PDA

Volledige versie bekijken : P4-Pakket

brechtvm
9 juli 2007, 22:26
P4-pakket

Abit IC7-max3
P4 1.6Ghz
P4 2.4Ghz
Abit IS7-E (untested, sold "as is"...)
ECS-Elitegroup P4VXASD2
64Mb SDRAM

Prijs : 200€

Regels :
- Afhaling te Zottegem.
- Opsturen per post is op kosten en risico van de koper ( aangetekende verzending op aanvraag van de koper).
- Boden via PM worden genegeerd.
- Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
- Deze items zijn onmiddellijk beschikbaar.
- Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators.
- Bieden exclusief verzending.
- Bieden = Kopen !
- Verkoop sluit af wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod, of wanneer de meeneemprijs bereikt is...
- Commentaar over de prijs kan via PM, als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub).
- Verder behoud de verkoper zich het recht om deze onderdelen ook in vriendenkring,msn,.. te koop aan te bieden.
- Indien er teveel offtopic gegaan wordt, sluit ik deze thread/laat ik deze thread sluiten.
- Door hieronder te posten verklaart u zich akkoord met bovenstaande regels ! (en eventuele daarbij horende gevolgen)

SuSEQ
9 juli 2007, 23:14
De laatste keer dat ik de IS7-e in mijn pollen gehad heb, werkte die... :)

Gr, SuSEQ

Massman
10 juli 2007, 19:27
Om het op gang te trekken: 100€ excl. :)

Moes
10 juli 2007, 20:45
Abit IC7-max3
P4 2.4Ghz

hoeveel voor deze twee samen inclusief?

brechtvm
11 juli 2007, 18:23
De laatste keer dat ik de IS7-e in mijn pollen gehad heb, werkte die... :)

Gr, SuSEQ

Mja, as said, untested.. Maar voor zover ik mij herinner deed deze het niet meer
(Ik denk trouwens dat dit niet hetzelfde mobo is..ik heb al 5 IS7's ofzo in mn pollen gehad :D)

Om het op gang te trekken: 100€ excl. :)

Mja, startbod is goed... Maar spreekt voor zich dat ik dit niet noteer.

Abit IC7-max3
P4 2.4Ghz

hoeveel voor deze twee samen inclusief?

Goh, doe mij een deftig bod...
Mobo is inclusief alles wat er bij aankoop bijzat (dus ook IDE HDD protector)

Massman
11 juli 2007, 18:28
125€ excl. voor het pakket (interesse is voor de Abit IC7-max3, P4 1.6Ghz, P4 2.4Ghz en Abit IS7-E :) )

brechtvm
13 juli 2007, 20:31
125€ excl. voor het pakket (interesse is voor de Abit IC7-max3, P4 1.6Ghz, P4 2.4Ghz en Abit IS7-E :) )

Sorry maar €125 is te weinig..
175€ zonder die ECS Elitegroup & Ram, daar kan ik nog inkomen...

Massman
13 juli 2007, 20:39
175€ lijkt me nogal veel voor een pakket met twee oudere P4 processoren, een bordje dat vorig jaar al onder de 100€ wegging en een moederbord dat hoogstwaarschijnlijk defect is ...

brechtvm
15 juli 2007, 20:22
175€ lijkt me nogal veel voor een pakket met twee oudere P4 processoren, een bordje dat vorig jaar al onder de 100€ wegging en een moederbord dat hoogstwaarschijnlijk defect is ...

Dat is de minimum-prijs die ik er voor wil, zoniet gooi ik alles tesamen en zet ik het wel op kapaza (wat uiteraard een stuk meer zal opbrengen)
Wat houd me dan tegen :
- het werk dat ik er moet insteken om dit te doen
- oc-materiaal dat dan hoogstwaarschijnlijk in "noob" handen valt...

nTFs
15 juli 2007, 20:43
Dat is de minimum-prijs die ik er voor wil, zoniet gooi ik alles tesamen en zet ik het wel op kapaza (wat uiteraard een stuk meer zal opbrengen)
Wat houd me dan tegen :
- het werk dat ik er moet insteken om dit te doen
- oc-materiaal dat dan hoogstwaarschijnlijk in "noob" handen valt...

Onzin.
Zet het dan op Kapaza want wie wil er nu niet méér verdienen en kom niet af dat dit veel werk is. Evenveel werk als hier alles te koop zetten.
En who cares in wat voor handen je materiaal valt ? al komt de paus je spullen halen. Geld is geld en daarmee is de kous af.

Free up.

Massman
15 juli 2007, 20:56
zie PM binnen een paar minuten

brechtvm
17 juli 2007, 18:00
@nTFs : moeite vs geld..
@Massman : gelezen..

Staat nu ook op kapaza (welliswaar nog in dit pakket, binnekort in de vorm van 2 pc's)

Massman
17 juli 2007, 19:03
anyway : ik moet voor deze parts 200€ hebben, zoniet heb ik een nieuwefileserver :D

Mits enige goeie wil van uw kant was er wel iets uit te werken, jammer genoeg, was die er niet. Veel plezier met je nieuwe fileserver, bestaande uit 2 cpu's, 3 moederborden en een reepje SDR ;)