PDA

Volledige versie bekijken : vlekken deo verwijderen

NoizeSuppressor
3 juli 2007, 11:10
't Zit zo, ik ben voor de eerste keer mijn was zelf gaan doen. Alles netjes gesorteerd dus enkel donkere spullen gedaan.

Ik heb allemaal van die nauw omsluitende t-shirtjes onder de armen, nu staan er op een deel nog kringen van deo. De shirtjes worden maar een dagje gedragen, en ik gebruik black dress friendly van Dove, wat idd vrouwendeo maar de enige "zonder" vlekken :wtf:

Heb gewassen op 40 graden, zonder hard te laten "zwieren".

Iemand die weet hoe deze eruit gaan zonder de shirts om zeep te helpen???

alvast bedankt

De Clercq
3 juli 2007, 13:00
zou ik eens aan mn moetie moetn vragen, als ze thuis is zal ik het vragen alsek het nie vergeet !!

$anka
3 juli 2007, 13:14
mja is da zo van diene deo met poeder in? want daar hebde da idd van, en da gaat er kei slecht uit.

om een voorbeeld te geven.
ge hebt diene nivea dry voor vrouwen, daar zit poeder in en laat vlekken achter. ma ge hebt die zelfde voor manne, en die heeft da ni. wel vreemd ma kom

mijn vriendin had die geprobeerd, maar is nu overgestapt op de rexona, die heeft da ook ni

NoizeSuppressor
3 juli 2007, 13:38
mja is da zo van diene deo met poeder in? want daar hebde da idd van, en da gaat er kei slecht uit.

om een voorbeeld te geven.
ge hebt diene nivea dry voor vrouwen, daar zit poeder in en laat vlekken achter. ma ge hebt die zelfde voor manne, en die heeft da ni. wel vreemd ma kom

mijn vriendin had die geprobeerd, maar is nu overgestapt op de rexona, die heeft da ook ni

Deze die ik nu gebruik is letterlijk: invisible dry anti white marks...

Had het met axe ofzo ook maar om nu anti vlekken te zijn zijn de vlekken echt te erg! versta er niets van

bLz
3 juli 2007, 18:56
was op 60, met hard zwieren. :)
Shirts zijn toch nylon, of polyester of whatever, kan daar allemaal tegen.

NoizeSuppressor
3 juli 2007, 19:21

ja sorry maar dan hebt ge na drie keer niet veel kleur meer over. 40 staat ook in al die shirtjes dus gelieve u te onthouden als ge er evenveel van kent als mij ;) Met het verschil dat ik me aan de wasvoorschriften hou :)

devilface
3 juli 2007, 22:19

Een T-shirt is 9/10 nog altijd katoen en tenzij dat vorgekrompen katoen is, wat een T-shirt nooit is, moogt ge dat proper op 30-40 graden wassen of ge kunt uw t-shirt's aan uw neefke van 5 jaar geven.

ON: Er bestaat een product speciaal voor vlekken die ge anders niet uit uw was krijgt, misschien daar is mee proberen(Shout denk ik dat het noemt). Of, zoals in de reclamekes, eerst uw wasgel op de vlek, 5 minuten inwerken en dan wassen. Mss ook is proberen om ne voorwas te doen. Als da ni lukt is proberen of het er me ontsmettingsalcohol ni afgaat(deo bestaat daar toch voor 95 % uit).

NoizeSuppressor
3 juli 2007, 22:55
ik zal het wel is op femistyle posten want wassen op 60 graden ging er mij nu toch net over hier :lol:

bLz
3 juli 2007, 23:02
ik zal het wel is op femistyle posten want wassen op 60 graden ging er mij nu toch net over hier :lol:

:niceone: