PDA

Volledige versie bekijken : Warhammer (40.000) boeken

EvilTwin
6 juli 2007, 15:49
Hallo,

Klein vraagje : Weet er iemand een goeie winkel, al dan niet online, hier ergens in België waar ik aan Warhammer boeken kan raken? Ik ben eerlijkgezegd aan verslingerd geraakt sinds "The Mark of Chaos" (bij de special edition zat een gratis boek bij). Het mogen ook Warhammer 40.000 boeken zijn, maakt niet uit.

Ik heb al zitten googelen, maar ik kan niet zo direct iets vinden.

Edit : ik weet dat ik ze op www.blacklibrary.com kan te pakken krijgen, maar ik zoek eerst liefst eens iets binnenlands, al ist maar om de verzendingskosten te drukken.

Thx!

pamperke
6 juli 2007, 16:50
Ge kunt hier (http://www.strips-hermelijn-games.be/) misschien eens gaan horen. Hun website vermeldt enkel strips en spellen, maar misschien kunnen ze je daar aan warhammer boeken helpen (of verder doorverwijzen)

Deus ex Machina
6 juli 2007, 17:42
indertijd kon je die kopen in de lonely mountain in gent, maar die is nu failliet

mssn es gaan kijken in de andere fillialen in antwerpen en kortrijk? dacht ik

Bubbling Zombie
6 juli 2007, 17:48
Red dragon bedoelt de meneer boven mij. Je kan altijd ook eens kijken op play.com, die hebben geen leveringskosten.

bloodoo
6 juli 2007, 18:02
is die winkel met al die warhammer stukjes en figuren en andere spelen in de buurt van de overpoort failliet?

EvilTwin
6 juli 2007, 18:52
Ok, thx guys. Ne keer gaan loeren zie :)

Edit : heb er een karrevracht gevonden op amazon.co.uk aan goeie prijzen. En ook zonder verzending.

Deus ex Machina
7 juli 2007, 18:30
is die winkel met al die warhammer stukjes en figuren en andere spelen in de buurt van de overpoort failliet?

blijkbaar

en idd red dragon toys

ironhorn
7 juli 2007, 19:46
of via proxis (die gaan zelf via amazon dacht ik, maar hier kan je ook met overschrijving betalen)

Dr. Muerte
7 april 2009, 13:07
Sorry voor de thread bump... Ik ben helemaal niet bekend met de Warhammer/Warhammer 40k-wereld, maar ik heb zo het gevoel dat dit wel 'my kinda bag' is. Het probleem is dat 'k dus een complete Warhammer-leek ben. Welke boeken zijn gemakkelijk te begrijpen zonder achtergrondkennis van rassen, personages, taalgebruik, etc? Ik heb gelezen dat The Founding (bestaat uit drie verhalen: 'First and Only', 'Ghost Maker' en 'Necropolis' van de Gaunt's Ghosts reeks) een goed boek is om de eerste stap in de Warhammer-wereld te zetten. Nog betere/andere boeken die gemakkelijk te lezen zijn zonder WH-kennis?

EDIT: btw bestaan deze boeken enkel in pocket formaat? :(

Teknoman
9 april 2009, 00:27
Free delivery worldwide on all books from The Book Depository (http://www.thebookdepository.com) al eens bezocht?

Echt een aanrader om boeken te kopen, zeer goedkoop (meestal zelfs goedkoper dan amazon) en ze versturen gratis wereldwijd. Ik heb er zelf al een aantal boeken gekocht en die zijn telkens in perfecte staat aangekomen.

DGEN
9 april 2009, 00:32
Ik heb er hier een paar liggen...
Gekocht in de selexyz te Rotterdam (niet in jouw directe omgeving :p )
Een degelijke boeken keten - of hoe je dat ook noemt - zal ze wel hebben :)

GMotha
9 april 2009, 10:28
Welke boeken zijn gemakkelijk te begrijpen zonder achtergrondkennis van rassen, personages, taalgebruik, etc? Voor de makkelijkheid kunt ge eerst even de rulebook aanschaffen waar de basis in uitgelegd staat. Verder zijn de "horus heresy" boeken blijkbaar een must-have voor een 40k liefhebber.

Ik heb ze zelf wel niet gelezen.

briambo
9 april 2009, 12:10
Ik zoek ook al geruime tijd naar boeken, maar ik dacht dat ik ergens op het forum van Black Library gelezen had dat daar ook geen verzendingskosten waren...ik kan natuurlijk mislezen hebben.

edit: om te beginnen zou je, voor WH40k allesinds, het best beginnen met de Horus Heresy boeken.

Dr. Muerte
9 april 2009, 12:13
Voor de makkelijkheid kunt ge eerst even de rulebook aanschaffen waar de basis in uitgelegd staat. Verder zijn de "horus heresy" boeken blijkbaar een must-have voor een 40k liefhebber.

Ik heb ze zelf wel niet gelezen.

Mja, ik ga echt wel niet zo'n rulebook kopen om gewoon mee te kunnen met het verhaal hoor, da's volgens mij niet nodig.
Ik heb ook al gezien dat die Horus Heresy-reeks idd wel een aanrader is, maar heb een beetje schrik dat 'k de essentie niet zou vatten omdat 'k verre van bekend en met Warhammer 40k.

Ah well, ben maar op wa klantenreviews afgegaan hen 'k heb dan maar The Founding (drie eerste verhalen van de Gaunt's Ghosts-reeks) op Play besteld. Da is naar 't schijnt wel een goed 'instapboek'...