PDA

Volledige versie bekijken : Zoek Serienaam

Co-
21 juli 2007, 16:10
Het ging over Robots, iets in de aard van gundam

Het waren over 2 broers de ene deed het goede de ander het slechte.

En hoe langer ze in de robots of maybe gundams zaten hoe slechter hun geest/lichaam werd ofzoiets

Bij die ene Robot was er een soort megarobot(vervoermiddel voor zen robot) Pegasus waar zijn robot dan in paste en wanneer hij hem roepte liet hij die eruit

kzoek al tijdje achter deze serie :\

Opticat
21 juli 2007, 16:27
Tekkaman Blade ? (http://en.wikipedia.org/wiki/Tekkaman_Blade)

|XcW|
21 juli 2007, 16:52
Omdat ik geen nieuwe thread wil opstarten vraag ik het even in deze ;).

Ik zoek ook een serie, eigenlijk 2.

De eerste:

Was een jonge met een Gele robot. Waar men een Medaille moest insteken. Waardoor deze bepaalde krachten kreeg. En ook als hij een gevecht won kreeg hij een part van de andere.

Edit: Medabots blijkbaar :D

De tweede:

Kropen mensen in machienes, eigenlijk robots. Waar dat zij dan gevechten deden tegen andere ... En ze moesten van alle opdrachten doen tijdens deze gevechten. Het was altijd 3vs3 als ik mij nie vergis...

snoob
21 juli 2007, 16:54
omfg Tekkaman blade ik zoek de naam van die serie al zo'n 5 jaar :p da owned haha

edit: tis het vervolg op tekkaman blade Teknoman dak zocht !!
http://www.youtube.com/watch?v=3bS765funp0
haha da ownde zo hard vroeger :D

protnie
21 juli 2007, 16:54

De eerste:

Was een jonge met een Gele robot. Waar men een Medaille moest insteken. Waardoor deze bepaalde krachten kreeg. En ook als hij een gevecht won kreeg hij een part van de andere.

De tweede:

Kropen mensen in machienes, eigenlijk robots. Waar dat zij dan gevechten deden tegen andere ... En ze moesten van alle opdrachten doen tijdens deze gevechten. Het was altijd 3vs3 als ik mij nie vergis...
Dat 2de komt mij bekend voor ma kannie op de naam komen, heb ik nog gezien op VT4 als ik mij nie vergis.

Opticat
21 juli 2007, 17:58

De eerste:

De tweede:

heavy gear? :unsure:

protnie
21 juli 2007, 18:07
heavy gear? :unsure:
Ja tis da dak zocht.

Hopelijk is het ook dit dat de TS zoekt.

Co-
22 juli 2007, 11:13
yep Tekkaman Blade it is

neig bedankt boba fett c3po :)

BaTTlelorD
22 juli 2007, 16:28
Teknoman, daar zat ik ook al jaren mee in menne kop! The memories... :applause: