PDA

Volledige versie bekijken : Overnachten in Amsterdam

VinceFeet
3 juli 2007, 18:03
Hallo forumcollega's,

Volgende week vrijdag ga samen met m'n neef naar de Wu-Tang in Amsterdam (Paradiso). Maar omdat er kans is op een 'belabberde toestand' nadien gaan we het risico niet nemen om zelf naar huis te rijden, dus het wordt een nachtje crashen in A'dam.

Nu is mijn vraag, kent iemand daar deftige/betaalbare hotelletjes? Het is maar voor één nacht dus zo nauw komt het allemaal niet.

Het juiste adres van Paradiso:

Weteringschans 6-8
1017 SG Amsterdam
Nederland / The Netherlands

Alvast bedankt,
Vince

superbus
3 juli 2007, 19:05
Moet wel lukken lijkt me. Toen ik met een paar man naar Hamburg ben geweest hebben we 1 overnachting gedaan en dat kostte slechts €20 p.p.

Dus normaal gezien zal je daar met €30 de man al wel vanaf zijn.

En je gaat me niet zeggen dat je op internet niks vindt he :)

Plut0r
3 juli 2007, 19:11
We logeerden in Hotel Arena was wel een leuk hoteltje.
Lag naas het park waar die kerel daar vermoord is geweest
Was ook niet zo heel duur

VinceFeet
3 juli 2007, 19:16
En je gaat me niet zeggen dat je op internet niks vindt he :)

Zwijg me van google hé! :p

Ik wil zoiets horen van leeftijdsgenoten. Die weten wat het ongeveer mag kosten en wat het 'mag zijn'. Google levert de eerste pagina's alleen maar van die chique hotels op. De kleintjes hebben geen website of ergens op pagina 11 ofzo... Of ik kan gewoon niet googlen. :p

Tweak37
3 juli 2007, 19:29
http://www.hostelworld.com/findabed.php/ChosenCity.Amsterdam/ChosenCountry.Netherlands?source=googleadwordstopc ities&gclid=CMGp2vzmi40CFSQHEgodjkCMoQ

en zo zijn er wel mer sites

5 seconden google... :unsure:

Tweak37
3 juli 2007, 19:31
Amsterdam is overigens wel verdomd duur om te overnachten... ;) Niks onder de twintig euro en meestal ruim boven de 30.

Ik denk dat alleen Kopenhagen nog duurder is in Europa.

Tah_b00nz0r
3 juli 2007, 19:57
kheb enkel ervaringen met een hotelleke da toen 80€ koste dus das ver over het budget ^^

we lagen dan ook redelijk rustig en ni ergens in een voos deel vant centrum :D nu voor u zal da wsl ni zoveel van belang zijn of ge snachts u rust hebt of ni voor de x aantal uurkes da ge maar gaat slapen

VinceFeet
3 juli 2007, 20:21
kheb enkel ervaringen met een hotelleke da toen 80€ koste dus das ver over het budget ^^

we lagen dan ook redelijk rustig en ni ergens in een voos deel vant centrum :D nu voor u zal da wsl ni zoveel van belang zijn of ge snachts u rust hebt of ni voor de x aantal uurkes da ge maar gaat slapen

Ja daarmee, luxe en extra's... liever kwijt dan rijk. Want we gaan inderdaad niet zo lang blijven dus dan willen we ook liever niet betalen voor iets waar we toch niets aan hebben.

Normaal kijk ik niet op een € meer of minder (het is niet dat ik elke week zo op stap ga) maar het ticket van de Wu kost al €70 (:crazy:), levering van tickets kost nog is €30 (:crazy:) en dan hebben we nog geen vervoer, nog niet gegeten, nog niet gedronken,... Het zal sowieso al een duur grap worden denk ik. :p

Toeriest
4 juli 2007, 01:27
gaat ge nie naar dour festival? Voor die prijs van da gij betaald voor wu-tang in a'dam hebt ge wu-tang in belgie + many other fucking great artists :crazy:

DeViL-M4N
4 juli 2007, 10:51
er zijn een paar coffeeshops met redelijk goekope kamers :p

alleszins al 1 op het rembrand plein (smokey's ofzo)

XoN`-
4 juli 2007, 20:56
international youth hostel (weet naam wel ni juist meer), vlakbij leidseplein & rijksmuseum.