PDA

Volledige versie bekijken : fata morgana herentals

gntr
13 juli 2007, 20:02
Fata Morgana : nog trouwkoppels nodig!
Peter Verbraeken heeft dringend hulp nodig voor zijn opdacht.

Zo zijn er DRINGEND nog trouwkoppels nodig. Je kan je inschrijven via e-mail op weddingchapel_fatamorgana@hotmail.com of je kan je ook inschrijven in de Lakenhal.

Momenteel zijn er ongeveer 120 trouwkoppels ingeschreven dus Hertals en omstreken trek die kast open en kom morgen in trouwkledij naar de Grote Markt.

Ook mogen er kinderen als trouwkoppel meedoen aan de opdracht zolang ze maar correct zijn uitgedost. Mensen mogen hun oude trouwkledij nog steeds binnenbrengen in de Lakenhal.

zjatkop
13 juli 2007, 20:51
zijn Herentals en Hertals 't zelfde? o_O

UnEx|sT
13 juli 2007, 21:00
zijn Herentals en Hertals 't zelfde? o_O

jop, and I'll be there :cool:

roslar
13 juli 2007, 22:00
Ik ook, ik leef nu op lancamp :D

Wover
14 juli 2007, 19:09
Hertals / Herrentals / He'tals / Herentals is een vijfsterrenstad ;)

Waar ik voordien vond dat het "feel-good" gevoel er te hard ingeperst werd door het concept, vind ik nu dat het gewoon echt werkt. Zo'n dingen brengen de mensen echt samen en doorbreken de verzuring ;). Een VB'er en een PVDA'er zouden bij wijze van spreken elkaar omhelzen bij zo'n show :p.

Het heeft het chauvinisme bij mij ook wel enorm aangezwengeld, en dat was al zo groot. Herentals boven :unsure:

DaMob
15 juli 2007, 03:36
Vijfsterren? Een vriendin van mijn lief stuurde dat het maar 4 sterren waren. Nu ja zoveelste beter voor Herentals (Hertals ;))

En idd mijn vriendin is van Herentals en het brengt idd wel de mensen echt samen, maar toch wel veel dings die wat opgezet waren
Naar het schijnt wisten ze de opdracht van de wedding chapel al 2,5 maand op voorhand en moet de stad geld betalen om uitgekozen te worden (geloof het op eigen risico ;))
Nu ja het was wel leuk ;)

Wover
15 juli 2007, 03:53
Dat de stad geld moet betalen om zoiets bij hun te krijgen lijkt mij heel aannemelijk eigenlijk.

Sommige zaken zijn wel opgezet spel, zo hadden ze gisteren 120 trouwkoppels en vandaag plots toch 500. Ook gisteren hadden ze 250 000 bef, vandaag 700 000 ofzo (blijkbaar hadden ze toch geen miljoen, bij die opdracht ben ik niet gebleven, maar een vriendin had gezegd dat ze 750000 van de nationale bank hadden gekregen).

DaMob
15 juli 2007, 14:00
En ik had gehoord dat de nationale bank niet wou meewerken :D
Nu ja zonder de nationale bank was het onmogelijk geweest. Alles wat de mensen hebben liggen van oud geld zijn frankskes of maximum die 50 frank stukken. Al het briefgeld hebben ze natuurlijk laten omwisselen

prophecybelgium
15 juli 2007, 20:55
Hertals / Herrentals / He'tals / Herentals is een vijfsterrenstad ;)

Waar ik voordien vond dat het "feel-good" gevoel er te hard ingeperst werd door het concept, vind ik nu dat het gewoon echt werkt. Zo'n dingen brengen de mensen echt samen en doorbreken de verzuring ;). Een VB'er en een PVDA'er zouden bij wijze van spreken elkaar omhelzen bij zo'n show :p.

Het heeft het chauvinisme bij mij ook wel enorm aangezwengeld, en dat was al zo groot. Herentals boven :unsure:

Westel is da oemes ok menneke :p ge za wee eu joar te loat :p

GroovyBeatsss
15 juli 2007, 21:26
4sterren gemeente dus, maar imo hadden ze die 5de ster wel verdiend. Fantastisch wat dat bedrijf voor die vzw heeft gedaan. Ik had da toch just verstaan eh? Die gingen die 730.000 BEF omzetten naar € en doneren aan die vzw?

Zoja: CHAPEAU!

kristofke_1
15 juli 2007, 21:29
jaja; het was een hele belevenis toen, een maat van me had meegewerkt aan de jackpot en had me al verteld dat ze er waarschijnlijk niet gingen geraken maar dat ze een toffe vzw gevonden hadden (deze zet zich in voor kosteloze vakanties voor zeer zieke kinderen en hun familie).

Maar ik heb het altijd al een zeer zware opdracht gevonden,.

BTW; die las vegas show hadden ze 2 keer moeten doen :p

Mr. Jack!
17 juli 2007, 13:45
Da vrouwke da aan die dobbelstenen ant werken was was wel een milfke xD