PDA

Volledige versie bekijken : [TK] games + random stuff

Sprits
10 juli 2007, 17:28
gelieve EXCL verzendkosten te bieden
minimumprijzen staan erbij

Warhammer Mark Of Chaos (10€)
Unreal Anthology (U1, U2, UT99, UT2004) (10€)
Rise Of Nations: Rise of Legends (10€)
Rainbow Six Vegas (20€)
Flatout 2 (15€)
Call of Duty 2 (5€)
Hitman Blood Money (10€)
The Matrix: Path of Neo (5€)
Company of Heroes (15€)
Mademan (10€)
Battlefield 2 (+ gegevens) (10€)
Battlefield 2: Special Forces (+gegevens) (10€)
Guildwars (Original, Factions, Nightfall) Collectors Editions (gaat buiten als 1 pakket) (40€) [afgehaald of eventueel gebracht. wordt niet verzonden] ( + gegevens natuurlijk!)
Ghost Recon Advanced Warfighter (15€)

Verzendingskosten:
2€ > 1 game
3€ > 2 games
geen > 3 games of meer
of
afhalen te Mechelen!

Ajax Bible (juist nieuw)
http://www.computerboek.nl/boekeninfo.asp?CODE=mmgbqcqhnqihr&RefererID=NHP_ext
25€

ik behoud het recht om te weigeren als u iTrader score mij ni ligt.

CrazyK
10 juli 2007, 17:54
CoD2 €5.5 inc. :)

Tekzav
10 juli 2007, 18:24
COD 2 -- 5.5 € exclu

bitsarecool
10 juli 2007, 18:52
Warhammer Mark Of Chaos - 10 excl.

Sprits
10 juli 2007, 20:51
COD 2 -- 5.5 € exclu

sold

Warhammer Mark Of Chaos - 10 excl.

sold!

kzal sebiet pm's sturen met mijn gegevens :)

-Draco-
10 juli 2007, 21:20
elaba, magk al ni meer overbieden voor cod2?

30€ voor

COD2
Rise of Legends
COH

is gecombineerd bod, minder moeite voor u.
As ge der echt om zit willen der nen halve euro nog bijdoen voor dien cod2...

Tekzav
10 juli 2007, 23:00
sold is sold normaal gezien.

Zoniet, bied ik alleszins hoger dan Draco, maar zal ik het toch moeten vermelden in de Itrading dat mijn origineel bod niet aanvaard werd, alhoewel wel "sold".

-Draco-
10 juli 2007, 23:06
zeg zeg zeg
als je nog geen pm ontvangen hebt moet je niet gaan wenen!
als je al een pm hebt ontvangen trek ik mij terug...

ik kan ook nog hoger :evil:

Sprits
10 juli 2007, 23:13
sold is sold Draco!

die games ligge hier maar in de weg en hoe rapper ze buite zijn, hoe liever!

@draco
die andere moogt ge hebbe voor 20€ excl!

koansdflu
11 juli 2007, 00:12
hebde cod2 nog?
ingeval met werkende cd-key geef 'k er u nog 15 euro voor

Sprits
11 juli 2007, 00:22
cod 2 is weg!

Sprits
11 juli 2007, 15:09
mijn excuses aan de 2 mensen die al een game gekocht hebben en eventueel al hebben overgeschreven!

sinds gistere heb ik een serieuze kopvalling (met alles erop en eraan) opgelopen en kmag de eerste 2 dagen al ni buiten!
als je wil stort ik het geld direct terug moest ge al hebben overgeschreven en anders moet je 2-3 dagen wachten eer ik naar de post kan gaan :s
laat maar iets weten in pm ofzo.

nogmaals mijn excuses.

Moobke
11 juli 2007, 17:54
Company of Heroes 13 euro inclusief.

Sprits
11 juli 2007, 18:14
15 incl en tis van u

Moobke
11 juli 2007, 19:06
15 inclusief dan, we regelen het verder via mail. Mail mij naar jordidecoster@telenet.be

maximus_N_
11 juli 2007, 19:47
nibbler, 12EUR incl. voor BATTLEFIELD2.

Sprits
11 juli 2007, 20:11
15 inclusief dan, we regelen het verder via mail. Mail mij naar jordidecoster@telenet.be

kzal ne pm sture! das gemakkelijker!

nibbler, 12EUR incl. voor BATTLEFIELD2.

sold!

brc
11 juli 2007, 20:44
@ nibbler.be

in de regels staat duidelijk

10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!

er waren geen meeneemprijzen getoond enkel minimumprijzen,
Draco had het recht om nog een bod te brengen dus...

mho

adri36500
11 juli 2007, 20:44
10€ voor Hitman Bloodmoney, ik kan hem komen afhalen, maar dit kan alleen morgen (ben dan in de buurt) dus laat je snel iets weten? Is dat een budget of is het nog een orginele en is het cd of DVD versie (heb voorkeur voor DVD versie), staat van spel => krassen, ezelsoren. ;)

-Draco-
11 juli 2007, 22:26
ach ja brc, soms is het hier gewoonweg een kleutertuin... :ironic:

BOHICAAA
11 juli 2007, 23:21
Unreal anthology: 10€

Sprits
11 juli 2007, 23:37
@ nibbler.be

in de regels staat duidelijk

10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!

er waren geen meeneemprijzen getoond enkel minimumprijzen,
Draco had het recht om nog een bod te brengen dus...

mho

niets persoonlijk tegen u of Draco
maar ik mag nog altij verkopen aan wie ik wil en ik mag afsluiten wanneer ik wil!
men heeft een prijs geboden... die was goe voor mij, dus mag het game weg.

10€ voor Hitman Bloodmoney, ik kan hem komen afhalen, maar dit kan alleen morgen (ben dan in de buurt) dus laat je snel iets weten? Is dat een budget of is het nog een orginele en is het cd of DVD versie (heb voorkeur voor DVD versie), staat van spel => krassen, ezelsoren. ;)

da kunde morgen komen halen!
originele dvd versie (krasvrij!)
kzal direct ne pm sturen

Unreal anthology: 10€

cava! kzal direct ne pm sturen.

brc
12 juli 2007, 18:56
@nibbler : ook niks persoonlijks maar de regels zijn er om het voor iedereen aangenamer te maken, maak er dan meeneemprijzen van en geen minimumprijzen (of plaats de meeneemprijzen erbij)

Moobke
12 juli 2007, 22:05
Laat iedereen op zijn manier verkopen zou ik zeggen... zolang iedereen maar krijgt waar hij voor betaald.

bitsarecool
13 juli 2007, 12:39
nibler kan nu niets meer veranderen want want ik heb namelijk al betaald en ik denk dat de andere koper dit ook al heeft gedaan.We wachten alleen nog op nibler vanwege zijn probleem.

Sprits
13 juli 2007, 19:05
@nibbler : ook niks persoonlijks maar de regels zijn er om het voor iedereen aangenamer te maken, maak er dan meeneemprijzen van en geen minimumprijzen (of plaats de meeneemprijzen erbij)

als ik zeg "sold" dan is de bieding afgelopen!
ksnap ni wa ik hier fout mee doe!

ik wil zo snel mogelijk van deze games afgeraken. er zijn veel mensen die dik onder de minimumprijs bieden ook! deze personen doen da ni en hoe sneller ik er vanaf ben, hoe beter!

anyways, ik ga morgenvroeg alle games op de post doen voor de mensen wiens betaling ik al ontvangen heb!

adri36500
13 juli 2007, 22:42
Ik heb in ieder geval mijn Hitman BloodMoney bij hem afgehaald en alles was perfect in orde, spelleke was volledig krasloos, doos trouwens ook ;)

Yasutoko
14 juli 2007, 00:15
@brc, dunno hoor, maar idd, die regel die jij post is idd zo, maar is meer gericht op mensen die out of forum verkopen doen terwijl er al op een item een bod is gedaan en dan ineens de verkoper komt kraaien dat het item waar op geboden is verkocht is op een andere plaats.

Als verkoper zegt ' verkocht aan iemand die op het forum een bod had geplaatst, en daarna iemand anders komt bieden, is dat zowiezo al teniet want er is te lezen dat de verkoper het al heeft verkocht.

Net hetzelfde als ge in de GB achter een pakske chips gaat, iemand voor u pakt het pakje mee en koopt het, ge gaat daarna klagen bij directie van dat je datzelfde pakje chips wou kopen en zelfs meer wou geven.
Totaal nutteloos want de winkel heeft zowiezo zijn geld, en tjah.. het is verkocht.

Nu, heb je die unreal anthology nog?

Sprits
14 juli 2007, 03:58
kheb nog geen betaling ontvangen van bohicaaa maar ik ga nog even wachten eer ik het terug te koop zet!! banken zijn blijkbaar gewoon traag want er zijn nog mensen die hebben overgeschreven en waarvan ik nog niks heb ontvangen!
en omgekeerd ook.

Juve9le
14 juli 2007, 04:41
als je het te koop zet bied ik de meeneemprijs <€15 ;)

brc
14 juli 2007, 10:42
enfin, ik ga er dan ook over ophouden,

@ Yasutoko : jouw GB-vertelling gaat hier niet op, hier worden zaken te koop aangeboden op een forum, die regel staat er om iedereen de kans te geven om te beiden op een object en heeft zelfs weinig te zien met "out-of-forum" verkopen

als de verkoper deze inderdaad asap kwijt wil dan zet hij er gewoon de meeneemprijzen bij

@ nibbler : Verkeerd doen is een groot woord, zoals al gezegd, het is de bedoeling gewoon dat als je minimumprijzen gebruikt je anderen de kans geeft om over te bieden, das alles, zo is het aangenamer voor iedereen
verder no offence ;)

enfin... hiermee nog eens een up voor je post...

BOHICAAA
14 juli 2007, 10:49
kheb nog geen betaling ontvangen van bohicaaa maar ik ga nog even wachten eer ik het terug te koop zet!! banken zijn blijkbaar gewoon traag want er zijn nog mensen die hebben overgeschreven en waarvan ik nog niks heb ontvangen!
en omgekeerd ook.

Ik had PM gestuurd dat het een dagje of 2 later ging zijn. Betaling is reeds onderweg (afhankelijk van de bank staat het er vandaag of maandag op).
PM met mijn info SEND!
:bow:

Sprits
14 juli 2007, 14:02
Ik had PM gestuurd dat het een dagje of 2 later ging zijn. Betaling is reeds onderweg (afhankelijk van de bank staat het er vandaag of maandag op).
PM met mijn info SEND!
:bow:

cava! in orde :)

kleine update

Rise Of Nations: Rise of Legends (10€)
Rainbow Six Vegas (20€)
Flatout 2 (15€)
The Matrix: Path of Neo (5€)
Mademan (10€)
Battlefield 2: Special Forces (+gegevens) (5€)
Guildwars (Original, Factions, Nightfall) Collectors Editions (gaat buiten als 1 pakket) (40€) [afgehaald of eventueel gebracht. wordt niet verzonden] ( + gegevens natuurlijk!)
Ghost Recon Advanced Warfighter (15€)

Tekzav
17 juli 2007, 18:18
COD 2 is goed aangekomen en werkt perfect, bedankt!

BOHICAAA
24 juli 2007, 18:35
Installing :D
Whitelisting as I type:)

R0lex
24 juli 2007, 18:53
ghost recon advanced warfighter bod 4 euro excl

Moobke
26 juli 2007, 21:03
Vandaag betaald, hoop dat ik het snel opgestuurd krijg ^^

Moobke
31 juli 2007, 12:08
Vandaag ontvangen, bedankt voor de verkoop.

HellCat
31 juli 2007, 22:13
ghost recon; 10€ incl

Sprits
3 augustus 2007, 23:52
ghost recon advanced warfighter bod 4 euro excl

veel te weinig!

ghost recon; 10€ incl

15 incl! ni minder.

MaTraK
5 augustus 2007, 16:12
Rainbow Six Vegas 20€ incl.