PDA

Volledige versie bekijken : Fitness in (stad) Antwerpen

spidey
29 juli 2007, 17:35
Ik ga volgend jaar op kot in Antwerpen. (praktisch op de meir)

ik ken mijne weg wel tamelijk goe in Antwerpen, maar fitnessen zijn me nog niet echt opgevallen

enkel aan een parking in de buurt van kammenstraat, en eentje aan de ugc (als da nog bestaat)

weet er iemand nog andere, degelijke fitnessen zijn in 'hartje' Antwerpen?

Delirium
29 juli 2007, 17:42
Vraag eens in de powertraining thread
Daar zitten wel mensen van A'pen, die weten misschien wel waar je kan gaan.

VinceFeet
29 juli 2007, 17:52
Fitness aan den UGC zou ik wegblijven als ik van u was (LA Gym is dat). Kost véél te veel voor wat het is en uiteindelijk is het aanbod qua toestellen ook niet zo groot. Zo'n jaarabbonement is wel inclusief zonnebank, sauna etc. maar om eerlijk te zijn vind ik dat een fitness voor strandjanetten. No ofense.

Je kan veel beter kiezen voor fitness 'Het eiland' (http://www.fitnessheteiland.be/). Wel een eindje wandelen vanaf de Meir maar met de fiets ben je er direct. Ik zeg niet dat deze fitness zo 'wauw' is MAAR als student krijg je een érg mooie korting (op voorwaarde dat je zo'n sportsticker van 't school gaat halen eerst).

Dan betaal je iets van een €30 per maand denk ik en je moet ook geen kosten betalen omdat je nieuw lid bent (anders is dat iets van een €200 denk ik :oink:). Tussen twee en zes (denk ik) mag je wel niet komen trainen, maar voor de rest ben je vrij om te komen wanneer je wil. Van zonnebank en sauna kan je daar ook gebruik maken, zonder extra kosten.

Zeker niet dé beste fitnesszaak maar als student mag je gewoon niet twijfelen voor die prijs vind ik, ik train daar nu ook al een jaar (allé, onder 't schooljaar toch) en ben een tevreden klant.