PDA

Volledige versie bekijken : X-Qlusive Zany @ Leuven

?therapy?
21 juli 2007, 13:57
Op zondag 29 juli zal Q-dance de spectaculairste stage hosten op Tomorrow Land. Een internationale top line-up met; Zany, Promo, Yoji Biomehanika, Dana, Showtek, Luna, Ruthless, Coone, Zatox, Headhunterz, Lobotomy Inc en Chicago Zone zal het recreatiedomein De Schorre ongetwijfeld weer op zijn grondvesten doen schudden.

Maar er is meer, want zondag 29 juli 2007 is het officiële startschot van een nieuw verhaal. Q-dance zal vanaf dan op regelmatige basis evenementen in België organiseren.

Op 29 september 2007 zal het eerste evenement X-Qlusive plaatsvinden in de Brabanthal in Leuven dat volledig door de populaire DJ Zany gehost zal worden.

Het is enkel aan de allergrootste artiesten uit de hardere dance-scene voorbehouden om van Q-dance een uitnodiging te krijgen om een 10 uur durende soloavond te hosten.

DJ Zany zal de spil van het evenement zijn, waar hij gedurende de nacht ter zijde zal worden gestaan door een groot aantal collega’s. In de main staan een reeks spraakmakende live-optredens en dj-battles gepland, terwijl in de tweede zaal een zevental bevriende dj’s op het programma staan.

De volledige line-up van X-Qlusive DJ Zany Belgie zal op Tomorrow Land bekend gemaakt worden!

DJ Zany is zonder twijfel één van de allerpopulairste en belangrijkste DJ’s uit de hardere muziekgenres. Hij was headliner op de grootste dance-evenementen, zoals Qlimax, Defqon.1, Sensation Black, Reverze en Hardbass.
Raoul van Grinsven begint zijn professionele muziekloopbaan als lid van de Shadowlands Terrorists, maar besluit eind jaren 90 om zich op een andere muziekstroming te gaan richten. Binnen enkele jaren groeit Zany uit tot één van de belangrijkste artiesten van de hardere dance. DJ Zany’s eigen label Fusion is één van de succesvolste hardstylelabels van Europa en hij is tevens onderdeel van de populaire hardstyleformatie de Donkey Rollers.
DJ, producer en labelbaas Raoul van Grinsven dankt zijn faam onder andere aan zijn herkenbare stijl, die naast hardstyle ook elementen uit techno, hardtrance en oldschool bevat.

29 september in de Brabanthal Leuven: X-Qlusive – DJ Zany.

Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf zaterdag 4 Augustus via Free Recordshop, Fnac, Teleticketservice, Ticketbox en TicketOnline.nl

Houd vanaf 29 juli Q-dance.be in de gaten.
Kort: op 29 september X-Qlusive Zany in Leuven. Op 4 augustus de voorverkoop en de line up zal bekend gemaakt worden op Tomorrowland. En tevens het begin dat Q-dance meer events gaat geven in Belgie :cool:
Goed nieuws voor de stampers dus ( niet te verwarren met jumpers!!)

ShoveS
21 juli 2007, 14:44
ja lap in leuven??? :s:s:s

Jurgenv1
21 juli 2007, 16:58
OMG zalig... eindelijk eens harde muziek na al die softe jump.

?therapy?
21 juli 2007, 17:32
Aloewel ik er ook wat voor vrees ze :)
Ze zullen nog wel hard zijn maar omdat het België is mss wat meer jump
en zowiezo zal het jumpers aantrekken :sop:
en brabanthallen zijn dan ook niet zo groot :) maar ach, kben blij dat ze moeite doen voor hardstyle in België :D

dk16
21 juli 2007, 23:33
Een geluk dat het dan Silenced @ Silo 2007 is, dag nr 2 om precies te zijn, geef mij dat toch maar ze in plaats van al die jumperkes :rofl: :rofl:

Jurgenv1
22 juli 2007, 00:13
Aloewel ik er ook wat voor vrees ze :)
Ze zullen nog wel hard zijn maar omdat het België is mss wat meer jump
en zowiezo zal het jumpers aantrekken :sop:
en brabanthallen zijn dan ook niet zo groot :) maar ach, kben blij dat ze moeite doen voor hardstyle in België :D

Bwa dit andere en hardere koek dan Coone hoor. :D Eens zien of ze het volhouden.

?therapy?
22 juli 2007, 11:56
Een geluk dat het dan Silenced @ Silo 2007 is, dag nr 2 om precies te zijn, geef mij dat toch maar ze in plaats van al die jumperkes :rofl: :rofl:
Hardstyle =/= jumpers :sop:

en als ze er zijn wil ik ze het ook wel eens zien volhouden :p

Dafference
22 juli 2007, 17:44
29/9 Zany, Leuven
13/10 Bass Events ding, Antwerpen
1/12 Qlimax, Hasselt

't Begint hier aardig op gang te komen met die events. :)

Ara.
22 juli 2007, 17:47

inderdaad :)

Wover
22 juli 2007, 18:52
29/9 Zany, Leuven
13/10 Bass Events ding, Antwerpen
1/12 Qlimax, Hasselt

't Begint hier aardig op gang te komen met die events. :)

01/09 Bass Events Stage @ laundry day ;)

?therapy?
22 juli 2007, 18:58
Qlimax is toch niet bevestigd? Stond eerst op die site maar is dan verwijderd. Mjah, we zullen nog wel zien zeker :D

aXl_
22 juli 2007, 21:00
*slik* :eek:

ff vragen aan een vriend van me of em mee gaat maar indien ja: sowieso aanwezig

Dafference
23 juli 2007, 16:54
Qlimax is toch niet bevestigd? Stond eerst op die site maar is dan verwijderd. Mjah, we zullen nog wel zien zeker :D
Niet door Q-dance zelf nee maar die zullen sowieso nog wel wat wachten met de bekendmaking, zeker nu ze eerst nog X-Qlusive doen.

Wij kunnen voorlopig enkel bevestigen dat Qlimax op 1 december 2007 zal plaatsvinden in de Ethias Arena. Zodra er meer informatie bekend is, zal dit op onze website en via onze digitale nieuwsbrief bekend gemaakt worden. Op www.grenslandhallen.be kan u zich inschrijven op deze digitale nieuwsbrief.

Met vriendelijke groeten,

Mieke Driesen
Grenslandhallen vzw
Iemand die wil wedden dat het niet op 1/12 gaat zijn? :cool:

?therapy?
29 juli 2007, 17:36
- Zany
- Noisecontrollers
- Luna
- Pavo
- The beholder
- Donkey rollers
- Isaac
- DV8
- Southstylers
- The Viper
- Showtek (live)

Naar het schijnt :o :woohoo: 95% dat ik aanwezig ben :woohoo:

?therapy?
30 juli 2007, 13:12
Site is nu online :D
http://events.q-dance.be/x-qlusive/29-09-2007/

INFO :
29/09/07
Brabanthal Leuven
21.00-7.00u

AREA I : "Blackbox"
Zany
Zany & Noisecontrollers
Zany & The Beholder
Southstylers
Donkey Rollers
Zany & Technoboy
Zany & Vince
hosted by MC DV8

AREA II : "Bluebox"
Lethal MG vs. Q-IC
Massiv & The Rebel
Lobotomy Inc.
Tony
Ruthless
Pavo

Tickets :
Normal : €30
VIP : €50

Bij FNAC, FREE RECORD SHOP, TELE TICKET SERVICE, etc..
Jump in de 2de room dus daar kom ik al niet :p

Schummi88
30 juli 2007, 13:32
dieje line-up :love:

puni
30 juli 2007, 14:38
30 euro is behoorlijk weinig als ge de line-up ziet. Alsk mijn maten kan overtuigen ga ik sowieso.. en zien dak tegen dan mss kan shufflen :p

DevStyle
30 juli 2007, 14:56
Dik aanwezig.

Blackbox ofc. :)

Thierrichi
30 juli 2007, 15:49
Donkey Rollers :love:

Die waren echt zalig op Q-base vorig jaar.

I'll be there

djgeronimo
30 juli 2007, 16:02
Hola, wordt een zwaaaaar feesje

Ben geloof ik wel van de partij en zoek eventueel vervoer (omgeving turnhout)
maar daz een zorg voor later

aXl_
30 juli 2007, 22:32
*rrrrrrr*

vette line-up, niet eens belachelijk duur en op fiets afstand van mijn kot :woohoo:

Jurgenv1
30 juli 2007, 22:36
Zaal 1 is het hardst, gelukkig kennen ze hier nog het onderscheid tussen hardstyle en jump. :woohoo:

Djack
31 juli 2007, 00:56
zoiezo aanwezig,

Donkey Rollers & Southstylers

fuckin hell, word gwn gaaaaaaaaaaaaaaan :D

?therapy?
31 juli 2007, 18:31
:cry: kheb er zo al zin in hé :D niet normaal :bow:

Schummi88
1 augustus 2007, 02:27
gvd bende jeanetten dat al mijn maten zijn ja, willen ze niet mee.

Al mijn overtuigingskracht nog is gebruiken want de line-up is gwn te zot :D

PoMpElSiEn
1 augustus 2007, 19:13
zeker aanwezig !

maar eerst qbaseje doen :)

?therapy?
1 augustus 2007, 23:36
gvd bende jeanetten dat al mijn maten zijn ja, willen ze niet mee.

Al mijn overtuigingskracht nog is gebruiken want de line-up is gwn te zot :D
Ken dat :lol: achjah, nu andere mensen gevonden om mee uit te gaan. :applause:

^^pathfinder^^
1 augustus 2007, 23:37
Zaal 1 is het hardst, gelukkig kennen ze hier nog het onderscheid tussen hardstyle en jump. :woohoo:

Leuven he, daar studeren ze :s:s:s

PunkDudez
2 augustus 2007, 16:12
DOnkey Rolleurs, jajajajajajaja

Jurgenv1
2 augustus 2007, 16:57
Leuven he, daar studeren ze :s:s:s

Jup, hier in België moet je er hogere studies voor doen. :p

thegames12
7 augustus 2007, 20:20

daarom dasse staan jumpen op hardstyle ?
doe ke normaal :) jump verkloot alles :p

quote van zany:
1ste zaal zal non stop hardcore en hardstyle zijn en ik zal niet toelaten dat er gejumped wordt op deze muziek: Stampen en hakken gaan jullie allemaal doen
TOT HET EIND TOT DE DOOD

en dan zeg ik
AMEN :bow:

kheb ticket al :)

aXl_
7 augustus 2007, 22:52
kga mijn ticket morgen halen denk ik, moet toch naar leuven om nog een paar zaken ivm m'n kot in orde te zetten. Btw, is de line-up op de site wel volledig juist? Tony in de main room en pavo in de second room lijkt me eerder...omgekeerd? :unsure:

?therapy?
7 augustus 2007, 23:54
Bah, naar het schijnt gaan ze zich niet aanpassen aan België en toch 18+ :sad:

aXl_
8 augustus 2007, 00:51
Bah, naar het schijnt gaan ze zich niet aanpassen aan België en toch 18+ :sad:

niet dat het me echt kan schelen maar van waar heb je die info? want dat staat volgens mij toch niet op de site :)

?therapy?
8 augustus 2007, 13:31
Dat zei een maat van me die ook gemailed had. Maar ik heb dan ook al een e-mail verstuurd en dit kwam terug

Beste Michiel,

Voor AL onze evenementen geldt de minimum leeftijd van 18 jaar of ouder. Ook “onder begeleiding” is het niet toegestaan onze feesten te bezoeken indien je dus jonger bent dan 18.

Helaas dus….

Grtjs.

Q-dance

From: Michiel Pessemier [mailto:xxxxx@hotmail.com]
Sent: dinsdag 7 augustus 2007 22:52
To: info@q-dance.nl
Subject: X-Qlusive zany

Hey,

even een kleine vraag rond de toegangsleeftijd. Is dit ook 18+ zoals op alle nederlandse feesten of passen jullie je aan aan België waar je vanaf 16 binnen mag? Hopelijk het 2de!

Groetjes, Michiel
Mij kan het wel schelen :sad: ben nog maar 17 :sad: voor die 3maand zou het wel klote zijn om het te missen :(

/edit: niet aan gedacht maar op de site van fnac staat er wel dat het 16+ is :wtf:

thegames12
8 augustus 2007, 14:58
Qdance is altijd 18+

ik kan het alleen maar toejuichen :) veel wannabee kindjumpers eruit :D

?therapy?
8 augustus 2007, 15:23
Qlimax in Hasselt was ook 16+ dus die stelling kunnen ze al niet meer gebruiken... en op de site van fnac staat er ook op dat het 16+ is...
Kga toch een ticket gaan kopen ze als ze moeilijk doen moeten ze maar duidelijk zijn met hun minimumleeftijd

Jurgenv1
8 augustus 2007, 16:44
Qlimax in Hasselt was ook 16+ dus die stelling kunnen ze al niet meer gebruiken... en op de site van fnac staat er ook op dat het 16+ is...
Kga toch een ticket gaan kopen ze als ze moeilijk doen moeten ze maar duidelijk zijn met hun minimumleeftijd
Mja ze draaiden er ook jump, verklaart veel. :music:

aXl_
8 augustus 2007, 19:28
mijn tickets net gehaald :)

w00p
13 augustus 2007, 20:53
Lol in de brabanthal...

Somebody doesn't care about sound quality.

Krayt
16 augustus 2007, 13:18
Iemand uit mijn omgeving die zin heeft om tesamen te gaan?(Oostmalle)

Dafference
16 augustus 2007, 21:11
Lol in de brabanthal...

Het geluid bij Raving Nightmare was nochtans dik in orde, en wat UHM kan kan Q-Dance ook (mss nog beter). :bow:

Grote voordeel van die zaal is dazze int midde van industrie ligt, dus 't kan daar wel redelijk heel hard. Dan hoort ge buiten op de parking al welk liedje ze binnen spelen. :music:

Hopelijk gaat het volume nu niet te fel omlaag nu ze een tweede zaal hebben. Ma om de geluidskwaliteit zouwk me toch geen zorge make ze. ;)

?therapy?
17 augustus 2007, 00:29
Inderdaad. Q-dance heeft echt wel goede geluidssystemen ze :)

Ik hoop dat ik aanwezig kan zijn :sad: zal ervanaf hangen hoe het met mijn voet zit. Hopelijk in orde want kwil stampen!

Lipke
17 augustus 2007, 00:43
Van het moment dat ik die "Q-Base hanger" op tomorrowland kreeg met de X-Qlusive Zany reclame wist ik al dat ik er ging zijn. :p

Dit wordt echt de max.

Schummi88
17 augustus 2007, 02:20
Iemand uit mijn omgeving die zin heeft om tesamen te gaan?(Oostmalle)

Als je geen volk vind (like me) kunnen we met 2 gaan, ik ben toch van Westmalle dus vlakbij :p. Wil je wel even beter leren kennen dat ik niet op stap ga met een asociale kerel ofzo :p

PoMpElSiEn
29 augustus 2007, 23:41
nog 31dage :)

ondertusse nogene bassevents Outdoortje en e Qbaseje doen :)

?therapy?
11 september 2007, 18:20
Ticket is binnen hier :woohoo:
nog 18dagen te gaan :D

cobrakai
11 september 2007, 22:57
ticket binnen

?therapy?
22 september 2007, 19:02
Over een weekje ist zover :applause: heb er al veel zin in :D een keer goed stampen :love:

Dafference
24 september 2007, 18:49
Als iemand nog een goedkoper ticket wil, ik verkoop er nog eentje:
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=527518 :)

?therapy?
25 september 2007, 20:48
Hoe ver is het van het station naar de Brabanthallen? :sop:
Aangezien wij de trein nemen van 18u27 in Gent St.Pieters en er pas een bus komt om 23u :ironic:
En dan dit berichtje nog van de brabanthallen zelf

Geachte,

Er is geen speciale busdienst voorzien voor dit evenement

Vriendelijke groeten

Kris Buvé
project assistente

KIA_Killer
25 september 2007, 20:51
Site is nu online :D
http://events.q-dance.be/x-qlusive/29-09-2007/

Jump in de 2de room dus daar kom ik al niet :p

Ja, want dat zijn keisofte jump-dj's :ironic:

?therapy?
25 september 2007, 20:57
Waar begint gij over kerel?
Blackbox = hardstyle
ik ben voor hardstyle niet voor jump dus ik blijf in de blackbox....
Ik wil stampen en niet jumpen dus ik blijf in de blackbox. Zo simpel ist :wtf:

aXl_
25 september 2007, 21:05
Hoe ver is het van het station naar de Brabanthallen? :sop:
Aangezien wij de trein nemen van 18u27 in Gent St.Pieters en er pas een bus komt om 23u :ironic:
En dan dit berichtje nog van de brabanthallen zelf

bus nummer 4 (haasrode-brabanthal) heeft als eindbestemming de brabanthal. Die komt int station van leuven aan perron 3 denk ik maar dat kan je best eens nakijken op www.delijn.be

en volgens mij komt die om het kwartier ofzo. ZEKER om het half uur.

anywayz...den deze moet gewoon 10 minuten met de fiets van heverlee naar de brabanthal :p (en ik ga vroeg genoeg vertrekken want ik heb er zin in om m'n avond te beginnen met een tech-trance setje van jowan :))

edit: en om op uw vraag te antwoorden: das een paar km schat ik. Ik zou het alleszinds ni te voet doen want dan zijt ge toch wat langer dan een half uur aant stappen :p

?therapy?
25 september 2007, 21:07
Ja, die bus komt om het half uur tijdens de week maar niet in het weekend volgens de site van de-lijn :sad:
en de nachtbus komt pas om 23u :p

Zal waarschijnlijk te voet worden dus :) maar ge moet er iets voor over hebben zeker :unsure:

aXl_
25 september 2007, 21:14
Ja, die bus komt om het half uur tijdens de week maar niet in het weekend volgens de site van de-lijn :sad:
en de nachtbus komt pas om 23u :p

Zal waarschijnlijk te voet worden dus :) maar ge moet er iets voor over hebben zeker :unsure:

das wel balen...nuja tis ni onmogelijk. Langs de ring tot aan de parkpoort en op de geldenaakse baan blijven rechtdoor lopen tot je aan de brabanthal bent :p

DreamWearl
26 september 2007, 13:20
indien iemand nog goedkoop een ticket wenst... ik heb er 4 over, ik kan ni gaan...

link : http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=527684

?therapy?
26 september 2007, 21:55
Timetable
BLACKBOX
21:00 - 22:30 Jowan
22:30 - 00:00 DJ Tony
00:00 - 01:30 Zany
01:30 - 01:50 Zany & Noisecontrollers
01:50 - 02:30 Zany
02:30 - 03:00 Zany & Max Enforcer
03:00 - 03:30 Zany
03:30 - 03:50 Southstylers
03:50 - 04:15 Zany
04:15 - 04:45 Donkey Rollers
04:45 - 05:00 Zany
05:00 - 05:30 Zany & Technoboy
05:30 - 06:00 Zany
06:00 - 06:30 Zany & Isaac vs The Viper
06:30 - 07:00 Zany
Hosted by MC DV8

BLUEBOX
23:00 - 00:15 Greg C
00:15 - 01:15 Lethal MG vs Q-IC
01:15 - 02:45 Tony
02:45 - 04:00 Lobotomy Inc
04:00 - 05:15 Ruthless
05:15 - 06:30 Pavo

aXl_
26 september 2007, 23:01
had isaac liever een hardstyle set zien geven maar dit wordt een nachtje hard knallen :love:

Schummi88
26 september 2007, 23:24
Ik vind dat zijn gasten te weinig draaien, 20m Noisecontrollers maar. Al goed dat ik hier geen geld aan heb gegeven.

aXl_
27 september 2007, 03:08
Ik vind dat zijn gasten te weinig draaien, 20m Noisecontrollers maar. Al goed dat ik hier geen geld aan heb gegeven.

x-qlusive is dan ook van opzet dat het draait rond 1 welbepaalde artiest. Maar ik voorspel dat de battles met z'n guests wel uitlopen in die zogenaamde solo tijd :)

maar het ziet er wel lekker uit. Anderhalf uurtje inzweven met tech trance. Voor het daarna komende anderhalf uur jump ben ik niet zo ma soit, dat is al jaren zo dus daar ga ik niet over zeuren, en dan...een hele nacht knallen en afsluiten met hardcore. Zo zie ik het graag :)

?therapy?
29 september 2007, 16:21
Jaja :D vanavond is het zover.
Massa's veel zin om te stampen vanavond :D mij sebiets eens klaarmaken sé :)

?therapy?
30 september 2007, 11:13
Net terug :bow:
Wat een zalig feest was dat _0_
en op de foto met technoboy :D foto met showtek & noisecontrollers heb ik zelf getrokken dus sta er niet op :(

Geluid was goed, zany was top, sfeer zat goed, niet veel incidenten gezien :)
en gewoon staan geven :D

PoMpElSiEn
30 september 2007, 13:33
twas boemmig :)

aXl_
30 september 2007, 14:48
FU-CKING ni normaal! Echt vette nacht gehad :).

eerst een paar zijnoten: geen enkele keer wachtrijen ergens gehad, het was misschien niet uitverkocht maar er was volk genoeg en het was (logisch gevolg) helemaal niet drummen (vond ik ideaal :)) en

Lol in de brabanthal...

...jij kreeg keihard ongelijk :woohoo:. Het geluid was imo om duimen en vingers bij af te likken.

Wij waren al redelijk vroeg gearriveerd, zo rond een uur of half 10, om te kunnen beginnen met de trance set van jowan. Best lekkere set, wel nog niet veel volk. Tony kwam daarna maar kon me niet zo boeien. Het volk begon in de loop van de avond wel binnen te lopen en ik kreeg de indruk dat de meesten eigenlijk op middernacht aan het wachten waren tot de held van de avond het startschot voor de hardstyle kwam geven. Tijdens de set van Tony had ik niet het gevoel dat de sfeer er al echt in zat...maar om middernacht deed zany best wel spectaculair zijn intrede via een hummer limo doorheen het publiek :). Dat was voor mij de echte start van het feest...in het eerste uur kwamen echt veel early hardstyle tracks langs (ard und jorn - 16, Builder - Bad manners, Decibel anthem 2002 :love:, julian dj & davide sonar - go go go, enz...). Zoals verwacht is er ook niet strikt vastgehouden aan die timetable en zeker in de loop van de nacht liep de tijd van de guests van zany steeds meer uit in die zogenaamde solo tijd.
In ieder geval...na de early classics hitparade vnl zany's eigen werk. In de sets met de guest dj's was het dan vnl de stijl van de guest in kwestie met voor mij persoonlijk als hoogtepunten: max enforcer, southstylers en de set van de donkey rollers.

Ook stond pavo het laatste half uur ineens in de main hall terwijl die daar normaalgezien niet eens geprogrammeerd stond maar dat boeit niet, het klonk lekker :).
De afsluiter was een harde met vooral oudere klassiekers (maar dan toch weer helemaal anders dan de afsluit set die je van bv promo hoort op het einde van tomorrowland of van eigenlijk eender welke andere hardcore afsluit liveset die ik tot hiertoe al gehoord heb). Wat harder, wat rauwer, netjes (alé, 1 slippertje wel :p) en snel gemixed en inclusief 1 van mijn favorieten: butterfly van ophidian.
De bisplaat (eentje van shadowlands terrorists maar de titel ontglipt me eventjes) was er eentje om alle laatste energie eruit te stampen.

conclusie: mijn beentjes doen zeer en x-qlusive zany belgië was meer dan geslaagd

Trancerke
30 september 2007, 18:47
superfeesje en idd het geluid was super alleen vond ik de locatie niet zo geschikt en de aanwijzingen :s

DJ BUZZE retro
30 september 2007, 19:53
7 op 10 (STRENG beoordeeld) = goed feestje. Niet steengoed, maar méér dan in orde.

PLUS

- het was inderdaad niet drummen, en toch volk genoeg = ideaal
- muziekinstallatie was op en top, in tegenstelling tot Bassleader, waar je alleen maar "oink oink" hoort en bijna geen muziek.
-goede service bij de drankenbar
- DJ's draaiden degelijk, met enthousiasme en voor het volk
- muziek in de jumproom was goed, en richtte zich wat meer op de deftige klassiekers, ipv de the-oh-puta-madre-kutmuziek.
- ook: zo goed als iedereen was vriendelijk, heb geen zure smoelen gezien, en als je per ongeluk tegen iemand opliet was die altijd vriendelijk of kreeg je zelfs een hand. :)

MIN

- hoewel de muziek zeker te pruimen was, werd ik na een tijd wel verveeld door altijd maar diezelfde types hardstyle schijven, die beginnen met zo'n stom kleuterachtig melodietje dat zichzelf opfiltert tot een climax. Goed op zich, maar als 7 op de 10 schijven zo zijn... mmmm :ironic:
- géén hamburgerkraam in de zaalomgeving (buiten was er wel een maarje je kan niet naar buiten of je moet opnieuw betalen) = SCHANDALIG
- 32 € is wel iets te veel voor wat het was, 25 € was gepaster geweest.

maar al bij al: in orde!

T€RM!N4T0R
1 oktober 2007, 01:44
edit: en om op uw vraag te antwoorden: das een paar km schat ik. Ik zou het alleszinds ni te voet doen want dan zijt ge toch wat langer dan een half uur aant stappen :p

Wij hebben het terug moeten wandelen te voet en dat is idd geen aanrader ffs na zo'n nacht stampen. :crazy:
Was best wel goed feest en ideaal van drukte, het ging er ook nog zeer vredig aan toe slechts één gevecht gezien en dat was nog heel int begin van de avond.
Het geluid was ook dik in orde, het duurde wel even voor m'n oren wenden aan de zeer diepe en harde bassen want je kon de bassen zelfs tot bijna aan het station horen... Qua muziekstijl vond ik het een ideale mix van hardcore en hardstyle met geen enkel minder moment! The Prophet remix van Acid Dream mocht er natuurlijk niet aan ontbreken!

Kortom zalige nacht, bad luck voor diegenen die het gemist hebben.

- géén hamburgerkraam in de zaalomgeving (buiten was er wel een maarje je kan niet naar buiten of je moet opnieuw betalen) = SCHANDALIGHeb ik da nu zo mis of was er daarbinnen geen? T was 4 bonnekes voor een...

aXl_
1 oktober 2007, 11:17
Heb ik da nu zo mis of was er daarbinnen geen? T was 4 bonnekes voor een...

ik herinner mij ook nog een hamburger met mayonaise, ketchup, uitjes en een dame aan de bediening die glimlachte omdat er eindelijk eens iemand danku zei :p

Djack
1 oktober 2007, 13:17
Ben met paar kerels vant forum hier gegaan (Terminator & Trancerke) en twas gwn een zalig feesje :). Heb me goed vermaakt. Muziek was zeer goed maar werd (zoals eerder al vermeld) op den duur wel wa ééntonig. Jammer genoeg weet ik amper nog iets van de optredens van de Southstylers & The Donkey Rollers, maja, da had zen redenen. Locatie vondek wel minder eigelijk ...
'S morges nogal moeten afzien om naar het station te gaan. Proberen taxi te bellen en al maar die wisten percies de brabanthallen ni ligge ...

op naar qlimax dan maar

Godlessarto
1 oktober 2007, 15:54
Maar een vraag. Hoe heeft promo gedraait? Old school? industrial? En vooral heeft iemand ervan opgenomen?

Djack
1 oktober 2007, 16:31
Maar een vraag. Hoe heeft promo gedraait? Old school? industrial? En vooral heeft iemand ervan opgenomen?

Die was er niet ...

Pitt
1 oktober 2007, 19:28
Ik vond pas om 5 uur de banken en nabijgelegen eetstandjes...

Hoera voor Zany!

aXl_
1 oktober 2007, 19:57

het hardcore stukje werd verzorgd door Zany, Isaac en the Viper. Ouder en nieuwer spul door elkaar, met de nodige creativiteit gemixed en lekker hard op het einde :)

Djack
1 oktober 2007, 20:00
schiet me ineens te binnen, der heeft toch niemand ne kerel zien ambras make me zen vriendin eh ? khad zo ff discussie me men vriendin en der was nogal nen hoop volk aant zien :p wil niet herkend worden :p

aXl_
1 oktober 2007, 20:04
schiet me ineens te binnen, der heeft toch niemand ne kerel zien ambras make me zen vriendin eh ? khad zo ff discussie me men vriendin en der was nogal nen hoop volk aant zien :p wil niet herkend worden :p

ow, was jij dat? :p

Djack
1 oktober 2007, 20:05
ow, was jij dat? :p

you didn't see anything, i just know :p

aXl_
1 oktober 2007, 20:07
you didn't see anything, i just know :p

ik heb links vooraan in de zaal wel degelijk een meisje gezien die ineens kwaad wegliep van haar vriend :p

Djack
1 oktober 2007, 20:10
ik heb links vooraan in de zaal wel degelijk een meisje gezien die ineens kwaad wegliep van haar vriend :p

had ze iets zwart aan ? niet echt een groot meiske ...
Ik had een zwart vestje aan met daaronder wit t-shirt met wat schuine
strepen op enz.

aXl_
1 oktober 2007, 20:13
had ze iets zwart aan ? niet echt een groot meiske ...
Ik had een zwart vestje aan met daaronder wit t-shirt met wat schuine
strepen op enz.

volgens mij had ze zwart lang haar (en klein...ne meter 70 schat ik zo). Twas zo ter hoogte van drankstand aan de linkerkant van het podium maar heb nu ook ni lang gestaard dus zoveel details herinner ik me niet meer :)

Djack
1 oktober 2007, 20:15
volgens mij had ze zwart lang haar (en klein...ne meter 70 schat ik zo). Twas zo ter hoogte van drankstand aan de linkerkant van het podium maar heb nu ook ni lang gestaard dus zoveel details herinner ik me niet meer :)

Het zal wel juist zijn in ieder geval, beschrijving klopt toch en we stonden links vooraan. Voor de rest heb ik ook nergens koppels ruzie zien maken dus ja ...
Anywayz, het was niets speciaals, gwn wa zever omdak ineens een uur en drie kwartier weg was. Kan ze dus moeilijk ongelijk geven.

T€RM!N4T0R
1 oktober 2007, 23:57
en waarvoor dan nog... maja ben blij dat et weer goedgekomen is, ze was iig razend :) gelukkig heb ik geen problemen gehad met mijn meiske. :)
Ma hebde gij dan echt zo lang weggezeten? Had de indruk dat het maar een klein uurke max was ofzo...

*edit* en Qlimax zal ook voor mij wss de volgende stop worden. Zie er al naar uit, hopelijk is de berijkbaarheid daar toch iets beter of zorgen ze voor speciaal vervoer want een zondagochtend is ellende met het openbaar vervoer! :sop:

?therapy?
2 oktober 2007, 00:00
het hardcore stukje werd verzorgd door Zany, Isaac en the Viper. Ouder en nieuwer spul door elkaar, met de nodige creativiteit gemixed en lekker hard op het einde :)
Shadowlands terrorist :scream: :applause: was echt zalig :bow:

?therapy?
28 oktober 2007, 14:38
Aftermovie is online :D
http://events.q-dance.nl/2007-09_29-september_x-qlusive/after/

Memories :')
heb alweer zin om een feestje te bouwen :p

liquido
29 oktober 2007, 20:57
was idd een topfeesje
Southstylers , tby , noisecontrollers
hc opt einde