PDA

Volledige versie bekijken : Vechten op fuiven

*shafter*
10 juli 2007, 18:25
Ik zou is graag willen weten wat jullie allemaal al meegemaakt hebben ivm fuiven of discotheken. Tvalt mij tegenwoordig op (waarschijnlijk toeval) dat er nogal veel onschuldige slachtoffers zijn zonder reden.

2 jaar geleden (op 16-jarige leeftijd) heb ik zelf een gebroken neus gehad op een lokale fuif, ik heb zelfs de kerel die mij sloeg amper gezien want hij liep achter mij. Hij sloeg zonder enkele reden...
Vorig weekend zijn 2 vrienden van mij in mekaar geslagen omdat het x-dorp tegen y-dorp was blijkbaar...1ne maat is er erg aan toe, operatie aan zen neus te vrijdag en 2 maanden spalk rond zen neus, en dieje kerel zou nooit een vlieg kwaad doen makom...Aangifte gaan doen aan de politie maar daar komt toch niks van... (klein detail: lokale fuif was 500meter van het politiebureau). Daar schijt ik dus van omhoog, dat zoiets kan, ongestraft!!! dat er mensen rondlopen die zo weinig respect hebben voor andere.:s

ik woon vlak naast een discotheek en kben daar ook al paar keer geweest, volgens mijn ervaringen is het daar een pak veiliger dan op tentfuiven, daar is tenminste security waar ge een beetje op kunt rekenen....
Ikzelf heb nog nooit gevochten..

jullie ervaringen/mening?

exploder
10 juli 2007, 18:31
jullie mening?

Ik haat hersenloze debielen die naar fuiven gaan om boel te zoeken en te vechten. En meestal kunnen diezelfde hersenloze debielen hun niet amuseren zonder alcohol/drugs en zijn ze meestal zwaar onder invloed als ze boel gaan zoeken, waardoor je nog minder met hen kan praten.

ChunWai.
10 juli 2007, 18:43
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=507140
Hier kun je er al veel vinden:p

whatever9
10 juli 2007, 18:48
inderdaad een triestig voorval.... de vriend van mijn tante zijn zoon is 20 en had nog zijn hele leven voor zich tot hij eens is uitgegaan... daar hebben ze ook zonder echte reden op hem staan schoppen, hij is dan weggelopen maar ze zijn hem gevolgd om vervolgens hem nog eens tegen de grond te leggen waarbij zijn been is verbrijzeld. Dit was 4 maanden geleden intussen en de hoop dat het ooit nog zal goed komen is al lang verdwenen. Hij zit nu in het gips tot boven zijn knie maar het wil absoluut niet genezen dus zit hij nu deze zomer de hele tijd binnen, en dat voor een top sporter. De vader van hem heeft geld zat en hij doet echt alles om zijn zoon terug op te lappen maar geld kan deze keer geen uitkomst bieden. Echt erg dat zo'n dingen kunnen gebeuren :(

edit: het enige dat wij denken die de aanleiding kan zijn is jaloezie...

ULTRAnumb
10 juli 2007, 19:00
kzou pas op een fuif op ene slaan asem mij kwaad maakt
anders zie ik geen reden om hem ff ritje ziekenhuis te slaan

whoopie
10 juli 2007, 19:04
kga bijna nimeer naar die fuifkes.

Vroeger zag ge 16-18jarigen plezier maken.

Tegewoordig zijnt meestal 12-13jarige meiskes en dan wa stoere gastjes die het cool vinden om altijd op elkaar te slaan.

Aleh, kweet ni hoe het bij ule zit, maar hier is da toch zo geworden :x

jammer maarja, kga nu eerder avondje naart stad ofzo, veel gezelliger

Slynx
10 juli 2007, 19:10
kga bijna nimeer naar die fuifkes.

Vroeger zag ge 16-18jarigen plezier maken.

Tegewoordig zijnt meestal 12-13jarige meiskes en dan wa stoere gastjes die het cool vinden om altijd op elkaar te slaan.

Aleh, kweet ni hoe het bij ule zit, maar hier is da toch zo geworden :x

jammer maarja, kga nu eerder avondje naart stad ofzo, veel gezelliger

Jup, als ik tegenwoordig naar een fuif hier in de buurt ga, voel ik me meestal de oudste, ik ben 18 :>.. Die breezersletjes (het is effectief zo), vinden het gewoon leuk om zat te zijn op hun 13 - 14 jaar (ik snap dus totaal niet wat er leuk is aan hele nacht liggen kotsen), en op vlak van vechten.. Hier bij ons staan bepaalde personen bekend daarvoor, meeste mensen mijden die kerels dus.

Als er gevochten wordt is dat meestal tegen 2 - 3 uur, en meeste mensen trekken zich dat totaal niet meer aan :)

Dakantochnie
10 juli 2007, 19:18
Gelieve u tot de andere topic te wenden.
Ik zal zelf een topic starten over jongeren en respectloos gedrag op het actualiteitsforum, zodat er daar over door kan gepraat worden.

Edit: http://www.9lives.be/forum/showthread.php?p=8879364#post8879364