PDA

Volledige versie bekijken : Naar de kapper!

Keintje
22 juli 2007, 11:31
Wat haat je en wat vind je het leukst als je naar de kapper gaat?

Ik ben kapster van beroep en ben echt eens beniewd naar de horrorverhalen en de leukste dingen die jullie meemaken bij de kapper.

3 2 1 Goooooo !

DesorteD
22 juli 2007, 11:37
de jeuk in mijn nek nadat mijn nek haren geschoren zijn.

Huasheng
22 juli 2007, 11:39
Niet leuk: wanneer ze te hard trekken bij het haar wassen. Er zijn er genoeg die dat doen. Kan toch niet zo moeilijk zijn om iemands hoofd en haar met zachtheid te behandelen.

Leuk: je haar voelt achteraf enorm zacht aan en ruikt heerlijk :D

kakature
22 juli 2007, 11:41
Ik haat gewoon alles wat met het kapsalon te maken heeft, bah. Jammergenoeg resulteert dat altijd in veel te lang, onverzorgd haar maja, ik kan het nooit opbrengen om naar de kapper te gaan.

gizmo666
22 juli 2007, 11:43
ik haat het als er te veel volk voor mij is.

Kid_C
22 juli 2007, 11:45
Dat ze altijd te kort knippen als je vraagt om niet teveel af te doen.

Kemblin
22 juli 2007, 11:56
Dat ze altijd te lang laten als je vraagt om niet teveel af te doen.

^MystiQ
22 juli 2007, 12:08
ik haat het als er te veel volk voor mij is.

²nd, dan werkt mijne kapper zelfs onverzorgd omdat gehaast is, meestal gaak dan op dagen waarvan dak weet da er nie veel volk zit of het trekt weer op nie tevele :p

spectrious
22 juli 2007, 12:12
ik haat het dat kappers mijn haar altijd te kort snijden.

?therapy?
22 juli 2007, 12:21
slecht:
Die roddeltantes miljaarde!
Leuk:
u haar zal er wel goe uitzien :D

blackman
22 juli 2007, 13:01
Dat ze altijd te kort knippen als je vraagt om niet teveel af te doen.

², een 2-tal jaar geleden ging ik dus naar de kapper,en ik vroeg om er niet veel af te doen.Je moet weten dat ik toen ongeveer 10 cm lang haar had,en ineens zat die met een scheermachien mijn achterhoofd te scheren :wtf: .Ik zwaar van WTF,ik heb toen echt lang me een raar kapsel rondgelopen :p .