PDA

Volledige versie bekijken : Goedkoopste

eXtreme
27 juni 2007, 16:33
Hlo,

Ik zoek de goedkoopste touroperator e.d. Ik heb hier brochures van splash travel, intercomfort en best tours.

Maar zelfs dát vinden mijn maten te duur (voor 10 dagen is 't goedkoopste 570eur ofzo daar)... Iemand goeie ervaringen? (én niet naar Lloret! :-)) Sites aub!!

Mvg

ps: kan iemand mij zeggen of Malgrat de Mar hetzelfde is qua stijl als Lloret de Mar?

Arifiene
27 juni 2007, 17:36
Goedkoopste: tentje.
Als ze dat al duur vinden moeten ze ofwel héééél vroeg boeken (das te laat) ofwel last minute.
Best tours is niét duur

skelly_king
27 juni 2007, 17:39
Last minute boeken is nie duur, het is vaak duurder als ge op voorhand boekt van dan kan de producent(hier de toutoperator) aan prijsdiscriminatie doen omdat zij weten dat u echt op die bestemming wilt zijn ( zoals bvb een zakenreis) , iemand die last minute doet kan het eerder niet echt schelen naar waar ze gaan.. ( Efkes m'n economie opgezegt :d )

Ik zou eens contact gaan opnemen in een reisbureau en leet goed op en wees niet bang vragen te stellen want soms willen ze u daar wel nogal iets lappen ze :p

bludgeoned
27 juni 2007, 18:09
Economie toepassen en zeggen dat hij naar een reisbureau moet gaan :D
Boek alles zelf rechtstreeks via internet/telefoon of ga op de dag dat je wilt vertrekken naar Zaventem en kijk dan waar je heen gaat.

eXtreme
28 juni 2007, 17:05
ja maar da 's 't probleem hé.... als ik hier in die brochures kijk zijn de meeste hotels zoiets van 80km van de luchthaven verwijdert...

dus als je met reisbureau doet is dat vervoer al geregeld. Als je dat zelf allemaal moet gaan fixen gaat dat toch een pak duurder worden..?!

^^pathfinder^^
28 juni 2007, 20:26
Jeka vakantie

héél goedkoop, je krijgt elke dag je eten aan huis geleverd, je moet het enkel bakken dus je maakt er zelf iets lekker van :)

dit jaar één van mn zaligste vakanties gehad in Kroatië met Jeka, 8 dagen voor 300 euro ofzo vliegtuig inbegrepen, 100m van het strand.

http://www.jeka.be/

Echt een aanrader !

bludgeoned
29 juni 2007, 09:24
ja maar da 's 't probleem hé.... als ik hier in die brochures kijk zijn de meeste hotels zoiets van 80km van de luchthaven verwijdert...

dus als je met reisbureau doet is dat vervoer al geregeld. Als je dat zelf allemaal moet gaan fixen gaat dat toch een pak duurder worden..?!

Wij hebben het vorig jaar allemaal zelf geregeld voor 10 man (van hostel, vliegtuig, kamping, andere transfers, musea, eten, drinken) Heb daar samen met mijn vriendin 2 dagen voor uit getrokken en is allemaal op zijn pootjes gevallen.
Scheelt echt wel een pak in reiskosten die je dan terplekke beter kunt besteden.
En bij ons was de luchthaven +100 km verwijderd van het centrum en kostte ons dat rond de 20€ retour. Natuurlijk als je het met de taxi doet zal dit een stuk duurder uitvallen, maar met een reisorganisatie is het ook niet per taxi.