PDA

Volledige versie bekijken : vissen in de buurt van westmalle

korny
23 juli 2007, 10:48
Ik ben woonachtig te Westmalle en zou graag nog eens gaan vissen met mijn jong broertje. Weten jullie plaatsen waar je kunt vissen dicht bij Westmalle, want we zouden er graag met de fiets naartoe rijden. Weten jullie ook wat voor vis er vooral zit? Bedankt iedereen!

HighWire
23 juli 2007, 10:59
Ik denk eerlijk gezegd dat je dat beter in je plaatselijke kroeg gaat vragen. Ik denk niet dat je hier veel info gaat krijgen (al kan ik me vergissen uiteraard :p)

Spikey Bunny
23 juli 2007, 11:02
Ik woon in de buurt en werk in westmalle :D
Maar ik heb geen idee waar je der kan vissen.
Op de vijver van mijn baas???? hihi :p

Hellrabbit
23 juli 2007, 13:20
In de vaart natuurlijk ^^

Volgens mij enkel wel vuile vis :(

kiewitcity
24 juli 2007, 12:17
mmmmm westmalle bruin... verhuizen naar limburg vijvers genoeg.

VinceFeet
24 juli 2007, 12:18
In Beerse zijn er wel een aantal visputten. Wel vrij ver fietsen, zeker als je materiaal moet meezeulen.

sleejer
24 juli 2007, 12:35
Ik werk aan de vaartkant, en daar zie ek toch regelmatig mensen vissen ... weet wel ni of ge daar veel gaat vangen natuurlijk :unsure:

Ble$$ed^
24 juli 2007, 14:57
In Beerse zijn er wel een aantal visputten. Wel vrij ver fietsen, zeker als je materiaal moet meezeulen.

lol ik schiet spontaan in de lach.

Beerse en put in 1 zin gebruiken is niet aan te raden

sir oinksalot
25 juli 2007, 09:32
vroeger toen ik nog ging vissen ging ik altijd in oostmalle, tegen de grens met rijkevorsel, nog juist voor de brug, daar is zo'n soort natuurdomein met grote putten waar je enkel met vergunning mag vissen, maar daar vlakbij is nog een put vol meerval en karper waar je zo op mag vissen, nu is het wel al een jaar of 6 geleden dat ik er nog geweest ben dus ik weet niet hoe het er nu uitziet