PDA

Volledige versie bekijken : Meetic

Xyllus
12 juli 2007, 12:51
hey iedereen...
Ik vind het echt stom om te vragen maar sinds kort heb ik mij ingeschreven op meetic en een meisje contacteert mij en ik wil antwoorden, maar dan blijkt dat ik daarvoor 30 euro moet betalen :s
Nu mijn vraag is: is er hier iemand betalend (mannelijk) lid van meetic en kan die voor mij 1 simpel berichtje sturen? Ik zou hem eeuwig dankbaar zijn.

OF weet er iemand hoe ik dit betalen kan omzeilen? ik heb wel al redelijk veel geprobeerd :P

Thanks!

svendevil
12 juli 2007, 13:05
Eh...

30 euro betalen voor een berichtje te sturen??? Naar een meisje vanop het internet?

Het ziet er uit als een fotomodelleke zeker?
Ze zijn u MINSTENS int zak aant zetten :D

Hoe oud ben jij trouwens? Dat je in zoiets kunt trappen

Xyllus
12 juli 2007, 13:29
Juist daarom dat ik via dit forum vraag of er mss een andere manier is eh ;) no way dat ik dat ga doen! ik ben 18 btw.
Maar das echt typisch eh: ze laten u gratis registreren en de meisjes mogen gratis berichten sturen maar de jonges moeten betalen :/
en ik heb al geprobeerd om een meisjesaccount te maken maar dan kunt ge niet naar een andere meisje sturen tenzij ge lesbisch zijt maar dan moet ge tog betalen. ze hebben echt aan alles gedacht :P

Stimpy
12 juli 2007, 13:50
toont da profieleke ne keer :p

Xyllus
12 juli 2007, 14:27
zeg, kheb hier geen thread begonnen om mn contacten te laten afpakken eh :P

enj0i^
12 juli 2007, 14:34
ge zijt u int zak aant laten zetten terwijl je er zelf bijstaat :p

MrZodiac
12 juli 2007, 14:45
Kans is er zelfs dat het nog nie eens een "echt" bericht is, maar gewoon om je aan te zetten om die 30€ te betalen. gestuurd door een "fake" meiske.

Ik snap je wel een beetje hoor, maar laat je niet vangen door die geldklopperij...

Xyllus
12 juli 2007, 15:06
Dat denk ik niet hoor... Dat is een internationale site eh, als al die 10000den mensen fake zijn... Het is gewoon zo een dating site zoals een ander, de meeste zijn toch betalend?
Ik ben echt ni dom ze ;) Ik ga mij niet in het zak laten zetten, daarom dat ik hier vraag of er iemand is die wel betaald om dan te kunnen checken of het wel de moeite is.

matthias
12 juli 2007, 15:12
n/o
ma asge meisjes wilt lere kennen op nen internet site
zijde imo dom :unsure:

ChfZ | Hanky
12 juli 2007, 15:25
Maar wss ni zo dom als uw ava :/

matthias
12 juli 2007, 15:34
vinje da dan nie stom da de lmens van vandaag em al zo hard een de computer heeft vast gehecht dat hij zelf niet meer op een normale manier contact kan leggen met andere mensen ?
kvindet eerlijk gezegt wel erg datet al zover is kunnen komen,
laat nog maar eens zien hoe erg wij afhankelijk zijn geworden van onze (luxe)producten

-Helld0g-
12 juli 2007, 15:51
zeg, kheb hier geen thread begonnen om mn contacten te laten afpakken eh :P

die meiskes contacteren idd gewoon mensen omdat ge u zou registreren en zou kunnen zenden...

gebruik netlog imo... komt veel goeikoper uit (paar fotokes opzwieren, tekstje zetten) en alser u iemand contacteert kunde rap int echt afspreken et voila!

wa ni wil zeggen als ge hele dagen 8ter u computer zit en verder nooit op café komt dat da meiske u zal zien zitten :D

Xyllus
12 juli 2007, 15:52
Ik wil gewoon nieuwe vrienden ontmoeten aangezien iedereen die ik ken momenteel aan het werk zijn of op vakantie en ik mij hier dus doodverveel.

EDIT: wss hebt ge gelijk Hellldog... daarom dat ik geen zin heb om ervoor te betalen en ik een andere manier zocht maarja blijkbaar is er geen andere optie dan mn account te negeren.

mnml
17 juli 2007, 02:47
get a grip on it man