwerk hangen ? wie allesinzs niet... Gsm uithalen ? K, maar dan blijft het handiger om gwn naar u horloge te kijken en dan ja, het oogt mooi :D

vnz`
1 september 2007, 23:21
Ik zie het eigenlijk meer als iets dat uw 'outfit' af maakt. Een GSM heb ik ook altijd bij, als het enkel voor de tijdsaanduiding was droeg ik er ook geen. ;)

Blood_Raven
1 september 2007, 23:27
Ik zie het eigenlijk meer als iets dat uw 'outfit' af maakt. Een GSM heb ik ook altijd bij, als het enkel voor de tijdsaanduiding was droeg ik er ook geen. ;)

Ik gebruik mijn gsm alleen voor de tijdsaanduiding.
En om te sturen wanneer ik waarschijnlijk ga thuis komen.

vnz`
1 september 2007, 23:37
Ik gebruik mijn gsm alleen voor de tijdsaanduiding.
En om te sturen wanneer ik waarschijnlijk ga thuis komen.
Welja, wat ik bedoelde was dat je een horloge ook gewoon als juweel (of statussymbool) kan dragen.. Als je een deftig horloge hebt toch.

Hetzelfde met een riem bvb, die draag je ook niet omdat anders uw broek afzakt maar omdat de meeste broeken zonder riem totaal geen zicht zijn. Niet dat geen horloge dragen lelijk is ofzo maar je snapt denk ik wel wat ik wil zeggen. Het komt ongeveer op hetzelfde neer. :)

KingKain
1 september 2007, 23:57
Idd, de prijs zal ook wel mooi zijn.

Valt wel mee hoor, heb het laten importeren van amerika en zo voor 225 euro kunnen krijgen ipv de hier gebruikelijke 400. (leve de lage dollarkoers :D )

vnz`
2 september 2007, 00:09
Valt wel mee hoor, heb het laten importeren van amerika en zo voor 225 euro kunnen krijgen ipv de hier gebruikelijke 400. (leve de lage dollarkoers :D )
Wel mee oppassen met namaak bij duurdere horloges tho, die koop je imo best gewoon in een winkel. Ik heb al verhalen gehoord van totaal willekeurige onderdelen in het horloge.
Een gewone winkel kan u ook wel andere voordelen geven zoals gratis onderhoud. In mijn geval kost onderhoud normaal €35/2jaar (nieuwe batterij, waterdichtheid,...) en heb dit 10jaar lang gratis. Toch een besparing van €175. Ook veel minder stress als je beroep zou moeten doen op de garantie. :p

hybrid
2 september 2007, 03:38
en mn meer geklede schoenen:
http://www.styledrops.com/foto/y3004s-749486/y3004s-749486_t.jpg

welke bergen beklim je zoal?

skelly_king
2 september 2007, 10:38

Das nen BUUUUUURN

Ik denk da die schoenen mooier zijn int bruin ?

berNd-
2 september 2007, 23:17
Ik heb een horloge van Rodania, special edition van dakar :p

Heb je verschillende stijlen in... gewoon langs een juwelier lopen en in grote lijnen zeggen wat je wil :)

Of ben ik te laat hehe? :p

Dirty_Col
2 september 2007, 23:49
Das nen BUUUUUURN

Ik denk da die schoenen mooier zijn int bruin ?

Ik vind de vorm van die zool al spuuglelijk, ik denk niet dat de kleur daar iets gaat aan veranderen.

Massis
4 september 2007, 21:25
merk van mijn horloge is NOW , zijnde een titanium horloge uit de kijkshop... mooie chrono, waterdicht etc, 50€ gekost... enige nadeel is dat het slotje niet echt sterk sluit, waardoor het wel eens kan losschieten bij een harde klap tegen mijn hand/arm

wat parfum betreft had ik vroeger "cliffs & fire", flesje ooit van ex gekregen en schijnt maar 3€ gekost te hebben, rook thans nie slecht. Daarna ff paco rabana - ultraviolet man gebruikt (staaltje dat wat groot uitviel en dus wel enkele maanden meekon)

heb mij nu onlangs DKNY - Be Delicious (die groene appel) gekocht , samen gekozen met de vriendin. Ruikt sowieso nbest goed maar is ook een geur die echt bij mij past.

BlaDe
4 september 2007, 21:34
kheb ne nieuwe gekocht zaterdag: armani code =)

ariane
4 september 2007, 22:13
kheb ne nieuwe gekocht zaterdag: armani code =)

got the same ^^
khad twee staaltjes gevraagd,, armani code en dieje chanel allure sport.
maar die vrouw had daar letterlijk veel te veel op gespote zodus dak die allure echt niet goed kon ruiken,, en khad al een tijdje dermee zitte wappere maar thielp niveel dus kon ik em ni goe ruike :d mja niet dat die code slechter is maar de allure is toch iets frisser zo terwijl de code warmer is :) maar ze ruiken allebei bijna the same

BlaDe
4 september 2007, 22:16
ja, ik was op zoek naar een iets zwaardere, daarmee :)

Darks
4 september 2007, 22:20
Ik wil al een tijdje een Casio Edifice horloge ofzo kopen. Maar heb niet echt een gedacht van de prijs? Hoeveel zou dat ongv zijn voor zo'n normale horloge? Dus gene extra fancy stuff. Er staan nergens prijzen bij daarmee

http://www.casio-europe.com/nl/watch/edifice/

russian
4 september 2007, 22:27
Ik wil al een tijdje een Casio Edifice horloge ofzo kopen. Maar heb niet echt een gedacht van de prijs? Hoeveel zou dat ongv zijn voor zo'n normale horloge? Dus gene extra fancy stuff. Er staan nergens prijzen bij daarmee

http://www.casio-europe.com/nl/watch/edifice/

Ik schat 250 euro. Je verschiet daar nog van van die digitale casio'kes. Is wel een mooie eh.

AeroFury
5 september 2007, 00:02
Hetzelfde met een riem bvb, die draag je ook niet omdat anders uw broek afzakt maar omdat de meeste broeken zonder riem totaal geen zicht zijn.
o_O :wtf:

BlaDe
5 september 2007, 10:05
en toch heeft vnz een punt ze ;)

AeroFury
5 september 2007, 18:35
Mja, kweet wel, maar de eerste reden waarom ik nog altijd een riem draag is omdat sommige broeken afzakken. Tuurlijk denk ik bij sommige riemen ook wel eens: "Hmm, da sta wel ng sjiek"

skelly_king
6 september 2007, 19:03
Mja, kweet wel, maar de eerste reden waarom ik nog altijd een riem draag is omdat sommige broeken afzakken. Tuurlijk denk ik bij sommige riemen ook wel eens: "Hmm, da sta wel ng sjiek"

Ik draag m'n riem wel omdat het nodig is, maar dan draagk wel een sjieke riemn omdak vind dat het er mooi moet uitzien. Geen carharrt riem ofzo :D

flanger
7 september 2007, 16:25
Mocht ik ooit een vette eindejaarsbonus krijgen, dan zou het dit toch worden: http://www.tagheuer.com/the-collection/carrera/index.lbl

Voor de moment een simpele Esprit: http://www.esprit.be/Shop/HtmlProduct/bn/00105401.html#

zipke
8 september 2007, 21:58
Ik haat het dat de horloges voor mannen meestal 5 miljoen keer mooier zijn dan die voor de vrouwen. :sad:

Een kleine vergelijking met het merk Guess:
Vrouwen (http://watchesplanet.com/cgi-bin/shop.pl/SID=PUT_SID_HERE/page=results.htm?Brand=GUESS&Series=Guess+Trend+Ladies+Leather+Strap)
>> De kleur van de bandjes? Puke ofzo... Mogen wij niet gewoon een mooi bruin leder dragen?
>> Die vormen... Alle serieus... Nog nooit gehoord van een gewoon simpel rechthoekig (opstaand) horloge ipv hartjes, bollekes, mini-cirkelkes?
Kots 1 (http://www.watchesplanet.com/cgi-bin/shop.pl/SID=54c5f2d1fcdc/item_detail=95266L2/bpn=WP1/brand=GUESS/page=product_detail_WP1.htm), kots 2 (http://www.watchesplanet.com/cgi-bin/shop.pl/SID=54c5f2d1fcdc/item_detail=65193L3/bpn=WP1/brand=GUESS/page=product_detail_WP1.htm), like... wtf is dees een mop ofzo? (http://www.watchesplanet.com/cgi-bin/shop.pl/SID=54c5f2d1fcdc/item_detail=11050L4/bpn=WP1/brand=GUESS/page=product_detail_WP1.htm)

Natuurlijk is dit allemaal persoonlijke smaak, maar als ik dan de mannen bekijk:
L-o-v-e-l-y (http://www.watchesplanet.com/cgi-bin/shop.pl/SID=54c5f426fcdc/item_detail=95249G2/bpn=WP1/brand=GUESS/page=product_detail_WP1.htm) (enkel het bandje zou mooier leder mogen zijn.)

Hetzelfde liedje bij onder andere Armani... :sad:

[TFT]Poky
9 september 2007, 10:42
ik heb da horloge zipke :)

deathdevil
9 september 2007, 10:57
@ zipke, probeer es Nixon watches dan? Ik vind dat ze ook nog wel toffe vrouwenmodellen hebben, (bv "the cleo") t'is wel iets gewaagder allemaal...

Ikzelf heb me "the rocker" besteld ervan..zien of het in't echt ook mooi is :p

zipke
9 september 2007, 12:17
Poky;9115636']ik heb da horloge zipke :)
Ja Joske dat weet ik :p

Ge hebt goeie smaak. ;)

Flipkikker
9 september 2007, 12:25
Heb dit hier enkele pagina's geleden zien staan: http://www.nixonnow.com/watches/mens/the-insider-A070.html :love:

1 van de weinige "deftiger" modellen die ik mooi vind, meestal zijn ze veel te klassiek naar men goesting, en vanaf ge iets duurder gaat vind ik ook niet snel iets met digitale cijfers... (ik ben digitaal gewoon, en vind wijzers uiterst vervelend)
Deze is echt het perfecte compromis voor mij, nu nog es in Antwerpen zien hoeveel het dingetje kost in de winkel :x

deathdevil
9 september 2007, 12:50
Het gaat hier duurder zijn dan wat ze aangeven daar in dollar...
bij mijn order was het volgens de site tussen de 90 en 120 dollar maar in de winkel was het 129 euro...

Ben nu aan het twijfelen over een The Graduate SS .. es zien of ik mijn order kan cancelen :D

Flipkikker
9 september 2007, 14:12
Het gaat hier duurder zijn dan wat ze aangeven daar in dollar...
bij mijn order was het volgens de site tussen de 90 en 120 dollar maar in de winkel was het 129 euro...

Ben nu aan het twijfelen over een The Graduate SS .. es zien of ik mijn order kan cancelen :D

Bah, duurder :(

Terwijl de dollarkoers zo goed is voor ons :cry:

Ik hoopte eerder op 200 euro ipv 265$ ...

Asserti
10 september 2007, 01:46

Ooit al echte bergschoenen gezien :sop:

ik krijg iets van die mensen die alle schoenen die niet plat zijn 'bergschoenen' noemen :s

ontopic: Ik draag sinds mijn plechtige communie, al 9 jaar dus, een CASIO g-shock http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/yhst-87903144566711_1963_26449309
Nog altijd zeer content van, heeft alarm, chrono en afteller. Enkel al 1x bandje moeten vernieuwen en die aap in de winkel verneukt mijn oud bandje natuurlijk en pas dan merkt hij dat hij hetzelfde model niet heeft :s

Ben wel stilletjes aan aan het uitkijken voor een model met wijzers en digitale cijferkes op de achtergrond.

Parfum: Higher energy van Dior

Handsome Hermit
10 september 2007, 04:23
Ik heb een horloge van Rodania, special edition van dakar :p

Heb je verschillende stijlen in... gewoon langs een juwelier lopen en in grote lijnen zeggen wat je wil :)

Of ben ik te laat hehe? :p
Heb der ook zo een, de mijne is een met digitale klok (chronometer, alarm, datum, lichtje) en met klassieke wijzers.
Zeer stevige horloge (vooral qua bandje.) En bovendien, Rodania da's semi-belgisch materieel! (Het grootste verdeelcentrum en ik denk ook fabriek liggen op Belgische bodem) :p

crashbe
10 september 2007, 16:14
Nieuwe horloge : http://lib2.store.yahoo.co.jp/lib/praise/DZ4073-1.jpg

M'n vorige: http://www.amazon.co.uk/Diesel-Gents-Stainless-Steel-Watch/dp/B000KAW22Y
en
http://www.amazon.com/Diesel-Dz7066-4-Mens-Watch/dp/B000NE451S

Mss zien ze er allemaal wat raar en 'te fresh' uit , but I like it ;)

parfum:
Jean Paul Gaultier (of hoe je het ook schrijft)
Hugo Energise
Armani Code

Tsommy
10 september 2007, 16:25
Horloge = GSM

Parfum:
Armani black code
Hugo Boss Bottled
Hugo Boss in Motion
Jean Paul Gaultier Le Male
Da zijn ze