PDA

Volledige versie bekijken : Wedstrijd Mediamarkt

dr.luv
7 juli 2007, 14:50
ik heb deze thread geopend omdak geinteresseert was of iemand op dit forum ook meespeelt met het 'pirates of the festival' (http://www.piratesofthefestivals.be/index.php?lang=nl) spel van de Mediamarkt

ik heb paar dagen geleden heel mijn familie ingeschreven met de juiste vragen
nadien heb ik heel precies de schiftingsvraag berekent.

wat zou jij allemaal meenemen als je de prijs zou winnen ?:)

lttuvix
7 juli 2007, 15:10
de halve media markt leegkopen wss

Preske
7 juli 2007, 15:24
en dit hoort hier omdat?

dr.luv
7 juli 2007, 15:26
en dit hoort hier omdat?

verplaats het maar ;)

Starrk
7 juli 2007, 15:30
Moved naar vrije tijd & lifestyle omdat:

A) Dit zeker niet thuis hoorde in Algemene Info
B) Ik geen enkel forum vind die meer past bij deze thread

dr.luv
7 juli 2007, 15:31
Moved naar vrije tijd & lifestyle omdat:

A) Dit zeker niet thuis hoorde in Algemene Info
B) Ik geen enkel forum vind die meer past bij deze thread

geen probleem ;)

ChunWai.
7 juli 2007, 17:31
de halve media markt leegkopen wss

Met €25.000?:p Daarmee ga ik een nieuwe droogkast ofzo mee kopen (hebben we nodig)

Flipkikker
7 juli 2007, 17:41
Moest ik meedoen (te lui atm), en dan al winnen

Dan koopk 2x 30" schermen, een mac, een plasma en nog wa stuff :)

Spectre
7 juli 2007, 17:44
moogt maar ene keer hetzelfde kopen :evil:

- Shitload aan dvd's
- mega-tv
- laptop
- gamez
- consoles
- surround setje
- MP3-speler
- HDD
- ....

freeza
7 juli 2007, 18:15
ehm alle mogelijke mp3 spelers, gsms, consoles, pc's, laptops, tv's etc om die dan direct weer te verkopen. Kheb nie echt nood aan overbodige luxe.

kil911ler
7 juli 2007, 19:11
Pfff... €25.000

Geef mij €1500 ofzo en kzin al content :unsure:

dr.luv
7 juli 2007, 23:02
Pfff... €25.000

Geef mij €1500 ofzo en kzin al content :unsure:

eens je die wedstrijd gewonnen hebt en in die winkel staat zal je wel snel die 25000€ opdoen ;)

ik denk dat'k in elk rek wel iets zou vinden

de wedstrijd is nu bijna voorbij, mensen die deelnamen
wat gaven julie in als schiftingsvraag ?

Mr.Radiohead
8 juli 2007, 12:20
2u05min3sec - gwn stomme gok:p

gij?

Stimpy
8 juli 2007, 14:23
2 uur en 50 min ongeveer

dr.luv
8 juli 2007, 14:28
ik heb met enkele routeplanners 3u15minuten uitgekomen
en dan voor elke familielid heb ik 5 minuten bijgerekent.

morgen weten we meer :)

Account3of7
8 juli 2007, 15:43
nadien heb ik heel precies de schiftingsvraag berekent.
[/B]

Kheb het ook berekend met routeplanners, maar heel precies is dat toch niet, aangezien er altijd een ongeval kan gebeurd zijn.

Ik zou kopen: Fototoestel, laptop, PC, mp3-speler, gsm, dvd-boxen, printer, Inktcartridges, ...

chosen1
8 juli 2007, 16:31
wat ik zou kopen:
-die grootste plasma van 9999€ (LCD is er ook maar die kost 19999€ voor bijna hetzelfde formaat)
-dan zou ik nog een nieuw navigatiesysteem kopen (kheb gemerkt dat mijn pa zijn PDA ongelooflijk traag is tov andere systemen)
-eventueel laptop (alhoewel ze bij de mediamarkt precies geen echt sterke laptops hebben
-ipod 80GB (mijn 30GB wordt te klein)
-eventueel PS3 voor mijn neefke (als ik dieje mee neem naar mijn kot dan loopt het verkeerd af denk ik:p)
-2 draaitafels + mixer + boxen enz
-nieuwe gsm
-overblijvende bedrag spenderen aan kleine dingen zoals cd's en dvd's enz

*edit* die tv's staan in dozen in de opslagplaats en die dozen zijn fucking gigantisch dus da valt al uit de boot zeker? :unsure:

Blaaaa
8 juli 2007, 17:09
*edit* die tv's staan in dozen in de opslagplaats en die dozen zijn fucking gigantisch dus da valt al uit de boot zeker? :unsure:

bij de regels van de wedstrijd sta da als er iets uit het magazijn moet komen, da ge een bonneke kunt vragen ofzo, dus da lijkt me wel in orde dan :)

Ik zou iig ook al zeker een mooi tvke kopen en een surround systemke..
mss pc-onderdelen voor zover da ga in mediamarkt?)
Nen berg DVDs, nen nieuwe gsm, een mooi fototoestelleke.. euhm..
der is zoveel dak wel wil hebben van de mediamarkt :D...

chosen1
8 juli 2007, 17:37
kheb juist is gekeken wat ik allemaal zou kopen en de prijzen opgeteld!

de grootste hap uit mijn budget is ne TV van 9999€ :p + eventueel ne ambilight tv (ook niet al te klein uiteraard)
dan o.a. nog vista ultimate (altijd handig als ge zo'n doos hebt :p), navigatiesysteem enz

eigenlijk de dinge die ik hierboven al had gezegd!

Pred
8 juli 2007, 17:52
een half uur is wel weinig hé :s

dr.luv
8 juli 2007, 18:02

als je echt weet wat je wil hebben, zoals de meeste hier heb je dat direkt
gewoon zorgen dat je niet teveel hebt, maar dat lijkt me zeer moeilijk :lol:

chosen1
8 juli 2007, 18:13
als je echt weet wat je wil hebben, zoals de meeste hier heb je dat direkt
gewoon zorgen dat je niet teveel hebt, maar dat lijkt me zeer moeilijk :lol:

bwa ik heb juist uitgeteld en ik heb opt einde echt shit moete bijkiezen om genoeg te spenderen e:p

ne Wii, ne PS3, XB360 en dan 500€ aan spellekes voor elk :unsure:

gewoon mee ronde getallen tellen en als ge opt einde nog veel moet op doen moet ge gewoon nog ne tv gaan halen :p

*edit* als iemand van ons wint dan mag em altijd ne PS3 aan mij geven als ge toch nie weet wat kopen :p

virtualdude
8 juli 2007, 19:51
ik heb me zoiezo vergist kwa tijdstip :D

nu ja ik zou een beetje vanalles nemen veel om door te verkopen.
Maar een zeer dure tv zou ik zeker niet nemen.

h0pje
8 juli 2007, 20:05
-xbox 360
-hoop spellekes
-hoop dvd's
-laptop
-gsm
-GPS

en als der dan nog over is kijk ik voor iets HEEL duur :p

chosen1
8 juli 2007, 20:19
-xbox 360
-hoop spellekes
-hoop dvd's
-laptop
-gsm
-GPS

en als der dan nog over is kijk ik voor iets HEEL duur :p

het duurste in de mediamarkt is bij mijn weten een gigantische LCD TV (15999€ ofzo)

dr.luv
8 juli 2007, 20:24
het duurste in de mediamarkt is bij mijn weten een gigantische LCD TV (15999€ ofzo)

ik zou die van 9999€ nemen, die andere graakt toch niet in mijn studio

Schummi88
8 juli 2007, 20:32
alles moet zich in de kassazone bevinden, allemaal goed en wel maar ik zie mij nog geen koelkast naar die zone brengen ze :p

dr.luv
8 juli 2007, 20:34
alles moet zich in de kassazone bevinden, allemaal goed en wel maar ik zie mij nog geen koelkast naar die zone brengen ze :p

zoals eerder al vermeld is, je kan een kaartje pakken dacht ik als dit uit de stock moet komen ( frigo,wasmachine, en al die andere shizzle )

h0pje
8 juli 2007, 21:21
Ik vraag mij iets af: hebben mensen die een grote Media Markt opgegeven hebben geen voordeel wanneer ze winnen?
Bv. de Media Markt in Roeselare is kleiner dan die in Oostende, dus kan ik mij voorstellen dat er ook minder producten in Roeselare aanwezig zijn..
Correct me if I'm wrong, kwas da gewoon aan het bedenken.

dr.luv
8 juli 2007, 21:34
Ik vraag mij iets af: hebben mensen die een grote Media Markt opgegeven hebben geen voordeel wanneer ze winnen?
Bv. de Media Markt in Roeselare is kleiner dan die in Oostende, dus kan ik mij voorstellen dat er ook minder producten in Roeselare aanwezig zijn..

heb daar ook al aan gedacht ;)
maar ik heb geluk dat'k een grote familie heb.
ik heb 7 verschillende mediamarkten aangeduid, zodat ik meer kans heb in het poulesysteem.

het zit in de familie om veel te winnen
nicht heeft onlangs een VW polo cross gewonnen
ik heb reeds gsm, tickets RW en andere prijsjes gewonnen en ooit eens binnengeraakt in Kerstballenspel op Qmusic
't word eens tijd voor het grote werk :D :D

SweetEmmaRose
8 juli 2007, 21:45

Ja eigenlijk wel :)
Dan ben ik blij dat ik meneige in de mediamarkt antwerpen heb aangeduid :)

Wij ware vandaag ook al ant bedenk wa we zoude gaan hale :)
laptop 2000, tv's (50") 7000, ps3 1000, wii 500, spellekes voor alles, pc stuff 2000, vaatwasser 1000, wasmachine 1000, droger 500, dvd's 500, surround 1000, zonnebank 2000, draadloze stofzuiger 1500, camera 3000, gsm 1000, videocamera 500, palm 500

= 25.000 :p

anders nog: duur scheer apparaat 100, bluray 1000, mp3 500, lege dvd's 300,...

dr.luv
8 juli 2007, 21:49
Ja eigenlijk wel :)
Dan ben ik blij dat ik meneige in de mediamarkt antwerpen heb aangeduid :)

Wij ware vandaag ook al ant bedenk wa we zoude gaan hale :)
laptop 2000, tv's (50") 7000, ps3 1000, wii 500, spellekes voor alles, pc stuff 2000, vaatwasser 1000, wasmachine 1000, droger 500, dvd's 500, surround 1000, zonnebank 2000, draadloze stofzuiger 1500, camera 3000, gsm 1000, videocamera 500, palm 500

= 25.000 :p

anders nog: duur scheer apparaat 100, bluray 1000, mp3 500, lege dvd's 300,...

zonnebank :D draadloze stofzuiger :lol:
mooi lijstje emma:)

SweetEmmaRose
8 juli 2007, 21:50
ja seg ge moet iets kopen e :D
en ni zo zonnebank om elke dag onder te gaan e :)
maar handig om te hebbe ipv elke maand te betale.

en die draadloze stofzuiger is gewoon cool :D

klopt die schatting ongeveer? als ge +- het duurste van alles pakt?

dr.luv
8 juli 2007, 21:53
ja seg ge moet iets kopen e :D
en ni zo zonnebank om elke dag onder te gaan e :)
maar handig om te hebbe ipv elke maand te betale.

en die draadloze stofzuiger is gewoon cool :D

ik meende het wel é :)
maar als je wint doe je die stofzuiger eraf voor een cadeau fur mich eh? :p

chosen1
8 juli 2007, 22:04
kdenk da ge goed uw hoofd er zult moeten bijhouden als ge niks van prijzen moogt opschrijven ofzo :p

ik zou gewoon constant mijn voorlopig bedrag roepen en als ik bij de kassa kom elke keer mijn status checken :p

dr.luv
8 juli 2007, 22:05
kdenk da ge goed uw hoofd er zult moeten bijhouden als ge niks van prijzen moogt opschrijven ofzo :p

ik zou gewoon constant mijn voorlopig bedrag roepen en als ik bij de kassa kom elke keer mijn status checken :p

een halfuur voor gewoon dingen in uw kar te smijten is echt ni weinig hoor :ironic:
je moet niet kiezen hé :p gewoon het duurste

EternalSilence
8 juli 2007, 22:15
een halfuur voor gewoon dingen in uw kar te smijten is echt ni weinig hoor :ironic:
je moet niet kiezen hé :p gewoon het duurste

hoe ga je nu een hele zonnebank in je kar smijten?? :unsure:

epsilon
8 juli 2007, 22:15

Ik veronderstel dat je wel op voorhand verwittigd wordt al je gewonnen hebt, kun je al es gaan kijken op voorhand. :p

dr.luv
8 juli 2007, 22:35
nog eens.. grote dingen die in de stock liggen moet je gewoon kaartje pakken fzoiet
en morgen vanaf 19h worden de winnaars bekendgemaakt;)

sparco
8 juli 2007, 22:49
Op de valreep nog meegedaan, als ik win ga ik me toch vanalles kopen voor een home cinematje. :p En moest ik dan nog geld overhebben wat huishoudelijke dingens enzo...

dr.luv
8 juli 2007, 23:09
Op de valreep nog meegedaan, als ik win ga ik me toch vanalles kopen voor een home cinematje. :p En moest ik dan nog geld overhebben wat huishoudelijke dingens enzo...

kon je nog meedoen :crazy: ??!

UPDATE : miskeken het was dus zondag

Morre1977
8 juli 2007, 23:42
was de wedstrijd compleet uit het oog verloren, ook nog meegedaan op de valreep. Tijd dat de auto erover doet door den dag 14700 seconden oftewel 4 uur en 5 minuten. beetje overdreven met de tijd maar das misschien de enige kans om niet tussen de grote hoop ( 2 a 3u ) te zitten. Nu hopen op regen, veel verkeer en ne trage voet :)

Wat ik zou kopen ... hmm ...

* HD tv, moet nog zien welke. te groot hoeft niet.
* HD videocamera
* EOS 400 D camera en wat lenzen
* Laptop
* tft schermke bij voor pc
* PS3 met games
* Ipod
* Bluray speler
* Schotelantenne en Tv Vlaanderen Abbo
* huishoudstuff ( wasmachine, droogkast, oven, amerikaanse koelkast )

goh, ik krijg ze wel op zunne :)

SweetEmmaRose
9 juli 2007, 01:08
Ja ge moogt niks meepakken van lijstje ofzo
Winnaars zijn morge 9juli 19u bekend (op site en verwittigd door MM)
Het winkelen zelf is van 10juli 10u tot 15juli 18u

Probleem :p Ik zit vanaf vrijdag in Zweden, maar ik denk wel da mijn mama voor 25000€ wil terugrijden :D

Wij hadden 11279 en 11383 geraden.

Als ge op het einde het bedrag van 25000 overschrijdt, valt het duurste product weg :p

Gaan ze de winkel sluiten voor de wedstrijd? Want er wordt maar 1 kassa open gehouden speciaal voor de winnaar...

De 10 andere 'winnaars' krijgen een cd pakket twv 350 wat nogal zwak ik vind ik. Niemand luistert naar cd's, dus nuttig is het ni, en ook ni doorverkoopbaar (wat duuuh de bedoeling is). Ge moogt ook de cd's ni zelf kieze ws.

Pred
9 juli 2007, 10:41
De 10 andere 'winnaars' krijgen een cd pakket twv 350 wat nogal zwak ik vind ik. Niemand luistert naar cd's, dus nuttig is het ni, en ook ni doorverkoopbaar (wat duuuh de bedoeling is). Ge moogt ook de cd's ni zelf kieze ws.

:wtf: :doh: :lol:

dr.luv
9 juli 2007, 10:49
Ja ge moogt niks meepakken van lijstje ofzo
Winnaars zijn morge 9juli 19u bekend (op site en verwittigd door MM)
Het winkelen zelf is van 10juli 10u tot 15juli 18u

Probleem :p Ik zit vanaf vrijdag in Zweden, maar ik denk wel da mijn mama voor 25000€ wil terugrijden :D

Wij hadden 11279 en 11383 geraden.

Als ge op het einde het bedrag van 25000 overschrijdt, valt het duurste product weg :p

Gaan ze de winkel sluiten voor de wedstrijd? Want er wordt maar 1 kassa open gehouden speciaal voor de winnaar...

mijn geraden nummers zijn: 11100 11250 12120 12870 13513 13112
we mogen er niet teveel op hopen, maar ik zou al blij zijn met die 2de prijs.
ook al gaan da domme cd's zijn :p

SweetEmmaRose
9 juli 2007, 14:29
:wtf: :doh: :lol:

Wij hebben hier thuis geen cd's of cd spelers meer ze.
En ken nog genoeg mensen die nooooooit een cd insteken.

MonkeyPenis
9 juli 2007, 14:38
djeezes, veralgemeen nog harder, geen cd's...
sorry da gij dan geen enkele muziekliefhebber kent die een beetje respect heeft voor zen artieste. De waarde van het origineel is toch wa meer als zon lelijk gekopieerd ding of een bestandeke op uwe pc ze

Negreanu
9 juli 2007, 14:39
sorry da gij dan geen enkele muziekliefhebber kent die een beetje respect heeft voor zen artieste. De waarde van het origineel is toch wa meer als zon lelijk gekopieerd ding of een bestandeke op uwe pc ze

Het is niet omdat ik geen 1 cd heb, dat ik geen cd koop é :) Ik koop liever een cd of liedjes online om dan op mn mp3 te zwieren... Dus jouw veralgemening is ook niet correct ;)

dr.luv
9 juli 2007, 15:08

ik heb meer cd's dan je zou denken, maar niet van het soort dat mediamarkt naar uw hoofd zal smijten wrs.. maar ze mogen me gerust alle cd's van Pearl jam, sonic youth, my morning jacket etc etc geven ;) maar je zal blij mogen zijn met marco borsate en de andere shizzle.. dat bedoelde ik

[EZ]
9 juli 2007, 15:12
Dan komde daar hijgend aan de kassa:
+ Dat is dan 25.000 €
- Jama, 't was gratis e
+ Ok, plus BTW is dat 30.000 €, u moet dus nog 5000 € opleggen
- :eek: *klets, op de grond*

:p

CP-RB2H
9 juli 2007, 15:18

triest....

MonkeyPenis
9 juli 2007, 15:25
khadet ook tegen sweetemmarose... en als ge zelf cd's moogt kieze zouk toch e gat in de lucht springe want mediamarkt heeft toch heel wa cd's hoor a la millionaire, deus, stooges, radiohead, eels, ...

dr.luv
9 juli 2007, 17:23
khadet ook tegen sweetemmarose... en als ge zelf cd's moogt kieze zouk toch e gat in de lucht springe want mediamarkt heeft toch heel wa cd's hoor a la millionaire, deus, stooges, radiohead, eels, ...

maar je mag ze niet kiezen ;)

Conqie
9 juli 2007, 17:25
nuja, rommelmarkt dan ^^

DarkEminence
9 juli 2007, 18:42
doeme te laat :(

dr.luv
9 juli 2007, 19:08
ok, normaal zou binnen de komende uren volgens de regels van het spel winnaars bekend gemaakt worden..
hopelijk zo snel mogelijk want ik kben wel een curieus hoelang die man daar over gereden heeft :D :D

chosen1
9 juli 2007, 19:20
och doe allemaal maar geen moeite want ik zal wrs wel gewonnen zijn :cool:

dr.luv
9 juli 2007, 19:22
och doe allemaal maar geen moeite want ik zal wrs wel gewonnen zijn :cool:

als je zo verzekert ben van je stuk, mag je wel een draadloze stofzuiger aan emma geven :lol:

Wesdude
9 juli 2007, 20:02
tzal weer niks worden voor den deze :sop: kheb ooit is 500 frank gewonnen bij nen tombola en voor de rest heb ik in men leven nog nooit iets gewonne :$ :D

Om 19 uur vandaag werde toch de winnaars bekend gemaakt hé?

dr.luv
9 juli 2007, 20:03
tzal weer niks worden voor den deze :sop: kheb ooit is 500 frank gewonnen bij nen tombola en voor de rest heb ik in men leven nog nooit iets gewonne :$ :D

alles in het totaal heb ik 250+75*2+fittnes kaart gewonnen :)

h0pje
9 juli 2007, 20:14
Ik ooit eens een gratis game voor de PS2 bij de Maks! gewonnen en ik ben hen nog altijd eeuwig dankbaar! :lol:
Hmm de winnaars zouden binnenkort bekend moeten worden, zou wl nice zijn moest het iemand van het forum zijn!
psssst, ik koop die xbox 360 die ge meepakt zonder problemen over;)

Schummi88
9 juli 2007, 20:15
Heb al vanalles gewonnen

Xbox
PS2
games voor PS, PS2, Xbox, PC & Xbox360
DVD's
CD's
.....

maar wrs zal het niet mogen zijn bij deze wedstrijd, al hoop ik van wel :p

chosen1
9 juli 2007, 20:17
ik heb al eens 270€ bij een belspel gewonnen :p kwas wel nog net geen 18 dus twas gokken naar de geboortedatum van mijn pa :p en kzat er nie zover af :p

dr.luv
9 juli 2007, 20:18
ik heb al eens 270€ bij een belspel gewonnen :p kwas wel nog net geen 18 dus twas gokken naar de geboortedatum van mijn pa :p en kzat er nie zover af :p

heb je da toen gekregen ?

Account3of7
9 juli 2007, 20:22
De wedstrijd is afgelopen!

Binnen enkele dagen kan je hier de winnaars van de wedstrijd terugvinden...

Zal precies nog even duren dan. Kheb nog niet veel waardevolle dingen gewonnen. 2 x 30 euro met de lotto, dvds met HLN, boeken met het nieuwsblad, een dvd van Eminem met stubru, een doos chocolade van Kim Clijsters met het nieuwsblad en een boek gewonnen met een tekenwedstrijd.

Oh, en ook eens een berichtje van Matthew Bellamy op mijn voicemail :p

chosen1
9 juli 2007, 20:22
heb je da toen gekregen ?

tuurlijk ik speelde vanaf het begin mijn pa :p

ze bellen u terug, ge zegt uw naam ge doe kiest wa ballen (in dieje tijd nog) en ik had het maximum bedrag da ge kon halen buiten dan 3 sterren:p

dan werd ik efkes aan de lijn gehouden en vroegen ze mijn gegevens (khad geen idee wanneer mijn pa jarig is dus da heb ik moeten gokken en zijn geboortejaar heb ik vlug uitgeteld :p

achteraf ontdekt da ik ma 7 dagen ernaast zat :p 21 ipv 28 november

dan rekeningnummer moeten geven en nog geen maand later had ik mijn geld :p

dr.luv
9 juli 2007, 20:28
tuurlijk ik speelde vanaf het begin mijn pa :p

ze bellen u terug, ge zegt uw naam ge doe kiest wa ballen (in dieje tijd nog) en ik had het maximum bedrag da ge kon halen buiten dan 3 sterren:p

dan werd ik efkes aan de lijn gehouden en vroegen ze mijn gegevens (khad geen idee wanneer mijn pa jarig is dus da heb ik moeten gokken en zijn geboortejaar heb ik vlug uitgeteld :p

achteraf ontdekt da ik ma 7 dagen ernaast zat :p 21 ipv 28 november

dan rekeningnummer moeten geven en nog geen maand later had ik mijn geld :p

netjes, maar belspelletjes is niet mijn ding
ik doe enkel aan gratis spelletjes mee..
ooit wel eens met 'kerstboomballenspel' van qmusic .. binnengeraakt maar meer niet

dr.luv
9 juli 2007, 20:39
je zou eigenlijk vorige week naar die gerechtsdeurwaarder moeten gebeld hebben en jezelf voordoen als één van de directeurs van de mediamarkt, en is vragen hoe lang hij erover gedaan heeft :p

chosen1
9 juli 2007, 20:42
ging die da nie vandaag rijden?

h0pje
9 juli 2007, 20:44
ging die da nie vandaag rijden?

Da dacht ik eigenlijk ook :)

dr.luv
9 juli 2007, 20:53
ik dacht dat er stond dat hij ging rijden in de week tussen 10u en 18h
dat kan ook vandaag, maar evengoed vorige week geweest zijn eh

Wesdude
9 juli 2007, 20:59
Zal precies nog even duren dan. Kheb nog niet veel waardevolle dingen gewonnen. 2 x 30 euro met de lotto, dvds met HLN, boeken met het nieuwsblad, een dvd van Eminem met stubru, een doos chocolade van Kim Clijsters met het nieuwsblad en een boek gewonnen met een tekenwedstrijd.

Oh, en ook eens een berichtje van Matthew Bellamy op mijn voicemail :p

Het winkele was toch van 10 juli tot 15 juli, zolang kan het nemeer duren dan hé.

SweetEmmaRose
9 juli 2007, 21:06
Mijn bedoeling was ni om te veralgemene bij die cd-toestand.
Cd's zijn gewoon ni echt meer zo gewenst, sommige mensen kiezen daar nog voor, maar bijlange niet iedereen, daarmee da zo'n pakket gewoon nogal stom is.

dr.luv
9 juli 2007, 21:18
Mijn bedoeling was ni om te veralgemene bij die cd-toestand.
Cd's zijn gewoon ni echt meer zo gewenst, sommige mensen kiezen daar nog voor, maar bijlange niet iedereen, daarmee da zo'n pakket gewoon nogal stom is.
ik geef je wel voor een stuk gelijk, wat zijn een pak cd's van laura lynn nu tov die prijs van 25000€ ?! maar als je zelf zou mogen kiezen zou moet ik je dan wel ongelijk geven, voor sommige mensen is dat al een heel mooi cadeau

krisse5844
9 juli 2007, 21:34
Waar blijft de bekendmaking ? Niet dat ik zal winnen maar , vindt het anderzijds wel spannend ... Wat hebben jullie ingevuld qua reistijd ? Ik heb 13.000 ingegeven geloof ik ... Gechecked met mappy en er een kletske bijgedaan ( opstroppingen enzo , mémé die oversteekt :lol: :lol: , ... )

Greetz krisse

P.S Juist is 1000 e gewonnen met zo'n belspel , ja weet kutspelletjes maar was nog voor de tijd dat ze zo lame waren in het veranderen van antwoorden en onbestaande / onverklaarbare antwoorden toch normaal vinden ... En jaja 2 weken later 1000 e 's rijker ( inmiddels al lang opgesoepeerd aan massa's shizzle :/ )

dr.luv
9 juli 2007, 22:09
ik denk dat het niet meer voor vandaag zal zijn, waarschijnlijk morgen of overmorgen

SweetEmmaRose
9 juli 2007, 22:51
idd, de link werkt niet.

Ja voor enkele mensen is zo'n cd pakket wel de moeite ok, maar voor mij nu echt ni :p en da bedoelde ik :)

dr.luv
9 juli 2007, 22:55
idd, de link werkt niet.

Ja voor enkele mensen is zo'n cd pakket wel de moeite ok, maar voor mij nu echt ni :p en da bedoelde ik :)

sensuele Emma :) niemand neemt u iets kwalijk :p

SweetEmmaRose
10 juli 2007, 01:33
sensuele Emma :) niemand neemt u iets kwalijk :p

jawel, genoeg comments op gegeven :p
anders zou ik meneige ni probere verdedige

dr.luv
10 juli 2007, 13:34
pff wanneer gaan ze de winnaar bekendmaken, moet toch altijd zo lang duren hé :(

chosen1
10 juli 2007, 13:39
pff wanneer gaan ze de winnaar bekendmaken, moet toch altijd zo lang duren hé :(

och kheb mijne gsmnummer gegeve dus ze zullen wel bellen sewwes :sop:

dr.luv
10 juli 2007, 13:56
och kheb mijne gsmnummer gegeve dus ze zullen wel bellen sewwes :sop:

haha you wish :rofl:

SweetEmmaRose
10 juli 2007, 13:58
Ik wil winnen :(
Nee eigenlijk zou ik liever hebbe da mijn vriend wint, ik kan die stress van alles te kopen ni aan :D

dr.luv
10 juli 2007, 14:03
Ik wil winnen :(
Nee eigenlijk zou ik liever hebbe da mijn vriend wint, ik kan die stress van alles te kopen ni aan :D

haha, als jij wint kom'k u tegenwerken! haal ik zo stiekem alles uit je karretje :D

chosen1
10 juli 2007, 14:11
als ik win dan ga ik op voorhand eerst al is alle prijzen checken en een lijstje maken en mijn route uitstippelen (tis er over ja ma kheb veel dingen die ik nog wel zou willen hebben :p)

er staat ook in het reglement dat ge de items zelf mee naar huis moet nemen! dus al dan zou ik toch al een bestelbus nodig hebben om de doos van mijne superplasma te vervoeren :p

dr.luv
10 juli 2007, 14:15
als ik win dan ga ik op voorhand eerst al is alle prijzen checken en een lijstje maken en mijn route uitstippelen (tis er over ja ma kheb veel dingen die ik nog wel zou willen hebben :p)

er staat ook in het reglement dat ge de items zelf mee naar huis moet nemen! dus al dan zou ik toch al een bestelbus nodig hebben om de doos van mijne superplasma te vervoeren :p

'zegt de man die straks jaloers gaat zijn'

chosen1
10 juli 2007, 14:27
'zegt de man die straks jaloers gaat zijn'

op wie? mezelf? :unsure:

dr.luv
10 juli 2007, 15:00
op wie? mezelf? :unsure:

nu word ik wel heel curieus :(

h0pje
10 juli 2007, 15:03
Telefoon!:D

EDIT: Nee ik wens geen digital TV en ook geen interesse in de goedkopere digibox :sop:

Wesdude
10 juli 2007, 15:03
Allez man krijg hie net telefoon op mijn gsm, onbekend nummer ik zo nee :eek: was het verkeerd verbonden :sop:

dr.luv
10 juli 2007, 15:14
ik daarnet ook op de vaste telefoon waar ik mijn broers heb ingeschreven
was het wel onze pa ni zeker ?! :)

Wesdude
10 juli 2007, 15:38
Nog nooit in mijn leven zoveel telefoon gehad als vandaag :D en nooit de juiste beller

dr.luv
10 juli 2007, 16:11
ze gaan het normaal toch op hun site zetten..
daar krijg ik het nu van hé.. wedstrijden die te lang aanslepen :angry:

Wesdude
10 juli 2007, 17:35
Waarschijnlijk gaat het weer een stille dood sterven zonder dat we ooit weten wie gewonne heeft :(

dr.luv
10 juli 2007, 18:50
Waarschijnlijk gaat het weer een stille dood sterven zonder dat we ooit weten wie gewonne heeft :(

tzou niet de eerste keer zijn
coca cola is daar heel goed in :p

krisse5844
10 juli 2007, 20:02
Shit er niet bij !!!!

http://www.piratesofthefestivals.be/index.php

De winnende Piraten zijn...

Tân Khuc sleept de hoofdprijs in de wacht!

De winnaars van de CD-paketten zijn:

Fabrice De Blauwe
Thomas Vinck

Emilie Chevalier
Katrien Deschepper

Dimitri Bertrand
Tom Timmerman

Fabrice Ackermans
Kim Toye

Stéphanie Van Obbergen
Julie Devlaminck

De winnaars worden zo spoedig mogelijk gecontacteerd!

Weer zo'ne ***** die gewonnen heeft ( check naam ) :doh: :doh: :doh:

chosen1
10 juli 2007, 20:05
kzat er wel dicht bij met mijn 11773

Schummi88
10 juli 2007, 20:17
lol, ik had 11730. Kon diejen deurwaarder nu geen 27s sneller aankomen :p

ChunWai.
10 juli 2007, 20:24
Tân Khuc? o,O

Wesdude
10 juli 2007, 20:25
:lol: zal toch geen verzonnen naam zijn. Allez dieje giet een fijn half uurke tegenmoet.

dr.luv
10 juli 2007, 23:22
ik had 11100 en 11250.. zat er ng redelijk dicht bij :cry:

SweetEmmaRose
10 juli 2007, 23:31
Godverdoeme ni gewonne :(

dr.luv
10 juli 2007, 23:32
potverdoeme ni gewonne :(

luvieh de verbeteraar

SweetEmmaRose
11 juli 2007, 14:59