PDA

Volledige versie bekijken : Maas-mechelen!

MetalG
27 juni 2007, 12:25
hey

ik zoek volgende week in de solden eens naar Maas Mechelen te gaan!
Ik hoor nu dat het daar sowieso goedkoper is voor Merkkleding?

is dit zo?

en scheelt dit veel, want anders is het de moeite niet om 2 uur te rijden :p !

Groeten!

BlaDe
27 juni 2007, 12:26
het is goedkoper, maar ik heb er eerlijk gezegd nooit erg veel gevonden..

Arifiene
27 juni 2007, 13:05
Zowieso goedkoper + extra korting met solden.
Ik heb daar bloesje gevonden, tshirtje, broek en rokje.
Ohja, en nen bh van Calvin Klein.
Voor jongens ist wel iets minder van keuze, maar de prijzen zijn over t algemeen 30-50 minder + dan nog es solden.

Cheshire Cat
27 juni 2007, 14:25
hey

ik zoek volgende week in de solden eens naar Maas Mechelen te gaan!

Maasmechelen... oftewel Mechelen a/d Maas, maar geen van de twee bovenstaande (titel incl)! :tongue:

- Kris

tomh
27 juni 2007, 15:24
ge kunt beter naar Roermond rijden, daar hebde ook merkendorp, en is goedkoper als maasmekka

Vlad Tepes
27 juni 2007, 16:28
T'is hier bij de Maasmechelen Village zowiezo goedkoper dan elders bij de solden, zeker langsgaan.

CAPS
27 juni 2007, 17:20
Denk als je aankomt maar niet dat je in een vreemd land zit. Het is wel degelijk Maasmechelen!

n/o

R-evolution™'
27 juni 2007, 17:39
en het noemt wel degelijk solden voor iets eh , zelfs een klein kind weet dat het dan goedkoper is ...

MetalG
27 juni 2007, 17:43
Danku voor alle commentaar :D

en het noemt wel degelijk solden voor iets eh , zelfs een klein kind weet dat het dan goedkoper is ...

lees mijn vraag eens opnieuw ;)

Cheshire Cat
27 juni 2007, 19:08
Denk als je aankomt maar niet dat je in een vreemd land zit. Het is wel degelijk Maasmechelen!

n/o

QFT! :rofl: :lol: :bow:

Dat terzijde is Maasmechelen Village wel tof om door te wandelen, gewoon omwille van het feit dat die gebouwen er sjiek uitzien.

- Kris

Rivers
27 juni 2007, 20:18
Ik woon 15min. rijden van Maasmechelen Village af en echt waar, dat is niet te moeite hoor! Ik vind het de moeite nog niet om er 15min. voor te moeten rijden. Tis niet echt groot, na 2u was ik al lang uitgewinkeld (eigenlijk ook niks gevonden). Vriendelijkheid was trouwens hun sterkste punt ook niet.
En goedkoop? Nee, echt niet! Zelfs niet tijdens de solden! Mijn ouders hebben een winkel een beetje verderop en er waren mensen gekomen speciaal van Brugge voor hier in Maasmechelen te komen shoppen en die waren echt teleurgesteld ;). Beter een dagje Hasselt!

nickcollyns
28 juni 2007, 13:52
de reden waarom maasmechelen goedkoper is, is doordat daar meestal de stock van een vorig jaar hangt, dus als je echt up to date wil zijn moet je daar ni direkt gaan kopen(er zijn uitzonderingen natuurlijk+ een jeans kopen daar kank wel aanbevelen)

MetalG
28 juni 2007, 15:53
Ik woon 15min. rijden van Maasmechelen Village af en echt waar, dat is niet te moeite hoor! Ik vind het de moeite nog niet om er 15min. voor te moeten rijden. Tis niet echt groot, na 2u was ik al lang uitgewinkeld (eigenlijk ook niks gevonden). Vriendelijkheid was trouwens hun sterkste punt ook niet.
En goedkoop? Nee, echt niet! Zelfs niet tijdens de solden! Mijn ouders hebben een winkel een beetje verderop en er waren mensen gekomen speciaal van Brugge voor hier in Maasmechelen te komen shoppen en die waren echt teleurgesteld ;). Beter een dagje Hasselt!

en waarom is hasselt goed, beter?

CAPS
28 juni 2007, 16:27
QFT! :rofl: :lol: :bow:

Dat terzijde is Maasmechelen Village wel tof om door te wandelen, gewoon omwille van het feit dat die gebouwen er sjiek uitzien.

- Kris

Awel gij zijt van Zutendaal.. Tis toch waar he ofniet :unsure:!

en waarom is hasselt goed, beter?

Ik vind Hasselt ook beter. Het is groter(!), fijnere wandel straten, meer soorten winkels, meer dingen om te eten. Fijnere sfeer is er in ieder geval ook.

annemieke6780
28 juni 2007, 16:59
Maasmechelen Village is net Disneyland!
En verwacht er niet de nieuwste items. Het is een outlet winkelcentrum en dus verkopen ze spullen van vorige seizoenen.

Zibro
28 juni 2007, 20:31
ik heb ook nog nooit niks gevonden in maasmechelen. Ik vind het ook niet de moeite om er 2 uur voor te rijden. Zo groot is het niet, ge zijt daar rap doorheen.

Pitter
29 juni 2007, 12:34
das allemaal 2de lijn

Quirinus
29 juni 2007, 12:39
2uur rijden? gaat ge met de fiets ofzo lol

Cheshire Cat
29 juni 2007, 13:31
Awel gij zijt van Zutendaal.. Tis toch waar he ofniet :unsure:!

Ik heb nergens gezegd dat het niet waar was. ;)

- Kris