PDA

Volledige versie bekijken : Liefdesgedicht met 365 woorden?

jeroenvde
19 juli 2007, 21:09
Hallo! :)

binnenkort ben ik 1 jaartje samen met men vriendin. nu heb ik een origineel kado bedacht dat niet veel kost :p ik ga 365 hartjes uitknippen en die op de ene kant nummeren (1 tot 365) en op de andere kant zou ik 1 woordje per hartje schrijven :p

dus nu zoek ik een mooi gedicht van 365 woorden!

kan mij iemand helpen? :p zelf uitvinden, das me wat veel te veel denkwerk :lol:

ik dank jullie!!

en ja er zijn nog normantische zielen:D

|) ][ |V| ][
19 juli 2007, 21:13
Hallo! :)

binnenkort ben ik 1 jaartje samen met men vriendin. nu heb ik een origineel kado bedacht dat niet veel kost :p ik ga 365 hartjes uitknippen en die op de ene kant nummeren (1 tot 365) en op de andere kant zou ik 1 woordje per hartje schrijven :p

dus nu zoek ik een mooi gedicht van 365 woorden!

kan mij iemand helpen? :p zelf uitvinden, das me wat veel te veel denkwerk :lol:

ik dank jullie!!

en ja er zijn nog normantische zielen:D

:lol:

jeroenvde
19 juli 2007, 21:14
wat is normantisch?

romantisch :p das een urbanus mopke:lol:

Babs
19 juli 2007, 21:27
nu heb ik een origineel kado bedacht dat niet veel kost :p

Sinds da gij de bedenker zijt van het idee stel ik voor da ge er zelf werk van maakt :p

En als ge het teveel denkwerk vindt, probeer dan iets anders te bedenken, das mss minder denkwerk :p

jeroenvde
19 juli 2007, 21:37
Sinds da gij de bedenker zijt van het idee stel ik voor da ge er zelf werk van maakt :p

En als ge het teveel denkwerk vindt, probeer dan iets anders te bedenken, das mss minder denkwerk :p

ge hebt mss wel gelijk :D als ik zoiets doe moet alles van mij komen hé hmmmh kzal er eens over denken :p zal wss kinderachtig zijn maar goed:rofl:

Doggiedog
19 juli 2007, 21:40
ik denk dat ze héél content gaat zijn als ge zelf een gedicht verzint, hoe slecht het ook moge zijn (nu ja, dat zou ik toch zijn). Dan hebt gij het helemaal alleen gemaakt. Steek er uw ware gevoelens in (zoveel mogelijk positieve dingen natuurlijk :sop: een paar grappige negatieve dingen kunnen ook, zolang ge ze niet in een slecht daglicht plaatst) en ik durf te wedden dat ze de gelukkigste vrouw ter wereld zal zijn. En anders is het een verwende bitch. :p

Stimpy
19 juli 2007, 21:44
ik zie u heel heel heel heel .. (x 360) graag en opt laatste zet ge

NOT
:evil:

of opt einde

FOR ME TO POOP ON :cool:

W!mpix
19 juli 2007, 21:57
ik zie u heel heel heel heel .. (x 360) graag en opt laatste zet ge

NOT
:evil:

of opt einde

FOR ME TO POOP ON :cool:

Zijt ge weer uit de kliniek ontsnapt ja?

kzal ter wel es over dneken, ma weet wel; als gij da maakt dan gaat ze dat VEEEL beter vinden.

jeroenvde
19 juli 2007, 22:20
ja kzal da zeker eens doen! :p

en wtf @ stimpy :ironic: :sop:

Stimpy
19 juli 2007, 22:21
neeje we hebben internet in de kliniek

welke kliniek eigelijk :x

jeroenvde
19 juli 2007, 23:58
doe dan geen moeite en zeg haar gelukkige 1ejaarsamen me nen niet zo originelen:sop:

tmoe zijn da de liefde groot is asde nog geen blad vol kunt schrijve na een jaar..

ist uw msnfriendinnetje? of iemeel

beoordeel geen relatie als je nog maar 1 zinnetje hebt gelezen ;) voor sommigen is een gedichtje schrijven moeilijk, en dan bedoel ik niet om dat het teveel werk is om het op te schrijven. kheb haar al enorm veel gedichtjes geschreven! maar kweet va mijn eigen da da moeilijk gaat om goede te vinden. en deze keer is het dan nog een lang gedicht!

ik ga het allesinds proberen, merci voor de tip en positieve kommentaar van sommigen! :niceone: :love:

nTFs
19 juli 2007, 23:59
Bedrijf eens goed de liefde.
Het zal je méér deugd doen dan al die hartjes en teksten.

SweetEmmaRose
20 juli 2007, 17:18
lang gedicht op zoeken op internet, kopiere in word, woorde telle, komt het in de buurt edit da een beetje zodat het exact klopt.

^MystiQ
20 juli 2007, 17:25
@ admin zet er maar e slotjen op, zitten te veel kindjes hier opt forum :)

Banee, schrijf gewoon zelf iets. Een vrouw heeft da rap door als ge woorden neerschrijft die niet van u komen. Keb het zelf nie voorgehad ( kschrijf mijn gedichten dan ook zelf. Maar andere mensen : /

Homer`
20 juli 2007, 18:07
Euhm.. ik ben een dichter.. maar juist 365 woorden is best moeilijk en zeker als ik niets over de bewuste persoon weet.. PM me maar eve dan, wel zo snel mogelijk, ik vertrek bijna op vakantie nog 6uur :p)
Wat je ook altijd kan doen is gedichten combineren, is soms makkelijk hoor :)
Kijk in je hart en je verzint wel iets :)

Nederlands of Engels? pm maar :) +beetje info over de persoon ;)

Hellrabbit
20 juli 2007, 18:13
Och kom, ge schrijft gewoon tot ge in de buurt begint te komen van 365 woorden en dan begint ge wat op uw woordkeuze en zinscontructie te letten

Als ge een beetje goed kunt dichten, dan zouden die 365 woorden echt geen probleem mogen zijn

ULTRAnumb
20 juli 2007, 18:15
in word is een woordenteller
laat uw inspiratie vloeien en zie hoever ge geraakt
als ge over de 365 woorden zit kijkte naar overbodige woorden en past ge het aan tot ge het juiste aantal woorden heb

gl and hf

De SkeEvN
20 juli 2007, 18:28
in word is een woordenteller
laat uw inspiratie vloeien en zie hoever ge geraakt
als ge over de 365 woorden zit kijkte naar overbodige woorden en past ge het aan tot ge het juiste aantal woorden heb

gl and hfhij kan geen 365 woorden over zen relatie/vriendin vertellen... kunt moeilijk over een andere beginnen eh ondertussen ;) en google kentem ook nie

n/o e

jeroenvde
20 juli 2007, 18:30
Euhm.. ik ben een dichter.. maar juist 365 woorden is best moeilijk en zeker als ik niets over de bewuste persoon weet.. PM me maar eve dan, wel zo snel mogelijk, ik vertrek bijna op vakantie nog 6uur :p)
Wat je ook altijd kan doen is gedichten combineren, is soms makkelijk hoor :)
Kijk in je hart en je verzint wel iets :)

Nederlands of Engels? pm maar :) +beetje info over de persoon ;)

dit is heel vriendelijk van u hoor dat ge da zou willen doen!!:niceone: maar ik ga het zelf proberen hoor! :p das idd veel persoonlijker en ga ze veel mooier vinden! allesinds erg bedankt homer! :) kheb nog een weeksken tijd om da te doen sedus :p

merci vo de woordenteller tip!:D

Project Zero
20 juli 2007, 18:51
Als ge een jaar vrijt hebt ge wss ook al heel wat samengemaakt, probeer u er zoveel mogelijk te herinneren (mag romantisch zijn maar ook gewoon grappige dingen en bv ook koosnaampjes die ge voor elkaar gebruikt, uitspraken, anekdotes, whatever, alles wat ge samen hebt meegemaakt en hebt eigenlijk :))

Schrijf die herinneringen neer en herleid die tot kernwoorden (mogen er ook een paar zijn per hartje, niet?)

Volgens mij heeft ze daar nog meer aan dan aan een gedicht, ik heb iets gelijkaardig cadeau gekregen van mijn vriendin toen we 1 jaar samen waren en ik lees dat nog regelmatig, brengt al die herinneringen terug :)
Maar of ge daarmee aan 365 hartjes komt.. hm.. :D
Desnoods doet ge het in weken, dus 52 hartjes, das al iets haalbaarder, niet?

Ether
20 juli 2007, 18:55
lang gedicht op zoeken op internet, kopiere in word, woorde telle, komt het in de buurt edit da een beetje zodat het exact klopt.

Zo heel subtiel wa woorden weglaten, tzal nog op veel trekken dan :p

Btw, uw lief moet toch ook maar zin hebben om zo 365 hartjes naast elkaar te leggen om da gedicht te lezen zu ^^

-Draco-
20 juli 2007, 19:37
ge laat ons u samenvoegsel toch wel lezen? :D

Gentille
20 juli 2007, 19:43
ge laat ons u samenvoegsel toch wel lezen? :D

En andere het rustig laten kopieren :p

koendg
20 juli 2007, 20:21
Of anders kan je er een hartjespuzzel van maken met 365 stukjes :)
Dan enkel nog de vraag hoe ze een week later zal reageren...

Succes ermee!

MorGo7h
21 juli 2007, 00:13
Als ge maar 159 woorden ebt ofzo zette gwn: Kzie je heel heel heel gaag :unsure:

Kheb ook ng van die knutselwerkjes gemaakt. 5 maand gedaan nu met mn ex :sad:

Gromme
21 juli 2007, 13:31
Gebruik Word en zo kan je toch je woorden tellen. Je typt wat er in je opkomt en pas erna ga je selecteren en dergelijke.

MetalG
21 juli 2007, 13:34
Als ge maar 159 woorden ebt ofzo zette gwn: Kzie je heel heel heel gaag :unsure:

Kheb ook ng van die knutselwerkjes gemaakt. 5 maand gedaan nu met mn ex :sad:

ik ook xD xD xD

wel nog maar 4 maand gedaan :cool:

MarG
21 juli 2007, 13:49
Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I`m your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can
Chorus:
You`ve had a lotta dick
(Had a lotta dick)
I`ve had a lotta time
(Had a lotta time)
You`ve had a lotta dick, Chasey
But you ain`t had mine
Verse 2:
Dear Chasey lain
I wrote to complain
Ya never wrote me back
How could I ever eat
Your ass when ya treat
Your biggest fan like that?
(Chorus)
Verse 3:
Dear Chasey Lain
I wrote to constrain
This letter is my last
As your biggest fan
I must demand
You let me eat your ass
(Chorus)
Verse 4:
P.S.
Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad
Now show `em them titties
P.S.
Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad
Would you fuck me for blow?

Vervang Chasey Lain door de naam van je vriendin. In plaats van het op te schrijven, kan je ook gewoon het liedje nemen en een voice-over doen. Het zijn wel maar 172 woorden maar het is een begin.

Afotai
22 juli 2007, 02:40
Ik zie u echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt heel graag.

Da zijn dus 365 woorden.

Durin
23 juli 2007, 14:47
en zeer origineel :unsure:

N`Kr1pt
23 juli 2007, 16:16
neeje we hebben internet in de kliniek

welke kliniek eigelijk :x

in Munsterbilzen tiens!
niet zo ver van u thuis ;)

Wg_Flow
23 juli 2007, 18:04
kijk we doen het als volgt:

iedereen hierna paste gewoon mijn tekstje + het volgende nummer, op die manier geraken we wel aan 365 woordjes :p

1. Jij

Ble$$ed^
24 juli 2007, 15:51
zuigt

puni
24 juli 2007, 16:23
lekker

om toch maar positief te blijven :unsure:

Wg_Flow
24 juli 2007, 16:24
kindjes :)

JanVH
24 juli 2007, 16:30
klaar

Wg_Flow
24 juli 2007, 16:38
ahaha, shit, die kindjes :) was bedoelt op blessed & puni :p

Ble$$ed^
24 juli 2007, 16:51
in .........

MetalG
24 juli 2007, 20:54
buggies

th43ns
24 juli 2007, 21:15
die...

flameboy
24 juli 2007, 23:25
als....

puni
24 juli 2007, 23:26
=Jackass;8924804']ahaha, shit, die kindjes :) was bedoelt op blessed & puni :p

hihihi. tgaf er wel ne zaligen twist aan :p

D3C0Y
24 juli 2007, 23:53
tof idee alzins

jeroenvde
26 juli 2007, 01:41
dank je! :) was hier vollop aant typen en denken en inkorten en kvon da zo weinig 265 woorden... alé oe kan da nu? :lol:

da zou pas doofy zijn:crazy:

Skizzy
26 juli 2007, 15:40
Ben ook al ff bezeg voor men vriendin, de 15e augustus zijn we 1 jaar samen. Kben wel een liedje aant schrijven, maar tis wel damn veel moeilijker dan ik had verwacht :). /me is jealous op getalenteerde singer-songwriters :(.

jeroenvde
27 juli 2007, 00:00
Ben ook al ff bezeg voor men vriendin, de 15e augustus zijn we 1 jaar samen. Kben wel een liedje aant schrijven, maar tis wel damn veel moeilijker dan ik had verwacht :). /me is jealous op getalenteerde singer-songwriters :(.

da ga ze ook wel heel schoon vinden ze! :)
ik heb geprobeert mij eens een dagske met haar voor te stellen, en dan komt ge wel dingeskes tegen die typisch zij zijn hoor :D probeer zo'n dingeskes der zo veel mogelijk in te steken :p

voorbeeldje:
mijn liefje heeft dikwijls kou, maar tis daarom dat ik van haar hou...:lol: omdat het zo begonnen is bij ons, snap je :p

hipStar
27 juli 2007, 00:04
gewoon eerst je meisje zelf omschrijven op een poetische manier dan je gevoelens voor haar omschrijven en zeg wat je echt leuk vind aan haar en beet je goede momenten die je al gehad hebt poetisch in je gedichtje steken en daarmee haal je denk ik wel 365 woorden