PDA

Volledige versie bekijken : Turkije - Deel 1

Pagina's : [1] 2

TrickY.
4 juli 2007, 18:03
Hoi iedereen,

In September gaan we met een bendeke maten naar Turkije (Bodrum).
Nu, we zouden graag een deftig hotel hebben in de buurt van de grootste openluchtdiscotheek van Europa, Halikarnas in Bodrum.

Zijn er mensen die hier iets over kunnen vertellen?

MVG

TrickY.
5 juli 2007, 14:12
Is er hier nu nog niemand naar die discotheek geweest? :p

't Is omdat we morgen zouden boeken..

Arifiene
5 juli 2007, 18:28
Meeste mensen boeken hun vakantie dan ook niet op basis van de lokale discotheken :p

TrickY.
5 juli 2007, 18:53
Meeste mensen boeken hun vakantie dan ook niet op basis van de lokale discotheken :p

Mja niet dat het de enige doorslaggevende factor is, maar toch een belangrijke. :)

SilentSpring
5 juli 2007, 19:26
lol, ik ben daar geweest in de paasvakantie, en niks over dienen disco gehoord.
Wij zaten in Wow Bodrum Resort, in Gümbet, vlak naast Bodrum zelf.

Als die disco in het centrum van Bodrum is dan is de Wow wel nogal veraf.

Grayfox
18 juli 2007, 10:40
lol, lokale discotheken? halikarnas is de grootste discotheek van europa en de 2de grootste ter wereld, als je naar bodrum gaat moet je zeker daar naar toe gaan en alle de beste danscafes in bodrum liggen ook allemaal rond die discotheek..

anyway, ik kom net terug van bodrum, ons hotel was in gumbet, niet in bodrum zelf, en het is zeker de moeite om te zorgen dat je in een hotel zit dat wel degelijk in bodrum centrum ligt, anders moet je telkens de bus (dolmus zoals ze dat daar noemen) pakken naar bodrum voor 1euro. ook de kleren etc zijn veel goedkoper in bodrum dan gumbet, de dorpjes zoals gumbet die vlakbij bodrum liggen zijn puur toeristisch en alles is veel duurder dan bodrum centrum.

over halikarnas zelf... mag je zeker niet missen ^^ en ik snap ni hoe ge in bodrum of gumbet geweest kan zijn zonder iets gehoord te hebben van halikarnas, worden constant flyers van uitgedeeld en er hangen overal posters :p

Breznik
18 juli 2007, 11:38
Ik ben nu net 4 dagen terug in België zoals Grayfox zat ik ook in een stadje(Turgutreis) zoon 15 km van Bodrum maar vanuit ons hotel gingen praktisch elke avond bussen naar Bodrum.

Ik zat daar in hotel La Blanche, dat nog maar 1 jaar open is en daarom nog relatief lage prijzen heeft het kwam overeen met een 70 euro per dag voor all-in met dag en nacht eten en drinken (volgend jaar zullen die prijzen zwaar stijgen).

Kga u wel eerlijk zeggen de grootste teleurstelling van mijn reis was toch wel Halikarnas we stonden daar met ons groepje studenten en zodra ze de schuimkannonen aanzetten kregen de Turken daar losse handjes en konden ze het niet laten om het vrouwelijke deel van onze groep te betasten, uiteindelijk stonden we op het randje van een vechtpartij maar gelukkig waren we nuchter genoeg om het dan maar af te trappen.

Halikarnas is een mooie locatie en veel show maar ik heb daar in Bodrum 100x betere feesjes meegemaakt.

Anyway het was echt een droom vakantie, prachtig hotel stralend weer en veel beleefd en gefeest ik zou me geen betere vakantiebestemming kunnen bedenken en het zit er dik in dat ik volgend jaar gewoon terug naar Bodrum ga :).

TrickY.
26 juli 2007, 02:58
We hebben dus hotel Mavi geboekt op 1km van het centrum van Bodrum.

Twee heel uiteenlopende reacties van Halikarnas zo te zien, we zullen het dan maar zelf es gaan bezien hé :p

^MystiQ
26 juli 2007, 18:16
Tziet er ook maar een droeve bedoening uit idd :)

Sk8erMatty
26 juli 2007, 22:02
ik ga ook naar Turkijje :D, ma 'k zit wel iets van een 250km van Bodrum lol

TrickY.
26 juli 2007, 23:27
Tziet er ook maar een droeve bedoening uit idd :)

Verklaar uw nader? :)

Dr_pimpie
28 juli 2007, 00:26
ik ben ook in halikarnas geweest in de maand september. Vond dat er niet veel volk was en dat het belachelijk duur was voor wat je maar kreeg. Heb mij veel beter geamuseerd in een lokale bar "White House". halve liters aan 3€ vond k ook nog schappelijk;)

TrickY.
30 juli 2007, 16:08
ik ben ook in halikarnas geweest in de maand september. Vond dat er niet veel volk was en dat het belachelijk duur was voor wat je maar kreeg. Heb mij veel beter geamuseerd in een lokale bar "White House". halve liters aan 3€ vond k ook nog schappelijk;)

Moet je iedere avond entree betalen of kunt ge ook een "lidkaart" krijgen voor de hele week? Wat verstaan we dan onder "belachelijk duur"? €2 de pint ofzo?

hey69
30 juli 2007, 23:48
ik ben al 10 keer in bodrum geweest, 2 of 3 keer naar halikarnas geweest. ik vind t maar beetje overroepen. je hebt veel betere kleinere clubs overal int stad. Ik vond zelfs gumbet (dat naast bodrum ligt) zeker ook wel beestig om uit te gaan.
Bon ik ben dan ook geen 20 meer, waarschijnlijk hebben jullie hier andere smaken :p .
er is dagelijks een thema avond . Inkom is vrij duur .rond de 20euro dacht ik, maar je krijgt er wel een drank bonneke bij. ne cola kost aan een teras aan zee overdag al minstens 2.5 euro dus da zal der zekers wel over gaan want ik herriner t me nie meer goe. (ik drink dan ook geen cola hé :p)

morgen naar Kusadasi voor de eerste keer, ben eens benieuwd

Arifiene
31 juli 2007, 10:22
lol, lokale discotheken? halikarnas is de grootste discotheek van europa en de 2de grootste ter wereld, als je naar bodrum gaat moet je zeker daar naar toe gaan en alle de beste danscafes in bodrum liggen ook allemaal rond die discotheek..

anyway, ik kom net terug van bodrum, ons hotel was in gumbet, niet in bodrum zelf, en het is zeker de moeite om te zorgen dat je in een hotel zit dat wel degelijk in bodrum centrum ligt, anders moet je telkens de bus (dolmus zoals ze dat daar noemen) pakken naar bodrum voor 1euro. ook de kleren etc zijn veel goedkoper in bodrum dan gumbet, de dorpjes zoals gumbet die vlakbij bodrum liggen zijn puur toeristisch en alles is veel duurder dan bodrum centrum.

over halikarnas zelf... mag je zeker niet missen ^^ en ik snap ni hoe ge in bodrum of gumbet geweest kan zijn zonder iets gehoord te hebben van halikarnas, worden constant flyers van uitgedeeld en er hangen overal posters :p
ok, ik zal het anders formuleren:
niet iedereen boekt op basis van EEN discotheek ;)

hey69
31 juli 2007, 11:12
is nie de grootste of een van de grootste..

Arifiene
31 juli 2007, 20:16
is nie de grootste of een van de grootste..

mij kanet ni schelen hoe groot em is, ik boek gene vakantie om te zuipen, da kannek hier ook ;)

PapaGanz
1 augustus 2007, 12:05
't Is ook maar zielig als je naar een discotheek gaat om te zuipen.

TrickY.
1 augustus 2007, 14:26
Hmm toch geen zin om daar iedere avond €20 neer te leggen, zal wss maar éénmalig worden dus.

Arifiene
1 augustus 2007, 20:59
't Is ook maar zielig als je naar een discotheek gaat om te zuipen.

Ok, stel dat we in de veronderstelling zijn dat al de jonge toeristjes (16-25 pak maar) van Belgie enkel naar Turkije/Salou/Lloret etc gaan om daar te dansen (wat de meesten toch ni kunnen/ni leuk vinden) in een discotheek en zeker niet om te zuipen of buitenlandse meisjes binnen te draaien...
Dan nog zou ik geen vakantie boeken op basis van welke discotheken er allemaal zijn...
Is er eentje, leuk, dan gaan we, is er geen, nouja, zoeken we iets anders.
20 euro is ook nogal veel imo, zeker als ge dat elke dag moet neertellen.

kiewitcity
1 augustus 2007, 21:08
wie gaat er nu naar turkey ik zie hier al turken genoeg....en als wij op verlof gaan kijken we eerst toch ook of er daar snachts iets te beleven valt om ganse dagen aan e strand te liggen da hoeft voor mij niet...;

zo dokten we in ibiza iedere dag minstens 50 euro aan de inkom alleen met 1 drankbonneke en daar betaald ge u pas blauw bier 5euro sterke ongeveer rond de 15 euro... 7 dagen daar bijna 2000 euro er door.

Arifiene
1 augustus 2007, 21:24
wie gaat er nu naar turkey ik zie hier al turken genoeg....en als wij op verlof gaan kijken we eerst toch ook of er daar snachts iets te beleven valt om ganse dagen aan e strand te liggen da hoeft voor mij niet...;

zo dokten we in ibiza iedere dag minstens 50 euro aan de inkom alleen met 1 drankbonneke en daar betaald ge u pas blauw bier 5euro sterke ongeveer rond de 15 euro... 7 dagen daar bijna 2000 euro er door.

wauw wat een fantastische reply
en 2000 euro in 7 dagen, amai

:ironic:

cultuur, anyone?

SilentSpring
1 augustus 2007, 21:26
Ok, stel dat we in de veronderstelling zijn dat al de jonge toeristjes (16-25 pak maar) van Belgie enkel naar Turkije/Salou/Lloret etc gaan om daar te dansen (wat de meesten toch ni kunnen/ni leuk vinden) in een discotheek en zeker niet om te zuipen of buitenlandse meisjes binnen te draaien...
Dan nog zou ik geen vakantie boeken op basis van welke discotheken er allemaal zijn...
Is er eentje, leuk, dan gaan we, is er geen, nouja, zoeken we iets anders.
20 euro is ook nogal veel imo, zeker als ge dat elke dag moet neertellen.
²
Meestal zit ge daar dan nog eens in een all-in hotel, dus waarom zout ge dan buiten het hotel veel geld gaan afdokken voor drank als't in't hotel zo goed als gratis is.

enneuh, Turken van in Turkije vs Turken in België is een totaal andere wereld.

Dr_pimpie
2 augustus 2007, 13:29
Moet je iedere avond entree betalen of kunt ge ook een "lidkaart" krijgen voor de hele week? Wat verstaan we dan onder "belachelijk duur"? €2 de pint ofzo?

5 a 6 € voor een pint, het was der echt belachelijk duur;)

Toreador
2 augustus 2007, 14:14
een tip: wissel geen geld op de luchthaven ^^

TrickY.
4 augustus 2007, 16:32
5 a 6 € voor een pint, het was der echt belachelijk duur;)

Das inderdaad overdreven...

Gelukkig hebben we inderdaad all-in op ons hotel, eerst daar al goed opwarmen dan :)

Als Halikarnas echt €20 inkom is en €5 of €6 de pint, dan zullen we daar waarschijnlijk maar 1 of 2 keer heengaan. Nuja, genoeg andere dingen in het centrum van Bodrum te doen waarschijnlijk? :)

Tenslotte zijn we ook met een fijne bende, dan bepaal je de sfeer zelf!
Bedankt voor de replys.

een tip: wissel geen geld op de luchthaven ^^

Verklaar je nader?

Dr_pimpie
4 augustus 2007, 17:15
Das inderdaad overdreven...

Gelukkig hebben we inderdaad all-in op ons hotel, eerst daar al goed opwarmen dan :)

Als Halikarnas echt €20 inkom is en €5 of €6 de pint, dan zullen we daar waarschijnlijk maar 1 of 2 keer heengaan. Nuja, genoeg andere dingen in het centrum van Bodrum te doen waarschijnlijk? :)

Tenslotte zijn we ook met een fijne bende, dan bepaal je de sfeer zelf!
Bedankt voor de replys.

Verklaar je nader?

zoals ik al vermeld heb (ik denk): White House was zeker aanrader. Toen ik naar Halikarnas ging was het girlsnight, denk op zondag, liep der vol opgefokte locals en zeer weinig vrouwen. Der was eigenlijk over het algemeen weinig volk:)

PapaGanz
4 augustus 2007, 17:43
Verklaar je nader?

Gewoon een slecht mopje mbt de actualiteit van die man die met een gewone burger geld wisselde en in de gevangenis belandde :)..
In wisselkantoren mag je dus zonder problemen wisselen hoor trikke!

En als je eens sjiek wil eten aan een betaalbare prijs (het eten toch, niet de wijn :p) ga dan naar The Place!
Heel leuk restaurant te midden van die vuile bazaars langs de kust

Oh, niet vergeten dat fake spullen héél erg beboet zullen worden vanaf 1 september in Zaventem

Sk8erMatty
8 augustus 2007, 00:00
Ik ben net terug van Turkije, hotel Lykia World te Fethiye. Man, wat een vakantie ! Is iemand van hier daar ooit al geweest ? We zouden graag nog terug gaan. Je hebt daar echt alles en ik mis het nu echt :(

Sk8erMatty
8 augustus 2007, 00:05
uhu, don't buy fake stuff in turkey :)
'k ben net terug van Turkije en 't was echt sjiek. 'k mis het al :(
kweenie of hier iemand mss Lykia World kent ? :) zullen er wel al een paar geweest zijn denk ik .. is een zeer gekend hotel.

MaXiMo
8 augustus 2007, 11:36
'k Ben daar een jaar of 2/3 geleden naar toe geweest, idd zalig hotel. Lekker eten, drinken, schitterende animatie ('s avonds en aan zwembad), ... 'k Zou ook wel nog eens willen teruggaan :)

Dakantochnie
8 augustus 2007, 13:33
Ofwel maak je er een heel tripreport van met een mooie tekst en foto's, ofwel niets.
Maar als iedereen die op reis is geweest (en dat zal wel zowat het hele forum zijn) deze zomer eventjes komt vertellen dat hij naar daar is geweest en dat het geweldig was, dan gaan we hier nog een hoop spamthreads krijgen.

187(V)URD@
9 augustus 2007, 20:21
Halikarnas was maar vrij pover! Grootste openluchtdiscotheek .... op onze boerenbuiten zijn er openluchtfuiven die groter en beter zijn . . .

Te duur voort geen da ge krijgt.

RaDa
9 augustus 2007, 23:55
Gewoon een slecht mopje mbt de actualiteit van die man die met een gewone burger geld wisselde en in de gevangenis belandde :)..
In wisselkantoren mag je dus zonder problemen wisselen hoor trikke!

En als je eens sjiek wil eten aan een betaalbare prijs (het eten toch, niet de wijn :p) ga dan naar The Place!
Heel leuk restaurant te midden van die vuile bazaars langs de kust

Oh, niet vergeten dat fake spullen héél erg beboet zullen worden vanaf 1 september in Zaventem

1 oktober :)

http://www.ey.be/EYBE/EY_News_Online.nsf/c09babd308608620c125726100360b90/241cee7bfb5c8c5ac125731d0036c5c3?OpenDocument

TrickY.
10 augustus 2007, 19:26
Wat bedoelen ze dan met fake spullen?

Kan je bvb een enorme boete krijgen omdat je een "fake t-shirt van bikkembergs" in turkije gekocht hebt?

GoTTy
10 augustus 2007, 19:40
Kdenk dat veiligst is om gewoon te zorgen dat er niks meer in verpakking zit van spullen die je koopt daar, dan kunnen die da nie weten of dat je dat al mee had van thuis of daar gekocht hebt.

Spieluhr
10 augustus 2007, 22:17
Halikarnas moet je op zaterdag bezoeken. Dan is er vanalles van show in de discotheek zelf + schuim die vanaf een uur of 4 gespoten wordt...

Buiten de zaterdag is het wellicht minder 'de moeite' om te gaan maar toch zou ik zeker nog eens terug gaan moest ik de kans krijgen.

Goeie muziek trouwens ook!

T is wel pokkeduur (6-7€ voor een cola/sprite volgens dat ik me nog herinner), dus maak dat je van voordien al wat tipsy bent hé.

SilentSpring
11 augustus 2007, 14:47
Kdenk dat veiligst is om gewoon te zorgen dat er niks meer in verpakking zit van spullen die je koopt daar, dan kunnen die da nie weten of dat je dat al mee had van thuis of daar gekocht hebt.

².

Tips die de reisleiders normaal ook wel geven:

Alles uit de verpakking halen, alle kaartjes enzo eraf knippen.
Draag het bij voorkeur ginder al eens, verfrommel het anders een beetje zodat het er gebruikt uitziet.
Steek het ook in't midden van de valies en smijt er uw vuil ondergoed bovenop.
Dus: laag gebruikt ondergoed, fake stuff en gewone kleren, terug laag ondergoed.

Moesten ze uw valies dan al opendoen gaan ze niet veel goesting hebben om nog verder te zoeken:p

Sommige dingen kunt ge natuurlijk ook aandoen voor de terugvlucht.
Als je op de vertrekdag in de luchthaven staat om terug te keren richting ons Belgenlandje moet ge eens opletten hoeveel mensen opeens leren vesten en t-shirts van Bikkembergs, Diesel,... enzo aanhebben:p

hey69
11 augustus 2007, 14:55
maar een heel familie die leren vesten aanhebben die putteke zomer van turkije terugkomen is ook al verdacht genoeg aan de douane :D

SilentSpring
11 augustus 2007, 15:00
maar een heel familie die leren vesten aanhebben die putteke zomer van turkije terugkomen is ook al verdacht genoeg aan de douane :D

nja, nu wel:p.

Wij gaan altijd in de Paasvakantie dusja, als ge dan in Zaventem van het vliegtuig stapt kunt ge een ajs meestal wel gebruiken:(.

Nu, we zijn al 3j geweest en telkens genoeg gekocht, nog nooit problemen gehad ofzo.

Dit jaar hadden we een leren jas mee, voor m'n pa en 1 voor mij, ook niemand iets over gezegd.

Ge moet enkel beetje geluk hebben op Zaventem als je daar de douane passeert, ze pikken er daar hier en daar eens iemand uit, en als ge pech hebt ben jij dat.

Dit jaar wel geluk gehad dat ze net iemand vlak voor ons namen, voor't zelfde geld was het wij geweest.

GoTTy
11 augustus 2007, 19:39
btw freddie, kzie da ge ook na de wow bodrum bent geweest. In september ga ik er 2 weken ! feestje!

kenaney
14 augustus 2007, 02:42
shiit iedereen naar bodrum, ik zelf was in antalya zalig vakantie gehad.

schijnt da bodrum vol was van Belgen, men neef is net terug en hij was aant vertelle.

Enig minuspunt voor mij was dat et TE warm was, in didim was et in de schaduw 42 graden... dat zegt al iets denk ik.

Arifiene
14 augustus 2007, 10:05
Wat bedoelen ze dan met fake spullen?

Kan je bvb een enorme boete krijgen omdat je een "fake t-shirt van bikkembergs" in turkije gekocht hebt?

natuurlijk :).
De vraag is wie daar natuurlijk zo'n brol wíl kopen :p.

TOCA
14 augustus 2007, 13:10
Kga u wel eerlijk zeggen de grootste teleurstelling van mijn reis was toch wel Halikarnas we stonden daar met ons groepje studenten en zodra ze de schuimkannonen aanzetten kregen de Turken daar losse handjes en konden ze het niet laten om het vrouwelijke deel van onze groep te betasten, uiteindelijk stonden we op het randje van een vechtpartij maar gelukkig waren we nuchter genoeg om het dan maar af te trappen.

Ik heb idd ook al wat verhalen gehoord ivm die turkse losse handjes...

SilentSpring
14 augustus 2007, 13:42
btw freddie, kzie da ge ook na de wow bodrum bent geweest. In september ga ik er 2 weken ! feestje!
yup, dik feestje:).
We zaten daar echt goed:).

Voor de garçons Yakup en nog ene da'k z'n naam vergeten ben waren sjieke peten. Zaten zot van m'n nicht die 2:p, constant onnozel doen enzo.
W'ebben daar dus wel goed gelachen.

natuurlijk :).
De vraag is wie daar natuurlijk zo'n brol wíl kopen :p.
ons ma:p.
Allezja, 2-5€ voor ne t-shirt, kunt ge moeilijk laten liggen.
Boeit me niet wat er op staat van merknaam ofzo, die merken kunnen me niet zoveel schelen.

Als ge daarentegen daar ne fake Bikkembergs ofzo koopt en ge komt hier dan stoefen ermee, da's iets anders.

Arifiene
14 augustus 2007, 14:22
yup, dik feestje:).
We zaten daar echt goed:).

Voor de garçons Yakup en nog ene da'k z'n naam vergeten ben waren sjieke peten. Zaten zot van m'n nicht die 2:p, constant onnozel doen enzo.
W'ebben daar dus wel goed gelachen.

ons ma:p.
Allezja, 2-5€ voor ne t-shirt, kunt ge moeilijk laten liggen.
Boeit me niet wat er op staat van merknaam ofzo, die merken kunnen me niet zoveel schelen.

Als ge daarentegen daar ne fake Bikkembergs ofzo koopt en ge komt hier dan stoefen ermee, da's iets anders.

Ik geef mijn 5 euro liever aan iets anders uit :p

thefoket
14 augustus 2007, 14:28

Das toch practisch niet te controleren of gij daar wa fake dinges gekocht hebt. Hoe precies gaat dat dan in zijn werk?
In september ook weekske Bodrum

crashbe
14 augustus 2007, 14:40
uhu, don't buy fake stuff in turkey :)
'k ben net terug van Turkije en 't was echt sjiek. 'k mis het al :(
kweenie of hier iemand mss Lykia World kent ? :) zullen er wel al een paar geweest zijn denk ik .. is een zeer gekend hotel.

jup
in Fethiye , Oludeniz.
Zalige shows en een prachtige uitzicht vanuit uw hotelkamer

@Alle anderen: Als je bodrum al leuk vind , moet je is naar Fethiye gaan , een veel betere vakantie gegarandeerd !
EDIT: hier al een foto van fethiye oludeniz ! http://www.turkiye.com/wallpaper/wallpaper/Olu_Deniz_Fethiye_MUGLA_800-600.jpg

SilentSpring
14 augustus 2007, 15:13
bwa, m'n ma betaalt al mijn kleren dusja...

Allez, 5€ voor ne t-shirt is niks.
Ik kan zo al niet veel geld aan kleren geven, dus da's ideaal voor mij.
Of daar nu Nike, Bikkembergs, Armani of ... opstaat, #care.
Ge hebt iets om aan te doen enz.

M'n jeans breng ik ook altijd van daar mee, heb ginder een Diesel gekocht het 1ste jaar dattek ging, die zit echt zalig:D
Da's wel een echte, mss niet het laatste nieuw model maar who cares.

Verder vinnek het zoals hier, 100-150€ voor nen echte pull van Bikkembergs enzo overdreven, gewoon voor de naam, stuk voor de kwaliteit ook, maar dan nog.

Voor leren vesten kunt ge daar wel goei koopjes doen, de helft van de prijs hier:).
Had hier een denim jas gezien (denk toch dat denim het nederlandse woord is, wij zeggen dèn daartegen fzo) voor 150€

Voor 70€ meer hebbek me in Turkije nen leren vest gekocht.
Allez, 'k vind hem zelf heel schoon, maar toen ik hoorde dat dat 220€ ging kosten had ik toch veel zin om hem terug te hangen.

Ge hebt ook namaak en namaak.
De hele goeikope zijn echte fake.
Ge hebt dan ook duurdere die gewoon echte zijn met productiefoutjes fzo.

Allez, heb hier zo eens een echt Nike T-shirt gekocht, 50 ballen.
Wat staat er op't plakkaatje: Made in Turkey.
Ginder kunt ge die voor de helft van de prijs vinden, en diegene die ik van ginder meeheb zijn dan nog beter van kwaliteit als die echten die ik hier in België kocht.

Das toch practisch niet te controleren of gij daar wa fake dinges gekocht hebt. Hoe precies gaat dat dan in zijn werk?
In september ook weekske Bodrum
Ze pikken er gewoon iemand uit (die peeten van de douane)
Soms zitten er wel duidelijke verschillen in.
Vb: ne logo van Bikkembergs uit z'n collectie van een vorig jaar, met ne logo uit de huidige dinges erbij enzo.

Of sokken van Tommy Hilfiger waar er Tomy op staat ipv Tommy enzo.

psyko-monchske
14 augustus 2007, 16:05
Vb: ne logo van Bikkembergs uit z'n collectie van een vorig jaar, met ne logo uit de huidige dinges erbij enzo.

zie je dat niet aan de etiketjes binnenin?

in ieder geval, wij liepen is op een griekse markt waar 'echte' puma t-shirts verkocht werden, toevallig had een maat zo'n t-shirt aan. toen we ze vergeleken hadden zag je dus een verschil in de etiketjes. toen we die verkoper daarmee confronteerden meosten we wel zo snel mogelijk weg van zijn kraampje:p

SilentSpring
14 augustus 2007, 16:11
zie je dat niet aan de etiketjes binnenin?

in ieder geval, wij liepen is op een griekse markt waar 'echte' puma t-shirts verkocht werden, toevallig had een maat zo'n t-shirt aan. toen we ze vergeleken hadden zag je dus een verschil in de etiketjes. toen we die verkoper daarmee confronteerden meosten we wel zo snel mogelijk weg van zijn kraampje:p

ja, dat ook.
Maar de echt goeikope verschillen dan uiterlijk ook nog eens van de originele.

Arifiene
15 augustus 2007, 10:08
bwa, m'n ma betaalt al mijn kleren dusja...

Allez, 5€ voor ne t-shirt is niks.
Ik kan zo al niet veel geld aan kleren geven, dus da's ideaal voor mij.
Of daar nu Nike, Bikkembergs, Armani of ... opstaat, #care.
Ge hebt iets om aan te doen enz.

M'n jeans breng ik ook altijd van daar mee, heb ginder een Diesel gekocht het 1ste jaar dattek ging, die zit echt zalig:D
Da's wel een echte, mss niet het laatste nieuw model maar who cares.

Verder vinnek het zoals hier, 100-150€ voor nen echte pull van Bikkembergs enzo overdreven, gewoon voor de naam, stuk voor de kwaliteit ook, maar dan nog.

Voor leren vesten kunt ge daar wel goei koopjes doen, de helft van de prijs hier:).
Had hier een denim jas gezien (denk toch dat denim het nederlandse woord is, wij zeggen dèn daartegen fzo) voor 150€

Voor 70€ meer hebbek me in Turkije nen leren vest gekocht.
Allez, 'k vind hem zelf heel schoon, maar toen ik hoorde dat dat 220€ ging kosten had ik toch veel zin om hem terug te hangen.

Ge hebt ook namaak en namaak.
De hele goeikope zijn echte fake.
Ge hebt dan ook duurdere die gewoon echte zijn met productiefoutjes fzo.

Allez, heb hier zo eens een echt Nike T-shirt gekocht, 50 ballen.
Wat staat er op't plakkaatje: Made in Turkey.
Ginder kunt ge die voor de helft van de prijs vinden, en diegene die ik van ginder meeheb zijn dan nog beter van kwaliteit als die echten die ik hier in België kocht.

Ja kijk wij zijn ook nog naar Turkije geweest (voor het daar overspoeld werd door allerlei marginalen), hebben daar toen ook wa spullen gekocht, en da was regelrechte brol. zag er goed uit etc, tot je ze gewassen had. De krokodillen van lacoste zwemden rond in de wasmaschine...
Als ge zo vijf thirts daar koopt aan 10 euro, no offense, ma dan koop k liever 1 echte hier voor 50...
Productiefouten hoef ik eigenlijk ook niet.
Enneh 'ge hebt iets om aan te doen' => Bij meisjes werkt dat zo niet ;) (toch alleszins niet bij mij).

SilentSpring
15 augustus 2007, 12:44
Ja kijk wij zijn ook nog naar Turkije geweest (voor het daar overspoeld werd door allerlei marginalen), hebben daar toen ook wa spullen gekocht, en da was regelrechte brol. zag er goed uit etc, tot je ze gewassen had. De krokodillen van lacoste zwemden rond in de wasmaschine...
Als ge zo vijf thirts daar koopt aan 10 euro, no offense, ma dan koop k liever 1 echte hier voor 50...
Productiefouten hoef ik eigenlijk ook niet.
Enneh 'ge hebt iets om aan te doen' => Bij meisjes werkt dat zo niet ;) (toch alleszins niet bij mij).

nja, bij ons valt dat nog mee na de wasbeurten.
Ge meot gewoon beetje geluk hebben denkek.

En ja, da's wss een voordeel van een gast te zijn, dan boeit het zo niet wat ge aanhebt (denkek)

RaDa
15 augustus 2007, 22:21
En ja, da's wss een voordeel van een gast te zijn, dan boeit het zo niet wat ge aanhebt (denkek)

Ik ben toch nie zo ze. Ik ga niet zomaar wat aantrekken

SilentSpring
15 augustus 2007, 22:54
Ik ben toch nie zo ze. Ik ga niet zomaar wat aantrekken

welja, 't moet schoon zijn natuurlijk, maar verder boeit me niet welk merk dat het is.

n.t
15 augustus 2007, 23:46
Ge moet de plekskes weten natuurlijk, in bodrum is er ene die enkel ralph lauren verkoopt in een soort kelder, die hemden zijn echte zijde, de jassen zijn 100% waterdicht etc. Ge betaalt daar iets meer dan voro de gewone fake, maar kwaliteit is schitterend, en eigenlijk-al geef ik het ni graag toe- zijn de jassen betere kwaliteit dan de echte.
Verder qua utigaan-heb ni heel de thread gelezen- is de Catamaran een absolute afrader, tenzij ge voor gemane gayfestijnen zijt..
Halikarnas is ok, nie spectaculair, maar vooral heel duur.
Aanrader is de white house op de promenade aan de haven, gratis entree, redelijk cheap ivm halikarnas qua drank en altijd dikke feest.
Al derde seizoen op rij naar bodrum, altijd ook hetzelfde hotel : Club Ersan in Içmeler, 10km van bodrum en laatste/eerste halte van de dolmus, dus als ge wilt vertrekken roept ge gewoon 1 van de vijf buskes :)
Schitterend hotel, een aanrader voor de twijfelaars onder ons!!

MonkeyPenis
2 februari 2008, 00:49
Hey,

Ik ben van plan een vakantie te boeken met mijn vriendin naar Turkije. Nu kennen wij eigenlijk bijna niets in Turkije en weten we ook niet echt welke streek het tofste zou zijn om te bezoeken.

Alanya
Antalya
Side
Belek
Kemer
Bodrum
Finike

Dit zijn volgens mij alle vakantiebestemmingen. Nu waar is het meeste te beleven? Ik denk hierbij aan een leuk centrum, wat winkels enz en ook wat bezienswaardigheden. Mogelijkheden tot uitstappen is ook een criteria. Ook willen we wel eens een keertje uitgaan maar dit is zeker niet het belangrijkste dus een echte uitgaansstreek staat zeker niet centraal.

Iemand ervaringen?

Insano
2 februari 2008, 01:27
We zijn vorig jaar met het school in Turkije geweest en een hele rondreis gemaakt de bus. Gestart in Antalya en zo verder getrokken tot we uiteindelijk terug eindigden in Antalya.

We hebben keiveel cultuur gezien, wat logisch is in Turkije. We passeerden ook een waterpretpark, maar daar hadden we jammer genoeg geen tijd voor :p

rafvg
2 februari 2008, 01:58
Ik heb turkije 3 maal bezocht: Side, Kusadasi en Bodrum

winkeltjes, terrasjes: Alledrie
Als je wil uitgaan, discotheken enzo --> vooral Bodrum
Cultuur: Side en Kusadasi

Bodrum vond ik persoonlijk het meest aangenaam omdat daar toch nog veel Belgen(nederlandstalig)/Nederlanders zitten. Maar qua cultuur niet echt heel veel te zien.
Als je naar de Turkse Riviera gaat (Side, Antalya, Kemer,...) zal je toch veel Russen en Duitsers tegenkomen.
In Kusadasi kom je ook redelijk wat Belgen tegen, maar vooral Franstalig.

Als je toch naar Bodrum zou gaan, kan ik hotel La Blanche zeker aanraden (is iets duurder dan de meeste hotels in Bodrum maar is 24 op 24 all in :woohoo: )

crashbe
2 februari 2008, 03:19
Fethiye, Oludeniz ;)
Geloof me , het is prachtig !
Je kunt daar eigenlijk vanalles doen , cultuur + uitgaan + shoppen + extreme sports (vooral paragliding) ...

Vampire
2 februari 2008, 11:32
Ik heb Bodrum en Antalya gedaan met mijn vriendin. Bodrum vonden we beiden het leukst. Er zitten veel Belgen en Nederlanders, gezellige sfeer, een zeer grote openluchtdisco. We hadden ook genoeg mogelijkheden tot uitstappen (Dalyan, Efeze,...)

Antalya had een veel mooier hotel maar was helaas vergeven van de Russen. En naar mijn reiservaringen zijn Russen zowat de slechtste hotelgenoten die je je kunt inbeelden.

rafvg
2 februari 2008, 12:32
Ik heb Bodrum en Antalya gedaan met mijn vriendin. Bodrum vonden we beiden het leukst. Er zitten veel Belgen en Nederlanders, gezellige sfeer, een zeer grote openluchtdisco. We hadden ook genoeg mogelijkheden tot uitstappen (Dalyan, Efeze,...)

Antalya had een veel mooier hotel maar was helaas vergeven van de Russen. En naar mijn reiservaringen zijn Russen zowat de slechtste hotelgenoten die je je kunt inbeelden.

Inderdaad, de mooiste hotels vind je zowiezo aan de Turkse Riviera, voornamelijk Belek dan. Maar dan zal je de Russen er moeten bijnemen :p .

SilentSpring
2 februari 2008, 13:10
Ik ben al 3x naar Turkije geweest, de 1ste 2 keer naar Marmaris, de 3de keer was naar Bodrum.

Marmaris heeft een mooiere boulevard langs de zee waar je van het hotel op't gemak naar het centrum van Marmaris kon wandelen, langs de andere kant kon je naar het volgende dorpje wandelen.
Een grote bazar ook, en voldoende winkels (meer dan voldoende).

Wij zaten de 1ste keer in Divan Mares Marmaris, was perfect daar, goeie bediening en lekker eten enzo. In de paasvakantie is't ook altijd nog lekker kalm waardoor je nooit lang moet aanschuiven aan het eten enzo, en 't is er nog lekker rustig ook.

Het 2de jaar gingen we terug naar dat hotel maar blijkbaar waren ze nog aan't verbouwen dus zaten we dan in Marmaris Palace iets verder van het centrum (mss enkele 100en meters verder dan het vorige hotel).
Daar waren de kamerdeuren niet echt stevig te noemen, ook nogal wat lawaai. Wij lagen net boven de inkomhall, en die was zo open tot bovenaan waardoor wij nogal wat lawaai hadden vanuit de lobbybar onder ons.
Daar zaten er veel Engelsen, zo'n lawaaimakers en drukdoeners.
Ook dingen gaan halen om te eten en dan een half bord laten staan ofzo.
Ook vriendelijk personeel enzo, vooral in de beachbar hebben we wat afgelachen. Tegen de avond was de opa, m'n ma en m'n tante redelijk zat.
De dag nadien stond de barman van de beachbar op straat, al dan niet door ons toedoen.

Het 3de jaar dan (vorig jaar) zaten we in Bodrum, in de Wow Bodrum Resort.
Fantastisch hotel, lekker eten enzo, en de bediening was ook:niceone:
In het restaurant waren er 2 kelners die graag beetje onnozel deden met elkaar enzo, na 2 dagen wisten ze ook wat wij bij het eten dronken, dus als uw cola bijna op was en ze zagen dat zorgden ze dat er al een nieuwe klaarstond tegen dat uw glas leeg was.
De animatie enzo was ook dik in orde.
Daar heb je wel niet zo'n mooie boulevard als in Marmaris, ook iets minder winkels (niet dat de mannen in't gezelschap dat erg vonden:unsure:)

Dit jaar gingen we terug naar de Wow gaan, maar Neckermann zei dat het nog gesloten was in de periode dat we wilden dus gaan we nu naar Side.
Achteraf, na het boeken, van andere mensen die vorig jaar ook in de Wow zaten gehoord dat het toch open was.

Nu gaan we in hotel Xperience Club Voyage Sorgun Select zitten.

Algemeen nog iets:
Wij nemen altijd all-in, altijd voor 1 week in dezelfde periode: de laatste week van de paasvakantie.
De touroperator is altijd Neckermann, de vliegtuigen waren ook altijd oke enzo.
Van Russen nog nooit last gehad, op die 3 keren hebben we mss 10 Russen gezien.
De Engelsen waren dan lastiger imo.

Accordis
2 februari 2008, 13:29
Ik ben al naar Kusadasi en Antalya gegaan, en ik zou je zeker Antalya aanraden.
Echt super!
Leuke stad, veel te doen, mooi strand, ... :)

MonkeyPenis
2 februari 2008, 13:44
Als je toch naar Bodrum zou gaan, kan ik hotel La Blanche zeker aanraden (is iets duurder dan de meeste hotels in Bodrum maar is 24 op 24 all in :woohoo: )

Hey La Blanche heb ik al een paar keer horen vallen maar is het niet ambetant dat het zo ver (18km) gelegen is van het centrum van bodrum? Dan moet je telkens met de bus en denk niet dat dat zo gezellig is?

edit: nog iets, als ik via gomundo.nl boek, en ik vul daar 6 september, 8 dagen en vertrekken vanuit amsterdam in. Dan kom ik op €793 uit pp maar daarnaast staat dan zo een kader van de berekening voor 2 persone en dan kom ik slechts op een totaal van €1206. Raar

Vampire
2 februari 2008, 13:58
Hey La Blanche heb ik al een paar keer horen vallen maar is het niet ambetant dat het zo ver (18km) gelegen is van het centrum van bodrum? Dan moet je telkens met de bus en denk niet dat dat zo gezellig is?

Normaal voorziet uw hotel een paar keer per dag een gratis shuttle service naar en van het centrum.

Bij de afzet/oppikplaats van de shuttle service in Bodrum is een grote overdekte bazaar. Eens de moeite waard om te bezoeken. Doe wel een zonnebril aan, zodat de opdringerige verkopers niet kunnen zien of je al dan niet aan het kijken bent naar hun kraam.

Vampire
2 februari 2008, 14:00
edit: nog iets, als ik via gomundo.nl boek, en ik vul daar 6 september, 8 dagen en vertrekken vanuit amsterdam in. Dan kom ik op €793 uit pp maar daarnaast staat dan zo een kader van de berekening voor 2 persone en dan kom ik slechts op een totaal van €1206. Raar

Als je alleen reist moet je meestal een toeslag betaling voor je kamer omdat er maar 1 persoon in verblijft, misschien heeft hij dit van het totaal afgetrokken omdat je met 2 bent.

Of misschien is het vroegboekkorting of een andere promotie.

SilentSpring
2 februari 2008, 14:36
Normaal voorziet uw hotel een paar keer per dag een gratis shuttle service naar en van het centrum.

Bij de afzet/oppikplaats van de shuttle service in Bodrum is een grote overdekte bazaar. Eens de moeite waard om te bezoeken. Doe wel een zonnebril aan, zodat de opdringerige verkopers niet kunnen zien of je al dan niet aan het kijken bent naar hun kraam.

². Die verkopers waren soms echt onmogelijk..
Na een tijd zou je het beu worden als ze alweer afkomen van 'have a look, special price my friend'

Nog een tip die we meekregen in't hotel: leer de Turkse getallen van buiten en betaal met Turks geld, dan is't goedkoper.
Of zoek u een Turks lief, dan rekenen ze (nog) goedkopere prijzen aan dan voor toeristen.

Alhoewel dat laatste nu niet direct euhm, makkelijk is ofzo:unsure:

rafvg
2 februari 2008, 21:55

Wij gingen altijd met een dolmus (waren moderne kleine bussen) naar Bodrum. In een klein half uurtje was je er voor 1,5 euro. Ik vond dit persoonlijk niet lastig. Ook omdat La Blanche maar een halve kilometer van Turgutreis ligt en dit is zeker een gezellig stadje met toch wel wat terrasjes en winkeltjes en zaterdag is er een markt.

SMa
2 februari 2008, 22:41
Ik ben al naar Bodrum en Alanya geweest.
Alanya is mijn favoriet. Ik kan er maar 2 negatieve zaken bij bedenken:
- 2 uur rijden vanuit Antalya (luchthaven)
- veel te veel (lompe) Russen

We zaten in het Long Beach Resort, en ik zou het meteen opnieuw doen :p
4 enorme zwembaden, waarvan 1 waterpark (7 glijbanen) een groot (long) zandstrand met bijhorende pier.
In het hotel zelf is er ook nog een machtige disco.
Op een half uurtje rijden van de stad, waar je enkele goede open-lucht-discotheken en véél winkels hebt (op den duur verdwaal je gewoon)
En als je van plan bent om te gaan winkelen, hoop ik dat je vriendin niet blond is :p (of net wel, als je met al de aandacht kan leven en betere prijzen wilt krijgen :D)

Er is ook genoeg aanbod voor uitstappen.
Wij hebben een quad-safari gedaan, zeker de moeite! Voor de rest wilden we ook nog een jeep-safari en rafting doen, maar dat paste niet meer in ons (studenten)budget. Boottochten enzo kun je er ook doen.
Volgens mij is het in alle steden zowat hetzelfde van aanbod...

Maar naar't schijnt zitten de meeste hotels veel te vol in juli en augustus.
Wij zijn begin september geweest, en er waren daar nog +- 20 Vlaamse jongeren, +-30 Duitse jongeren, ... Voor de rest allemaal Russen. Zowat de helft van het hotel was bezet, ideaal zo ;)

Bodrum heeft naar mijn weten maar 1 deftige discotheek, en die is dan nog eens veel te groot (wat het niet gezellig maakt als er niet veel volk is)
Van winkels vond ik het ook niet echt sterk, in vergelijking met Alanya.

e.House
2 februari 2008, 22:53
In mijn ogen zijt ge Istanboel vergeten, een prachtige stad.

kenaney
3 februari 2008, 02:41
In mijn ogen zijt ge Istanboel vergeten, een prachtige stad.

een land op zichzelf eigenlijk, heel veel te zien - te beleven maar die streek wordt wel nie veel aangeboden vind ik. Een boottocht door bosphorus juist bij de zonsondergang, sultan ahmet moskee, haghia sophia, visrestauranten :love:

hey69
6 februari 2008, 18:13
istanbul is een reis op zich en 100 keer meer dan wat ze op klassieke 3 dagen vakanties aanbieden.. best is met een kenner op stap gaan in Istanbul

Bon , ik raad Bodrum aan . Al 6 keer naartoe geweest. Buiten seizoen Alanya
heeft warmer klimaat in lente en herfst en mooie stranden

cura
6 februari 2008, 22:00
waar in turkije is het grootste waterpretpark?
en kan je daar in de buurt ook raften? welk gebied in turkije is het beste om te raften?
al eens dicht bij antalya op hotel gezeten (kemer ofzo denkek) en daar in de "buurt" gaan raften, wel paar uur voor op bus gezeten.. zal wel nie enige plaats in turkije zen waar je kan raften zeker?

rafvg
7 februari 2008, 00:01
Het grootste waterpretpark bevindt zich in Kusadasi, maar geen idee dat je daar kan gaan raften. Naam van het pretpark is Adaland.

Reucht-
7 februari 2008, 12:06
Ikzelf ben al twee keer naar Bodrum geweest, kan dit zeker aanraden.

We zijn de eerste keer naar Voyage Club Torba geweest, ligt iets uit het centrum, maar met de dolmus busjes ben je op 15 minuten voor 1€ in het centrum van het centrum. Daar heb je veel winkeltjes, veel ambetante verkopers waarvan de helft nederlands spreekt (allemaal wel een neef in be/nl), veel luxejachten, discotheken en danscafe’s.

Bodrum ligt niet ver van het vliegveld, ons hotel was zeer goed. Zeer goede service, 24/24 all in, lekker eten, 5 a la carte restaurants en 1 buffetzaal, 5 zwembaden met waterpretpark, strand, genoeg stoelen, gratis fitness en andere activiteiten, elke dag animatie van ’s morgens tot ’s avonds. Nadelen zijn dat het een familiehotel is, wat inhoudt dat er ook bengels rondlopen en dat het buffet elke dag ongeveer hetzelfde is, ook het feit dat je ’s morgens best vroeg opstaat om je handdoek op een stoel te gaan leggen als je een goed plaatsje wil.

Ik ben een tamzak op reis, ik wil gewoon niks doen. Maar je kan veel uitstapjes maken, zo kwamen ze elke dag in ons hotel vragen of ergens heen wilden. De uitgaansbuurt heb ik wel van genoten, zo heb je in Bodrum de grootste openluchtdiscotheek van Europa (dacht ik toch), Halikarnas, kost wel wat om binnen te geraken, maar is het echt wel waard om één keer te doen. Zalig uitzicht vanaf de discotheek, is opgemaakt uit verdiepjes zo een oud theater met uitzicht op de luxejachthaven, elke donderdag schuimfuif en dat is niet zoals wij dat hier kennen, geloof me. En veel show, drummers tegen de muren, zangeressen, breakdancers, stripacts, het stopte gewoon niet, vanaf 23 tot 4u aan één stuk performances. Voor de rest heb je nog de uitgaansbuurt van Bodrum zelf, kan je zat worden van de free shots overal, is een straat zoals de overpoort ongeveer, overal danscafes en ze proberen u overal binnen te lokken met free booze. Beste cafe was the White House, zit vol met Nederlanders en belgen, echt plezant.

Tweede keer naar een ander hotel geweest, veel rustiger, geen -16 jarigen, zeer goed eten, maar vanaf dat 23u gepasseerd was, was er geen kloten meer te doen. Dit is zo een hotel waar je met je vriendin naartoe gaat.

MonkeyPenis
7 februari 2008, 13:48
tis ook de bedoeling dak met men vriendin ga maar ni da we verplicht zijn om te gaan slapen om 23u :D

bedankt voor de replies

Tsubasa
11 februari 2008, 23:22
we gaan met de maten ook wrs naar Alanya
enige tips van hotels, liefst all in da we me gemak wa kunnen eten en vooral drinken voor we naart centrum gaan :p voor de rest moet da nie speciaal zijn, een bed en een lavaboke me wijze van spreken :p

Aeckz
2 maart 2008, 12:28
Ik wil met mn vriendin graag in de 2e week van september voor 7/8 dagen nr turkije.

Maximumprijs ligt zowat rond de 600-650 euro.
Ik had enkele goeie hotels gevonden mr uit comments blijkt dat eten en personeel op niks trekt.

Iemand die een goed hotel incl vlucht weet? Of toch beter wachten op last minutes?

Du-toube
3 maart 2008, 00:20
www.sunjets.be

met dat budget heb je zeker iets hoor.

heb mijn ook daar geboekt en was bijna 600€ ( wel begin februari geboekt )
nu is het al 610 € als je boekt in zelfde periode ( eerste week september )

Gentei
4 maart 2008, 12:18
www.sunjets.be

met dat budget heb je zeker iets hoor.

heb mijn ook daar geboekt en was bijna 600€ ( wel begin februari geboekt )
nu is het al 610 € als je boekt in zelfde periode ( eerste week september )

je bent wel iets met dat budget ik weet nog vorig jaar in mei was het dat wij met de klas naar turkije gingen en we moesten toen ong 350€ per man betalen (we waren met z'n 9) maar het was incl. vlucht en hotel (drie sterren) met eten.

Timmie
4 maart 2008, 13:29
Tegenwoordig kunt ge beter heel vroeg boeken ipv heel laat. De vroegboekkortingen zijn zodandig groot dat het risico op een lastminute echt veel te groot is vind ik.

SweetEmmaRose
4 maart 2008, 15:47
600-650 per persoon of voor jullie beide?
Want per persoon is da een normale prijs, maar voor beide gaat ge da echt ni vinden (met vluchten inbegrepen enzo)
Ik heb ff snel gekeken op neckermann, en voor een 4 sterren hotel in bodrum betalen jullie € 1294.8, dus 650 elk. (Tis wel all inclusive dus veel geld zulde daar ni op doen, tenzij jullie echte toeristen zijn :p vertrekdatum da ik had gekozen was 08-09-08, 7nachten)

Aeckz
4 maart 2008, 15:50
Per persoon natuurlijk :)
Vroegst mogelijk is vanaf 12 september, want dan zijn herexames gedaan eh :)

Ik had er al enkele gevonden mr alsk dan comments opzoek dan is het eten slecht of zijn de turkse obers onvriendelijk etc.. tis precies met elk hotel iets

zipke
4 maart 2008, 18:10
Ik zou zeker niet opteren voor een last minute naar Turkije in september.

Turkije is sowieso al een populair vakantieland door de all in's die echt wel all in zijn. In september trekken dan ook veel studenten hier naartoe. Ik weet zelfs dat sommige hotels nu al volboekt zijn. (All in **** en *****)

Dus ZEKER op tijd boeken!

Genius
4 maart 2008, 18:51
Ben al twee keer naar Turkije gegaan in september. Eerste keer was naar Bodrum en geboekt in februari. Heb toen wel bijna €900 betaald (twee weken weliswaar) dus ligt iets boven jullie budget.

Tweede keer heb ik last last last-minute genomen (boeken en zelfde avond nog vertrekken, ook naar Bodrum en in september. Heb toen €480 betaald voor twee weken en het hotel was heerlijk. Waanzinnige ligging, chique accomodaties, all-in... Enkel de ligging van de kamer was minder.

Dus ja. In ieder geval, als ge zeker wilt zijn boekt dan zo vroeg mogelijk.

Conqie
4 maart 2008, 19:41
Ben al twee keer naar Turkije gegaan in september. Eerste keer was naar Bodrum en geboekt in februari. Heb toen wel bijna €900 betaald (twee weken weliswaar) dus ligt iets boven jullie budget.

hun budget is tans 1300..

Reucht+
5 maart 2008, 11:52
Voyage Club Torba.

Europees eten, veel jeugd rond die periode, animatie, mooi hotel, 4 zwembaden en vlakbij het centrum van Bodrum (of toch redelijk).

|nfected
5 maart 2008, 12:26
gomundo.nl al 2 keren last minutes gedaan in september.

bLaZeR
5 maart 2008, 15:31
Ik had er al enkele gevonden mr alsk dan comments opzoek dan is het eten slecht of zijn de turkse obers onvriendelijk etc.. tis precies met elk hotel iets

Hmm, wat ga je precies doen? Uitgaan of dingen bezoeken?
En bij elk hotel is er wel iets, tjah als ge zelf nogal nen viezen zeid in zo'n dingen moet ge maar op hotel met een marmeren vloer en gouden badkamers eh :)
Dan wel niet verschieten naar de prijs.

Als je uitgaat en dingen bezoekt ben je toch meerendeel niet op hotel, dan kan een cheap hotel wel zijn. Kijk anders eens op zo'n reisagentschap voor studenten ;)

Aeckz
5 maart 2008, 15:34
Mn vriendin is wel gesteld op luxe, het moet daarvoor gn gouden kranen zijn mr tog wel mooi en net bed en 'n leuk zwembad.
Ik ben dan weer van mening dat het eten wel goed moet zijn ^^ en enkele watersportmogelijkheden moeten er ook zijn.

bLaZeR
5 maart 2008, 15:46
Mja, ik heb vorig jaar in september geweest en het eten was niet echt alles(turkije is niet bepaald voor de viezerikken die vele dingen niet lusten) en het was dan ook nog ramadan ginder. Ja dat wordt daar blijkbaar ook gedaan :)

En als je luxe hotels ga je veel betalen om vast te zitten aan je hotel terwijl je toch een uitstap waagt. Dan ben je vastgebonden aan je all inclusive of vol pension, terwijl je dit als half pension veel kan besparen :)
Vele nieuwere hotels zitten ferm aan de buitenkant van het centrum, maar er zijn wel busjes die rijden en tamelijk cheap is.

Japser
5 maart 2008, 16:04
Tegenwoordig kunt ge beter heel vroeg boeken ipv heel laat. De vroegboekkortingen zijn zodandig groot dat het risico op een lastminute echt veel te groot is vind ik.

groot gelijk

tekn0w!z
10 maart 2008, 14:51
Hebben een reisje geboekt naar Bodrum, de eerste 12 dagen van juli.

Dus.. Diegene die er al geweest zijn, wat waren jullie ervaringen? Kga dus met mn vriendin, dus ben niet van plan iedere avond uit te gaan :). Hoe valt het strand en de zee mee? De omgeving? De mensen zelf? Eten, hygiëne etc?
Wat raden jullie zeker aan qua activiteiten? Goede restaurantjes enz.?

Reucht+
10 maart 2008, 15:15
Ik hoop dage een goed hotel hebt, want Bodrum zelf is geen klote te zien.

Zon, zee en zand aan den ene kant. Toeristische afzetterij me kledij, drank en eten aan den andere kant.

Het is er warm, tis ne woestijn, alle turken spreken nederlands (oppassen dus), lokaal eten trekt op niks. Qua activiteiten denk ik: 1) in de zon liggen 2) zwemme 3) in de zon ligge en zwemme 4) iets me zon en water, can't remember.

:p ja, lamzakvakantie, the best.

rafvg
10 maart 2008, 17:58
Bodrum valt op zich goed mee. Er zitten veel Belgen en Nederlanders in Bodrum, wat ik persoonlijk wel als positief ervaarde. Ben ook al een paar keer naar de Turkse Rivièra geweest en daar stikt het van de Russen.
In de nabije omgeving van de hotels is er meestal niks te zien: je moet meestal met een busje (kost ongeveer een euro per persoon) naar Bodrum.
Kijk ook goed uit wat je koopt in Turkije (ooit eens een waterpijp daar gekocht en na 1maal te gebruiken al kapot :D )en afdingen is de boodschap!
Zoals Reucht al zei is het vooral zon, zee (zwembad) en strand. Maar je kan natuurlijk ook wel wat uitstapjes doen: een dagje naar Kos (Grieks eiland), of een zeetochtje met een gullet (houten boot), ...

P.S. welk hotel heb je geboekt? Want het eten en de hygiëne zullen een groot deel afhangen van het hotel dat je hebt gekozen!

tekn0w!z
10 maart 2008, 18:20
Aegean Dream Resort :)

http://www.aegeandream.com/v2/eng/default.asp

Uit beoordelingen blijkt dit toch een degelijk 5-sterren-hotel te zijn.

[EZ]
10 maart 2008, 18:27
Wij zaten in Belizia, lag ff buiten Bodrum, maar op 10 minuutjes waarde er (aangezien de meeste chauffeurs daar echt vliegen over de weg, terwijl ze bellen en hun geld tellen :p)

Qua cultuur en al idd nie zo veel te doen, twas allemaal vrij westers en al, wel veel van die danscafes rond de haven, en dan natuurlijk hun grote trots: Halikarnas :p
Van da Halikarnas rijd er altijd zo'n busje rond in de stad met daarop een babe en 2 faggots (zwarten in een matrozenkostuum :rofl:) aan het dansen :p

Eten in dat hotel was wel niet zo speciaal, twas een buffet, en af en toe is bbq en soms is iets anders speciaals (geen ene keer pitta though :(), ma daarvoor moeste lang aanschuiven en snel zijn...
Dat buffet was dan nog zonder een volgorde ofzo, twas gwn omterteerst :p

Ge kon wel 1x per week op restaurant gaan binnen het hotel (moeste reserveren), ge kon dan kiezen uit het visrestaurant (dezelfde vis als in het buffet, dus nie veel speciaals), of het turks restaurant (turkse pizza en grill, aanrader :D)

Qua animatie was't wel de moeite, hele dag konden kinderen gaan spelen in zon lokaaltje dichtbij het zwembad, en het animatorteam gaf ook elke avond van de week een gratis show (meestal musicals), en daarachter nog casino/karaoke/...

rafvg
10 maart 2008, 18:57

Ja zeker een goed hotel, ik zat het hotel er naast (La Blanche)! Dus dat gaat helemaal goedkomen ;) . Je hebt er nog een gezellig stadje in de buurt, namelijk Turgutreis. Het ligt minder dan een km van Aegean Dream, en is zeer gezellig! En zaterdag heb je er een markt!

Tah_b00nz0r
17 maart 2008, 00:13
ff thread bumpe se. wij zijn mss ook wel van plan om naar bodrum te gaan, daar belizia op paar km van bodrum zelf dus.

wat ons doel is van die vakantie is vooral strand/zwembad met goe wa eten en drank (all-in alleszins) en dan savonds wel eens een stapke in de wereld zetten of overdag eens naar bodrum gaan. maar ik veronderstel dat dat dan wel aan onze wensen kan voldoen. we zijn ni op zoek naar zwaar uit gaan maar danscafékes ofzo is altijd wel leuk om is paar avndjes te doen

tekn0w!z
8 april 2008, 15:47
Idd, Bodrum zelf bezoeken, boottocht naar Kos, excursieke, 't gaat wel plezant worden :)

jeronimo_jd
10 april 2008, 06:16
sinds de belgen elk jaar massaal naar turkije trekken, blijf ik daar zoveel mogelijk weg

n.t
20 april 2008, 16:10
Club Ersan is ook een aanrader in bodrum..
K'heb 2 jaar op rij daar heen geweest en vond het fantastisch, nu wel tijd voor iets anders.

Genius
20 april 2008, 19:25

Ha, hier ben ik 3j geleden geweest. Was echt een TOP HOTEL. Eten en drank genoeg.

Animatie was toen super. Waren echte "vrienden" geworden. Nu weet ik niet of die animators nu nog steeds aanwezig zijn. Dit zal wel niet het geval zijn.

Wat je zeker moet doen, is op zaterdag naar Turgutreis afzakken. Daar heb je de grootste openlucht markt van Europa. Als je dus met je gezicht naar het strand staat (hotel is dan achter je..duh) dan moet je naar links gaan. Je volgt gewoon de kust tot dat je in een dorpje komt. (Turgutreis) En dan moet je het daar maar eens vragen waar het juist is, is niet ver stappen.

Oh ja, als je niet goed tegen de zon kan of je verbrant snel. Ga dan smiddags in het binnenzwembad. Daar zit nooit volk, kan wel gezellig zijn met de vriendin ;) En ik kan er van meespreke.

Arifiene
20 april 2008, 19:27
sinds de belgen elk jaar massaal naar turkije trekken, blijf ik daar zoveel mogelijk weg

Idem vrees ik.
Ongeveer 10 jaar geleden naar Kusadasi geweest. Mooie herinneringen aan wel, maar k zou nooit meer naar Turkije gaan int hoogseizoen :p.

tekn0w!z
13 mei 2008, 15:07
Ha, hier ben ik 3j geleden geweest. Was echt een TOP HOTEL. Eten en drank genoeg.

Animatie was toen super. Waren echte "vrienden" geworden. Nu weet ik niet of die animators nu nog steeds aanwezig zijn. Dit zal wel niet het geval zijn.

Wat je zeker moet doen, is op zaterdag naar Turgutreis afzakken. Daar heb je de grootste openlucht markt van Europa. Als je dus met je gezicht naar het strand staat (hotel is dan achter je..duh) dan moet je naar links gaan. Je volgt gewoon de kust tot dat je in een dorpje komt. (Turgutreis) En dan moet je het daar maar eens vragen waar het juist is, is niet ver stappen.

Oh ja, als je niet goed tegen de zon kan of je verbrant snel. Ga dan smiddags in het binnenzwembad. Daar zit nooit volk, kan wel gezellig zijn met de vriendin ;) En ik kan er van meespreke.

Merci voor de tips :) Ja die markt in Turgutreis wil ik zeker bezoeken. Afpingelen is de boodschap? :p
En voor 's avonds uit te gaan? Wat wordt meestal aangeraden in Bodrum? Of voor gezellig eens iets te gaan drinken.

Tah_b00nz0r
13 mei 2008, 15:25
ge hebt daar halikarnas maar das overroepen denk ik :D

kmoet ook eens googlen naar uitgaansplekjes zodat we weten waar naar toe te gaan :)

tekn0w!z
13 mei 2008, 15:36
Halikarnas, nee dank u :p

guRuh
13 mei 2008, 15:43
Club Med Bodrum vorig jaar gedaan.
Heerlijke catamarans, windsurfen en zwembad.
Dan nog wat shotten met Alex (van Fenerbahce ;) )
Overdag gewoon wat lezen en chillen :)

En savonds discotheek - elke dag dezelfde muziek - maar toch plezant in goed gezelschap.

Maakt eigenlijk helemaal niets uit dat je in Turkije zit of niet... maar twas wel leuk, daar niet van.
Zo'n dingen moet je compenseren met iets cultureler - citytripje ofzo :)

lizzardking
13 mei 2008, 16:09
khad me daar wel geamuseerd!
Enkel ons hotel was zwak: in turkije kan men nu 1maal zijn sterren aankopen.

Nuja we deden veel uitstapjes naar het stad waar het erg gezellig is (buiten de turken die u niet met gerust laten).
Ook wandeling aan het strand is zeker de moeite ( daar kunnen ze u ook niet gerust laten, verkopen daar rozen).
Verder het wildwater pretpark zeker eens doen die er in de buurt ligt. (kan wel zeer druk zijn met lange wachttijden).

Alvast veel succes!!!

Bigbuddha
13 mei 2008, 16:22
In Gumbet vlakbij bodrum - Fuga FineTimes
Geweldig loungy feeling. Is wel een jaar of 5 geleden dat ik daar was met vriendin.
Super genoten van rustig, trendy, niet te groot hotel.

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/34053/fuga-holiday-village-fuga-fine-times/

Tah_b00nz0r
15 mei 2008, 13:35
idd na wat googlen is gumbet ook wel iets om uit te gaan, meer als bodrum. al maar een geluk dat wij "maar" 4km van bodrum liggen, das nog te doen

Reucht+
15 mei 2008, 16:05
Als ge naar Gumbet uitgaat, zeker de White House eens bezoeken. Is een soort danscafe voor BE/NL, nuja daar gaat ge ni voor op reis, maar gegarandeerd van bil gaan en ge moet niet liggen afbieden voor uw drankske elke keer ge naar den toog gaat. Is ook altijd veel sfeer :)

switchblade
17 mei 2008, 02:27
Net (lees: vanavond om 17u00 geland) terug van gumbet (tegen bodrum)

2 woorden: Nooit meer!
Zet 5 stappen buiten je hotel en je wordt al direct aangesproken om iets te kopen van de lokale venters, en dit je hele wandeling door. Uitgaan vond ik op niets trekken, ofwel zat er totaal geen volk, of het was extreem duur (4€ voor een onnozele pint? o_O).
Het eten was om het licht uit te drukken niet te vreten, heb me laten vangen aan hun locale delicatesse (???), namelijk wafels met niets minder dan Nutella, jawel! €3 voor een dun lapje deeg dat een wafel moet voorstellen, met daarop een laag van 1cm choco. Ik dacht dat ik ging vergaan van de honger.

Gelukkig was er animatie en activiteiten om te doen (uitstap naar Kos, raften, ...) en gelukkig was het all-in, al bij al hebben we het leuk gemaakt.
Nooit van mijn leven zet ik nog een voet in Turkije.

P.S.: Als je bang bent van honden, blijf ver weg van Gumbet, want het wemelt van de straathonden die er blijkbaar op kicken om van bil te gaan voor de ramen van het restaurant :lol:

Genius
17 mei 2008, 13:13

Zet 5 stappen buiten je hotel en je wordt al direct aangesproken om iets te kopen van de lokale venters, en dit je hele wandeling door. Uitgaan vond ik op niets trekken, ofwel zat er totaal geen volk, of het was extreem duur (4€ voor een onnozele pint? o_O).
Het eten was om het licht uit te drukken niet te vreten, heb me laten vangen aan hun locale delicatesse (???), namelijk wafels met niets minder dan Nutella, jawel! €3 voor een dun lapje deeg dat een wafel moet voorstellen, met daarop een laag van 1cm choco. Ik dacht dat ik ging vergaan van de honger.

Gelukkig was er animatie en activiteiten om te doen (uitstap naar Kos, raften, ...) en gelukkig was het all-in, al bij al hebben we het leuk gemaakt.

P.S.: Als je bang bent van honden, blijf ver weg van Gumbet, want het wemelt van de straathonden die er blijkbaar op kicken om van bil te gaan voor de ramen van het restaurant :lol:

Ah ja, want als het in Gumbet niet goed is is het nergens goed in Turkije...Ben al meerdere malen naar Turkije geweest en altijd super geamuseerd.

SilentSpring
17 mei 2008, 13:18

P.S.: Als je bang bent van honden, blijf ver weg van Gumbet, want het wemelt van de straathonden die er blijkbaar op kicken om van bil te gaan voor de ramen van het restaurant :lol:da's ergens wel normaal dat er niet veel volk was, de meeste hebben nu school/werk.

ivm de honden: idd vorig jaar al liepen er daar redelijk wat, de verkopers vielen wel nog mee. Maar da's gewoon overal zo dat ze zagen, gewoon negeren, en liefst gene goeiedag terugzeggen ook als ze afkomen met hello enzo

Eigenlijk eten/drinken wij nooit buiten ons hotel, 't is toch all-in, dus dan pakken we gewoon een flesje water mee voor onderweg.

Welk hotel zat je btw?

GoTTy
17 mei 2008, 13:57
lol..zat vorig jaar ook in gumbet in de wow bodrum resort en val alle puntjes da ge zegt niks van gemerkt tbh.

En als je vindt dat verkopers in Turkije al ambetant zijn..ga dan eens naar Tunesië of Egypte ofzo, daar ist 10x erger.

switchblade
17 mei 2008, 14:03
Ah ja, want als het in Gumbet niet goed is is het nergens goed in Turkije...Ben al meerdere malen naar Turkije geweest en altijd super geamuseerd.

Het kan zijn dat de rest van Turkije leuk is enzo, we hebben ook een uitstapje gemaakt naar weet ik veel waar (rafting), waren heel vriendelijke mensen, adembenemende streek, maar toch...
Het is niets voor mij ;)

da's ergens wel normaal dat er niet veel volk was, de meeste hebben nu school/werk.

ivm de honden: idd vorig jaar al liepen er daar redelijk wat, de verkopers vielen wel nog mee. Maar da's gewoon overal zo dat ze zagen, gewoon negeren, en liefst gene goeiedag terugzeggen ook als ze afkomen met hello enzo

Eigenlijk eten/drinken wij nooit buiten ons hotel, 't is toch all-in, dus dan pakken we gewoon een flesje water mee voor onderweg.

Welk hotel zat je btw?

Flora, en voor wie van lekker eten houdt, blijf er aub ver weg van :)
Het personeel is er zeer vriendelijk, het is een proper hotel, maar voor het eten moet je niet gaan, en als je van een cocktail houdt, ben je daar op de verkeerde plaats :sad:

liquido
17 mei 2008, 15:05
white house is gezellig
nog strontzat straathonden daar binnen liggen gooien omdat we niet binnen mochten (geen kleren meer aan Oo)

SilentSpring
17 mei 2008, 16:04
lol..zat vorig jaar ook in gumbet in de wow bodrum resort en val alle puntjes da ge zegt niks van gemerkt tbh.

En als je vindt dat verkopers in Turkije al ambetant zijn..ga dan eens naar Tunesië of Egypte ofzo, daar ist 10x erger.ik zat ook in de Wow, zalig hotel:). Het eten was er ook zeer lekker, en vooral die kleine 'pannenkoekjes' die er 's morgens lagen waren echt lekker.
Daar wil ik zeker nog eens terugkeren:).

't was toch wel 1 van de beste hotels, alhoewel je hotels niet echt met elkaar kan vergelijken imo.
De enige die er echt ietsje negatiever uitkwam in de 4x dat ik al in Turkije geweest ben is de Marmaris Palace in Marmaris.
Verder was ieder hotel wel goed, enkel heb je bij het ene dat vb. het eten ietsje beter was, maar dan is er weer een ander 'min'puntje enzo. Daardoor kun je niet echt zeggen van 'da was het beste'

guRuh
17 mei 2008, 16:48

Nu overdrijf je toch wat met heel Turkije over dezelfde kam te scheren. Generaliseren is nooit goed, Antwerpenaren doen dat ook constant (jaja.. ;) )

Maar dat raften spreekt me wel aan, daar toch eens voor uitkijken :)

switchblade
17 mei 2008, 21:19
Nu overdrijf je toch wat met heel Turkije over dezelfde kam te scheren. Generaliseren is nooit goed, Antwerpenaren doen dat ook constant (jaja.. ;) )

Mja, misschien was ik nog teveel onder de indruk op het moment van posten, maar het beschrijft alleszinds volledig wat ik daar gezien heb in Gumbet :)

Dat raften was de beste dag dat ik had in Turkije. Het was 4 uur rijden naar die organisatie, en van daar uit nog eens een klim van anderhalf uur met een busje naar het startpunt in de rivier. Maar dat was het volledig waard!!
Adembenemende natuur, daar zijn geen woorden voor, genoeg spannende momenten, en aangename begeleiders (en lekker eten!! :D).
Dat zou -samen met de uitstap naar Kos- het enige zijn wat ik zal missen aan m'n reis naar daar. :p

Arifiene
17 mei 2008, 21:35
Tja; Turkije is al lang niet meer wat het geweest was :). De toeristische plekken zijn een soort veredeld Lloret de Mar geworden.
Achja. Andere oorden opzoeken eh.

Savage
17 mei 2008, 22:06

net zoals gij net veralgemeent tov antwerpenaren. Pot en ketel, dude, pot en ketel :niceone:

Ik moet ook niet direct nog in Turkije zijn. Zelfde probleem gehad: toeristen zijn geldmachines in hun ogen. Na 3 dagen werkt dat wel storend. Enkel Egypte is nog erger ...

|Kiara|
25 mei 2008, 21:38
Ik wou hier geen nieuwe topic voor openen. Wij willen een last minute naar Bodrum boeken, maar hebben helemaal geen reispas of visum. Hebben we nu een groot probleem? Het is om nu zondag te vertrekken...

Arifiene
25 mei 2008, 21:41
Ik wou hier geen nieuwe topic voor openen. Wij willen een last minute naar Bodrum boeken, maar hebben helemaal geen reispas of visum. Hebben we nu een groot probleem? Het is om nu zondag te vertrekken...

http://www.arakea.be/site/a___i_38388.htm

Tweede link op google. Doe ook es wa moeite zeg.

guRuh
25 mei 2008, 22:14
net zoals gij net veralgemeent tov antwerpenaren. Pot en ketel, dude, pot en ketel :niceone:

Ale jong ik zet de smiley er nog bij, humor he ;)

Savage
26 mei 2008, 02:32
ah, tis u geraden! Anders platte Antwerpse scheldwoorden à volonté! :p

tekn0w!z
2 juni 2008, 13:25
Iemand al in Turgutreis (5km van Bodrum) geweest?

yezzer
2 juni 2008, 13:31
Iemand al in Turgutreis (5km van Bodrum) geweest?

ja, dat is o.a. interessant (voor mij althans) als je daar (ik dacht de zaterdag) naar de plaatselijke markt gaat: zeer groot en je kan er veel vinden, vnl. textiel, fruit, groenten, leder, schoenen etc etc..
uren slentergenot (in de warmte onder doeken) en nog meer genot dat ze u om de haverklap lastig vallen natuurlijk...
te vergelijken met de markt in Söke (streek Kusadashi), maar die laatste is naar mijn gedacht nog groter.

tip: doe een safari, da's wel echt de moeite en je mag zelf met de jeep rijden!
ook wel een aanrader is een bezoek aan Efese als je wat cultuurminded bent
+ uiteraard een boottocht met bbq of picknick is ook ferm goed meegenomen
--> alles kun je boeken ter plaatse bij de vele standjes die o.a. in de hoofdstraat staan - bij het plaatselijk reisagentschap "Botur" zijn ze vriendelijk en behulpzaam en als je 'n beetje onderhandeld en eventueel wat prijzen/folders van andere onder hun neus duwt, gaan ze direct "den dieperik" in met hun prijzen en zal je zien dat het wel loont. 't is altijd van: when you take this, you get this for free
een goede reis en veel plezier gewenst.

tekn0w!z
2 juni 2008, 13:40
Safari lijkt me ook wel de moeite :)

Waar kan dit geboekt worden? Hotel ze1lf?

yezzer
2 juni 2008, 17:00

In principe kan dat steeds via uw touroperator in 't hotel zelf, maar dat is niet aan te raden, omdat je dan sowiezo veel te veel gaat betalen, ongeacht of ze met termen als 'verzekering' enzo komen schermen of niet.
ga de straat op en ze zullen u in de diverse plaatselijke agentschappen wel van de straat plukken; dan is het gewoon kwestie van 'n beetje te vergelijken qua prijs etc.
trouwens, de touroperator komt in principe meestal ook terecht bij dezelfde verhuurders van de jeeps ter plaatse, dus...

Tah_b00nz0r
2 juni 2008, 17:26
is da dan 100% te vertrouwen als ge da met die turken van op de hoek regelt :p *bij wijze van*

ik weet wel dat de twee waardat ik nu mee mee ga, vorig jaar een uitstapke met quads hadde gedaan voor een appel en een ei en da was echt zalig zeide ze ^^ was toen wel in kusadasi en geregeld via het hotel dacht ik. hopelijk is da in bodrum ook want da zie ik wel serieus zitte :cool:

[EZ]
2 juni 2008, 17:36

Wij hadden zo ne speciale safari gedaan op de nationale feestdag, ma eiglijk was dat de gewone safari maar dan met frieten 's middags :p (en wat Belgische vlagjes daar)

Was eiglijk nie veel speciaals, 't was gwn wat wegsjes volgen (meestal zandwegskes), maar er was wel een halte aan een stukje steenstrand waar geen andere toeristen waren.
En dan kwam er zo ineens een nen ijscremeboot aangemeerd die - veel te dure - ijskes verkocht :p

Wat'k wel zeer tof vond was is een dagske met nen boot mee, kweet nie juist hoe da geregeld is maar we mochten dan op zo ne mooien houten boot mee.
In totaal met 20 man er op denk'k, we kregen zeer goed eten, en meerden 2 keer aan aan een strand, en ook een paar keer gestopt in't midde van de zee om te zwemme.
Was nog redelijk goedkoop, en de drank was all inn (was €5 meer per man)

SilentSpring
2 juni 2008, 18:19
;10152952']Wat'k wel zeer tof vond was is een dagske met nen boot mee, kweet nie juist hoe da geregeld is maar we mochten dan op zo ne mooien houten boot mee.
In totaal met 20 man er op denk'k, we kregen zeer goed eten, en meerden 2 keer aan aan een strand, en ook een paar keer gestopt in't midde van de zee om te zwemme.
Was nog redelijk goedkoop, en de drank was all inn (was €5 meer per man)idd, da's ook altijd plezant.
In Marmaris deden we dat eens maar net die dag was het minder en kouder weer, dus van zwemmen is er niks in huis gekomen.

tom1
13 juni 2008, 21:58
Hoi!

Ik ga met mijn vrienden in september naar Antalya, maar we hebben nog niets geboekt van hotel/camping/hostel/..

Heeft iemand wat tips wat je daar kan doen en verblijfplaatsen (is trekken aan te raden)?
We zouden zowat het Turkije willen leren kennen dat niet hetzelfde is als Bodrum, Kussadassi,... :)

masterfrog
13 juni 2008, 22:10
Ik zou gaan naar kussadassi.
Daar heb je nog resten van de romeinse cultuur,...
Maar ook turkije heeft daar heel wat te bieden.
Trekken in turkije kun je zeker doen.
Kijk eens op sunworld.be of een andere touroperator. (goedkoopst zelfs goed koper dan dat jezelf het zou organiseren met bv. een andere luchtvaart dan een charter)

shiftyke
13 juni 2008, 22:11
mijn ouders hebben 1200 euro betaald All-in, (2 personen) in het Sheraton hotel :)

Maar da lijkt mij nu nie u bedoeling zeker :p

tom1
13 juni 2008, 22:33
We vliegen al naar Antalya he, 't is dus de bedoeling dat we in de streek van Antalya rondtrekken :) (dat is dus al geboekt).

shiftyke
13 juni 2008, 22:34
We vliegen al naar Antalya he, 't is dus de bedoeling dat we in de streek van Antalya rondtrekken :) (dat is dus al geboekt).

ja mijn ouders hebben daar gewoon op hun lui gat gezete :p

tom1
13 juni 2008, 22:40
Mijn post was niet gericht naar jou :)

Conqie
13 juni 2008, 23:01
mijn ouders hebben 1200 euro betaald All-in, (2 personen) in het Sheraton hotel :)

Maar da lijkt mij nu nie u bedoeling zeker :p

das ook geen geld

SilentSpring
14 juni 2008, 15:51
In Antalya zelf zeker de waterval bezoeken, die gaat vanop een 15m boven zee gewoon recht de zee in.
Het haventje is ook wel plezant om daar rond te lopen. Ook enkele kleine straatjes met nog zo'n oude poort had je daar ook in de buurt van de haven.

Op een uurtje rijden van Antalya heb je Side, wij zaten daar.
Ginder moet je ook ergens een waterval hebben, wel iets kleiner als die in Antalya maar naar het schijnt was die mooier. Een jeep of quad safari zou ik ook wel doen, da's ook altijd plezant.

In Antalya zelf moet je er wel rekening mee houden dat het een redelijk grote stad is, druk en lawaai tot en met dus. De meeste hotels liggen ook aan zee, maar die hebben geen strand. De overgang land/zee is daar nl. nogal abrupt. Je hebt het land, dat stopt opeens en 15m lager liggen rotsen en de zee, dus een hotel met zandstrand heb je niet direct in't centrum zelf. Ik zou eigenlijk eerder iets zoeken buiten het centrum, zoals Side ofzo waar het rustiger is.

Je kunt ook excursies boeken waar je dan een dag of 5 rondtrekt en het echte Turkije leert kennen, maar dat hebben wij niet gedaan dus 'k weet enkel dat je dat kon doen.

tom1
14 juni 2008, 19:47
Ik vind ook zo af en toe iets terug van "Tree Lodges".
Heeft dat iets? Of is dat niet echt een plaats voor een bende vriende?

bumba007
14 juni 2008, 20:48
Mss kun je ook als je in Antalya bent, ook eventjes naar Cyprus gaan. Je hebt gewoon je pas nodig en je kan daar gaan bij de haven. Kost niet zoveel en duurt zowat een uurtje als ik het juist heb. ( is lang geleden dat we daar nog geweest zijn )

tekn0w!z
15 juni 2008, 03:33
Ook mss enige bezienswaardigheden in/rond Bodrum?

SilentSpring
15 juni 2008, 12:24
Ook mss enige bezienswaardigheden in/rond Bodrum?in Bodrum het oude theater, er is ook een heuvel waar een 3tal oude molens staan. Daar zijn wij ook naartoe geweest, da's ginder de plek waar de mannen hun vriendin mee naartoe nemen om een romantisch avondje te hebben. Alhoewel je dat niet zou zeggen imo, 't lag vol glazen flesjes en rotzooi.
Het kasteel is ook wel de moeite, daar kun je wel enkel met Turks geld betalen, dus op voorhand eventjes gaan wisselen.
Het kasteel bereik je via het haventje. De rest zul je moeten vragen aan een reisleider ofzo, want 't is al een 2tal jaar geleden dat ik er was;)

hey69
16 juni 2008, 17:37
je kan naar Efeze rijden met de Bus, grootste griekse nederzetting ter wereld.. Selcuk kan je ook gaan voor historie. Je hebt zeer veel mogelijkheden.Consulteer plaatselijke reiskantoortjes.
Pamukkalle is ook te doen met de bus.
Jeepsafari is wel leuk
rafting etc...

tekn0w!z
17 juni 2008, 15:03
Iemand enig idee hoever Pamukkale van Bodrum ligt?

Wesdude
17 juni 2008, 15:22
350 km volgens: http://world.maporama.com/itinerary.aspx

Ik ben met school ooit eens in Pamukkale geweest, wel de moeite, maar vanuit Bodrum is het toch ver vind ik.

tekn0w!z
17 juni 2008, 15:26
jah idd, 350km is me wat te ver :)

thx

themummy123
20 juni 2008, 00:05
In Antalya zelf zeker de waterval bezoeken, die gaat vanop een 15m boven zee gewoon recht de zee in.
Het haventje is ook wel plezant om daar rond te lopen. Ook enkele kleine straatjes met nog zo'n oude poort had je daar ook in de buurt van de haven.

Op een uurtje rijden van Antalya heb je Side, wij zaten daar.
Ginder moet je ook ergens een waterval hebben, wel iets kleiner als die in Antalya maar naar het schijnt was die mooier. Een jeep of quad safari zou ik ook wel doen, da's ook altijd plezant.

In Antalya zelf moet je er wel rekening mee houden dat het een redelijk grote stad is, druk en lawaai tot en met dus. De meeste hotels liggen ook aan zee, maar die hebben geen strand. De overgang land/zee is daar nl. nogal abrupt. Je hebt het land, dat stopt opeens en 15m lager liggen rotsen en de zee, dus een hotel met zandstrand heb je niet direct in't centrum zelf. Ik zou eigenlijk eerder iets zoeken buiten het centrum, zoals Side ofzo waar het rustiger is.

Je kunt ook excursies boeken waar je dan een dag of 5 rondtrekt en het echte Turkije leert kennen, maar dat hebben wij niet gedaan dus 'k weet enkel dat je dat kon doen.

Dat met die watervallen, streek heet "Manavgat". idd prachtige watervallen.
Jammer dat m'n grootvader zijn appartement in Side heeft verkocht.:angry:

NightRaver
23 juni 2008, 17:22
Ik ben van gisteren terug, weekje appartement in Side.

Manavgat is idd zeer de moeite. Voor de rest ni te veel uitstappen gedaan wegens 40°+

SilentSpring
23 juni 2008, 22:44
Dat met die watervallen, streek heet "Manavgat". idd prachtige watervallen.
Jammer dat m'n grootvader zijn appartement in Side heeft verkocht.:angry:ah, merci.
Wij zaten in Sorgun (Club Voyage Sorgun Select).
Aja, en vergeet niet: autogar = busstation.

Die madam van Neckermann had dat gezegd, ik was de enige die dat nog wist.
De voorlaatste dag dus met m'n ma, grootouders en tante nog eens naar het haventje van Side. In't doorgaan een taxi gepakt die ons voor 5€ wou brengen. In't terugkeren wouden ze niet, ze wouden 7€ (terwijl we met 5 man waren).
Wij dus stukje te voet langs de baan terugkeren en wachten op zo'n dolmus. Er passeerden enkel dolmussen voor Manavgat enz. Ik zag opeens een plakkaatje staan met 'Autogar', 'k heb daar verdikke 10min van m'n tak staan maken dat we naar de autogar moesten, en niemand die wou luisteren he.
Soit, na 10min besloten ze toch maar eens te gaan zien, en wat zien we dus: het busstation met een ganse rij busjes voor Sorgun:ironic:

tom1
23 juni 2008, 22:49
We gaan dus eerst in een jeugdherberg in Antalya stad, en dan naar Kas of Kalkan gaan wss :).

hey69
24 juni 2008, 18:35
bwah in turkije is 350 niet zo ver zenen :p .. das maar 5 uur bus daar :)

tekn0w!z
25 juni 2008, 17:46
5 uur heen, 5 uur terug, in die hitte.. nee bedankt :p

Dan spenderen we die 10 uur wel anders :)

Die Griekse bezienswaardigheden lijken me wel interessant. Iemand mss nog andere ideeën? Een boottochtje naar Kos zit er sowieso al in.

greetz

Bigbuddha
26 juni 2008, 18:24
Dalyan is wel leuk
Tocht op typische boot(Gület) is ook wel leuk. Stop je op mooie locaties voor te zwemmen en krijg je eten 's middags. Beetje geluk hebben met de boot en bemanning, dat wel.
Uiteraard Hammam.

SilentSpring
26 juni 2008, 18:33
Dalyan is wel leuk
Tocht op typische boot(Gület) is ook wel leuk. Stop je op mooie locaties voor te zwemmen en krijg je eten 's middags. Beetje geluk hebben met de boot en bemanning, dat wel.
Uiteraard Hammam.Dalyan heb ik gedaan vanuit Marmaris, bij ons viel dat tegen, vooral door het bewolkte weer waardoor het koud was op die boot.
Met mooi weer is dat wel plezant natuurlijk. 't zelfde met zo'n boottochtje, dat deden we in Marmaris ook, omdat het regenachtig was die dag is er van zwemmen niets gekomen. We hebben ons wel goed geamuseerd enzo, en op vlak van eten hadden we ook niet te klagen (op beide uitstappen trouwens)

tekn0w!z
28 juni 2008, 14:08
Zo een uitstap, best in het hotel zelf regelen of kan je deze in Bodrum / Turgutreis zelf ook boeken?

[EZ]
28 juni 2008, 14:46
Zo een uitstap, best in het hotel zelf regelen of kan je deze in Bodrum / Turgutreis zelf ook boeken?
Kunde zelf kiezen, hoewel wij via hotel hadden geboekt, we werden dan opgehaald door een busje, en 's avonds ook teruggebracht (hoewel ons hotel de laatste halte was :p)

Ook goed kijken naar wisselkoersen als ge geld wisselt, kgeloof dat het in de luchthaven het goedkoopst was, bij de post iets duurder, in de wisselkantoren nog iets duurder, en in het hotel het duurst...
(niet meer zeker though)
Klinkt misschien wa gierig :p, ma als ge €250 omwisseld scheelt da toch wel al wa geld, en ze zetten u al genoeg in't zak als ge iets koopt.

SilentSpring
28 juni 2008, 15:19
wisselen is idd het duurst in het hotel zelf omdat die er een extratje voor zichzelf bijrekenen.

Ivm uitstappen: de Safari die we in Marmaris deden hebben we via Neckermann geboekt, 't zelfde met de andere excursies. De boottocht hebben we wel zelf geboekt in de haven. Als je dus in Bodrum zelf eens kijkt daarvoor kun je het meestal goedkoper vinden dan in't hotel/bij de reisagent, toch mits wat onderhandelen.

BuffaloKampioen
1 juli 2008, 20:28
Ik vertrek binnenkort naar Bodrum. En het is om te feesten, dus niet zagen dat er geen cultuur is :p
All exclusive.

tekn0w!z
3 juli 2008, 16:22
Ik ga niet om te feesten :p

Straks koffers al maken!

BuffaloKampioen
3 juli 2008, 19:23
Koffers voor morgen. Ik heb er al zin :D

Zeker met dat regenweer.

BuffaloKampioen
3 juli 2008, 20:37
Prijs, ik zie hier juist dat op dienen boot in Bodrum dat uitvaart Johan Gielen & Tiesto komen wanneer ik er ben. :D

Best wa extra kluiten meepakken :s

Gladz0r
3 juli 2008, 21:55
Juist een reis geboekt met paar kameraden naar Kusadasi begin augustus.
Iemand een idee of er daar goeie discotheken zijn?

tekn0w!z
3 juli 2008, 23:01
Prijs, ik zie hier juist dat op dienen boot in Bodrum dat uitvaart Johan Gielen & Tiesto komen wanneer ik er ben. :D

Best wa extra kluiten meepakken :s

Rofl! linkje van? Zou wel nice zijn!

Ben nu ook m'n koffers aan't maken. Morgen om 15u40 stijgen we op :)

BuffaloKampioen
4 juli 2008, 13:16
www.clubbodrum.com in hun agenda ;)

Godlessarto
13 juli 2008, 13:14
Goededag iedereen,
Ik trek binnekort naart Turkije en ik vraag me af of ik een speciaal visum nodig hebt hiervoor?
Heb gehoord dat het ook 10 euro is op de luchthaven.
Heeft iemand hier meer info over.
Bedankt

Genius
13 juli 2008, 17:49
Je moet idd een visum kopen als je Turkije binnenkomt. Dit kost idd €10. Zie wel da ge da goe bijhoudt want als ge terug naar België gaat hebt ge da terug nodig.

tekn0w!z
15 juli 2008, 04:23
Net terug van Turkije, en inderdaad, een visum kan je daar op de luchthaven aankopen voor 10€ :)

BuffaloKampioen
16 juli 2008, 14:58
Juist terug.

Als ge naar Halikarnas of de Catamaran in Bodrum gaat, neem veel kluiten mee. 2 flessen korten drank op diene boot heeft ons int totaal 500€ met 4 man gekost. Dat is goed voor ene keer. Halikarnas even duur. (Het was wel superzalig natuurlijk)

Dus daarom boek uw hotel ergens dicht bij Gumbet. Daar is het veeeeeeeeeel goedkoper, en kunt ge ook goe uitgaan. Wij gingen altijd naar Smiley's in de vooravond. Daar was het bv. 2.5€ voor een halve liter beer. In hotel all-in, stuk of 5 halve liters en ge zijt goed vertrokken voor niet veel geld.

Dus bar street in Gumbet is al een pak goedkoper, dan die clubs in Bodrum.

Godlessarto
19 juli 2008, 20:51
Ok bedankt voor de reacties

*FiReStOnE^-*
20 juli 2008, 13:46
Is dit nieuw ofzo? Want toen ik 3 jaar geleden naar Turkije ging kan ik me niet herinneren dat men ouders of ikzelf een visum moesten aankopen.

BuffaloKampioen
20 juli 2008, 13:48
Geen idee, maar visum kost 10€. Ben vorige week nog naar Bodrum geweest.

NightRaver
20 juli 2008, 15:11
Is dit nieuw ofzo? Want toen ik 3 jaar geleden naar Turkije ging kan ik me niet herinneren dat men ouders of ikzelf een visum moesten aankopen.

Voor zover ik weet is da al jaren zo.

Godlessarto
20 juli 2008, 17:04
Juist gehoord dat de firma waar we geboekt hebben failliet is gegaan.
Het is al betaalt en nu gaan we alles doen om ons geld terug te vorderen. Was een 800 euro per persoon toch.
Fok turkije

Godlessarto
20 juli 2008, 17:19
Via welke site hebbe jullie geboekt aub?

Genius
20 juli 2008, 18:01
Visum is al jaren hoor, 5j geleden moest ik ook een visum kopen.

Juist gehoord dat de firma waar we geboekt hebben failliet is gegaan.
Het is al betaalt en nu gaan we alles doen om ons geld terug te vorderen. Was een 800 euro per persoon toch.
Fok turkije

En auwch...waar heb je geboekt? Dan toch geen bekende firma...in dat geval is het altijd een big no om bij dergelijke onbekende firma's te boeken.

Geld terug krijgen zal vrees ik, moeilijk zijn. Hou ons op de hoogte!

Genius
20 juli 2008, 18:03

Enigste site waar ik online op boek is ofwel arke.nl ofwel sunjets.be. Al de rest is via reisburo's. Zoiets moet je niet boeken op één of andere willekeurige site. (vind ik toch)

Godlessarto
20 juli 2008, 18:03
Was via Sunweb ofzo iets. Lastminute turkije.nl was de site. Er is een speciale site opgestart hiervoor met gegarandeerde terug betaling.
Was ook op het nieuws in Holland dus in principe vrees ik niet voor een terug betaling.

Genius
20 juli 2008, 19:15
Laten we hopen hé!

BuffaloKampioen
20 juli 2008, 19:30
lol? Ik ben vorige week ook met Sunweb geweest. Geen problemen gehad, en organisatie zat wel snor. Raar...

BuffaloKampioen
20 juli 2008, 20:56

Sunweb

Laurens100
1 september 2008, 14:04
Hey, ik ga binnenkort naar bodrum en khad er graag een waterpijp gekocht.
Waar moet ik op letten? Kwil me niet int zak laten zetten é :p Hoeveel kost een goede waterpijp ongeveer en waar koop ik dit het best?

De waterpijp is bedoeld als cadeau voor een vriendin uit Italië. Ik vraag me af hoe ik het best dit opstuur: meenemen naar belgië en vanuit hier opsturen, of in turkije opsturen?

Tah_b00nz0r
1 september 2008, 21:13
nu zaterdag vertrek ik ook se :)

heb is ff op de site van halikarnas gezien en :wtf: inkom omgerekend komt da op 60 euro omfg... da vind ik echt wel veel za

Eoz
1 september 2008, 22:08
nu zaterdag vertrek ik ook se :)

heb is ff op de site van halikarnas gezien en :wtf: inkom omgerekend komt da op 60 euro omfg... da vind ik echt wel veel za

Lol ik ook deze zaterdag. Vertrekt ge toevallig ook van Amsterdam? C u on the plane dan ;)

Tah_b00nz0r
1 september 2008, 22:57
nee deze keer ni langs schiphol maar gewoon brussel. schitterende vlieguren :D eerst vlucht heen om 5u25 en dan met terugkome de laatste vlucht terug die om 21u30 vertrekt daar :D

trouwens moest gij daar uitgaan... hebt ge mss al nuttige sites gevonden ofzo met info?

kheb tot nu toe ook een waterpark gevonden daar dattek zeker wil bezoeke :)

Eoz
1 september 2008, 23:17
nee deze keer ni langs schiphol maar gewoon brussel. schitterende vlieguren :D eerst vlucht heen om 5u25 en dan met terugkome de laatste vlucht terug die om 21u30 vertrekt daar :D
Ah en hoeveel kost dat dan? En waar zit ge, in welk hotel?

trouwens moest gij daar uitgaan... hebt ge mss al nuttige sites gevonden ofzo met info?
Deze :) Voor de rest niet nee, ik heb gehoord dat Gümbet (waar wij zitten) beter qua uitgaan is dan Bodrum, dus ik denk we daar vooral gaan zitten. "The white house" zou naart schijnt goed zijn :)

kheb tot nu toe ook een waterpark gevonden daar dattek zeker wil bezoeke :)
Waar dat?

BuffaloKampioen
1 september 2008, 23:21
Deze Voor de rest niet nee, ik heb gehoord dat Gümbet (waar wij zitten) beter qua uitgaan is dan Bodrum, dus ik denk we daar vooral gaan zitten. "The white house" zou naart schijnt goed zijn

The White House is leuk. Er zijn een paar van die ambiancekoten in een zijstraat van bar Street. Smilies bv. Daar heb je goedkope halve liters en is ideaal voor wat op te warmen. Dan zaten wij een beetje overal. Wel overal veel r&b mja. Je zit in Turkije voor iets. Als ge goe drinkt, hoort ge dat toch ni :p

Ge moet wel zeker eens naar de catamarran gaan in Bodrum. Serieus de moeite :D (Wel heel duur mja house muziek, schoon volk, zalige locatie en Greece 200 - three drives on a vinyl :D)
Halikarnas was toen wij er waren maar 20€. Dus 60€ is ietswat overdreven, tenzij Tiesto ofzo komt.

Bodrum is leuk om eens lomp te doen met de vrienden. Back in België moeten we ons weer gedragen ;)

Tah_b00nz0r
2 september 2008, 01:26
oh dan heb ik het precies verkeerd berekend :) kzal dan maar eens zien daar.

bar street is in gumbet zeker? ik hoop dat daar nog wa te zien is in september nu :) wa zijn de prijzen van die catamaran (clubbodrum is da zeker) eigenlijk? kvind daar nix van terug op de site maar tzie er vree wijs uit wel

Eoz
3 september 2008, 13:19
Maar waar ligt dat waterpretpark nu ergens?

Laurens100
3 september 2008, 13:24
Hey, ik ga binnenkort naar bodrum en khad er graag een waterpijp gekocht.
Waar moet ik op letten? Kwil me niet int zak laten zetten é :p Hoeveel kost een goede waterpijp ongeveer en waar koop ik dit het best?

De waterpijp is bedoeld als cadeau voor een vriendin uit Italië. Ik vraag me af hoe ik het best dit opstuur: meenemen naar belgië en vanuit hier opsturen, of in turkije opsturen?

niemand hier met tips? :unsure:

Tah_b00nz0r
11 september 2008, 16:05
live vanuit bodrum hier... tis hier toch wel leuk om uit te gaan. ge kunt hier is goe marginaal doen zonder dat ze u raar aankijken haha :D

eerste nacht in gumbet al wel ambras gehad omdat ne maat van mij echt ne KLOP van den hammer kreeg toen hem buite kwam en ja dan wa opdringerige turken enz :P gelukkig juist op tijd weg ma em had toch wa bloedplekke achtergelate op de vloer vant dolmuske :D

bodrum vind ik wel leuker als gumbet. veel in white house gezeten, tzitten daar meer belgen als iets anders :x

Eoz
14 september 2008, 11:34
Juist terug van Gumbet (om 4.30 in holland geland, don't ask about the night i had -_-)
Voor de rest was het echt zalig, we zaten in Palm Garden, vol met Belgen en Hollanders. Voornamelijk in het hotel gebleven om te drinken, maar in Bodrum ook een paar goeie aangelegenheden gevonden. Halikarnas en Catamaran waren véél te duur voor ons.

Tah_b00nz0r
14 september 2008, 19:31
ik vond catamaran ook nét wa te duur naar men goesting. ik dacht vooraf, 8€ voor een pintje dan moet da toch ne halve liter krijge maar nee... krijgde een BLIKSKE tuborg :s da vond ik er tbh wa over :p

om 3u20 eraf gegaan en nog 4 halve liters binne gekletst voor 12€ in de white house :p

michiel92
27 januari 2009, 12:58
Yo

Zijn er die willen meegaan met jongerentravel free spirit?
Ik ga samen met nog 4 andere boys 'n girls naar Turkije-Bodrum.
Naar hotel Mandarin Resort**** van 29juni t.e.m. 6juli 2009.
Hopelijk zijn er nog veel die zich willen inschrijven.

Tot dan! :)

Japser
27 januari 2009, 13:00
Yo Miche

Ik denk niet dat er veel boys 'n girlzzz van op het forum hier gaan meegaan.
Al ben je wel een toffe peer!

zipke
27 januari 2009, 15:12
Yo Miche

Ik denk niet dat er veel boys 'n girlzzz van op het forum hier gaan meegaan.
Al ben je wel een toffe peer!

:rofl:

Energised
27 januari 2009, 15:16
your attempt at getting to know people has failed ! :p

denkimi
27 januari 2009, 19:34
yo

fijn voor je

Sir.Killalot
27 januari 2009, 19:36
Eey ja, kei tof!
Pm mij is me u details fzo?!

Preske
27 januari 2009, 20:06
pics van die andere boys 'n girlz?

kil911ler
27 januari 2009, 20:14
Yo

Zijn er die willen meegaan met jongerentravel free spirit?
Ik ga samen met nog 4 andere boys 'n girls naar Turkije-Bodrum.
Naar hotel Mandarin Resort**** van 29juni t.e.m. 6juli 2009.
Hopelijk zijn er nog veel die zich willen inschrijven.

Tot dan! :)

Hoeveel girlz hebt ge al gevonden? :')

Sir.Killalot
27 januari 2009, 20:27
Kdenk dak ni mee mag, krijg geen pm :(

Natsu
27 januari 2009, 21:25
Wij gaan dan wrs ook :p
Kan zijn da we een paar dagen later vertrekken, maar zijn dat ook van zin met een paar vriendinnen :p
4 meiskes ( wel waarvan dak mee 2 ooit al zen samen geweest :p ) , en dan ikke mee ne maat
ow yeah :D

pîwipo
27 januari 2009, 21:54
Yow, lijkt me tof. Ik hoop je daar te zien. Ik schrijf me alvast in, wie nog!?
Er zullen er zeker veel zijn die zich nog zullen inschrijven, zo enthousiast als je bent!
Yow!

Edit: ben wel een beetje bang om m'n girl mee te nemen met al die boys 'n the hood daar...

D--Amo
27 januari 2009, 22:04
Yow, sign me up dude!

Wordt echt slammin' met al die girlzz!

BuffaloKampioen
27 januari 2009, 22:06
16 jaar, en dat gaat naar Bodrum. Dat vind ik toch nog wat te jong :p

Uw girlzzzz gaan daar niet alleen moeten lopen snachts of het zou wel ne keer raping timezzzz kunnen zijn.

protnie
27 januari 2009, 22:10

Uw girlzzzz gaan daar niet alleen moeten lopen snachts of het zou wel ne keer raping timezzzz kunnen zijn.
Ooooeeeeh I'm in!

zipke
27 januari 2009, 23:28
Wij gaan dan wrs ook :p
Kan zijn da we een paar dagen later vertrekken, maar zijn dat ook van zin met een paar vriendinnen :p
4 meiskes ( wel waarvan dak mee 2 ooit al zen samen geweest :p ) , en dan ikke mee ne maat
ow yeah :D
Ow yeah, en ge zijt al met 2 van de 4 samengeweest?
HELD! :love:

Preske
27 januari 2009, 23:33

ik denk dat het sowieso rapingtimezzz zal zijn

Japser
27 januari 2009, 23:47
Eerder breezer sletjezztimezz

Sir.Killalot
28 januari 2009, 00:51
Ow yeah, en ge zijt al met 2 van de 4 samengeweest?
HELD! :love:

4 van de 4 had toch epischer geweest!

kil911ler
28 januari 2009, 01:06
Hoorde ik rape? :unsure:

I'm in!

Faun
28 januari 2009, 06:20
pm mij eens met meer info.. heb zware intresse!

Natsu
28 januari 2009, 12:13
4 van de 4 had toch epischer geweest!

Genoeg booze opvoeren en da lukt mss nog wel :p
Mor langs den andere kant, 1 van die 4 is eigl best wel een schrok :p

Biebiep
28 januari 2009, 13:32
Genoeg booze opvoeren en da lukt mss nog wel :p
Mor langs den andere kant, 1 van die 4 is eigl best wel een schrok :p

:wtf:

You on the wrong side of tha hood cracka

michiel92
28 januari 2009, 22:11
- Jongeren vakanties en reizen - Keuze winter of zomer (http://www.jongerentravel.be) --> free spirit (da's maar 1 keer op n dag zeggen daj nog leeft/ al dan niet verkracht bent)

Oh, meiskes, trekt je daar niks van aan van die verkrachtingn, Turkije is een tof land!...
Je moet wel rap inschrijven, ivm met plaatsen en prijs. Vanaf 18feb slaan ze nog keer op denk k. Tis topen dat er vele inschrijvn, en dr is daar in de buurt een hele grote openluchtdiscotheek voor de geïnteresseerden.

Mandarin Resort **** Bodrum Turkije.
Kzou geen 3sterren pakken ivm eten enzo.
Gaat ki gaan kijken é FAUN. Mss bevalt het u wel.

Yo!

btw Merci dak n toffe peer ben...

jer0nim07
28 januari 2009, 22:16
jammer dat iedereen zo sarcastisch reageert :)

maar hoe kom je er op om hier mensen mee te vragen michiel?

het is je 2e post dus ik veronderstel dat je niet bepaald veel mensen kent fzo?

Sir.Killalot
28 januari 2009, 22:22
Hahahahah, stuurt hij nog echt een pm :')

jer0nim07
28 januari 2009, 22:29
jeej sir killalot

kapot lachen met jou, jij en die mopjes toch altijd !!!

... zo grappig is het toch ook niet om zo iemand uit te lachen...

^MystiQ
28 januari 2009, 22:32
Pf Bodrum, das voor jeanetten jong !

Raukaris
28 januari 2009, 22:33
... zo grappig is het toch ook niet om zo iemand uit te lachen...

Juist wel.

Xitra
28 januari 2009, 22:43
Hoorde ik rape? :unsure:

I'm in!

aah, ge was me voor :unsure:

Ventage
2 februari 2009, 13:37
jammer dat iedereen zo sarcastisch reageert :)

maar hoe kom je er op om hier mensen mee te vragen michiel?

het is je 2e post dus ik veronderstel dat je niet bepaald veel mensen kent fzo?

Held :love:

spaceflippie
26 maart 2009, 23:11
Heeft er iemand ervaring met het Miracle Resort in Turkije? Ik en mijn vriendin willen naar dat hotel gaan in september maar omdat het zoveel kost willen we natuurlijk eerst zeker zijn van ons stuk ;).

Hoe bevalt het hotel? Het eten, het personeel, de sfeer enz? Het is voor ons ook belangrijk dat er iets te beleven valt, ik denk aan watersporten, discotheek, ...

Nog een laatste vraagje, is er veel jeugd in september? (ik vermoed van wel) We willen natuurlijk wel wat nieuwe mensen leren kennen :p

SweetEmmaRose
27 maart 2009, 01:36
Blablabla, er zijn speciale sites die reviews geven voor hotels en die site is niet 9lives.be

Hotel Miracle Resort***** Turkije Mediterraan Antalya / Lara / Kundu recensie 8.7 (http://www.zoover.be/accommodation/testimonials.aspx?accommodationId=106586)
Vakantie ReisWijzer: Hotel Miracle Resort***** (Antalya / Lara / Kundu - Turkije) beoordelingen (http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/41000/miracle-resort/)
Hotel Miracle Resort: reviews Hotel Miracle Resort, rating Hotel Miracle Resort and review Hotel Miracle Resort as well as travel pictures Hotel Miracle Resort and hotel pictures Hotel Miracle Resort (http://www.holidaycheck.com/hotel-travel+information_Hotel+Miracle+Resort-hid_80457.html)

MOEEEJJJLUUKK

-Draco-
27 maart 2009, 04:51
Amai Emma, precies in u gat gebeten?

Er is toch niets mis mee om te vragen of er iemand van hier er al ervaring mee heeft.

_DKsissor_
27 maart 2009, 06:10
vote +1 voor Emma :p

JPV
27 maart 2009, 09:01
Amai Emma, precies in u gat gebeten?

Er is toch niets mis mee om te vragen of er iemand van hier er al ervaring mee heeft.
ik heb gisteren 3 hostels geboekt, mag ik dan van elke hostel ook vragen in een aparte topic wie er al ervaring heeft?

der zijn honderdduizenden hotels, hoe groot is de kans dat je hier mensen zal vinden die naar dat hotel zijn gegaan én er ook nog iets zinnigs over kunnen zeggen? Der zijn idd betere plaatsen daarvoor, zie Emma. Daarom: Emma: +2 ;)

|nfected
27 maart 2009, 11:19
In turkije neem je nog altijd best een recent 5* hotel. Is een algemene opmerking niet op de TS, want geen zin om te zien welk hotel dat is. Tip: kijk eens op gomundo.nl of dat hotel er niet opstaat, die zijn meestal goedkoper dan sunjets en corendon en van die toestanden...

spaceflippie
29 maart 2009, 01:38
Sorry, ik wist niet dat zo'n vragen hier niet welkom waren. Ik had al gekeken op de sites die emma gaf. Maar ik zou graag meer weten :p ik vind bijvoorbeeld niets over de discotheek 's avonds enzovoort. Ook is het tof dat ik dan in contact kan komen met iemand die daar geweest is zodat ik meer vragen kan stellen.

Ondertussen is het hotel geboekt, we zullen nu wel zien zeker ^^
Toch bedankt voor jullie hulp

We wouden aanvankelijk de Titanic Resort nemen (ligt naast het Miracle Resort) maar dat was net te duur.

SweetEmmaRose
29 maart 2009, 01:55
Ja kwas ni in mennen beste bui :D Maar keb toch wa geholpen

Arifiene
29 maart 2009, 10:49
Mlol.
'Omdat het zoveel kost' :p.
Neem dan iets goedkopers?

SweetEmmaRose
29 maart 2009, 15:18
Mlol.
'Omdat het zoveel kost' :p.
Neem dan iets goedkopers?

Hebben ze toch gedaan?
Leezeeeuh!

chaseside
14 juni 2009, 22:56
Hey,

Ik ga de 1e week van juli een week naar de zon met mijn neef.
Vorig jaar ben ik een week naar Kreta geweest, perfecte zonvakantie maar daar is toch ook heel wat te bezichtigen. Dit jaar zou ik daarom ook ergens naartoe gaan waar iets te bezichtigen en te doen valt. Want een week aan het strand of zwembad liggen wordt toch rap saai.

Wat zijn jullie ervaringen in Turkije, Tunesië of ergens anders.
Of zijn er ook nog Griekse eilanden die wel interessant zijn?

Greetz!

Gre_G
24 augustus 2009, 00:16
Wie van jullie vertrekt er begin september ook naar Turkije?

Zoja wanneer en naar waar precies?

Battou
24 augustus 2009, 22:30
ikke, weekske marmaris

wel 30 aug, dus ni begin sep :p

lammeken
24 augustus 2009, 22:47
Ik vertrek op 11 september.
Naar waar zal ik nog eens moeten navragen :p

Quirinus
26 augustus 2009, 01:03
Marmaris, vertrek 4 september.

-=2H@RD2KiLL=-
26 augustus 2009, 18:48
Bodrum - vertrek zaterdag 29/8

Bad Religion
26 augustus 2009, 19:13
turgutreis (naast bodrum) voor 11 dagen ... vertrek 1 september

Yones
26 augustus 2009, 19:25
turgutreis (naast bodrum) voor 11 dagen ... vertrek 1 september

daar zijn ik en mijn vriendin ook naar toe geweeest onlangs, welk hotel mag ik vragen?

Gre_G
26 augustus 2009, 19:53
Ikzelf trek naar Kusadasi van 3 tot 10 september. Nog mensen aanwezig in die streek? :p

Bad Religion
27 augustus 2009, 18:12
daar zijn ik en mijn vriendin ook naar toe geweeest onlangs, welk hotel mag ik vragen?

hotel feye pinara !

reen
29 augustus 2009, 22:22
Ikzelf trek naar Kusadasi van 3 tot 10 september. Nog mensen aanwezig in die streek? :p

Ikke, hotel Atlantis club resort

demonkiller
31 augustus 2009, 19:26
istanbul 6september vertrekken

$p@rDa
31 augustus 2009, 22:27
Morgennacht, Kemer izmir, Limak Limra