PDA

Volledige versie bekijken : macbook pro

Arten
29 juni 2007, 12:09
ik verkoop mijn macbook pro met deze specs:
2 ghz core duo processor
2Gb ram, het tweede latje is pas aangekocht
120Gb harde schijf
256Mb videokaart ati
de batterij is pas vervangen en dus splinternieuw wat bijna 4 uur batterijleven geeft op normale energiestand (kan dus nog langer met lager contrast etc)
remote zit er uiteraard ook bij
er is nog garantie tot en met augustus

alle papieren en doos etc zitten erbij
hij is perfect onderhouden, niet van nieuw te onderscheiden
software erbij is geen probleem

1500 euro vaste prijs !!!!
af te halen in antwerpen-centrum

vEnEx
29 juni 2007, 15:58
Mag ik vragen wat de reden is van verkoop?

Arten
29 juni 2007, 17:20
ga waarschijnlijk een kleine macbook en een mac pro kopen :)
hij is echt perfect in orde hoor :)

het is het zaligste machine waar ik ooit op gewerkt heb

Arten
1 juli 2007, 18:25
eerste upje

Arten
3 juli 2007, 12:06
niemand interesse in deze prachtige laptop?
je kan er meer dan perfect vista op draaien hoor :)
ik doe ICT en vista geeft toch punten aan je hardware, en in mijn klas had deze de hoogste score, en de meeste mensen van mijn klas hebben echt wel een ferme laptop

honde_stijl
3 juli 2007, 15:16
mss ligt uw richtprijs aan de hoge kant?
zeer leuke laptop dat is zeker :)
kan je gerust naast 90% van de nieuwste (midstream tot zelfs high)desktop systemen zetten!....

free up :) zou em zelf kopen als nieuw speelgoedje :D ...maar daar ist wa duur voor :D

Arten
3 juli 2007, 15:47
ik denk niet dat mijn prijs te hoog is.

het is het model met 256 mb videogeheugen he :)
en er zit 2 gb ram in...

ok er zijn nieuwe modellen maar die processor upgrade maakt niet zo gek veel uit en dan is het nog altijd bijna 1000 euro minder voor het nieuwe model met dezelfde grafische kaart

xackitt
3 juli 2007, 17:10
Mja, ik weet het niet maar..
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/belgiumflstore.woa/61034043/wa/PSLID?nnmm=browse&mco=D2D493CA&node=home/macbook/macbook_pro&wosid=1H7hNXg7dZfM2mBjkYW1AzLztXQ
Snellere cpu, evenveel ram en hdd, betere batterij en nieuwere graka dacht ik (?).. en dit voor €1899, volledige garantie en gratis geleverd thuis. Je laptop is imho nog zeker €1500 waard, maar de lancering van de nieuwere MacBook's is serieus in uw nadeel.

Arten
3 juli 2007, 18:54
ik heb dezelfde batterij aangezien de mijne twee weken geleden vervangen is omdat de vorige niet goed werkte...

de graka is denk ik niet beter want hij heeft maar 128 mb en de mijne 256 ...
en voor de rest zijn ze even sterk (of de nieuwe misschien iets sneller qua cpu maar dat ga je nauwelijks merken...

dus ik denk echt niet dat mijn prijs overdreven is

palatinus
3 juli 2007, 20:39
de graka is denk ik niet beter want hij heeft maar 128 mb en de mijne 256 ...

De hoeveelheid geheugen zegt zo goed als niets over hoe goed uw graka is. De nieuwe 8600 is wel degelijk beter dan de ati x1600.

Wat niet wegneemt dat deze MacBook Pro een zeer fijne machine is, 1500 is niet goedkoop maar ook niet echt overdreven.
Het blijft een Mac natuurlijk, de restwaarde is sowieso hoger dan die van de gemiddelde windowslaptop.

FORZA M
4 juli 2007, 17:36
Is er geen mogelijkheid om deze op factuur te kopen, zodat mijn vader deze kan inbrengen bij de belastingen? Dan kan ik hem misschien wel overtuigen.

Arten
4 juli 2007, 20:27
ik zie niet in hoe ik u via factuur kan verkopen sorry :)

FORZA M
4 juli 2007, 21:59
Geen probleem, dan zoek ik verder :).

mad_boy86
4 juli 2007, 23:40
Ik zie dat je een MacBook zou willen kopen ipv je MacBook Pro. Ik heb namelijk een MacBook en ben op zoek naar een MBP.
Interresse?
Mijne is 2GHz, 2GB ram met Superdrive,...

Arten
24 juli 2007, 18:55
nee sorry ik heb besloten voor een mac pro te gaan ...

hij mag de deur uit voor 1400 euri