PDA

Volledige versie bekijken : LG KG800 choclate

Sylph*
25 juli 2007, 10:41
heb deze gsm sinds een week , nu heb ik er een vraag over

mss iemand die hem ook heeft die kan antwoorden ?

als je in de gsm woordenboek aanstaan hebt voor berichten en je maakt gebruik van de woordenboek ... je kunt daar zelf zo woorden in opslaan ... het woord slaapwel kennen de meeste gsm niet eens

welnu ik sla dat woord dus op , en de volgende dag is ie het alweer vergeten :confused: kan toch niet ... iemand anders met dit probleem ? softwarefout ofzo ?

Genius
25 juli 2007, 15:20
Gebeurt dikwijls, ik heb dat met mijne samsung ook.

Slaapwel kent hij ook niet. Maar dat is allemaal al een automatisme geworden. Ik typ eerst slaap en dan druk ik pijltje voor volgend woord zogezegd en dan typ ik wel. Juist hetzelfde met slaapzacht.

Sommige woorden blijft hij dan wel onthouden zoals yoe, kusjes, ...

Ach ja, niks aan te doen denk ik.

Mr. SLASH
25 juli 2007, 16:19
ge kunt daar toch insteken wat ge wilt

mijne vorige gsm zat vol met dialect woorden en afkortingen

Genius
25 juli 2007, 18:31
Jaja da wel, maar sommige woorden blijft dieje ni onthouden.

Zoals slaapwel en dergelijke.

Joown
25 juli 2007, 19:08
jup , bij mij ook hetzelfde probleem!

Is wel irritant na een tijdje...kan je niets aan doen.

Fré_
25 juli 2007, 23:21
Heb ik ook op mn Samsung E900... Ik denk dat dat maar een bepaald aantal woorden opslaat ofzo.Ben dan maar weer overgeschakeld op het gewone tpen :)

Rivers
26 juli 2007, 10:27
Misschien kan je maar een beperkt aantal woorden opslaan of vergeet hij de woorden die je niet zo vaak gebruikt.. Ik zou het niet weten. Ik heb een Nokia, maar heb nog geen last gehad van 'woorden die vergeten worden'.

WolCoM
26 juli 2007, 12:21
Is het eigenlijk nuttig om die woordenboek te gebruiken? Ik ontzie het mij een beetje om daar eens mee te beginnen hoewel het wrs zoveel vlugger gaat. :p

protnie
26 juli 2007, 12:28
Is het eigenlijk nuttig om die woordenboek te gebruiken? Ik ontzie het mij een beetje om daar eens mee te beginnen hoewel het wrs zoveel vlugger gaat. :p
Gaat vlugger ;)
In het begin is het wennen maar het gaat al vlug goed.

Bij mijn gsm, Motorola V360v, kan ik ook met woordenboek maar er staat nergens iets van woorden toevoegen dus ben ik er eig niets mee :s
Naja gwn vlug typen lukt ook :)

[ JO ]
28 juli 2007, 15:46
bij mijn chocolate lukt het wel om slaapwel op te slaan..